Design thinking

Type product
Logo van icttrainingen.nl
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,2 icttrainingen.nl heeft een gemiddelde beoordeling van 7,2 (uit 9 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Design thinking is een klantgerichte benadering om te bepalen hoe het beste aan de behoeften van de klant kan

worden voldaan. Het is een manier van innoveren waarbij de mens centraal staat. Het helpt je tot relevante, originele en creatieve oplossingen te komen. Het "Design thinking"-principe bevat een aantal ingrediënten: kennis van menselijk gedrag, experimenteren, prototyperen en leren van fouten. Je leert met een ander perspectief te kijken, samen te werken en uit de context te stappen met altijd de klant in het oog. Design thinking gaat er vanuit dat je een verschil kan maken en een positieve impact kan hebben op organisaties, producten of diensten. Of het nu gaat om het ontwikkelen van…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Design Thinking, Lean, Lean Startup, Grafische Vormgeving en Domain-Driven Design (DDD).

Design thinking is een klantgerichte benadering om te bepalen hoe het beste aan de behoeften van de klant kan

worden voldaan. Het is een manier van innoveren waarbij de mens centraal staat. Het helpt je tot relevante, originele en creatieve oplossingen te komen. Het "Design thinking"-principe bevat een aantal ingrediënten: kennis van menselijk gedrag, experimenteren, prototyperen en leren van fouten. Je leert met een ander perspectief te kijken, samen te werken en uit de context te stappen met altijd de klant in het oog. Design thinking gaat er vanuit dat je een verschil kan maken en een positieve impact kan hebben op organisaties, producten of diensten. Of het nu gaat om het ontwikkelen van een betere customer journey of het aanspreken van een nieuwe doelgroep voor jouw product of dienst.

In deze training leer je onder andere:

  • Een customer journey map maken, een klantgerichte probleemoplossingstool waarmee je kunt brainstormen over effectieve oplossingen voor belangrijke pijnpunten van klanten.
  • Hoe je specifieke acties kunt herkennen en prioriteren om jouw klantgerichtheid te verbeteren en tegelijkertijd veelvoorkomende fouten te vermijden.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.