TikTok | Deep dive
Startdata en plaatsen
Beschrijving
TikTok als onderdeel van je marketingstrategie
TikTok is hét nieuwe sociale media platform. Er zijn nog niet veel bedrijven die gebruik maken van dit platform. Zonde, want op TikTok kan je veel bereik creëren. Waarom is TikTok interessant voor je bedrijf? En hoe kan TikTok het beste onderdeel worden van je marketingstrategie? Fabian Ouwehand, expert in TikTok, geeft je tijdens deze deep dive zijn nooit eerder gedeelde inzichten en ervaringen die hij heeft opgedaan tijdens zijn betrokkenheid sinds de lancering van de app in 2016. Door zijn jarenlange ervaring en kennis in TikTok wordt zijn mening regelmatig gedeeld in populaire nieuwswebsites als The New York Times, TechCrunch en South China…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
TikTok als onderdeel van je marketingstrategie
TikTok is hét nieuwe sociale media platform. Er zijn nog niet veel bedrijven die gebruik maken van dit platform. Zonde, want op TikTok kan je veel bereik creëren. Waarom is TikTok interessant voor je bedrijf? En hoe kan TikTok het beste onderdeel worden van je marketingstrategie? Fabian Ouwehand, expert in TikTok, geeft je tijdens deze deep dive zijn nooit eerder gedeelde inzichten en ervaringen die hij heeft opgedaan tijdens zijn betrokkenheid sinds de lancering van de app in 2016. Door zijn jarenlange ervaring en kennis in TikTok wordt zijn mening regelmatig gedeeld in populaire nieuwswebsites als The New York Times, TechCrunch en South China Morning Post.
Tijdens deze deep dive bespreken we cases van TikTok’s Chinese versie Douyin, die jaren vooruitloopt op TikTok. Maar ook bespreken we cases uit Nederland en het Westen. Fabian laat zien hoe hij meer dan 31 miljoen views heeft gekregen op zijn eigen TikTok campagnes in Nederland en hoe een productielijn van een influencer compleet uitverkocht raakte. Verwacht een deep dive vol met praktische tips, voorbeelden en cases die tonen wat werkt en wat niet.
Krijg antwoorden op de belangrijkste vragen:
- Wat is TikTok en wat zijn de kansen voor je bedrijf?
- Hoe kan TikTok nuttig ingezet worden voor je bedrijf?
- Hoe kan je de conversie naar je website verbeteren?
- Wat kunnen we verwachten van TikTok in 2021?
Kortom: Na deze deep dive TikTok weet je precies hoe je dit platform benut voor je business en hoe je andere bedrijven een stap voor bent met TikTok!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.