Kura Training - Coaching - Advies

Kura Training - Coaching - Advies

Adres:

Benedenrijweg 21
3077 CA Rotterdam

9,5
Gemiddeld cijfer voor Kura Training - Coaching - Advies
Gebaseerd op 71 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
BICKLS BV Blom
trainer
10
Train de Trainer - Training ontwerpen - Ontwikkel jouw eigen trainingen

"Linda heeft een enorm fijne energie. Heel duidelijk en eerlijk, menselijk en vrolijk. Heel prettig!
Daarnaast weet ze bijzonder goed wat ze doet en past ze zich naadloos aan mij aan. Ze stelt constant bij en zorgt dat ik alles uit de training haal.

Ook zit ze boordevol goede tips.

Met een vol hoofd en voldaan gevoel de training verlaten. Ik ga met een duidelijk stappenplan en actielijst de deur uit. Onwijs bedankt ! " - 16-01-2020 14:50

"Linda heeft een enorm fijne energie. Heel duidelijk en eerlijk, menselijk en vrolijk. Heel prettig! Daarnaast weet ze bijzonder goed wat z… alles lezen - 16-01-2020 14:50

Bedankt voor de mooie review. Het was een super dag, dat je maar veel mooie trainingsopdrachten mag binnenhalen!

- 16-01-2020 14:50

Beschrijving

Visie op leren
Iedere organisatie en ieder persoon is verschillend. Dit uit zich niet alleen in gedrag maar ook in de manier van leren. Om het beste uit de training te halen staat niet de theorie centraal, maar de persoon en/of organisatie.

Bij ons kun je terecht voor trainingen op maat, teamtrainingen, vaardigheidstrainingen en competentietrainingen.

Digitale leeromgeving
Naast het aanbieden van t…

Lees de volledige beschrijving

Visie op leren
Iedere organisatie en ieder persoon is verschillend. Dit uit zich niet alleen in gedrag maar ook in de manier van leren. Om het beste uit de training te halen staat niet de theorie centraal, maar de persoon en/of organisatie.

Bij ons kun je terecht voor trainingen op maat, teamtrainingen, vaardigheidstrainingen en competentietrainingen.

Digitale leeromgeving
Naast het aanbieden van trainingen als dienst, bieden wij ook trainingen aan als service. Als je een training volgt bij Kura Training – Coaching – Advies dan wordt je ingeschreven op onze digitale leeromgeving. Naast informatie over jouw eigen training, kan je hier ook interessante e-learnings vinden waarvan enkele zonder extra kosten zijn te volgen. Je kunt je zelf voor deze e-learnings inschrijven.  

Wij vinden het belangrijk dat onze trainingen aan een aantal voorwaarden voldoen.

Toepasbaarheid

Een training is niet alleen informatieoverdracht, juist niet. Tijdens de trainingen vertalen de deelnemers de theorie direct naar de praktijk. Door veel te oefenen wordt de theorie eigen gemaakt, dit wordt 'learning by doing' genoemd.

Persoonlijke groei

Persoonlijke groei staat centraal tijdens de trainingen, de cursist heeft de mogelijkheid om te reflecteren, evalueren en kennis te toetsen. Daarnaast zal de trainer de cursisten na afloop van de training een persoonlijke feedback geven waarmee de cursist na de training verder mee aan de slag kan.

Tijd- en locatie-onafhankelijk

Omdat wij weten dat niet iedereen van 9:00 tot 17:00 werkt, bieden wij de mogelijkheid om trainingen te volgen buiten kantooruren. Ook bieden wij de mogelijkheid om op zaterdag of zondag te trainen.

Kwaliteit

Omdat Kura is aangesloten bij het trainerscollectief NINE-TC bieden wij een landelijke dekking. De trainingen worden volgens een vooraf vastgesteld concept gegeven, waardoor de kwaliteit van alle trainingen is gewaarborgd. Tevens biedt dit de mogelijkheid om dezelfde trainingen op dezelfde dag op verschillende locaties in het land aan te bieden.

Verworven kennis

Omdat Kura staat voor kwaliteit toetsen wij de kennis van onze cursisten voordat wij een certificaat uitgeven. Wij geven geen certificaat van deelname uit wanneer er onvoldoende kennis is van de behandelde theorie.
Omdat wij de cursist willen motiveren en stimuleren om de theorie te beheersen, bieden wij de cursist die de kennis nog niet voldoende onder de knie heeft de ruimte om deze in een vooraf vastgestelde termijn wel onder de knie te krijgen. De kennis wordt door ons getoetst waardoor de cursist alsnog in bezit kan komen van het Kura certificaat. Dit is een extra service van Kura en daar worden geen extra kosten voor doorberekend.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Kura Training - Coaching - Advies
Gebaseerd op 71 ervaringen
starstarstarstarstar
BICKLS BV Blom
trainer
10
Train de Trainer - Training ontwerpen - Ontwikkel jouw eigen trainingen

"Linda heeft een enorm fijne energie. Heel duidelijk en eerlijk, menselijk en vrolijk. Heel prettig!
Daarnaast weet ze bijzonder goed wat ze doet en past ze zich naadloos aan mij aan. Ze stelt constant bij en zorgt dat ik alles uit de training haal.

Ook zit ze boordevol goede tips.

Met een vol hoofd en voldaan gevoel de training verlaten. Ik ga met een duidelijk stappenplan en actielijst de deur uit. Onwijs bedankt ! " - 16-01-2020 14:50

"Linda heeft een enorm fijne energie. Heel duidelijk en eerlijk, menselijk en vrolijk. Heel prettig! Daarnaast weet ze bijzonder goed wat z… alles lezen - 16-01-2020 14:50

Bedankt voor de mooie review. Het was een super dag, dat je maar veel mooie trainingsopdrachten mag binnenhalen!

- 16-01-2020 14:50
starstarstarstarstar
Talenman
10
Training ontwerpen (Train de Trainer)

"1 op 1 geleerd hoe ik een training zelf kan schrijven. De training zat goed in elkaar en het niveau was goed. De begeleiding was ook heel goed! Ik heb deze training als enige deelnemer gedaan. Dit was soms best pittig, maar ik heb hierdoor wel ontzettend veel geleerd. " - 09-12-2019 09:52

"1 op 1 geleerd hoe ik een training zelf kan schrijven. De training zat goed in elkaar en het niveau was goed. De begeleiding was ook heel go… alles lezen - 09-12-2019 09:52

starstarstarstarstar
Antonia De Gier
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Samen met mijn collega's van het CC Center deze training gevolgd. Wat een leuke training. We hebben vandaag veel geleerd over mijn eigen gedrag en over luisteren. Ik was bang dat het een saaie training zou worden, maar dit was niet zo. Linda van der Meer is enthousaist en vaardig. Het niveau van de training is goed." - 04-12-2019 16:49

"Samen met mijn collega's van het CC Center deze training gevolgd. Wat een leuke training. We hebben vandaag veel geleerd over mijn eigen ged… alles lezen - 04-12-2019 16:49

starstarstarstarstar
Aziz EL H
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"
Informatief, interactief, inspirerend. Petje af voor Linda. Het oefenen met elkaar vond ik verrassend en erg leuk om te doen. De luisteroefening vond ik confronterend. Je denkt vaak het juiste te horen, maar er wordt iets heel anders gezegd. Eyeopener. Linda is een deskundige trainer, ze geeft veel ruimte voor vragen. Ik voelde mij gezien en gehoord. Erg prettig. De locatie is goed verzorgd.
" - 04-12-2019 16:43

" Informatief, interactief, inspirerend. Petje af voor Linda. Het oefenen met elkaar vond ik verrassend en erg leuk om te doen. De luisteroe… alles lezen - 04-12-2019 16:43

starstarstarstarstar
B. Adriaanse
Customer Contact Center
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Goede locatie met een nog betere lunch.Een trainer met veel aandacht voor de praktijk en de groep. De stof werd op een prettige manier overgebracht. Er was ruimte om te lachen. Ik ga veel met deze training kunnen in de toekomst." - 04-12-2019 16:41

"Goede locatie met een nog betere lunch.Een trainer met veel aandacht voor de praktijk en de groep. De stof werd op een prettige manier overg… alles lezen - 04-12-2019 16:41

starstarstarstarstar
Laura Hendricks
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Linda is een gedreven trainster. Door haar enthousiastme heeft zij de groep de hele dag aangehaakt gehouden. Van begin tot eidn een boeiende training. Linda had veel praktijkvoorbeelden en kon zo aansluiten bij mijn praktijk. Heel fijn. De locatie was heel goed. Heel goed geregeld allemaal. " - 04-12-2019 16:38

"Linda is een gedreven trainster. Door haar enthousiastme heeft zij de groep de hele dag aangehaakt gehouden. Van begin tot eidn een boeiende… alles lezen - 04-12-2019 16:38

starstarstarstarstar
Brak
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Interessant en afwisselend. Een erg actieve dag. De training heeft mij veel stof gegeven tot nadenken. De luistertypentest heeft mij heel veel inzicht gegeven. Super. Ik raad deze training zeker aan. " - 04-12-2019 16:30

"Interessant en afwisselend. Een erg actieve dag. De training heeft mij veel stof gegeven tot nadenken. De luistertypentest heeft mij heel ve… alles lezen - 04-12-2019 16:30

starstarstarstarstar
Mohammed El Tahoui
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"De training werd op een leuke manier gegeven, waardoor het niet saai werd. De sfeer zat goed in de groep. De cursusleidster was energiek en enthousiast. Iedereen was daardoor gelijk op hun gemak. Ik was wat later omdat de parkeerruimte redelijk vol was en ik verder weg moest parkeren. Dat vond ik jammer. Ik kom niet graag te laat. Verder wel een goede locatie. " - 04-12-2019 16:27

"De training werd op een leuke manier gegeven, waardoor het niet saai werd. De sfeer zat goed in de groep. De cursusleidster was energiek en … alles lezen - 04-12-2019 16:27

starstarstarstarstar
W. Benito
Customer Contact Center
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Goede training die goed op mijn praktijk aansluit. Er was veel ruimte voor vragen en discussie met elkaar. Dit vond ik fijn. Zo leer ik ook van mijn mede collega’s. Ik raad iedereen deze training aan die meer willen leren over communiceren en hun eigen gedrag. " - 04-12-2019 16:25

"Goede training die goed op mijn praktijk aansluit. Er was veel ruimte voor vragen en discussie met elkaar. Dit vond ik fijn. Zo leer ik ook … alles lezen - 04-12-2019 16:25

starstarstarstarstar_half
Spiering
9
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Ik vond het een leerzame training. Veel dingen die we hebben behandeld wist ik al. Maar dit was toch goed om weer even op te frissen. Ook heb ik nieuwe dingen geleerd. De luistertijpen vond ik erg leerzaam. De trainingsruimte was mooi. De trainer was erg professioneel." - 04-12-2019 16:22

"Ik vond het een leerzame training. Veel dingen die we hebben behandeld wist ik al. Maar dit was toch goed om weer even op te frissen. Ook he… alles lezen - 04-12-2019 16:22

starstarstarstarstar
L.
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Het was een boeiende dag vandaag. De training was goed te volgen. Linda heeft humor in de training gebracht waardoor het allemaal een beetje luchtiger werd. De locatie was goed, eten en drinken goed geregeld. Heel verzorgd allemaal." - 04-12-2019 16:19

"Het was een boeiende dag vandaag. De training was goed te volgen. Linda heeft humor in de training gebracht waardoor het allemaal een beetje… alles lezen - 04-12-2019 16:19

starstarstarstarstar
J. Blit
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Linda heeft ons een andere frisse kijk gegeven op communicatie en telefoneren. Heel verrassend om te leren dat wij op onze eigen manier luisteren en daardoor ook soms andere dingen horen dan dat die gezegd worden. Dit ga ik thuis ook maar eens gebruiken haha. " - 04-12-2019 16:16

"Linda heeft ons een andere frisse kijk gegeven op communicatie en telefoneren. Heel verrassend om te leren dat wij op onze eigen manier luis… alles lezen - 04-12-2019 16:16

starstarstarstarstar
Brian Duffey
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"
Wat ik meeneem uit de training zijn de verschillende luistertypes. En hoe ik mijn eigen speelstijl kan aanpassen aan de ander. Trainer was professioneel en kundig. Trainingslocatie was goed verzorgd.
" - 04-12-2019 16:09

" Wat ik meeneem uit de training zijn de verschillende luistertypes. En hoe ik mijn eigen speelstijl kan aanpassen aan de ander. Trainer wa… alles lezen - 04-12-2019 16:09

starstarstarstarstar
Jolanda van Keken
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"
Training was goed, locatie was goed. De trainer enthousiast en goed. Inhoud van de training is afwisselend. De verschillende luistertypen heb ik veel van geleerd. Leuk om eens vanuit mijn eigen gedrag te kijken.
" - 04-12-2019 16:06

" Training was goed, locatie was goed. De trainer enthousiast en goed. Inhoud van de training is afwisselend. De verschillende luistertypen … alles lezen - 04-12-2019 16:06

starstarstarstarstar
Vondelen
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Toen ik hoorde dat wij een telefoontraining moesten volgen dacht ik…..nee toch! Ik zat er ontzettend tegenop. Maar dit gevoel is al snel omgeslagen in enthousiasme. Wat een andere training dan ik had verwacht. Ik heb veel nieuwe dingen geleerd. Bedankt!" - 04-12-2019 16:03

"Toen ik hoorde dat wij een telefoontraining moesten volgen dacht ik…..nee toch! Ik zat er ontzettend tegenop. Maar dit gevoel is al snel omg… alles lezen - 04-12-2019 16:03

Asmaa Hannoudi MBA
starstarstarstarstar_half
Asmaa Hannoudi MBA
9
Professioneel Trainer - Train de Trainer: een training voor trainers

"Ik geef een 9 omdat er altijd ruimte is voor verbetering. Ik heb Linda ervaren als een gepassioneerde trainer met veel passie voor haar vak. De traingsdagen waren goed verzorgd qua faciliteiten en goed voorbereid. Tijdens de training ervoer ik Linda als goede observator en sterk in het teruggeven van wat zij ziet. Linda is goed in het overbrengen van kennis. Ik raad haar aan. " - 02-12-2019 12:19

"Ik geef een 9 omdat er altijd ruimte is voor verbetering. Ik heb Linda ervaren als een gepassioneerde trainer met veel passie voor haar vak.… alles lezen - 02-12-2019 12:19

starstarstarstarstar_half
Van Dam
9
Professioneel Trainer - Train de Trainer: een training voor trainers

"De training is een goede basis om verder te gaan als zelfstandig trainer. Het niveau van de training ja goed alsook het niveau van de trainer. De dag waarbij er geoefend werd met een acteur was verrassend.
" - 30-11-2019 19:17

"De training is een goede basis om verder te gaan als zelfstandig trainer. Het niveau van de training ja goed alsook het niveau van de traine… alles lezen - 30-11-2019 19:17

starstarstarstarstar_half
R. Mastenbroek
9
Training ontwerpen (Train de Trainer)

"Er was nog geen datum voor deze training gepland waardoor ik na overleg met Kura de training als enige deelnemer heb mogen volgen. In 1 dag heb ik samen met Linda de basis neergezet voor mijn training. Ik heb ontzettend veel geleerd over leerstijlen en leermiddelen. En als bonus geleerd over weerstand van deelnemers. Het was een bijzondere ervaring om de enige deelnemer van een training te zijn. Je merkt aan Linda dat training geven haar passie is. Dit heb ik erg gewaardeerd. Verrassende huiselijke trainingslocatie." - 20-11-2019 10:11

"Er was nog geen datum voor deze training gepland waardoor ik na overleg met Kura de training als enige deelnemer heb mogen volgen. In 1 dag … alles lezen - 20-11-2019 10:11

starstarstarstarstar
Jonathan Diepenbeek
Manager strategische projecten
10
Intervisiebegeleider

"Ik heb deze training gevolgd bij Linda van der Meer en Janine Kallenbach. Een zeer dynamisch en energiek duo. Ik voel mij na deze training goed in staat om als intervisiebegeleider aan de slag te gaan. De tweede dag, het oefenen voor de groep vond ik best spannend. Vooral omdat we gelijk gingen oefenen met weerstand. Maar ik ben daar goed doorheen geholpen door de trainsters. Chapeau! De trainingslocatie was verrassend. Erg goed verzorgd allemaal. " - 19-11-2019 23:02

"Ik heb deze training gevolgd bij Linda van der Meer en Janine Kallenbach. Een zeer dynamisch en energiek duo. Ik voel mij na deze training g… alles lezen - 19-11-2019 23:02

starstarstarstarstar
Van Delft
10
Professioneel Trainer - Train de Trainer: een training voor trainers

"De training prof. Trainer is een leerzame en verrijkende ervaring geweest. Het samen met de acteur oefenen met weerstand was voor mij erg leerzaam. De locatie was goed, alles tot in de puntjes geregeld.

Op mijn werk geef ik al training aan kleine groepen. Ik wilde een verdiepingsslag maken in mijn rol als trainer. Sommige dingen wist ik al, maar ik heb ook veel nieuwe dingen geleerd. Mijn complimenten aan Linda!" - 19-11-2019 15:51

"De training prof. Trainer is een leerzame en verrijkende ervaring geweest. Het samen met de acteur oefenen met weerstand was voor mij erg le… alles lezen - 19-11-2019 15:51

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Extra kenmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 78.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 102.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!