Data Driven Strategie & Organisatie (post-master)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 161 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 19:30-21:30, Amsterdam, Data driven strategie en planning
event 23 september 2021, 16:00-18:30, Amsterdam, Trends en context data driven marketing
event 30 september 2021, 16:30-18:30, Amsterdam, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 30 september 2021, 19:30-21:30, Amsterdam, Databronnen
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 19:30-21:30, Amsterdam, Data driven kaders
event 7 oktober 2021, 16:30-18:30, Amsterdam, Klantwaarde en CRM
event 14 oktober 2021, 19:30-21:30, Amsterdam, Data driven marketing modellen (advanced)
event 14 oktober 2021, 16:30-18:30, Amsterdam, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 4 november 2021, 19:30-21:30, Amsterdam, Customer data management
event 4 november 2021, 16:30-18:30, Amsterdam, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 11 november 2021, 16:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 18 november 2021, 16:30-18:30, Amsterdam, Privacy en klantdata
event 18 november 2021, 19:30-21:30, Amsterdam, Datadriven metrics en KPI’s
event 25 november 2021, 19:30-21:30, Amsterdam, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 25 november 2021, 16:30-18:30, Amsterdam, Customer centric marketing
event 3 december 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business Casedag
event 9 december 2021, 19:30-21:30, Amsterdam, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 9 december 2021, 16:30-18:30, Amsterdam, Werkcollege
event 16 december 2021, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 16 december 2021, 16:30-18:30, Amsterdam, Data driven marketing infrastructuur
event 13 januari 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Implementatie van data driven marketing
event 13 januari 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Organisatie van data driven marketing
event 20 januari 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Reservecollege
event 20 januari 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 19:30-21:30, Leusden, Data driven strategie en planning
event 23 september 2021, 16:00-18:30, Leusden, Trends en context data driven marketing
event 30 september 2021, 16:30-18:30, Leusden, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 30 september 2021, 19:30-21:30, Leusden, Databronnen
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 19:30-21:30, Leusden, Data driven kaders
event 7 oktober 2021, 16:30-18:30, Leusden, Klantwaarde en CRM
event 14 oktober 2021, 19:30-21:30, Leusden, Data driven marketing modellen (advanced)
event 14 oktober 2021, 16:30-18:30, Leusden, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 4 november 2021, 16:30-18:30, Leusden, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 4 november 2021, 19:30-21:30, Leusden, Customer data management
event 11 november 2021, 16:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 18 november 2021, 16:30-18:30, Leusden, Privacy en klantdata
event 18 november 2021, 19:30-21:30, Leusden, Datadriven metrics en KPI’s
event 25 november 2021, 16:30-18:30, Leusden, Customer centric marketing
event 25 november 2021, 19:30-21:30, Leusden, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 3 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag
event 9 december 2021, 16:30-18:30, Leusden, Werkcollege
event 9 december 2021, 19:30-21:30, Leusden, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 16 december 2021, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 16 december 2021, 16:30-18:30, Leusden, Data driven marketing infrastructuur
event 13 januari 2022, 19:30-21:30, Leusden, Implementatie van data driven marketing
event 13 januari 2022, 16:30-18:30, Leusden, Organisatie van data driven marketing
event 20 januari 2022, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 20 januari 2022, 16:30-18:30, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 19:30-21:30, Online Classroom, Data driven strategie en planning
event 23 september 2021, 16:00-18:30, Online Classroom, Trends en context data driven marketing
event 30 september 2021, 16:30-18:30, Online Classroom, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 30 september 2021, 19:30-21:30, Online Classroom, Databronnen
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 16:30-18:30, Online Classroom, Klantwaarde en CRM
event 7 oktober 2021, 19:30-21:30, Online Classroom, Data driven kaders
event 14 oktober 2021, 16:30-18:30, Online Classroom, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 14 oktober 2021, 19:30-21:30, Online Classroom, Data driven marketing modellen (advanced)
event 4 november 2021, 16:30-18:30, Online Classroom, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 4 november 2021, 19:30-21:30, Online Classroom, Customer data management
event 11 november 2021, 16:30-21:30, Online Classroom, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 18 november 2021, 16:30-18:30, Online Classroom, Privacy en klantdata
event 18 november 2021, 19:30-21:30, Online Classroom, Datadriven metrics en KPI’s
event 25 november 2021, 19:30-21:30, Online Classroom, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 25 november 2021, 16:30-18:30, Online Classroom, Customer centric marketing
event 3 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag
event 9 december 2021, 16:30-18:30, Online Classroom, Werkcollege
event 9 december 2021, 19:30-21:30, Online Classroom, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 16 december 2021, 19:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 16 december 2021, 16:30-18:30, Online Classroom, Data driven marketing infrastructuur
event 13 januari 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Implementatie van data driven marketing
event 13 januari 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Organisatie van data driven marketing
event 20 januari 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Reservecollege
event 20 januari 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
23 sep. 2021 tot 20 jan. 2022
Toon rooster
event 23 september 2021, 19:30-21:30, Utrecht, Data driven strategie en planning
event 23 september 2021, 16:00-18:30, Utrecht, Trends en context data driven marketing
event 30 september 2021, 16:30-18:30, Utrecht, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 30 september 2021, 19:30-21:30, Utrecht, Databronnen
event 4 oktober 2021, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 7 oktober 2021, 16:30-18:30, Utrecht, Klantwaarde en CRM
event 7 oktober 2021, 19:30-21:30, Utrecht, Data driven kaders
event 14 oktober 2021, 16:30-18:30, Utrecht, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 14 oktober 2021, 19:30-21:30, Utrecht, Data driven marketing modellen (advanced)
event 4 november 2021, 19:30-21:30, Utrecht, Customer data management
event 4 november 2021, 16:30-18:30, Utrecht, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 11 november 2021, 16:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 18 november 2021, 19:30-21:30, Utrecht, Datadriven metrics en KPI’s
event 18 november 2021, 16:30-18:30, Utrecht, Privacy en klantdata
event 25 november 2021, 16:30-18:30, Utrecht, Customer centric marketing
event 25 november 2021, 19:30-21:30, Utrecht, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 3 december 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business Casedag
event 9 december 2021, 16:30-18:30, Utrecht, Werkcollege
event 9 december 2021, 19:30-21:30, Utrecht, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 16 december 2021, 16:30-18:30, Utrecht, Data driven marketing infrastructuur
event 16 december 2021, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 13 januari 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Organisatie van data driven marketing
event 13 januari 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Implementatie van data driven marketing
event 20 januari 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Reservecollege
event 20 januari 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
2 nov. 2021 tot 11 jan. 2022
Toon rooster
event 2 november 2021, 09:15-11:45, Amsterdam, Trends en context data driven marketing
event 2 november 2021, 12:30-14:30, Amsterdam, Data driven strategie en planning
event 2 november 2021, 15:00-17:00, Amsterdam, Klantwaarde en CRM
event 9 november 2021, 15:00-17:00, Amsterdam, Data driven kaders
event 9 november 2021, 12:30-14:30, Amsterdam, Databronnen
event 9 november 2021, 09:45-11:45, Amsterdam, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 16 november 2021, 09:45-11:15, Amsterdam, Vraagstellingscollege
event 16 november 2021, 12:00-14:00, Amsterdam, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 16 november 2021, 14:30-16:30, Amsterdam, Data driven marketing modellen (advanced)
event 23 november 2021, 15:00-17:00, Amsterdam, Privacy en klantdata
event 23 november 2021, 12:30-14:30, Amsterdam, Customer data management
event 23 november 2021, 09:45-11:45, Amsterdam, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 30 november 2021, 09:45-14:30, Amsterdam, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 30 november 2021, 15:00-17:00, Amsterdam, Datadriven metrics en KPI’s
event 7 december 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business Casedag
event 14 december 2021, 15:00-17:00, Amsterdam, Werkcollege
event 14 december 2021, 09:45-11:45, Amsterdam, Customer centric marketing
event 14 december 2021, 12:30-14:30, Amsterdam, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 21 december 2021, 15:00-17:00, Amsterdam, Reservecollege
event 21 december 2021, 12:30-14:30, Amsterdam, Data driven marketing infrastructuur
event 21 december 2021, 09:45-11:45, Amsterdam, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 11 januari 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, Implementatie van data driven marketing
event 11 januari 2022, 09:45-11:45, Amsterdam, Organisatie van data driven marketing
event 11 januari 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
2 nov. 2021 tot 11 jan. 2022
Toon rooster
event 2 november 2021, 15:00-17:00, Leusden, Klantwaarde en CRM
event 2 november 2021, 12:30-14:30, Leusden, Data driven strategie en planning
event 2 november 2021, 09:15-11:45, Leusden, Trends en context data driven marketing
event 9 november 2021, 12:30-14:30, Leusden, Databronnen
event 9 november 2021, 15:00-17:00, Leusden, Data driven kaders,
event 9 november 2021, 09:45-11:45, Leusden, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 16 november 2021, 14:30-16:30, Leusden, Data driven marketing modellen (advanced)
event 16 november 2021, 12:00-14:00, Leusden, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 16 november 2021, 09:45-11:15, Leusden, Vraagstellingscollege
event 23 november 2021, 12:30-14:30, Leusden, Customer data management
event 23 november 2021, 09:45-11:45, Leusden, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 23 november 2021, 15:00-17:00, Leusden, Privacy en klantdata
event 30 november 2021, 09:45-14:30, Leusden, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 30 november 2021, 15:00-17:00, Leusden, Datadriven metrics en KPI’s
event 7 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag
event 14 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Werkcollege
event 14 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 14 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, Customer centric marketing
event 21 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Data driven marketing infrastructuur
event 21 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Reservecollege
event 21 december 2021, 09:45-11:45, Leusden, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 11 januari 2022, 09:45-11:45, Leusden, Organisatie van data driven marketing
event 11 januari 2022, 12:30-14:30, Leusden, Implementatie van data driven marketing
event 11 januari 2022, 15:00-17:00, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
2 nov. 2021 tot 11 jan. 2022
Toon rooster
event 2 november 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Klantwaarde en CRM
event 2 november 2021, 09:15-11:45, Online Classroom, Trends en context data driven marketing
event 2 november 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Data driven strategie en planning
event 9 november 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 9 november 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Databronnen
event 9 november 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Data driven kaders
event 16 november 2021, 14:30-16:30, Online Classroom, Data driven marketing modellen (advanced)
event 16 november 2021, 12:00-14:00, Online Classroom, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 16 november 2021, 09:45-11:15, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 23 november 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 23 november 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Privacy en klantdata
event 23 november 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Customer data management
event 30 november 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Datadriven metrics en KPI’s
event 30 november 2021, 09:45-14:30, Online Classroom, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 7 december 2021, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag
event 14 december 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 14 december 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Werkcollege
event 14 december 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, Customer centric marketing
event 21 december 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Data driven marketing infrastructuur
event 21 december 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 21 december 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Reservecollege
event 11 januari 2022, 12:30-14:30, Online Classroom, Implementatie van data driven marketing
event 11 januari 2022, 15:00-17:00, Online Classroom, Reservecollege
event 11 januari 2022, 09:45-11:45, Online Classroom, Organisatie van data driven marketing
placeUtrecht
2 nov. 2021 tot 11 jan. 2022
Toon rooster
event 2 november 2021, 15:00-17:00, Utrecht, Klantwaarde en CRM
event 2 november 2021, 09:15-11:45, Utrecht, Trends en context data driven marketing
event 2 november 2021, 12:30-14:30, Utrecht, Data driven strategie en planning
event 9 november 2021, 15:00-17:00, Utrecht, Data driven kaders
event 9 november 2021, 12:30-14:30, Utrecht, Databronnen
event 9 november 2021, 09:45-11:45, Utrecht, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 16 november 2021, 09:45-11:15, Utrecht, Vraagstellingscollege
event 16 november 2021, 14:30-16:30, Utrecht, Data driven marketing modellen (advanced)
event 16 november 2021, 12:00-14:00, Utrecht, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 23 november 2021, 09:45-11:45, Utrecht, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 23 november 2021, 12:30-14:30, Utrecht, Customer data management
event 23 november 2021, 15:00-17:00, Utrecht, Privacy en klantdata
event 30 november 2021, 09:45-14:30, Utrecht, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 30 november 2021, 15:00-17:00, Utrecht, Datadriven metrics en KPI’s
event 7 december 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business Casedag
event 14 december 2021, 12:30-14:30, Utrecht, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 14 december 2021, 15:00-17:00, Utrecht, Werkcollege
event 14 december 2021, 09:45-11:45, Utrecht, Customer centric marketing
event 21 december 2021, 09:45-11:45, Utrecht, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 21 december 2021, 15:00-17:00, Utrecht, Reservecollege
event 21 december 2021, 12:30-14:30, Utrecht, Data driven marketing infrastructuur
event 11 januari 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Reservecollege
event 11 januari 2022, 09:45-11:45, Utrecht, Organisatie van data driven marketing
event 11 januari 2022, 12:30-14:30, Utrecht, Implementatie van data driven marketing
placeAmsterdam
9 mrt. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 16:00-18:30, Amsterdam, Trends en context data driven marketing
event 9 maart 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Data driven strategie en planning
event 16 maart 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 16 maart 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Klantwaarde en CRM
event 23 maart 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Databronnen
event 23 maart 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Data driven kaders
event 24 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 30 maart 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 30 maart 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Data driven marketing modellen (advanced)
event 6 april 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 6 april 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Customer data management
event 13 april 2022, 16:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 20 april 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Privacy en klantdata
event 20 april 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Datadriven metrics en KPI’s
event 11 mei 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 11 mei 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Customer centric marketing
event 19 mei 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business Casedag
event 25 mei 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Werkcollege
event 25 mei 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 1 juni 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
event 1 juni 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Data driven marketing infrastructuur
event 8 juni 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Implementatie van data driven marketing
event 8 juni 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Organisatie van data driven marketing
event 13 juni 2022, 16:30-18:30, Amsterdam, Reservecollege
event 13 juni 2022, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege
placeLeusden
9 mrt. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 19:30-21:30, Leusden, Data driven strategie en planning
event 9 maart 2022, 16:00-18:30, Leusden, Trends en context data driven marketing
event 16 maart 2022, 16:30-18:30, Leusden, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 16 maart 2022, 19:30-21:30, Leusden, Klantwaarde en CRM
event 23 maart 2022, 19:30-21:30, Leusden, Data driven kaders
event 23 maart 2022, 16:30-18:30, Leusden, Databronnen
event 24 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 30 maart 2022, 19:30-21:30, Leusden, Data driven marketing modellen (advanced)
event 30 maart 2022, 16:30-18:30, Leusden, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 6 april 2022, 16:30-18:30, Leusden, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 6 april 2022, 19:30-21:30, Leusden, Customer data management
event 13 april 2022, 16:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 20 april 2022, 16:30-18:30, Leusden, Privacy en klantdata
event 20 april 2022, 19:30-21:30, Leusden, Datadriven metrics en KPI’s
event 11 mei 2022, 19:30-21:30, Leusden, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 11 mei 2022, 16:30-18:30, Leusden, Customer centric marketing
event 19 mei 2022, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag
event 25 mei 2022, 19:30-21:30, Leusden, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 25 mei 2022, 16:30-18:30, Leusden, Werkcollege
event 1 juni 2022, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege
event 1 juni 2022, 16:30-18:30, Leusden, Data driven marketing infrastructuur
event 8 juni 2022, 16:30-18:30, Leusden, Organisatie van data driven marketing
event 8 juni 2022, 19:30-21:30, Leusden, Implementatie van data driven marketing
event 13 juni 2022, 16:30-18:30, Leusden, Reservecollege
event 13 juni 2022, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
9 mrt. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 16:00-18:30, Online Classroom, Trends en context data driven marketing
event 9 maart 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Data driven strategie en planning
event 16 maart 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 16 maart 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Klantwaarde en CRM
event 23 maart 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Databronnen
event 23 maart 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Data driven kaders
event 24 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 30 maart 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 30 maart 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Data driven marketing modellen (advanced)
event 6 april 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Customer data management
event 6 april 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 13 april 2022, 16:30-21:30, Online Classroom, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 20 april 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Privacy en klantdata
event 20 april 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Datadriven metrics en KPI’s
event 11 mei 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Customer centric marketing
event 11 mei 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 19 mei 2022, 09:00-17:30, Online Classroom, Harvard Business Casedag
event 25 mei 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Werkcollege
event 25 mei 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 1 juni 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 1 juni 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Data driven marketing infrastructuur
event 8 juni 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Organisatie van data driven marketing
event 8 juni 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Implementatie van data driven marketing
event 13 juni 2022, 19:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege
event 13 juni 2022, 16:30-18:30, Online Classroom, Reservecollege
placeUtrecht
9 mrt. 2022 tot 13 jun. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 16:00-18:30, Utrecht, Trends en context data driven marketing
event 9 maart 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Data driven strategie en planning
event 16 maart 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Klantwaarde en CRM
event 16 maart 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 23 maart 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Databronnen
event 23 maart 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Data driven kaders
event 24 maart 2022, 20:00-21:30, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 30 maart 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Data driven marketing modellen (advanced)
event 30 maart 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 6 april 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 6 april 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Customer data management
event 13 april 2022, 16:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 20 april 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Datadriven metrics en KPI’s
event 20 april 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Privacy en klantdata
event 11 mei 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 11 mei 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Customer centric marketing
event 19 mei 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business Casedag
event 25 mei 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Werkcollege
event 25 mei 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 1 juni 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Data driven marketing infrastructuur
event 1 juni 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
event 8 juni 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Implementatie van data driven marketing
event 8 juni 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Organisatie van data driven marketing
event 13 juni 2022, 16:30-18:30, Utrecht, Reservecollege
event 13 juni 2022, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege
placeAmsterdam
5 apr. 2022 tot 7 jun. 2022
Toon rooster
event 5 april 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 5 april 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, Data driven strategie en planning
event 5 april 2022, 09:15-11:45, Amsterdam, Trends en context data driven marketing
event 12 april 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, Databronnen
event 12 april 2022, 09:45-11:45, Amsterdam, Klantwaarde en CRM
event 12 april 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Data driven kaders,
event 19 april 2022, 09:45-11:15, Amsterdam, Vraagstellingscollege
event 19 april 2022, 12:00-14:00, Amsterdam, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 19 april 2022, 14:30-16:30, Amsterdam, Data driven marketing modellen (advanced)
event 26 april 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, Privacy en klantdata
event 26 april 2022, 09:45-11:45, Amsterdam, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 26 april 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Customer data management
event 10 mei 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Datadriven metrics en KPI’s
event 10 mei 2022, 09:45-14:30, Amsterdam, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 17 mei 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business Casedag
event 24 mei 2022, 09:45-11:45, Amsterdam, Customer centric marketing
event 24 mei 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 24 mei 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Werkcollege
event 31 mei 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Implementatie van data driven marketing
event 31 mei 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, Organisatie van data driven marketing
event 31 mei 2022, 09:45-11:45, Amsterdam, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 7 juni 2022, 12:30-14:30, Amsterdam, Reservecollege
event 7 juni 2022, 15:00-17:00, Amsterdam, Reservecollege
event 7 juni 2022, 09:45-11:45, Amsterdam, Data driven marketing infrastructuur
placeLeusden
5 apr. 2022 tot 7 jun. 2022
Toon rooster
event 5 april 2022, 15:00-17:00, Leusden, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 5 april 2022, 12:30-14:30, Leusden, Data driven strategie en planning
event 5 april 2022, 09:15-11:45, Leusden, Trends en context data driven marketing
event 12 april 2022, 09:45-11:45, Leusden, Klantwaarde en CRM
event 12 april 2022, 15:00-17:00, Leusden, Data driven kaders,
event 12 april 2022, 12:30-14:30, Leusden, Databronnen
event 19 april 2022, 12:00-14:00, Leusden, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 19 april 2022, 14:30-16:30, Leusden, Data driven marketing modellen (advanced)
event 19 april 2022, 09:45-11:15, Leusden, Vraagstellingscollege
event 26 april 2022, 09:45-11:45, Leusden, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 26 april 2022, 15:00-17:00, Leusden, Customer data management
event 26 april 2022, 12:30-14:30, Leusden, Privacy en klantdata
event 10 mei 2022, 15:00-17:00, Leusden, Datadriven metrics en KPI’s
event 10 mei 2022, 09:45-14:30, Leusden, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 17 mei 2022, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag
event 24 mei 2022, 15:00-17:00, Leusden, Werkcollege
event 24 mei 2022, 09:45-11:45, Leusden, Customer centric marketing
event 24 mei 2022, 12:30-14:30, Leusden, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 31 mei 2022, 15:00-17:00, Leusden, Implementatie van data driven marketing
event 31 mei 2022, 12:30-14:30, Leusden, Organisatie van data driven marketing
event 31 mei 2022, 09:45-11:45, Leusden, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 7 juni 2022, 09:45-11:45, Leusden, Data driven marketing infrastructuur
event 7 juni 2022, 15:00-17:00, Leusden, Reservecollege
event 7 juni 2022, 12:30-14:30, Leusden, Reservecollege
placeOnline Classroom
5 apr. 2022 tot 7 jun. 2022
Toon rooster
event 5 april 2022, 09:15-11:45, Online Classroom, Trends en context data driven marketing
event 5 april 2022, 15:00-17:00, Online Classroom, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 5 april 2022, 12:30-14:30, Online Classroom, Data driven strategie en planning
event 12 april 2022, 15:00-17:00, Online Classroom, Data driven kaders,
event 12 april 2022, 09:45-11:45, Online Classroom, Klantwaarde en CRM
event 12 april 2022, 12:30-14:30, Online Classroom, Databronnen
event 19 april 2022, 14:30-16:30, Online Classroom, Data driven marketing modellen (advanced)
event 19 april 2022, 09:45-11:15, Online Classroom, Vraagstellingscollege
event 19 april 2022, 12:00-14:00, Online Classroom, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 26 april 2022, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer data management
event 26 april 2022, 09:45-11:45, Online Classroom, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 26 april 2022, 12:30-14:30, Online Classroom, Privacy en klantdata
event 10 mei 2022, 15:00-17:00, Online Classroom, Datadriven metrics en KPI’s
event 10 mei 2022, 09:45-14:30, Online Classroom, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 17 mei 2022, 09:00-17:30, Online Classroom, Harvard Business Casedag
event 24 mei 2022, 09:45-11:45, Online Classroom, Customer centric marketing
event 24 mei 2022, 12:30-14:30, Online Classroom, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 24 mei 2022, 15:00-17:00, Online Classroom, Werkcollege
event 31 mei 2022, 15:00-17:00, Online Classroom, Implementatie van data driven marketing
event 31 mei 2022, 12:30-14:30, Online Classroom, Organisatie van data driven marketing
event 31 mei 2022, 09:45-11:45, Online Classroom, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 7 juni 2022, 15:00-17:00, Online Classroom, Reservecollege
event 7 juni 2022, 12:30-14:30, Online Classroom, Reservecollege
event 7 juni 2022, 09:45-11:45, Online Classroom, Data driven marketing infrastructuur
placeUtrecht
5 apr. 2022 tot 7 jun. 2022
Toon rooster
event 5 april 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Probleemstelling bij onderzoeksvragen
event 5 april 2022, 12:30-14:30, Utrecht, Data driven strategie en planning
event 5 april 2022, 09:15-11:45, Utrecht, Trends en context data driven marketing
event 12 april 2022, 09:45-11:45, Utrecht, Klantwaarde en CRM
event 12 april 2022, 12:30-14:30, Utrecht, Databronnen
event 12 april 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Data driven kaders,
event 19 april 2022, 12:00-14:00, Utrecht, Data driven marketing modellen (fundamentals)
event 19 april 2022, 14:30-16:30, Utrecht, Data driven marketing modellen (advanced)
event 19 april 2022, 09:45-11:15, Utrecht, Vraagstellingscollege
event 26 april 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Customer data management
event 26 april 2022, 09:45-11:45, Utrecht, Data driven inzichten uit de wetenschap
event 26 april 2022, 12:30-14:30, Utrecht, Privacy en klantdata
event 10 mei 2022, 09:45-14:30, Utrecht, Actief aan de slag met onderzoek en analyse
event 10 mei 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Datadriven metrics en KPI’s
event 17 mei 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business Casedag
event 24 mei 2022, 12:30-14:30, Utrecht, Data driven in de praktijk: Royal FloraHolland case
event 24 mei 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Werkcollege
event 24 mei 2022, 09:45-11:45, Utrecht, Customer centric marketing
event 31 mei 2022, 09:45-11:45, Utrecht, Data driven innovatie en productontwikkeling
event 31 mei 2022, 12:30-14:30, Utrecht, Organisatie van data driven marketing
event 31 mei 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Implementatie van data driven marketing
event 7 juni 2022, 09:45-11:45, Utrecht, Data driven marketing infrastructuur
event 7 juni 2022, 12:30-14:30, Utrecht, Reservecollege
event 7 juni 2022, 15:00-17:00, Utrecht, Reservecollege

Beschrijving

Omschrijving:

De toename van informatie heeft een enorme impuls gegeven aan de mogelijkheden voor analyse van klantgedrag, waardoor betere marketingstrategieën kunnen worden ontwikkeld. Daarnaast verwachten klanten en prospects steeds meer een persoonlijke benadering. Er is dan ook een groeiende behoefte aan professionals die de mogelijkheden benutten om klanten beter te bedienen.

Doel:
Met de post-master opleiding Data Driven Strategie & Organisatie zet je de stap om op basis van data en klantinzichten een klantgerichte marketing strategie te ontwikkelen en deze te implementeren in de organisatie.

Doelgroep:
De post-master opleiding Data Driven Strategie & Organisatie is bedoeld voor profes…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Data Driven, Big Data, Datavisualisatie, Data Science en Data Driven Marketing.

Omschrijving:

De toename van informatie heeft een enorme impuls gegeven aan de mogelijkheden voor analyse van klantgedrag, waardoor betere marketingstrategieën kunnen worden ontwikkeld. Daarnaast verwachten klanten en prospects steeds meer een persoonlijke benadering. Er is dan ook een groeiende behoefte aan professionals die de mogelijkheden benutten om klanten beter te bedienen.

Doel:
Met de post-master opleiding Data Driven Strategie & Organisatie zet je de stap om op basis van data en klantinzichten een klantgerichte marketing strategie te ontwikkelen en deze te implementeren in de organisatie.

Doelgroep:
De post-master opleiding Data Driven Strategie & Organisatie is bedoeld voor professionals en managers in marktonderzoek, marketing, communicatie en marketing analisten. Professionals en managers die het belang van data zien en verder willen doorgroeien op het gebied van data driven.

Vooropleiding:
- Minimaal HBO+ werk-en denkniveau, - Minimaal 4 jaar werkervaring

Post-Master

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Data Driven.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.