Module CM/CXM | Quality Management
Startdata en plaatsen
placeAmersfoort 7 nov. 2023 tot 9 jan. 2024Toon rooster event 7 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 21 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 5 december 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 19 december 2023, 09:30-13:00, Amersfoort event 9 januari 2024, 10:00-12:00, Amersfoort |
placeAmersfoort 16 mei. 2024 tot 4 jul. 2024Toon rooster event 16 mei 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 30 mei 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 13 juni 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 27 juni 2024, 09:30-13:00, Amersfoort event 4 juli 2024, 10:00-12:00, Amersfoort |
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.
Velen hebben de mond vol over kwaliteit en wat dat oplevert, maar vaak meet men toch de kwantitatieve resultaten. Kwaliteit wordt ook wel de zachte factor genoemd, maar gemis aan kwaliteit levert keihard verlies!
De kosten van slechte kwaliteit blijken vaak als het te laat is. Kwalitatief slecht klantcontact bijvoorbeeld wordt beloond met veel ‘rumour around the brand’ en een hoog klantverlies. Gemis aan optimale procedures, kan de productie laten stagneren, frustraties veroorzaken en onnodig verlies…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.
Velen hebben de mond vol over kwaliteit en wat dat oplevert,
maar vaak meet men toch de kwantitatieve resultaten. Kwaliteit
wordt ook wel de zachte factor genoemd, maar gemis aan kwaliteit
levert keihard verlies!
De kosten van slechte kwaliteit blijken vaak als het te laat is.
Kwalitatief slecht klantcontact bijvoorbeeld wordt beloond met veel
‘rumour around the brand’ en een hoog klantverlies. Gemis aan
optimale procedures, kan de productie laten stagneren, frustraties
veroorzaken en onnodig verlies veroorzaken. Reden genoeg om alles
te willen weten over kwaliteit en het managen van kwaliteit.
De opleiding bestaat uit 7 colleges verdeeld over 4 dagen.
Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische
onderbouwing de student de tools te geven om hier in de praktijk
ook echt mee aan de slag te gaan.De opleiding bestaat uit 7
colleges verdeeld over 4 dagen.
Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische
onderbouwing de student de tools te geven om hier in de praktijk
ook echt mee aan de slag te gaan.
Quality Management
* Kwaliteit in klantcontact: Wat is kwaliteit
* Kwaliteit in klantcontact: De praktijk (incl. wet- &
regelgeving)
* De factor mens
* Inzicht in kwaliteit: Data
* Werkcollege: Maak een plan
* Kennismanagement
* Verandermanagement
* Theorie Examen
Je wilt meer weten over alle aspecten van kwaliteit die van invloed zijn op het winnen en behouden van klanten.Je wilt meer weten over alle aspecten van kwaliteit die van invloed zijn op het winnen en behouden van klanten.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.