Training: Webcare

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Training: Webcare

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 21 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
15 feb. 2022
Toon rooster
event 15 februari 2022, 09:00-17:00, Online
placeAmersfoort
3 okt. 2022
Toon rooster
event 3 oktober 2022, 09:00-16:30, Amersfoort

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training van Coniche.

We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen?

De training van Coniche is van toegevoegde waarde voor iedereen die klanten online helpen om hun vragen, klachten of opmerkingen op te lossen. De afhandeling hiervan vindt grotendeels plaats via verschillende social media kanalen zoals Facebook Messenger, Whatsapp, Twitter en/…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training van Coniche.

We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen?

De training van Coniche is van toegevoegde waarde voor iedereen die klanten online helpen om hun vragen, klachten of opmerkingen op te lossen. De afhandeling hiervan vindt grotendeels plaats via verschillende social media kanalen zoals Facebook Messenger, Whatsapp, Twitter en/of Chat: dit is dus webcare.

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Webcare’ aan bod kunnen komen:

* Persoonlijke leerdoelen
* Belang en uitgangspunten van webcare
* Tone of Voice
* Goed analyseren / Inspelen op klantbehoeften
* Gevoelsreflectie
* Hoe geef je je antwoord cadeau?
* Structuur in je webcaregesprek
* Doen! (praktijkgericht oefenen)

Voor iedereen met online klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving.Voor iedereen met online klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze opleiding. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Webcare.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.