Module CEM/CM | Quality Management

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 15 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
23 nov. 2021 tot 25 jan. 2022
Toon rooster
event 23 november 2021, 09:30-17:00, Online
event 7 december 2021, 09:30-17:00, Online
event 21 december 2021, 09:30-17:00, Online
event 11 januari 2022, 09:30-17:00, Online
event 25 januari 2022, 10:00-12:00, Online
placeOnline
31 mrt. 2022 tot 19 mei. 2022
Toon rooster
event 31 maart 2022, 09:30-17:00, Online
event 14 april 2022, 09:30-17:00, Online
event 28 april 2022, 09:30-17:00, Online
event 12 mei 2022, 09:30-17:00, Online
event 19 mei 2022, 10:00-12:00, Online

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.

Velen hebben de mond vol over kwaliteit en wat dat oplevert, maar vaak meet men toch de kwantitatieve resultaten. Kwaliteit wordt ook wel de zachte factor genoemd, maar gemis aan kwaliteit levert keihard verlies!
De kosten van slechte kwaliteit blijken vaak als het te laat is. Kwalitatief slecht klantcontact bijvoorbeeld wordt beloond met veel ‘rumour around the brand’ en een hoog klantverlies. Gemis aan optimale procedures, kan de productie laten stagneren, frustraties veroorzaken en onnodig verlies…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.

Velen hebben de mond vol over kwaliteit en wat dat oplevert, maar vaak meet men toch de kwantitatieve resultaten. Kwaliteit wordt ook wel de zachte factor genoemd, maar gemis aan kwaliteit levert keihard verlies!
De kosten van slechte kwaliteit blijken vaak als het te laat is. Kwalitatief slecht klantcontact bijvoorbeeld wordt beloond met veel ‘rumour around the brand’ en een hoog klantverlies. Gemis aan optimale procedures, kan de productie laten stagneren, frustraties veroorzaken en onnodig verlies veroorzaken. Reden genoeg om alles te willen weten over kwaliteit en het managen van kwaliteit.

De opleiding bestaat uit 7 colleges verdeeld over 4 dagen.

Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische onderbouwing de student de tools te geven om hier in de praktijk ook echt mee aan de slag te gaan.Quality Management

* Kwaliteit in klantcontact: Wat is kwaliteit
* Kwaliteit in klantcontact: De praktijk
* De factor mens
* Inzicht in kwaliteit: Data
* Maak een plan
* Kennismanagement
* Verandermanagement (V)
* Theorie Examen

Je wilt meer weten over alle aspecten van kwaliteit die van invloed zijn op het winnen en behouden van klanten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.