Design Thinking

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Emerce opleidingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 Emerce opleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

In Amsterdam, Leusden of Utrecht
5 jun. 2019 tot 12 jun. 2019

Beschrijving

Design Thinking is een creatieve manier om te innoveren. Een iteratief proces voor het realiseren van nieuwe oplossingen en ideeën en de realisatie hiervan. Het belangrijkste doel, de klantbeleving verbeteren. De klant staat hierbij dan ook centraal. Hierdoor kan een organisatie unieke waarde creëren en zorgen voor een betere concurrentiepositie.

In deze opleiding leer je aan de hand van de 7 stappen van Design Thinking hoe je klantinzichten kunt genereren, vertalen naar innovatieve ideeën en uit kunt werken in een service design. Het doel: het ontwerpen van de ideale customer journey voor een optimale klantbeleving. Je leert niet alleen de theorie, maar werkt je ideeën ook zelf uit in een …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Design Thinking is een creatieve manier om te innoveren. Een iteratief proces voor het realiseren van nieuwe oplossingen en ideeën en de realisatie hiervan. Het belangrijkste doel, de klantbeleving verbeteren. De klant staat hierbij dan ook centraal. Hierdoor kan een organisatie unieke waarde creëren en zorgen voor een betere concurrentiepositie.

In deze opleiding leer je aan de hand van de 7 stappen van Design Thinking hoe je klantinzichten kunt genereren, vertalen naar innovatieve ideeën en uit kunt werken in een service design. Het doel: het ontwerpen van de ideale customer journey voor een optimale klantbeleving. Je leert niet alleen de theorie, maar werkt je ideeën ook zelf uit in een service design.

De opleiding is voor iedereen die invloed heeft op de customer experience: marketing managers, brand managers, e-commerce managers, product managers, communicatie professionals, category managers, online marketeers, content specialisten en UX ontwikkelaars. Kortom, iedereen die zich richt op het optimaliseren van klantbeleving en het creëren van merkambassadeurs.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.