Design thinking (Navigeren)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van I-Knowledge

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: Hengelo (OV)
1 jul. 2021 tot 1 aug. 2021
computer Online: Utrecht
1 jul. 2021 tot 1 aug. 2021
computer Online: Zwolle
1 jul. 2021 tot 1 aug. 2021
computer Online: Hengelo (OV)
1 aug. 2021 tot 1 sep. 2021
computer Online: Utrecht
1 aug. 2021 tot 1 sep. 2021
computer Online: Zwolle
1 aug. 2021 tot 1 sep. 2021
computer Online: Hengelo (OV)
1 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
computer Online: Utrecht
1 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
computer Online: Zwolle
1 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
computer Online: Hengelo (OV)
1 okt. 2021 tot 1 nov. 2021
computer Online: Utrecht
1 okt. 2021 tot 1 nov. 2021
computer Online: Zwolle
1 okt. 2021 tot 1 nov. 2021
computer Online: Hengelo (OV)
1 nov. 2021 tot 1 dec. 2021
computer Online: Utrecht
1 nov. 2021 tot 1 dec. 2021
computer Online: Zwolle
1 nov. 2021 tot 1 dec. 2021
computer Online: Hengelo (OV)
1 dec. 2021 tot 1 jan. 2022
computer Online: Utrecht
1 dec. 2021 tot 1 jan. 2022
computer Online: Zwolle
1 dec. 2021 tot 1 jan. 2022

Beschrijving

De masterclass Design Thinking is gericht op het begrijpen en toepassen van methoden, technieken en tools om te innoveren en inspirerende klantervaringen te realiseren. Door vanuit een ander perspectief te experimenteren, te leren van fouten, samen te werken en te visualiseren met altijd de klant in gedachten. Door jezelf in de schoenen van de klant te plaatsen en hun verwachtingen te gebruiken als uitgangspunt. Dit levert oplossingen waarmee organisaties echte klantwaarde kunnen creëren.

Doelen:

  • Begrijpen van de theorie, mindset en vaardigheden binnen Design Thinking. 
  • Begrijpen van de fasen inspiratie, synthese, ideation, prototype en implementatie. 
  • Definiëren van de behoeften van…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Design Thinking, Lean, Lean Startup, Grafische Vormgeving en Domain-Driven Design (DDD).

De masterclass Design Thinking is gericht op het begrijpen en toepassen van methoden, technieken en tools om te innoveren en inspirerende klantervaringen te realiseren. Door vanuit een ander perspectief te experimenteren, te leren van fouten, samen te werken en te visualiseren met altijd de klant in gedachten. Door jezelf in de schoenen van de klant te plaatsen en hun verwachtingen te gebruiken als uitgangspunt. Dit levert oplossingen waarmee organisaties echte klantwaarde kunnen creëren.

Doelen:

  • Begrijpen van de theorie, mindset en vaardigheden binnen Design Thinking. 
  • Begrijpen van de fasen inspiratie, synthese, ideation, prototype en implementatie. 
  • Definiëren van de behoeften van de klant door inleving en wat klanten doen, zeggen, denken en voelen.
  • Definiëren van een prototype om te evalueren wat werkt, hoe het is te faseren en welke stappen het waard zijn om uit te voeren, met zo min mogelijk resources.
  • Kies een testmethode om feedback van klanten te vragen en vast te stellen of het prototype aan de behoeften voldoet.
  • Kies een prototype en vertaal deze naar een minimum viable product, een alpha en beta release.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.