Commercieel luisteren

Type product
Tijdsduur

Commercieel luisteren

het Klantenbedrijf
Logo van het Klantenbedrijf

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klanten willen begrepen worden, niet overtuigd!

De dagelijkse praktijk leert dat je klanten niet zo makkelijk overtuigt. Klanten willen trouwens ook niet overtuigd worden. Zij willen begrepen worden en zijn dan best bereid te luisteren naar jouw advies.

Onderzoek wat de klant nodig heeft. Verdien het vertrouwen. Dat is waar het tegenwoordig om gaat. Relaties kunnen aangaan, ideeën samenbrengen en verbinden, van werkelijke toegevoegde waarde willen zijn.

Commercieel luisteren is anders dan “U vraagt, wij draaien…”. Commercieel luisteren is een basishouding waarin wederzijds respect, samenwerking en dienstbaarheid aan de basis ligt. En kansen creëren en kansen pakken. Orders en opdrachten d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Klanten willen begrepen worden, niet overtuigd!

De dagelijkse praktijk leert dat je klanten niet zo makkelijk overtuigt. Klanten willen trouwens ook niet overtuigd worden. Zij willen begrepen worden en zijn dan best bereid te luisteren naar jouw advies.

Onderzoek wat de klant nodig heeft. Verdien het vertrouwen. Dat is waar het tegenwoordig om gaat. Relaties kunnen aangaan, ideeën samenbrengen en verbinden, van werkelijke toegevoegde waarde willen zijn.

Commercieel luisteren is anders dan “U vraagt, wij draaien…”. Commercieel luisteren is een basishouding waarin wederzijds respect, samenwerking en dienstbaarheid aan de basis ligt. En kansen creëren en kansen pakken. Orders en opdrachten dwing je niet af door te overtuigen, ze worden je gegund, doordat je snapt wat jouw klant nodig heeft om ‘ja’ te kunnen zeggen tegen jou.

Over ons:

Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!

Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!

Het draait om resultaat in:

  • het verbeteren van vaardigheden
  • zelfvertrouwen vergroten
  • alert en scherp houden
  • inspelen op & omgaan met verandering
  • managen van verwachtingen
  • afspreken regels en procedures
  • formuleren doelstellingen
  • maken (actie)plannen
  • aanzetten creativiteit

Onze trainingen:

  • zijn bijzonder praktijkgericht en to-the-point
  • geven deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
  • spelen in op de actuele situatie binnen jullie organisatie
  • zijn een platform waar deelnemers zowel kennis en ervaringen halen als brengen
  • bieden verdieping op bestaande vaardigheden en kennis
  • laten medewerkers ervaren dat ‘het werkt!’
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.