Module CM/CXM | Quality Management

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Module CM/CXM | Quality Management

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 28 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
7 nov. 2023 tot 9 jan. 2024
Toon rooster
event 7 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 21 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 5 december 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 19 december 2023, 09:30-13:00, Amersfoort
event 9 januari 2024, 10:00-12:00, Amersfoort
placeAmersfoort
16 mei. 2024 tot 4 jul. 2024
Toon rooster
event 16 mei 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 30 mei 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 13 juni 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 27 juni 2024, 09:30-13:00, Amersfoort
event 4 juli 2024, 10:00-12:00, Amersfoort

Beschrijving

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.

Velen hebben de mond vol over kwaliteit en wat dat oplevert, maar vaak meet men toch de kwantitatieve resultaten. Kwaliteit wordt ook wel de zachte factor genoemd, maar gemis aan kwaliteit levert keihard verlies!
De kosten van slechte kwaliteit blijken vaak als het te laat is. Kwalitatief slecht klantcontact bijvoorbeeld wordt beloond met veel ‘rumour around the brand’ en een hoog klantverlies. Gemis aan optimale procedures, kan de productie laten stagneren, frustraties veroorzaken en onnodig verlies…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.

Velen hebben de mond vol over kwaliteit en wat dat oplevert, maar vaak meet men toch de kwantitatieve resultaten. Kwaliteit wordt ook wel de zachte factor genoemd, maar gemis aan kwaliteit levert keihard verlies!
De kosten van slechte kwaliteit blijken vaak als het te laat is. Kwalitatief slecht klantcontact bijvoorbeeld wordt beloond met veel ‘rumour around the brand’ en een hoog klantverlies. Gemis aan optimale procedures, kan de productie laten stagneren, frustraties veroorzaken en onnodig verlies veroorzaken. Reden genoeg om alles te willen weten over kwaliteit en het managen van kwaliteit.

De opleiding bestaat uit 7 colleges verdeeld over 4 dagen.

Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische onderbouwing de student de tools te geven om hier in de praktijk ook echt mee aan de slag te gaan.De opleiding bestaat uit 7 colleges verdeeld over 4 dagen.

Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische onderbouwing de student de tools te geven om hier in de praktijk ook echt mee aan de slag te gaan.

Quality Management

* Kwaliteit in klantcontact: Wat is kwaliteit
* Kwaliteit in klantcontact: De praktijk (incl. wet- & regelgeving)
* De factor mens
* Inzicht in kwaliteit: Data
* Werkcollege: Maak een plan
* Kennismanagement
* Verandermanagement
* Theorie Examen

Je wilt meer weten over alle aspecten van kwaliteit die van invloed zijn op het winnen en behouden van klanten.Je wilt meer weten over alle aspecten van kwaliteit die van invloed zijn op het winnen en behouden van klanten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.