Webcare

Niveau
Tijdsduur

Webcare

Bind Academie
Logo van Bind Academie

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Bind Academie biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: N.V.T. / Onbekend

Beschrijving

Bind Academie: school voor  dingen van morgen! Inspiratiesessies, praktische workshops, verdiepende leergangen en maatwerktrajecten op het gebied van sociale media, strategie, creatie en innovatie.

Help! Mijn klant praat met me

Sociale media hebben een groot effect op het communicatievak. Natuurlijk roepen we al jaren dat je naar je klant moet luisteren en zijn wensen en eisen leidend moet laten zijn in je producten en je dienstverlening. Maar ach, die enkeling die zich via tv-programma’s als Radar en Kassa beklaagt, daarvoor hoef je je organisatie niet op te lijnen. Toch?

Totdat je je realiseert dat we die kanalen voorbij zijn en klanten ‘en plein internet’ tegen je en over je praten. Hoe ga je daarmee om? Hoe richt je je organisatie zo in dat je op tijd kunt reageren op klachten en complimenten. En wel op zo’n manier dat je elk contactmoment aangrijpt en omzet in een positieve dial…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Bind Academie: school voor  dingen van morgen! Inspiratiesessies, praktische workshops, verdiepende leergangen en maatwerktrajecten op het gebied van sociale media, strategie, creatie en innovatie.

Help! Mijn klant praat met me

Sociale media hebben een groot effect op het communicatievak. Natuurlijk roepen we al jaren dat je naar je klant moet luisteren en zijn wensen en eisen leidend moet laten zijn in je producten en je dienstverlening. Maar ach, die enkeling die zich via tv-programma’s als Radar en Kassa beklaagt, daarvoor hoef je je organisatie niet op te lijnen. Toch?

Totdat je je realiseert dat we die kanalen voorbij zijn en klanten ‘en plein internet’ tegen je en over je praten. Hoe ga je daarmee om? Hoe richt je je organisatie zo in dat je op tijd kunt reageren op klachten en complimenten. En wel op zo’n manier dat je elk contactmoment aangrijpt en omzet in een positieve dialoog.

PROGRAMMA

  • Webcare en reputatiemanagement
  • Rol en verantwoordelijkheden
  • Reageren en actief profileren
  • Middelen voor Webcare en monitoren
  • Voorbeelden en cases van Webcare
  • Do’s en don’ts

Trainer: Carlijn Postma

Datum en Tijd: Dinsdag 21 augustus 2012, 13:30 - 16:30

Voor wie: Voor medewerkers van organisaties die via sociale media webcare willen toepassen.

Bijzonderheden: Als je deze dag combineert met de ochtendworkshop ‘Schrijven voor online media’ krijg je de lunch van ons!  

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze workshop. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Webcare.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.