Customer Journey Mapping (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 159 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

1
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Mapping (training)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Noortje van der Meulen
Webanalist & Optimalisatie Specialist
1
Customer Journey Mapping (training)

"De cursus ging niet door, en ik werd er niet van op de hoogte gebracht. Hier moest ik zelf achter komen. Deze uitnodiging voor evaluatie is dan ook zeer vreemd.

Al met al een teleurstellende ervaring. " - 07-03-2018 08:26

"De cursus ging niet door, en ik werd er niet van op de hoogte gebracht. Hier moest ik zelf achter komen. Deze uitnodiging voor evaluatie is … alles lezen - 07-03-2018 08:26

Beste Noortje,
Heel vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad door een fout van onze kant. We hopen dat we het goed met je kunnen maken en dat je alsnog aan deze training wil mee doen zodat je aan de slag kunt met Customer Journey Mapping!

- 07-03-2018 08:26

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
9 feb. 2021
Toon rooster
event 9 februari 2021, 09:30-17:30, Amsterdam, Customer journey mapping
placeCapelle aan den IJssel
9 feb. 2021
Toon rooster
event 9 februari 2021, 09:30-17:30, Capelle aan den IJssel, Customer journey mapping
placeEindhoven
9 feb. 2021
Toon rooster
event 9 februari 2021, 09:30-17:30, Eindhoven, Customer journey mapping
placeLeusden
9 feb. 2021
Toon rooster
event 9 februari 2021, 09:30-17:30, Leusden, Customer journey mapping
computer Online: Online Classroom
9 feb. 2021
Toon rooster
event 9 februari 2021, 09:30-17:30, Online Classroom, Customer journey mapping
placeUtrecht
9 feb. 2021
Toon rooster
event 9 februari 2021, 09:30-17:30, Utrecht, Customer journey mapping
placeZwolle
9 feb. 2021
Toon rooster
event 9 februari 2021, 09:30-17:30, Zwolle, Customer journey mapping

Beschrijving

Omschrijving:

Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar het antwoord niet altijd even eenduidig op te geven is. Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. In de training Customer Journey Mapping ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leert hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimali…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Design Thinking.

Omschrijving:

Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar het antwoord niet altijd even eenduidig op te geven is. Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. In de training Customer Journey Mapping ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leert hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimaliseert.

Doel:
Je leert in één dag: - De laatste ontwikkelingen op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten, - De on- en offline touchpoints van jouw klanten en (klant)processen binnen jouw organisatie in kaart te brengen, - De klantbeleving op de verschillende touchpoints inzichtelijk te maken, - De ideale customer journey te schetsen en de klantbeleving te optimaliseren, - Hoe je toegevoegde waarde kunt bieden op de relevante en geschikte momenten, - Beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant.

Doelgroep:
Deze training is bedoel voor iedereen die zich bezighoudt (of je wilt je bezig gaan houden) met customer experience.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van online customer journeys.

Training

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

1
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Mapping (training)
Gebaseerd op 1 ervaring
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Noortje van der Meulen
Webanalist & Optimalisatie Specialist
1
Customer Journey Mapping (training)

"De cursus ging niet door, en ik werd er niet van op de hoogte gebracht. Hier moest ik zelf achter komen. Deze uitnodiging voor evaluatie is dan ook zeer vreemd.

Al met al een teleurstellende ervaring. " - 07-03-2018 08:26

"De cursus ging niet door, en ik werd er niet van op de hoogte gebracht. Hier moest ik zelf achter komen. Deze uitnodiging voor evaluatie is … alles lezen - 07-03-2018 08:26

Beste Noortje,
Heel vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad door een fout van onze kant. We hopen dat we het goed met je kunnen maken en dat je alsnog aan deze training wil mee doen zodat je aan de slag kunt met Customer Journey Mapping!

- 07-03-2018 08:26

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.