Design Thinking

Niveau
Tijdsduur

Design Thinking

Emerce Academy
Logo van Emerce Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Emerce Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Design Thinking verandert je kijk op problemen. Door creatief en analytisch denken te combineren, ontdek je nieuwe inzichten en ideeën. Tijdens de Design Thinking training ga je hier actief mee aan de slag.

  • Ontdek de kern van Design Thinking: methodes en instrumenten.
  • Breng nieuwe inzichten van gebruikers over naar persona's en klantreizen.
  • Ontwikkel vaardigheden om ideeën om te zetten in prototypes, te testen en te implementeren.

Voor jou?

De training is voor iedereen die invloed heeft op de customer experience: marketing managers, brand managers, e-commerce managers, product managers, communicatie professionals, category managers, online marketeers, content specialisten en UX ontw…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Innovatieve marketing, Design Thinking, Direct marketing, Crossmedia en Innovatie.

Design Thinking verandert je kijk op problemen. Door creatief en analytisch denken te combineren, ontdek je nieuwe inzichten en ideeën. Tijdens de Design Thinking training ga je hier actief mee aan de slag.

  • Ontdek de kern van Design Thinking: methodes en instrumenten.
  • Breng nieuwe inzichten van gebruikers over naar persona's en klantreizen.
  • Ontwikkel vaardigheden om ideeën om te zetten in prototypes, te testen en te implementeren.

Voor jou?

De training is voor iedereen die invloed heeft op de customer experience: marketing managers, brand managers, e-commerce managers, product managers, communicatie professionals, category managers, online marketeers, content specialisten en UX ontwikkelaars. Kortom, iedereen die zich richt op het optimaliseren van klantbeleving en het creëren van merkambassadeurs.

Omschrijving

Deze training leert je de 5 iteratieve stappen van Design Thinking, waarmee je klantinzichten omzet naar innovatieve ideeën en een onderscheidend service design creëert. Het resultaat? Een optimale klantbeleving en unieke momenten in de klantreis. Je dompelt je niet alleen onder in de theorie, maar gaat ook zelf aan de slag met het ontwikkelen van je ideeën in een service design.

Na de training ben je in staat om innovatieve services te ontwikkelen die de klantbeleving positief beïnvloeden. Door slimme touchpoints en services te integreren, creëer je waarde voor de klant en streef je ernaar om van hen ambassadeurs te maken. Zo behaal je blijvend concurrentievoordeel.

Programma

Dag 1: Design Thinking Essentials

09:30 – 12:30: Design Thinking en Service Design Fundamentals
12:30 – 13:30: Netwerklunch (inclusief koffie, thee en lunch)
13:30 – 16:30: Klantinzichten genereren en uitdagingen kaderen

Dag 2: Ideation & Implementatie

09:30 – 12:30: Ideeëngeneratie van klantinzichten
12:30 – 13:30: Netwerklunch (inclusief koffie, thee en lunch)
13:30 – 16:30: Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blueprint

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.