Training: Webcare

Tijdsduur

Training: Webcare

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 31 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7,5
Gemiddeld cijfer voor Training: Webcare
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Ilona Jansen-Lewinski
Medewerker klant en adviseur relaties
8
Training: Webcare

"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naar onze eigen gesprekken hebben gekeken. Voor mij persoonlijk was de training erg basis." - 05-12-2024 07:40

"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naa… alles lezen - 05-12-2024 07:40

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Coniche Business School biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort

Beschrijving

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training van Coniche.

We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen?

De training van Coniche is van toegevoegde waarde voor iedereen die klanten online helpen om hun vragen, klachten of opmerkingen op te lossen. De afhandeling hiervan vindt grotendeels plaats via verschillende social media kanalen zoals Facebook Messenger, Whatsapp, Twitter en/…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training van Coniche.

We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen?

De training van Coniche is van toegevoegde waarde voor iedereen die klanten online helpen om hun vragen, klachten of opmerkingen op te lossen. De afhandeling hiervan vindt grotendeels plaats via verschillende social media kanalen zoals Facebook Messenger, Whatsapp, Twitter en/of Chat: dit is dus webcare.

Voor iedereen met online klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving.Voor iedereen met online klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving.

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Webcare’ aan bod kunnen komen:

* Persoonlijke leerdoelen
* Belang en uitgangspunten van webcare
* Tone of Voice
* Goed analyseren / Inspelen op klantbehoeften
* Gevoelsreflectie
* Hoe geef je je antwoord cadeau?
* Structuur in je webcaregesprek
* Doen! (praktijkgericht oefenen)

7,5
Gemiddeld cijfer voor Training: Webcare
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Ilona Jansen-Lewinski
Medewerker klant en adviseur relaties
8
Training: Webcare

"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naar onze eigen gesprekken hebben gekeken. Voor mij persoonlijk was de training erg basis." - 05-12-2024 07:40

"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naa… alles lezen - 05-12-2024 07:40

starstarstarstar_halfstar_border
Mustafa Sahin
mdw. CallCenter B
7
Training: Webcare

"Training werd gegeven door Marco in een mooie zaal. We waren met een kleine groep dus kregen voldoende aandacht en antwoord op de vragen. Voor de rest was dit een prima basis training voor webcare.

OOk de omgeving zag er prachtig uit" - 03-01-2023 08:20

"Training werd gegeven door Marco in een mooie zaal. We waren met een kleine groep dus kregen voldoende aandacht en antwoord op de vragen. Vo… alles lezen - 03-01-2023 08:20

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.