Hoofd Service

Vaardigheden voor beroep Hoofd Service

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Hoofd Service. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Servicestandaarden47 producten, 25 ervaringen, € 37 tot € 7.900
"
Service Management47 producten, 25 ervaringen, € 37 tot € 7.900
"
ITIL214 producten, 290 ervaringen, € 250 tot € 6.490
"
Teamleiding50 producten, 312 ervaringen, € 185 tot € 10.495
"
Klanttevredenheid256 producten, 1301 ervaringen, € 16 tot € 11.500
"
Serviceverbeteringsplanning47 producten, 25 ervaringen, € 37 tot € 7.900
"
Prestatiemanagement21 producten, 18 ervaringen, € 7 tot € 2.995
"
IT-servicemanagement47 producten, 25 ervaringen, € 37 tot € 7.900
"
Service Level Agreement47 producten, 25 ervaringen, € 37 tot € 7.900
"
Financieel Management125 producten, 32 ervaringen, € 0 tot € 19.700
"
Ontwikkelingsplan
"
Klantenservice56 producten, 567 ervaringen, € 39 tot € 6.350
"
Klantenrelatiebeheer33 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 4.140
"
Operational Excellence
"
Operationeel Management120 producten, 345 ervaringen, € 10 tot € 6.550
"
Projectmanagement449 producten, 349 ervaringen, € 0 tot € 20.500
"
Servicekwaliteit171 producten, 79 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Toon alle (17)