E-commerce

Niveau
Tijdsduur
Logo van Nubis Academy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.

E-commerce

E-commerce wordt steeds belangrijker. Niet alleen voor pure players, maar ook voor traditionele offline bedrijven in bijvoorbeeld de retail branche is E-commerce eigenlijk niet meer weg te denken. In deze module staat de customer journey centraal. Hierbij kijken we vooral naar E-commerce, maar zullen we zeker ook de koppeling met de offline wereld niet uit het oog verliezen. Na afloop van deze training beschik je over veel praktische tips die je direct in je dagelijkse E-Commerce praktijk kunt toepassen.

Customer journey model

Veel organisaties gebruiken het begrip customer journey om in kaart te brengen hoe hun klanten uiteindelijk tot een aankoop overgaan en weer terug blijve…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: E-commerce, Telemarketing & telesales, Internet management, SEO en Webwinkel.

Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.

E-commerce

E-commerce wordt steeds belangrijker. Niet alleen voor pure players, maar ook voor traditionele offline bedrijven in bijvoorbeeld de retail branche is E-commerce eigenlijk niet meer weg te denken. In deze module staat de customer journey centraal. Hierbij kijken we vooral naar E-commerce, maar zullen we zeker ook de koppeling met de offline wereld niet uit het oog verliezen. Na afloop van deze training beschik je over veel praktische tips die je direct in je dagelijkse E-Commerce praktijk kunt toepassen.

Customer journey model

Veel organisaties gebruiken het begrip customer journey om in kaart te brengen hoe hun klanten uiteindelijk tot een aankoop overgaan en weer terug blijven komen. Maar hoe werkt dit model precies en welke varianten zijn er? We bespreken dit aan de hand van praktische voorbeelden.

Display advertising for commerce

Display advertising wordt doorgaans vooral geassocieerd met Branding, maar wat zijn eigenlijk de mogelijkheden op het gebied van E-commerce. In dit college laten we je de verschillende mogelijkheden zijn. Denk hierbij niet alleen aan targeting en formaten, maar ook aan geavanceerde dynamische en gepersonaliseerde banners.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.