Module WFM | Workforce management cyclus
Startdata en plaatsen
placeAmersfoort 6 sep. 2024 tot 4 okt. 2024Toon rooster event 6 september 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 20 september 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 4 oktober 2024, 09:30-17:00, Amersfoort |
placeAmersfoort 7 jan. 2025 tot 4 feb. 2025Toon rooster event 7 januari 2025, 09:30-17:00, Amersfoort event 21 januari 2025, 09:30-17:00, Amersfoort event 4 februari 2025, 09:30-17:00, Amersfoort |
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Kwaliteit voor de organisatie, plezier én rendement en een breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau door de succesvolle aanpak van de schijf van 6.
Zes colleges verdeeld over drie dagen.
De kracht van de schijf van zes is dat planning als integraal onderdeel van de bedrijfsvoering wordt gezien. De belangen van de klant, de medewerker en de organisatie zijn in evenwicht waarbij het resultaat tegelijkertijd aan alle regelgeving voldoet. Daardoor realiseert de organisatie kwaliteit, plezier én rendement en is er breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau voor deze aanpak. In drie dagen leer je hoe de optimale balans te bereiken voor de klant, de medew…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Kwaliteit voor de organisatie, plezier én rendement en een breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau door de succesvolle aanpak van de schijf van 6.
Zes colleges verdeeld over drie dagen.
De kracht van de schijf van zes is dat planning als integraal
onderdeel van de bedrijfsvoering wordt gezien. De belangen van de
klant, de medewerker en de organisatie zijn in evenwicht waarbij
het resultaat tegelijkertijd aan alle regelgeving voldoet. Daardoor
realiseert de organisatie kwaliteit, plezier én rendement en is er
breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau
voor deze aanpak. In drie dagen leer je hoe de optimale balans te
bereiken voor de klant, de medewerker én de organisatie.
WFM functionarissen zoals: forecasters, capaciteitsplanners, roosteraars, trafficers en managers. WFM specialisten zoals analysten en experts. HR sourcing experts en HR planning experts.WFM functionarissen zoals: forecasters, capaciteitsplanners, roosteraars, trafficers en managers. WFM specialisten zoals analysten en experts. HR sourcing experts en HR planning experts.
Zes colleges verdeeld over drie dagen. Kwaliteit voor de
organisatie, plezier én rendement en een breed draagvlak op
strategisch, tactisch en operationeel niveau door de succesvolle
aanpak van de schijf van 6.Zes colleges verdeeld over drie dagen.
Kwaliteit voor de organisatie, plezier én rendement en een breed
draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau door de
succesvolle aanpak van de schijf van 6.
Capaciteitsmanagement Cyclus (de schijf van zes)
* Forecasting
* Capaciteitsplanning
* Roosteren en Intraday management
* Rapportage en resultaat sturing
* Analyse en advies
* WFM Best practices
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.