Klanten maken!

Type product
Tijdsduur
Logo van SellingNet
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 SellingNet heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 8 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

8,1
Gemiddeld cijfer voor Klanten maken!
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Henny
8
Klanten maken!

"Ik heb geleerd om een stuk beter om een stuk beter te kunnen omgaan met klanten. Tevens heb ik geleerd om makkelijker afspraken met klanten te kunnen krijgen. Ook gaat het verkoop gesprek op deze manier een voudiger." - 29-07-2010 10:44

"Ik heb geleerd om een stuk beter om een stuk beter te kunnen omgaan met klanten. Tevens heb ik geleerd om makkelijker afspraken met klanten … alles lezen - 29-07-2010 10:44

Beschrijving

 

Klanten maken!

In de verkoop krijgen we te maken met rationele en emotionele argumenten. Met klanten die zich niet zonder slag of stoot gewonnen geven. Het verkopen begint vaak echt als de klant 'Nee!' zegt. En de concurrentie zit niet stil. Tijdens deze training leert u het verkoopproces klantgericht te beheersen. Van de voorbereiding via de eerste contactname tot en met de afronding en nazorg. Uw oplossingen zijn afgestemd op de behoeften van de klant. U leert te denken, te handelen, te reageren en te anticiperen vanuit alle denkbare verkoopsituaties. Met de opgedane kennis en de vaardigheden laat u iedereen winnen: de klant, uw bedrijf en uzelf.

Onderwerpen Tijdens de training wisselen …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Neem contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Consultative Selling, Adviserend verkopen, Sales Training, Verkoopcursus en Telemarketing & telesales.

 

Klanten maken!

In de verkoop krijgen we te maken met rationele en emotionele argumenten. Met klanten die zich niet zonder slag of stoot gewonnen geven. Het verkopen begint vaak echt als de klant 'Nee!' zegt. En de concurrentie zit niet stil. Tijdens deze training leert u het verkoopproces klantgericht te beheersen. Van de voorbereiding via de eerste contactname tot en met de afronding en nazorg. Uw oplossingen zijn afgestemd op de behoeften van de klant. U leert te denken, te handelen, te reageren en te anticiperen vanuit alle denkbare verkoopsituaties. Met de opgedane kennis en de vaardigheden laat u iedereen winnen: de klant, uw bedrijf en uzelf.

Onderwerpen Tijdens de training wisselen uitleg, discussies en praktijkoefeningen elkaar voortdurend af. Na afloop krijgt u de opnamen van uw prestaties mee op DVD. In de training worden ondermeer de volgende onderwerpen behandeld:
- hoe maakt u een telefonische bezoekafspraak en hoe bereidt u zich effectief voor?
- hoe opent u het verkoopgesprek en bouwt u een vertrouwensbasis op?
- hoe zet u uw taal verkoopactief in en achterhaalt u de behoefte van de klant?
- hoe demonstreert of presenteert u uw product of dienst?
- hoe schrijft u winnende offertes?
- hoe weerlegt u tegenwerpingen en bezwaren?
- hoe wint u zware prijsonderhandelingen
- en sluit u het gesprek af met een order?

CompetentiesIn de training werkt u aan de volgende Score Verkoopcompetenties:
- sociale gerichtheid;
- communicatieve vaardigheid;
- overtuigingskracht;
- resultaatgerichtheid;
- externe oriëntatie.

Resultaat U bent na deze intensieve training in staat om:
- telefonische afspraken te maken;
- een verkoopgesprek in fasen op te bouwen;
- weerstanden en bezwaren te overwinnen;
- koopsignalen te herkennen;
- om de order te vragen.

Maatwerk
Deze training kan voor uw organisatie vanaf drie deelnemers geheel op maat worden verzorgd. Na een intensieve voorbereiding worden de deelnemers geheel op de eigen werksituatie getraind. Ook de materialen zijn op de deelnemers afgestemd.

Trainingsmaterialen Voorafgaand aan de training ontvangt u de gelijknamige praktijkgids. Tijdens de training ontvangt u aanvullende syllabi.

Duur De totale doorlooptijd van de training bedraagt 1 maand. De training bestaat uit een intakegesprek en 2 trainingsblokken van 2 dagen.

8,1
Gemiddeld cijfer voor Klanten maken!
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Henny
8
Klanten maken!

"Ik heb geleerd om een stuk beter om een stuk beter te kunnen omgaan met klanten. Tevens heb ik geleerd om makkelijker afspraken met klanten te kunnen krijgen. Ook gaat het verkoop gesprek op deze manier een voudiger." - 29-07-2010 10:44

"Ik heb geleerd om een stuk beter om een stuk beter te kunnen omgaan met klanten. Tevens heb ik geleerd om makkelijker afspraken met klanten … alles lezen - 29-07-2010 10:44

starstarstarstarstar_half
Thijs Lenferink
8,6
Klanten maken!

"Ik heb de training als zeer leerzaam ervaren, en is breed toepasbaar in de praktijk.

Er zijn vele open dicussies om samen tot het juite resulaat te komen." - 22-07-2010 15:49

"Ik heb de training als zeer leerzaam ervaren, en is breed toepasbaar in de praktijk.Er zijn vele open dicussies om samen tot het juite resul… alles lezen - 22-07-2010 15:49

starstarstarstarstar_border
Alfons van der Heijden
7,6
Klanten maken!

"Uit het niets heel veel geleerd !!! Private traject met name leerzaam. Heb er nu veel profijt van. Voor mezelf maar ook naar mijn collega\'s toe." - 19-07-2010 18:35

"Uit het niets heel veel geleerd !!! Private traject met name leerzaam. Heb er nu veel profijt van. Voor mezelf maar ook naar mijn collega\'s… alles lezen - 19-07-2010 18:35

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Neem contact op met onze klantenservice.