Geef nooit korting

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Antwerpen
27 sep. 2019
Toon rooster
event 27 september 2019, 13:00-17:00, Crowne Plaza Hotel

Beschrijving

KLANTEN WILLEN GEEN KORTING …. MAAR WAT DAN WEL

Klanten willen geen korting.  Ze willen alleen niet onnodig veel betalen.  Klanten zijn  bereid die prijs te betalen voor uw product of dienst die in hun ogen rechtvaardig is : de faire prijs.  Daarom heeft uw prijs niets te maken met uw kostprijs … maar alleen met wat uw klant er voor wil betalen.

CONCRETE AANPAK VAN DEZE MIDDAGSESSIE

Op interactieve wijze, gebruik makend van veel illustraties en praktijkvoorbeelden, neemt Jos Burgers u op een humorvolle wijze mee in de wereld van prijsdruk en vooral hoe daaraan te ontsnappen. Doorheen de ganse sessie is volop gelegenheid voor vragen en discussie.
Drs. Jos Burgers is dé klantenexpert van de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, NIMA A Sales, NIMA B Sales, Sales forecasting en Verkoopstrategie.

KLANTEN WILLEN GEEN KORTING …. MAAR WAT DAN WEL

Klanten willen geen korting.  Ze willen alleen niet onnodig veel betalen.  Klanten zijn  bereid die prijs te betalen voor uw product of dienst die in hun ogen rechtvaardig is : de faire prijs.  Daarom heeft uw prijs niets te maken met uw kostprijs … maar alleen met wat uw klant er voor wil betalen.

CONCRETE AANPAK VAN DEZE MIDDAGSESSIE

Op interactieve wijze, gebruik makend van veel illustraties en praktijkvoorbeelden, neemt Jos Burgers u op een humorvolle wijze mee in de wereld van prijsdruk en vooral hoe daaraan te ontsnappen. Doorheen de ganse sessie is volop gelegenheid voor vragen en discussie.
Drs. Jos Burgers is dé klantenexpert van de Benelux en één een van de meest gevraagde managementsprekers.  Hij richt zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met tweehonderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker én trainer. Burgers houdt zijn publiek spiegels voor en laat mensen anders naar hun werk en dagelijkse praktijk kijken.  Humor is hierbij een belangrijk wapen, maar de vele praktijkvoorbeelden maken zijn seminars en trainingen direct bruikbaar.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.