Professionele opvolging van debiteuren

Type product
Tijdsduur

Professionele opvolging van debiteuren

ProTurn B.V.
Logo van ProTurn B.V.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Doel:

Na afloop van deze training weet u niet betalende klanten te benaderen en hen tot het overmaken van uw vordering te bewegen. U kent het belang van uw gesprekken in relatie tot de continuïteit van uw onderneming en weet de klant in het juiste betalingspatrooon te houden.

Onderwerpen:

  • De voorbereiding op het gesprek
  • Onderscheid in betalingsachterstand en uw gesprek
  • Correct blijven met het beoogde effect voor ogen
  • Opvolgen van afspraken
  • Het belang van een juiste registratie van afspraken
  • Voorkomen van herhaling
  • Betalingsachterstand... een keerpunt in de relatie of een kans?

Ook beschikbaar in deze categorie:

  • Klantbenadering en -begeleiding in een retailomgeving
  • Overtuigings- en afsluit…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Showroom, Debiteurenbeheer, Budgetmanagement, Bedrijfseconomie en Incasso.

Doel:

Na afloop van deze training weet u niet betalende klanten te benaderen en hen tot het overmaken van uw vordering te bewegen. U kent het belang van uw gesprekken in relatie tot de continuïteit van uw onderneming en weet de klant in het juiste betalingspatrooon te houden.

Onderwerpen:

  • De voorbereiding op het gesprek
  • Onderscheid in betalingsachterstand en uw gesprek
  • Correct blijven met het beoogde effect voor ogen
  • Opvolgen van afspraken
  • Het belang van een juiste registratie van afspraken
  • Voorkomen van herhaling
  • Betalingsachterstand... een keerpunt in de relatie of een kans?

Ook beschikbaar in deze categorie:

  • Klantbenadering en -begeleiding in een retailomgeving
  • Overtuigings- en afsluittechnieken in een retailomgeving
  • Klantgericht telefoongebruik
  • Telefonische klantbenadering
  • Telefonisch service verlenen aan bestaande klanten
  • Klachtenbehandeling
  • Telefonische acquisitie
  • Account management
  • Commercieel presenteren
  • Verkoop op beurzen
  • Verkoop in de showroom (non-automotive)
  • Klantgericht verkopen

 

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.