Service Desk Analyst 8th Edition E-Learning

Type product

Service Desk Analyst 8th Edition E-Learning

Startel bv
Logo van Startel bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Startel bv heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 146 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials.

The Service Desk Analyst e-learning emphasizes the essential skills needed for effective IT support. It covers support methodologies, technologies, and tools, and prepares candidates for the Service Desk Analyst v8 (SDA) exam with PeopleCert.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Develop skills for efficient and effective support in the Service Desk environment.
  • Understand customer needs, handle difficult situations, and work in a team setting.
  • Gain practical knowledge of service management processes and problem-solving techniques.

Exam Information:

  • Format: Multiple c…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales Training, Verkoopmethoden, Verkoopgesprek, Verkoopvaardigheden en Marketing en Sales.

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials.

The Service Desk Analyst e-learning emphasizes the essential skills needed for effective IT support. It covers support methodologies, technologies, and tools, and prepares candidates for the Service Desk Analyst v8 (SDA) exam with PeopleCert.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Develop skills for efficient and effective support in the Service Desk environment.
  • Understand customer needs, handle difficult situations, and work in a team setting.
  • Gain practical knowledge of service management processes and problem-solving techniques.

Exam Information:

  • Format: Multiple choice, 60 questions.
  • Passing Score: 65% (39 out of 60).
  • Duration: 60 minutes.
  • Closed Book.

Voorkennis

Prior to going through this e-learning, you must have at least 9 months of experience in an IT service and support environment.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.