Training: Webcare
"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naar onze eigen gesprekken hebben gekeken. Voor mij persoonlijk was de training erg basis." - 05-12-2024 07:40
"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naa… alles lezen - 05-12-2024 07:40
Startdata en plaatsen
Coniche Business School biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training van Coniche.
We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen?
De training van Coniche is van toegevoegde waarde voor iedereen die klanten online helpen om hun vragen, klachten of opmerkingen op te lossen. De afhandeling hiervan vindt grotendeels plaats via verschillende social media kanalen zoals Facebook Messenger, Whatsapp, Twitter en/…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training van Coniche.
We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas
online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed
voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal
snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen
voldoen?
De training van Coniche is van toegevoegde waarde voor iedereen die
klanten online helpen om hun vragen, klachten of opmerkingen op te
lossen. De afhandeling hiervan vindt grotendeels plaats via
verschillende social media kanalen zoals Facebook Messenger,
Whatsapp, Twitter en/of Chat: dit is dus webcare.
Voor iedereen met online klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving.Voor iedereen met online klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving.
Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke
persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens
de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een
voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte
worden aangepast.Bij aanvang van de training inventariseert de
trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat
hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit
een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en
behoefte worden aangepast.
Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training
‘Webcare’ aan bod kunnen komen:
* Persoonlijke leerdoelen
* Belang en uitgangspunten van webcare
* Tone of Voice
* Goed analyseren / Inspelen op klantbehoeften
* Gevoelsreflectie
* Hoe geef je je antwoord cadeau?
* Structuur in je webcaregesprek
* Doen! (praktijkgericht oefenen)
"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naar onze eigen gesprekken hebben gekeken. Voor mij persoonlijk was de training erg basis." - 05-12-2024 07:40
"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naa… alles lezen - 05-12-2024 07:40
"Training werd gegeven door Marco in een mooie zaal. We waren met een kleine groep dus kregen voldoende aandacht en antwoord op de vragen. Voor de rest was dit een prima basis training voor webcare.
OOk de omgeving zag er prachtig uit" - 03-01-2023 08:20
"Training werd gegeven door Marco in een mooie zaal. We waren met een kleine groep dus kregen voldoende aandacht en antwoord op de vragen. Vo… alles lezen - 03-01-2023 08:20
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.