Design Thinking
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Design Thinking verandert je kijk op problemen. Door creatief en analytisch denken te combineren, ontdek je nieuwe inzichten en ideeën. Tijdens de Design Thinking training ga je hier actief mee aan de slag.
- Ontdek de kern van Design Thinking: methodes en instrumenten.
- Breng nieuwe inzichten van gebruikers over naar persona's en klantreizen.
- Ontwikkel vaardigheden om ideeën om te zetten in prototypes, te testen en te implementeren.
Voor jou?
De training is voor iedereen die invloed heeft op de customer experience: marketing managers, brand managers, e-commerce managers, product managers, communicatie professionals, category managers, online marketeers, content specialisten en UX ontw…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Design Thinking verandert je kijk op problemen. Door creatief en analytisch denken te combineren, ontdek je nieuwe inzichten en ideeën. Tijdens de Design Thinking training ga je hier actief mee aan de slag.
- Ontdek de kern van Design Thinking: methodes en instrumenten.
- Breng nieuwe inzichten van gebruikers over naar persona's en klantreizen.
- Ontwikkel vaardigheden om ideeën om te zetten in prototypes, te testen en te implementeren.
Voor jou?
De training is voor iedereen die invloed heeft op de customer experience: marketing managers, brand managers, e-commerce managers, product managers, communicatie professionals, category managers, online marketeers, content specialisten en UX ontwikkelaars. Kortom, iedereen die zich richt op het optimaliseren van klantbeleving en het creëren van merkambassadeurs.
Omschrijving
Deze training leert je de 5 iteratieve stappen van Design Thinking, waarmee je klantinzichten omzet naar innovatieve ideeën en een onderscheidend service design creëert. Het resultaat? Een optimale klantbeleving en unieke momenten in de klantreis. Je dompelt je niet alleen onder in de theorie, maar gaat ook zelf aan de slag met het ontwikkelen van je ideeën in een service design.
Na de training ben je in staat om innovatieve services te ontwikkelen die de klantbeleving positief beïnvloeden. Door slimme touchpoints en services te integreren, creëer je waarde voor de klant en streef je ernaar om van hen ambassadeurs te maken. Zo behaal je blijvend concurrentievoordeel.
Programma
Dag 1: Design Thinking Essentials
09:30 – 12:30: Design Thinking en Service Design
Fundamentals
12:30 – 13:30: Netwerklunch (inclusief koffie, thee en lunch)
13:30 – 16:30: Klantinzichten genereren en uitdagingen kaderen
Dag 2: Ideation & Implementatie
09:30 – 12:30: Ideeëngeneratie van klantinzichten
12:30 – 13:30: Netwerklunch (inclusief koffie, thee en lunch)
13:30 – 16:30: Prototyping, testen en implementatie vertalen naar
een Service Blueprint
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.