Telefonische verkoop
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Voor wie
Wil je proactief de markt benaderen? En is de telefoon hierbij een belangrijk middel? Of wil je klanten die jou te woord staan beter benaderen en actief adviseren? Vind je het lastig om te gaan met bezwaren?
Onze training telefonische verkoop is een praktische training waarin je verkoopvaardigheden kunt verhogen. Denk daarbij aan het opbouwen van een succesvolle relatie, de klantbehoefte analyseren, initiatief nemen, jouw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiële) klanten overtuigen. Je leert hoe je op een effectieve manier klanten kunt benaderen en je verkoopresultaten kunt verbeteren.
De onderwerpen
- communicatieve vaardigheden
- gesprekstechnieken
- telefoonetiquette …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Voor wie
Wil je proactief de markt benaderen? En is de telefoon hierbij een belangrijk middel? Of wil je klanten die jou te woord staan beter benaderen en actief adviseren? Vind je het lastig om te gaan met bezwaren?
Onze training telefonische verkoop is een praktische training waarin je verkoopvaardigheden kunt verhogen. Denk daarbij aan het opbouwen van een succesvolle relatie, de klantbehoefte analyseren, initiatief nemen, jouw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiële) klanten overtuigen. Je leert hoe je op een effectieve manier klanten kunt benaderen en je verkoopresultaten kunt verbeteren.
De onderwerpen
- communicatieve vaardigheden
- gesprekstechnieken
- telefoonetiquette
- gesprekstructuur (CAPA)
- opvangen van koopsignalen
- koopmotieven en verkoopargumenten
- omgaan met bezwaren
- de verschillende klanttypes (DAS)
- onderhandelen
- omgangsvormen / lichaamstaal.
Duur
De training Telefonische verkoop in ons open rooster duurt een dag. Liever korter of juist langer? Vraag gerust een offerte aan voor een individuele of incompany training. Samen bepalen we dan de duur en de onderwerpen.
Gerelateerde trainingen
Onderhandelen, telefonische klachtafhandeling, helpdesk- en supportmedewerker.
Maak het verschil. In wat je zegt, schrijft en doet.
Al dik 20 jaar trainen we bij honderden organisaties. Met didactische kennis versterken we mensen, teams of afdelingen. Op een praktische én leuke manier.
Communicatie & gedrag, teamsamenwerking en persoonlijke ontwikkeling: we sluiten altijd aan op je wensen.
Volg je training incompany, individueel of via ons open rooster. Online kan ook!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.