Afspraak is afspraak

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Sint-Martens-Latem
28 apr. 2020
Toon rooster
event 28 april 2020, 09:00-17:00, Auberge du Pêcheur
Antwerpen
29 apr. 2020
Toon rooster
event 29 april 2020, 09:00-17:00, Crowne Plaza Hotel
Antwerpen
29 sep. 2020
Toon rooster
event 29 september 2020, 09:00-17:00, Crowne Plaza HOtel

Beschrijving

Afspraak is afspraak, of niet?

Je hebt je best gedaan.  Na  een allerlaatste ‘is alles duidelijk’ ben je overtuigd dat alles ook duidelijk is.  Meer zelfs, glashelder.  De doelstellingen zijn evident.  De resultaten haalbaar. De taken verdeeld.  De timing in onderling overleg vastgelegd.  En dan loopt het mis.  De afspraak die je met je medewerker(s) hebt gemaakt wordt niet nagekomen.

Excuses, smoezen, voorwendsels, uitvluchten en 1000 maal sorry

En dan vraag je waarom… Het veelvoud van smoezen en de creativiteit van je werknemers blijft je verbazen.  ‘Druk, druk, druk’, ‘die grote klant heeft mij opgeëist’, ‘ik wou er net aan beginnen’, ‘ik kreeg niet alle details van Carl’, ‘het was toc…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, NIMA A Sales, NIMA B Sales, Sales forecasting en Verkoopstrategie.

Afspraak is afspraak, of niet?

Je hebt je best gedaan.  Na  een allerlaatste ‘is alles duidelijk’ ben je overtuigd dat alles ook duidelijk is.  Meer zelfs, glashelder.  De doelstellingen zijn evident.  De resultaten haalbaar. De taken verdeeld.  De timing in onderling overleg vastgelegd.  En dan loopt het mis.  De afspraak die je met je medewerker(s) hebt gemaakt wordt niet nagekomen.

Excuses, smoezen, voorwendsels, uitvluchten en 1000 maal sorry

En dan vraag je waarom… Het veelvoud van smoezen en de creativiteit van je werknemers blijft je verbazen.  ‘Druk, druk, druk’, ‘die grote klant heeft mij opgeëist’, ‘ik wou er net aan beginnen’, ‘ik kreeg niet alle details van Carl’, ‘het was toch complexer dan ik dacht’ … Ongetwijfeld, denk je bij jezelf, wachten op het excuus van de open brug of de lekke band …

Maar waarom doen ze niet wat je zegt?

Maar waarom komen medewerkers of managers hun afspraken niet na?  Waarom zijn woorden zoveel makkelijker dan daden?  Waarom besteden sommigen meer tijd aan hun smoes dan aan hun opdracht?  En hoe pak je dit aan?  Met nog meer regeltjes?  Sancties?  Repressief?

Heel vaak zijn het net die mensen die u positief wilt beïnvloeden en laten doen wat je vraagt, perfect in staat ook die nieuwe regeltjes te omzeilen.  Nieuwe regels zorgen alleen voor nieuwe smoezen.  Nieuwe sancties voor nieuwe excuses.

Hoe krijg je discipline tussen de oren: hoe krijg je ze zover?

Op een verwarrend eenvoudige manier leer je van Jan van Setten hoe je discipline op de werkvloer krijgt en mensen niet langer praten maar werken.  U leert niet alleen waarom mensen afspraken vergeten, negeren of ontwijken.  Maar vooral hoe u hen diezelfde afspraken leert nakomen.  Foutloos en stipt.  Want afspraak is afspraak. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.