Customer Journey (ook online virtual classroom)
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie, Online
- Startdatum en plaats


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in HR en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Opleiding & Onderwijs, #3 in HR en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 beste grote opleider.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #3 beste grote opleider en #3 in Opleiding & Onderwijs.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Mooie verdiepende cursus, waarmee je de customer journey methodiek leert toepassen in je eigen praktijk. Wat ik erg goed vind is dat je tijdens de cursus stap voor stap een eigen customer journey maakt. Hierdoor heb je na de cursus direct concrete output. " - 11-10-2018 18:32
"Mooie verdiepende cursus, waarmee je de customer journey methodiek leert toepassen in je eigen praktijk. Wat ik erg goed vind is dat je tijd… alles lezen - 11-10-2018 18:32
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 14 mei. 2021 tot 25 jun. 2021Toon rooster event 14 mei 2021, 09:30-17:00, Amsterdam, Bijeenkomst 01 event 4 juni 2021, 09:30-17:00, Amsterdam, Bijeenkomst 02 event 25 juni 2021, 09:30-17:00, Amsterdam, Bijeenkomst 03 |
placeArnhem 14 mei. 2021 tot 25 jun. 2021Toon rooster event 14 mei 2021, 09:30-17:00, Arnhem, Bijeenkomst 01 event 4 juni 2021, 09:30-17:00, Arnhem, Bijeenkomst 02 event 25 juni 2021, 09:30-17:00, Arnhem, Bijeenkomst 03 |
placeBreda 14 mei. 2021 tot 25 jun. 2021Toon rooster event 14 mei 2021, 09:30-17:00, Breda, Bijeenkomst 01 event 4 juni 2021, 09:30-17:00, Breda, Bijeenkomst 02 event 25 juni 2021, 09:30-17:00, Breda, Bijeenkomst 03 |
placeEindhoven 14 mei. 2021 tot 25 jun. 2021Toon rooster event 14 mei 2021, 09:30-17:00, Eindhoven, Bijeenkomst 01 event 4 juni 2021, 09:30-17:00, Eindhoven, Bijeenkomst 02 event 25 juni 2021, 09:30-17:00, Eindhoven, Bijeenkomst 03 |
placeGroningen 14 mei. 2021 tot 25 jun. 2021Toon rooster event 14 mei 2021, 09:30-17:00, Groningen, Bijeenkomst 01 event 4 juni 2021, 09:30-17:00, Groningen, Bijeenkomst 02 event 25 juni 2021, 09:30-17:00, Groningen, Bijeenkomst 03 |
computer Online: Online Virtual Classroom 14 mei. 2021 tot 18 jun. 2021Toon rooster event 14 mei 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 01 event 21 mei 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 02 event 28 mei 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 03 event 4 juni 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 04 event 11 juni 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 05 event 18 juni 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 06 |
computer Online: Online Virtual Classroom 14 mei. 2021 tot 18 jun. 2021Toon rooster event 14 mei 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 01 event 21 mei 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 02 event 28 mei 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 03 event 4 juni 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 04 event 11 juni 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 05 event 18 juni 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 06 |
placeRotterdam 14 mei. 2021 tot 25 jun. 2021Toon rooster event 14 mei 2021, 09:30-17:00, Rotterdam, Bijeenkomst 01 event 4 juni 2021, 09:30-17:00, Rotterdam, Bijeenkomst 02 event 25 juni 2021, 09:30-17:00, Rotterdam, Bijeenkomst 03 |
placeUtrecht 14 mei. 2021 tot 25 jun. 2021Toon rooster event 14 mei 2021, 09:30-17:00, Utrecht, Bijeenkomst 01 event 4 juni 2021, 09:30-17:00, Utrecht, Bijeenkomst 02 event 25 juni 2021, 09:30-17:00, Utrecht, Bijeenkomst 03 |
placeZwolle 14 mei. 2021 tot 25 jun. 2021Toon rooster event 14 mei 2021, 09:30-17:00, Zwolle, Bijeenkomst 01 event 4 juni 2021, 09:30-17:00, Zwolle, Bijeenkomst 02 event 25 juni 2021, 09:30-17:00, Zwolle, Bijeenkomst 03 |
placeAmsterdam 8 jul. 2021 tot 19 aug. 2021Toon rooster event 8 juli 2021, 09:30-17:00, Amsterdam, Bijeenkomst 01 event 29 juli 2021, 09:30-17:00, Amsterdam, Bijeenkomst 02 event 19 augustus 2021, 09:30-17:00, Amsterdam, Bijeenkomst 03 |
placeArnhem 8 jul. 2021 tot 19 aug. 2021Toon rooster event 8 juli 2021, 09:30-17:00, Arnhem, Bijeenkomst 01 event 29 juli 2021, 09:30-17:00, Arnhem, Bijeenkomst 02 event 19 augustus 2021, 09:30-17:00, Arnhem, Bijeenkomst 03 |
placeBreda 8 jul. 2021 tot 19 aug. 2021Toon rooster event 8 juli 2021, 09:30-17:00, Breda, Bijeenkomst 01 event 29 juli 2021, 09:30-17:00, Breda, Bijeenkomst 02 event 19 augustus 2021, 09:30-17:00, Breda, Bijeenkomst 03 |
placeEindhoven 8 jul. 2021 tot 19 aug. 2021Toon rooster event 8 juli 2021, 09:30-17:00, Eindhoven, Bijeenkomst 01 event 29 juli 2021, 09:30-17:00, Eindhoven, Bijeenkomst 02 event 19 augustus 2021, 09:30-17:00, Eindhoven, Bijeenkomst 03 |
placeGroningen 8 jul. 2021 tot 19 aug. 2021Toon rooster event 8 juli 2021, 09:30-17:00, Groningen, Bijeenkomst 01 event 29 juli 2021, 09:30-17:00, Groningen, Bijeenkomst 02 event 19 augustus 2021, 09:30-17:00, Groningen, Bijeenkomst 03 |
computer Online: Online Virtual Classroom 8 jul. 2021 tot 12 aug. 2021Toon rooster event 8 juli 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 01 event 15 juli 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 02 event 22 juli 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 03 event 29 juli 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 04 event 5 augustus 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 05 event 12 augustus 2021, 19:00-22:00, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 06 |
computer Online: Online Virtual Classroom 8 jul. 2021 tot 12 aug. 2021Toon rooster event 8 juli 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 01 event 15 juli 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 02 event 22 juli 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 03 event 29 juli 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 04 event 5 augustus 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 05 event 12 augustus 2021, 09:30-12:30, Online Virtual Classroom, Bijeenkomst 06 |
placeRotterdam 8 jul. 2021 tot 19 aug. 2021Toon rooster event 8 juli 2021, 09:30-17:00, Rotterdam, Bijeenkomst 01 event 29 juli 2021, 09:30-17:00, Rotterdam, Bijeenkomst 02 event 19 augustus 2021, 09:30-17:00, Rotterdam, Bijeenkomst 03 |
placeUtrecht 8 jul. 2021 tot 19 aug. 2021Toon rooster event 8 juli 2021, 09:30-17:00, Utrecht, Bijeenkomst 01 event 29 juli 2021, 09:30-17:00, Utrecht, Bijeenkomst 02 event 19 augustus 2021, 09:30-17:00, Utrecht, Bijeenkomst 03 |
placeZwolle 8 jul. 2021 tot 19 aug. 2021Toon rooster event 8 juli 2021, 09:30-17:00, Zwolle, Bijeenkomst 01 event 29 juli 2021, 09:30-17:00, Zwolle, Bijeenkomst 02 event 19 augustus 2021, 09:30-17:00, Zwolle, Bijeenkomst 03 |
Beschrijving
Persoonlijk studieadvies? Laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.
In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen.
Ben je marketing- of communicatieprofessional en wil je de customer journey-methodiek beheersen? Wil je diepgaand onderzoeken wat een klant drijft, zodat je hem een onvergetelijke ervaring kunt meegeven? In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Vervolgens maak je een plan om op die belangrijke momenten klantervaringen te optimaliseren. Hiermee vergroot je het rendement van je marketing- en communicatie-inspanningen, verbeter je klantervaringen en vergroot je de klanttevredenheid. In deze training krijg je alle kennis en vaardigheden aa…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Persoonlijk studieadvies? Laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.
In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen.
Ben je marketing- of communicatieprofessional en wil je de customer journey-methodiek beheersen? Wil je diepgaand onderzoeken wat een klant drijft, zodat je hem een onvergetelijke ervaring kunt meegeven? In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Vervolgens maak je een plan om op die belangrijke momenten klantervaringen te optimaliseren. Hiermee vergroot je het rendement van je marketing- en communicatie-inspanningen, verbeter je klantervaringen en vergroot je de klanttevredenheid. In deze training krijg je alle kennis en vaardigheden aangereikt om morgen het verschil te maken.
Deze training is geschikt voor alle marketing- en communicatieprofessionals die met de customer journey-methodiek de klantervaring willen optimaliseren.
- Je kent relevante theorieën die nodig zijn voor het in kaart brengen, optimaliseren en analyseren van de customer journey
- Je kunt de touchpoints (klantcontactmomenten; van potentiële klant naar loyale klant) voor je organisatie in kaart brengen
- Je hebt customer insights (inzicht in de behoefte van je klant) in relatie tot wat je organisatie kan bieden
- Je hebt de juiste handvatten om de customer experience te verbeteren
- Je weet hoe je verbeteringen kunt doorvoeren die tot een hogere klantwaarde leiden
- Je hebt een plan geschreven voor het optimaliseren van de klantreis
- Customer journey mapping (oriëntatieproces, transactieproces en relatieproces)
- Touchpoints analyseren en verbeteren
- Klantwaarde in kaart brengen per relevant stadium van de customer journey
- Klantinzichten benutten
- Customer journey optimalisatie
- Validatie van optimalisatievoorstellen
- Implementatie van een geoptimaliseerde customer journey
- Persoonlijke leervragen en opdrachten
- Persoonlijk plan schrijven
VVoorafgaand aan de training krijg je toegang tot de interactieve ICM-leeromgeving en vindt een online intake plaats. Hierin breng je je persoonlijke leerdoelen in kaart, voor jezelf én voor de docent. Deze leerdoelen staan centraal tijdens de bijeenkomsten.
Op de leeromgeving vind je bovendien waardevolle artikelen en video’s om je inhoudelijk voor te bereiden.
Tijdens de drie bijeenkomsten leer je hoe je de huidige en gewenste klantreis in kaart brengt. Daarnaast leer je een plan formuleren en krijg je handvatten voor de implementatie. De maximale groepsgrootte draagt bij aan een veilige sfeer en biedt veel ruimte om ervaringen uit te wisselen.
Tussen de bijeenkomsten door breng je aan de hand van opdrachten het geleerde direct in de praktijk. Belangrijk is dat je hiervoor voldoende tijd reserveert. Je sluit de training af met een concreet plan voor het optimaliseren van de klantreis in je organisatie.
De training wordt verzorgd door een ervaren deskundige. Heb je de gehele training gevolgd, dan ontvang je het ICM-certificaat.
"Mooie verdiepende cursus, waarmee je de customer journey methodiek leert toepassen in je eigen praktijk. Wat ik erg goed vind is dat je tijdens de cursus stap voor stap een eigen customer journey maakt. Hierdoor heb je na de cursus direct concrete output. " - 11-10-2018 18:32
"Mooie verdiepende cursus, waarmee je de customer journey methodiek leert toepassen in je eigen praktijk. Wat ik erg goed vind is dat je tijd… alles lezen - 11-10-2018 18:32
"Vanuit mijn functie ben ik bezig geweest om de klantreis in kaart te brengen. Zelf zit ik niet op de marketingafdeling, dus ben ik deze training gaan volgen. De training heeft mij geholpen om een goed beeld te krijgen van hoe de klantreis van onze organisatie is en hoe wij kunnen inspelen op de 'moments of truth'. Een hele waardevolle training die mij hele praktische tools heeft gegeven! " - 25-07-2018 07:31
"Vanuit mijn functie ben ik bezig geweest om de klantreis in kaart te brengen. Zelf zit ik niet op de marketingafdeling, dus ben ik deze trai… alles lezen - 25-07-2018 07:31
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.