Lean IT Essentials E-Learning

Type product

Lean IT Essentials E-Learning

Startel bv
Logo van Startel bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Startel bv heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 146 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials.

The Lean IT Foundation e-learning, based on Lean principles, aims to enhance IT department efficiency by focusing on customer value, reducing waste, and ensuring continual improvement. This e-learning applies Lean practices to IT operations, improving customer satisfaction, reducing costs, and boosting productivity.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Principles of Lean IT and their applicability across various industries.
  • Increased customer satisfaction and reduced IT costs through efficient value delivery processes.
  • Strategic role of IT in customer retention and man…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Lean, Kaizen, Lean Six Sigma Black Belt, Lean Six Sigma Green Belt en Lean Six Sigma Orange Belt.

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials.

The Lean IT Foundation e-learning, based on Lean principles, aims to enhance IT department efficiency by focusing on customer value, reducing waste, and ensuring continual improvement. This e-learning applies Lean practices to IT operations, improving customer satisfaction, reducing costs, and boosting productivity.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Principles of Lean IT and their applicability across various industries.
  • Increased customer satisfaction and reduced IT costs through efficient value delivery processes.
  • Strategic role of IT in customer retention and management.

Exam Information:

  • Format: Multiple choice, 40 questions.
  • Passing Score: 65% (26 out of 40).
  • Duration: 60 minutes.
  • Closed Book.

Voorkennis

You do not need any prior knowledge to access this e-learning.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Lean.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.