Training basis klantgericht telefoneren
Beschrijving
Elk mens heeft het in zich om te groeien. Een stap vooruit begint met bewustwording en het vaststellen van doelen. Het groeiproces is een ontdekkingsreis waarin vertrouwen, authenticiteit en experimenteren belangrijk zijn. Aan de juiste knoppen blijven draaien totdat het gewenste resultaat bereikt is, daar ondersteunen wij bij.
Training Basis Klantgericht Telefoneren
De telefoon is een onmisbaar communicatiemiddel in onze maatschappij. Telefoneren kunnen we en doen we allemaal maar telefonisch communiceren op een enthousiaste en klantgerichte manier is iets anders. Dit vraagt om skills waarbij klantgerichtheid centraal staat.
Wat betekent klantgerichtheid concreet voor uw telefoongesprekken met klanten? Uit onderzoek blijkt dat een professioneel, eerste telefonisch contact erg belangrijk is voor de beeldvorming van een organisatie. Leer hoe u zich professioneel, authentiek en onderscheidend kunt profileren in het telefoongesprek. Ontwikkel uw communicatievaardigheden met een Incompany Training Basis Klantgericht…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Elk mens heeft het in zich om te groeien. Een stap vooruit begint met bewustwording en het vaststellen van doelen. Het groeiproces is een ontdekkingsreis waarin vertrouwen, authenticiteit en experimenteren belangrijk zijn. Aan de juiste knoppen blijven draaien totdat het gewenste resultaat bereikt is, daar ondersteunen wij bij.
Training Basis Klantgericht Telefoneren
De telefoon is een onmisbaar communicatiemiddel in onze maatschappij. Telefoneren kunnen we en doen we allemaal maar telefonisch communiceren op een enthousiaste en klantgerichte manier is iets anders. Dit vraagt om skills waarbij klantgerichtheid centraal staat.
Wat betekent klantgerichtheid concreet voor uw telefoongesprekken met klanten? Uit onderzoek blijkt dat een professioneel, eerste telefonisch contact erg belangrijk is voor de beeldvorming van een organisatie. Leer hoe u zich professioneel, authentiek en onderscheidend kunt profileren in het telefoongesprek. Ontwikkel uw communicatievaardigheden met een Incompany Training Basis Klantgericht Telefoneren van Kerngroep.
Resultaat van de Training
Na de Training Basis Klantgericht Telefoneren:
- weet u hoe u een goede klik kunt maken met de klant in het gesprek
- kunt u een professioneel en klantgericht telefoongesprek voeren
- brengt u een duidelijk en logische structuur aan in al uw gesprekken
- komt u sneller tot de kern door de juiste luister- en vraagtechnieken toe te passen
Onderwerpen van de Training Basis Klantgericht Telefoneren
- Wat verwacht de klant van u aan de telefoon?
- Telefoonnormen en etiquette in zakelijke communicatie aan de telefoon
- Structuur voor een klantgericht gesprek
- Hoe maakt u de klik met de klant?
- Analyse van de vraag en situatie van jouw klant
- Vraag-, doorvraag- en luistertechnieken
- Informeren, adviseren en afspraken maken
- Overtuigend en duidelijk formuleren
- regie nemen, houden en terugnemen in het gesprek
- Omgaan met bezwaren van klanten
- Klantgericht afronden van het gesprek
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.