Schriftelijke communicatie

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Ingeborg van den Wittenboer-Boeijen
Startdatum en plaats
Logo van Feedback Training & Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Feedback Training & Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 111 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

utrecht
18 feb. 2020 tot 3 mrt. 2020
utrecht
18 mrt. 2020 tot 1 apr. 2020
utrecht
12 jun. 2020 tot 26 jun. 2020
utrecht
13 aug. 2020 tot 27 aug. 2020
utrecht
9 nov. 2020 tot 23 nov. 2020

Beschrijving

Leer om brieven en e-mails te schrijven die gelezen worden door de klant en die de band met de klant versterken. Je leert hoe je op verschillende manieren je tekst vorm en inhoud kunt geven. Je leert ook beoordelen wat het meest effectief is in welke situatie.

Onderwerpen

  • Wat wil je communiceren?
  • Welke doelen streef je na met je brief- en e-mailverkeer?
  • Strategische communicatie.
  • Helder, aantrekkelijk en klantgericht formuleren.
  • Positief en overtuigend schrijven.
  • Structuur.
  • Opening.
  • Zorgen dat de lezer zich herkent.
  • De klantrelatie versterken met brieven en e-mails.
  • Regels van e-mailverkeer (gedragsregels en privacywetgeving).
  • Redigeren.

Verankering

Tijdens de training ontv…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Schriftelijke communicatie, Communiceren, Klantgericht schrijven, Creatief schrijven en Offertes schrijven.

Leer om brieven en e-mails te schrijven die gelezen worden door de klant en die de band met de klant versterken. Je leert hoe je op verschillende manieren je tekst vorm en inhoud kunt geven. Je leert ook beoordelen wat het meest effectief is in welke situatie.

Onderwerpen

  • Wat wil je communiceren?
  • Welke doelen streef je na met je brief- en e-mailverkeer?
  • Strategische communicatie.
  • Helder, aantrekkelijk en klantgericht formuleren.
  • Positief en overtuigend schrijven.
  • Structuur.
  • Opening.
  • Zorgen dat de lezer zich herkent.
  • De klantrelatie versterken met brieven en e-mails.
  • Regels van e-mailverkeer (gedragsregels en privacywetgeving).
  • Redigeren.

Verankering

Tijdens de training ontvang je een handboek met daarin de uitgewerkte theorie en een handige checklist.
Ook ontvang je voorbeeldbrieven voor de meest voorkomende praktijksituaties.        

Doelgroep

Iedereen die regelmatig brieven en e-mails opstelt en schrijft aan klanten of relaties. 

Investering

Voor deze tweedaagse open inschrijvingstraining Klantgerichte brieven en e-mails schrijven investeer je € 990, -. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief materiaalkosten en verzorging.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.