Social media & webcare

Niveau
Tijdsduur
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 34 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Extra Trainers biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Consumenten delen hun mening over en ervaringen met uw organisatie via social media op het internet. Zichtbaar voor iedereen. Van opmerkingen tot klachten en uit de hand gelopen discussies. Reageren moet soms. Maar hoe en wanneer? Goede inzet van online webcare verbetert de klantervaring en tevredenheid. Met de training social media & webcare kun je stappen maken in (online)reputatiemanagement. In deze training staat het monitoren van wat er gezegd wordt over jouw organisatie en het effectief reageren hierop centraal.

Tijdens de training ga je aan de slag met of bouw je een eigen webcarestrategie en een helder reactiebeleid. Deelnemers leren vaardigheden om goed te reageren op opmerkingen, …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Reputatiemanagement, Social Media, PR (Public Relations) & Voorlichting, Merkontwikkeling en Mediaplanning.

Consumenten delen hun mening over en ervaringen met uw organisatie via social media op het internet. Zichtbaar voor iedereen. Van opmerkingen tot klachten en uit de hand gelopen discussies. Reageren moet soms. Maar hoe en wanneer? Goede inzet van online webcare verbetert de klantervaring en tevredenheid. Met de training social media & webcare kun je stappen maken in (online)reputatiemanagement. In deze training staat het monitoren van wat er gezegd wordt over jouw organisatie en het effectief reageren hierop centraal.

Tijdens de training ga je aan de slag met of bouw je een eigen webcarestrategie en een helder reactiebeleid. Deelnemers leren vaardigheden om goed te reageren op opmerkingen, vragen, frustraties, complimenten of klachten. Met goede webcare versterk je het imago en reageer je effectief op berichtgeving over jouw organisatie.

Onderwerpen

·        introductie social media

·        webcare en reputatiemanagement

·        strategie & reactiebeleid

·        social media monitoring

·        huisstijl en toonzetting

·        reactief/proactief

·        klantgericht reageren

·        effectief omgaan met ‘zinloze’ discussies                           

Duur

De training Social media & webcare in ons open rooster duurt een dag. Liever individueel of samen met collega's? Dat kan. Samen bepalen we dan duur en onderwerpen. Vraag gerust een offerte aan! 

Gerelateerde trainingen

Creatief en commercieel schrijven, spelling en grammatica, klantgericht e-mails en brieven schrijven, schrijven voor de kennisbank – FAQ - CMS, webteksten schrijven.

Wij helpen mensen en organisaties sneller, beter en leuker te werken. Al sinds 1998. We zijn professionals in training en coaching van mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, commerciële vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling.

Schakel ons in voor effectiever en klantgerichter klantcontact. Of bijvoorbeeld betere aansturing of samenwerking binnen teams. We leveren uitstekende kwaliteit. Onze klanten evalueren onze trainers en trainingen erg positief.

Wij zijn echte samenwerkers en gericht op lange termijn relatie. Door flexibel en scherp te zijn en met goede ideeën te komen. Of soms mee te investeren in verbetering voor onze klanten. Dit geldt voor trainers, acteurs én onze mensen op kantoor. Volgens onze klanten en partners is onze praktische manier van samenwerken waardevol.

Onze klanten zijn onder andere: Drukwerkdeal, Luxottica Nederland, Brilservice, Albert Heijn, KLM Catering Services, Fleurop Interflora, Interparking, Randstad, NIBC Direct, Pantar, Stichting De Schoor Welzijnswerk Almere, CNV, Maastricht University, KRVE, Dierenapotheker, CCV, Mooiland, De Bouwvereniging, Hallmark, Catawiki, Woonzorg Nederland, Rabobank, BSGW, Rechtbank Limburg, V-Consyst, Energiewacht, De Meerlanden, Bugaboo, Rederij Doeksen, Klingel, Vivium, Feyenoord, Travelbags, Riviera Maison, Shoeby, Meuubelboulevard Eijerkamp, Axians en Almeerse Scholengroep.

Specialismen: training, coaching, tekstschrijven, e-commerce, klantcontact, chat, klantgerichtheid, webteksten, FAQ's, online communicatie, klantloyaliteit, klantenservice, verkoop, advies, mindmappen, onderhandelen, presentatietechnieken, verkoopvaardigheden, offerte schrijven, communicatieve vaardigheden, schriftelijke vaardigheden, sollicitatiegesprekken voeren, klantgericht telefoneren, assertiviteit, schrijven voor kennisbanken en intranet, omgaan met agressie, leidinggeven, snellezen, timemanagement, efficiënt werken, notuleren, gesprekstechnieken, webcare, performance support.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.