Kura Training - Coaching - Advies

Kura Training - Coaching - Advies

Adres:

Fretweide 38
3838 HH Zoetermeer

9,6
Gemiddeld cijfer voor Kura Training - Coaching - Advies
Gebaseerd op 77 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Gertina Twigt
secretariaat
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"een fijne en leerzame dag. je krijg een dosis zelfvertrouwen mee. Het is duidelijk en leerzaam. Je krijg hele goede tips mee. Training is aan te bevelen of je nu jaren ervaring hebt of niet." - 03-12-2020 14:59

"een fijne en leerzame dag. je krijg een dosis zelfvertrouwen mee. Het is duidelijk en leerzaam. Je krijg hele goede tips mee. Training is aa… alles lezen - 03-12-2020 14:59

Beschrijving

Visie op leren
Iedere organisatie en ieder persoon is verschillend. Dit uit zich niet alleen in gedrag maar ook in de manier van leren. Om het beste uit de training te halen staat niet de theorie centraal, maar de persoon en/of organisatie.

Bij ons kun je terecht voor trainingen op maat, teamtrainingen, vaardigheidstrainingen en competentietrainingen.

Digitale leeromgeving
Naast het aanbieden van t…

Lees de volledige beschrijving

Visie op leren
Iedere organisatie en ieder persoon is verschillend. Dit uit zich niet alleen in gedrag maar ook in de manier van leren. Om het beste uit de training te halen staat niet de theorie centraal, maar de persoon en/of organisatie.

Bij ons kun je terecht voor trainingen op maat, teamtrainingen, vaardigheidstrainingen en competentietrainingen.

Digitale leeromgeving
Naast het aanbieden van trainingen als dienst, bieden wij ook trainingen aan als service. Als je een training volgt bij Kura Training – Coaching – Advies dan wordt je ingeschreven op onze digitale leeromgeving. Naast informatie over jouw eigen training, kan je hier ook interessante e-learnings vinden waarvan enkele zonder extra kosten zijn te volgen. Je kunt je zelf voor deze e-learnings inschrijven.  

Wij vinden het belangrijk dat onze trainingen aan een aantal voorwaarden voldoen.

Toepasbaarheid

Een training is niet alleen informatieoverdracht, juist niet. Tijdens de trainingen vertalen de deelnemers de theorie direct naar de praktijk. Door veel te oefenen wordt de theorie eigen gemaakt, dit wordt 'learning by doing' genoemd.

Persoonlijke groei

Persoonlijke groei staat centraal tijdens de trainingen, de cursist heeft de mogelijkheid om te reflecteren, evalueren en kennis te toetsen. Daarnaast zal de trainer de cursisten na afloop van de training een persoonlijke feedback geven waarmee de cursist na de training verder mee aan de slag kan.

Tijd- en locatie-onafhankelijk

Omdat wij weten dat niet iedereen van 9:00 tot 17:00 werkt, bieden wij de mogelijkheid om trainingen te volgen buiten kantooruren. Ook bieden wij de mogelijkheid om op zaterdag of zondag te trainen.

Kwaliteit

Omdat Kura is aangesloten bij het trainerscollectief NINE-TC bieden wij een landelijke dekking. De trainingen worden volgens een vooraf vastgesteld concept gegeven, waardoor de kwaliteit van alle trainingen is gewaarborgd. Tevens biedt dit de mogelijkheid om dezelfde trainingen op dezelfde dag op verschillende locaties in het land aan te bieden.

Verworven kennis

Omdat Kura staat voor kwaliteit toetsen wij de kennis van onze cursisten voordat wij een certificaat uitgeven. Wij geven geen certificaat van deelname uit wanneer er onvoldoende kennis is van de behandelde theorie.
Omdat wij de cursist willen motiveren en stimuleren om de theorie te beheersen, bieden wij de cursist die de kennis nog niet voldoende onder de knie heeft de ruimte om deze in een vooraf vastgestelde termijn wel onder de knie te krijgen. De kennis wordt door ons getoetst waardoor de cursist alsnog in bezit kan komen van het Kura certificaat. Dit is een extra service van Kura en daar worden geen extra kosten voor doorberekend.

9,6
Gemiddeld cijfer voor Kura Training - Coaching - Advies
Gebaseerd op 77 ervaringen
starstarstarstarstar
Gertina Twigt
secretariaat
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"een fijne en leerzame dag. je krijg een dosis zelfvertrouwen mee. Het is duidelijk en leerzaam. Je krijg hele goede tips mee. Training is aan te bevelen of je nu jaren ervaring hebt of niet." - 03-12-2020 14:59

"een fijne en leerzame dag. je krijg een dosis zelfvertrouwen mee. Het is duidelijk en leerzaam. Je krijg hele goede tips mee. Training is aa… alles lezen - 03-12-2020 14:59

starstarstarstarstar_half
Tessa Vermaas
juridisch secretaresse
9
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"De training werd gegeven door twee professionele en hele vriendelijke dames. Er werden meerdere onderdelen behandeld, waaronder technieken om actief te kunnen luisteren. De combinatie van theorie en praktijk vond ik erg fijn. De creativiteit bij de oefeningen waardeerde ik ook zeer.
Ten slotte heeft de cursus me zeker zelfverzekerder gemaakt. Bedankt daarvoor!" - 03-12-2020 14:58

"De training werd gegeven door twee professionele en hele vriendelijke dames. Er werden meerdere onderdelen behandeld, waaronder technieken o… alles lezen - 03-12-2020 14:58

starstarstarstarstar
Emy Soedira
10
Train de Trainer - Training ontwerpen - Ontwikkel jouw eigen trainingen

"Mijn ervaring met Linda is heel positief: eerste contact via de mail verliep al goed. Een fijne trainingsruimte met meer dan voldoende versnaperingen en een goed verzorgde lunch. Door Linda's enthousiasme merk je dat trainen haar passie is en daarbij is zij helder in haar uitleg. Ik heb veel tools meegekregen waar ik goed mee uit de voeten kan. Ik ben dan ook heel blij dat ik voor deze training bij Kura heb gekozen. Dankjewel Linda!" - 12-10-2020 10:01

"Mijn ervaring met Linda is heel positief: eerste contact via de mail verliep al goed. Een fijne trainingsruimte met meer dan voldoende versn… alles lezen - 12-10-2020 10:01

Bedankt voor de mooie review. Ik ben heel benieuwd naar de training die je gaat ontwikkelen.

- 12-10-2020 10:01
starstarstarstarstar
Van dam
10
Intervisiebegeleider

"Dit is mijn tweede training die ik volg bij Kura.
De intervisietraining zit goed in elkaar, je kunt merken dat Janine veel ervaring heeft met intervisie. Leuke locatie, inderdaad een echt huiskamergevoel.

Ik heb een privé training gevolgd. In eerste instantie vond ik dat een beetje spannend, maar achteraf viel dit allemaal super mee. Ik heb juist ontzettend veel geleerd hiervan. Ik kijk uit naar de eerste intervisiebijeenkomst. " - 11-08-2020 10:15

"Dit is mijn tweede training die ik volg bij Kura. De intervisietraining zit goed in elkaar, je kunt merken dat Janine veel ervaring heeft m… alles lezen - 11-08-2020 10:15

Bedankt voor de review! Leuk om te horen dat je de locatie leuk vond, wij vinden het ook een erg bijzondere locatie. Tot de eerste intervisiebijeenkomst!

- 11-08-2020 10:15
Heidi Limburg
starstarstarstarstar
Heidi Limburg
10
Intervisiebegeleider

"Buiten dat de training erg leerzaam was ook twee leuke en gezellige dagen gehad.
Door de corona twee dagen met veel tijd ertussen maar eerst even wat stof van dag 1 herhaald voor de praktijk oefening" - 01-07-2020 08:05

"Buiten dat de training erg leerzaam was ook twee leuke en gezellige dagen gehad. Door de corona twee dagen met veel tijd ertussen maar eers… alles lezen - 01-07-2020 08:05

Bedankt voor je mooie review! Helaas werden we overvallen door Corona, maar gelukkig hebben we de training ‘live’ konden afronden.

- 01-07-2020 08:05
starstarstarstarstar
Esther Verheul
Coach
10
Intervisiebegeleider

"Super goede, praktische training. Duidelijke heldere theorie en veel kunnen oefenen door de veilige sfeer die neergezet werd. Linda en Janine hadden kennis van zaken en hierin een mooie taakverdeling. " - 29-06-2020 07:49

"Super goede, praktische training. Duidelijke heldere theorie en veel kunnen oefenen door de veilige sfeer die neergezet werd. Linda en Janin… alles lezen - 29-06-2020 07:49

Bedankt voor je mooie review!

- 29-06-2020 07:49
starstarstarstarstar
BICKLS BV Blom
trainer
10
Train de Trainer - Training ontwerpen - Ontwikkel jouw eigen trainingen

"Linda heeft een enorm fijne energie. Heel duidelijk en eerlijk, menselijk en vrolijk. Heel prettig!
Daarnaast weet ze bijzonder goed wat ze doet en past ze zich naadloos aan mij aan. Ze stelt constant bij en zorgt dat ik alles uit de training haal.

Ook zit ze boordevol goede tips.

Met een vol hoofd en voldaan gevoel de training verlaten. Ik ga met een duidelijk stappenplan en actielijst de deur uit. Onwijs bedankt ! " - 16-01-2020 14:50

"Linda heeft een enorm fijne energie. Heel duidelijk en eerlijk, menselijk en vrolijk. Heel prettig! Daarnaast weet ze bijzonder goed wat z… alles lezen - 16-01-2020 14:50

Bedankt voor de mooie review. Het was een super dag, dat je maar veel mooie trainingsopdrachten mag binnenhalen!

- 16-01-2020 14:50
starstarstarstarstar
Talenman
10
Training ontwerpen (Train de Trainer)

"1 op 1 geleerd hoe ik een training zelf kan schrijven. De training zat goed in elkaar en het niveau was goed. De begeleiding was ook heel goed! Ik heb deze training als enige deelnemer gedaan. Dit was soms best pittig, maar ik heb hierdoor wel ontzettend veel geleerd. " - 09-12-2019 09:52

"1 op 1 geleerd hoe ik een training zelf kan schrijven. De training zat goed in elkaar en het niveau was goed. De begeleiding was ook heel go… alles lezen - 09-12-2019 09:52

starstarstarstarstar
Antonia De Gier
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Samen met mijn collega's van het CC Center deze training gevolgd. Wat een leuke training. We hebben vandaag veel geleerd over mijn eigen gedrag en over luisteren. Ik was bang dat het een saaie training zou worden, maar dit was niet zo. Linda van der Meer is enthousaist en vaardig. Het niveau van de training is goed." - 04-12-2019 16:49

"Samen met mijn collega's van het CC Center deze training gevolgd. Wat een leuke training. We hebben vandaag veel geleerd over mijn eigen ged… alles lezen - 04-12-2019 16:49

starstarstarstarstar
Aziz EL H
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"
Informatief, interactief, inspirerend. Petje af voor Linda. Het oefenen met elkaar vond ik verrassend en erg leuk om te doen. De luisteroefening vond ik confronterend. Je denkt vaak het juiste te horen, maar er wordt iets heel anders gezegd. Eyeopener. Linda is een deskundige trainer, ze geeft veel ruimte voor vragen. Ik voelde mij gezien en gehoord. Erg prettig. De locatie is goed verzorgd.
" - 04-12-2019 16:43

" Informatief, interactief, inspirerend. Petje af voor Linda. Het oefenen met elkaar vond ik verrassend en erg leuk om te doen. De luisteroe… alles lezen - 04-12-2019 16:43

starstarstarstarstar
B. Adriaanse
Customer Contact Center
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Goede locatie met een nog betere lunch.Een trainer met veel aandacht voor de praktijk en de groep. De stof werd op een prettige manier overgebracht. Er was ruimte om te lachen. Ik ga veel met deze training kunnen in de toekomst." - 04-12-2019 16:41

"Goede locatie met een nog betere lunch.Een trainer met veel aandacht voor de praktijk en de groep. De stof werd op een prettige manier overg… alles lezen - 04-12-2019 16:41

starstarstarstarstar
Laura Hendricks
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Linda is een gedreven trainster. Door haar enthousiastme heeft zij de groep de hele dag aangehaakt gehouden. Van begin tot eidn een boeiende training. Linda had veel praktijkvoorbeelden en kon zo aansluiten bij mijn praktijk. Heel fijn. De locatie was heel goed. Heel goed geregeld allemaal. " - 04-12-2019 16:38

"Linda is een gedreven trainster. Door haar enthousiastme heeft zij de groep de hele dag aangehaakt gehouden. Van begin tot eidn een boeiende… alles lezen - 04-12-2019 16:38

starstarstarstarstar
Brak
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Interessant en afwisselend. Een erg actieve dag. De training heeft mij veel stof gegeven tot nadenken. De luistertypentest heeft mij heel veel inzicht gegeven. Super. Ik raad deze training zeker aan. " - 04-12-2019 16:30

"Interessant en afwisselend. Een erg actieve dag. De training heeft mij veel stof gegeven tot nadenken. De luistertypentest heeft mij heel ve… alles lezen - 04-12-2019 16:30

starstarstarstarstar
Mohammed El Tahoui
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"De training werd op een leuke manier gegeven, waardoor het niet saai werd. De sfeer zat goed in de groep. De cursusleidster was energiek en enthousiast. Iedereen was daardoor gelijk op hun gemak. Ik was wat later omdat de parkeerruimte redelijk vol was en ik verder weg moest parkeren. Dat vond ik jammer. Ik kom niet graag te laat. Verder wel een goede locatie. " - 04-12-2019 16:27

"De training werd op een leuke manier gegeven, waardoor het niet saai werd. De sfeer zat goed in de groep. De cursusleidster was energiek en … alles lezen - 04-12-2019 16:27

starstarstarstarstar
W. Benito
Customer Contact Center
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Goede training die goed op mijn praktijk aansluit. Er was veel ruimte voor vragen en discussie met elkaar. Dit vond ik fijn. Zo leer ik ook van mijn mede collega’s. Ik raad iedereen deze training aan die meer willen leren over communiceren en hun eigen gedrag. " - 04-12-2019 16:25

"Goede training die goed op mijn praktijk aansluit. Er was veel ruimte voor vragen en discussie met elkaar. Dit vond ik fijn. Zo leer ik ook … alles lezen - 04-12-2019 16:25

starstarstarstarstar_half
Spiering
9
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Ik vond het een leerzame training. Veel dingen die we hebben behandeld wist ik al. Maar dit was toch goed om weer even op te frissen. Ook heb ik nieuwe dingen geleerd. De luistertijpen vond ik erg leerzaam. De trainingsruimte was mooi. De trainer was erg professioneel." - 04-12-2019 16:22

"Ik vond het een leerzame training. Veel dingen die we hebben behandeld wist ik al. Maar dit was toch goed om weer even op te frissen. Ook he… alles lezen - 04-12-2019 16:22

starstarstarstarstar
L.
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Het was een boeiende dag vandaag. De training was goed te volgen. Linda heeft humor in de training gebracht waardoor het allemaal een beetje luchtiger werd. De locatie was goed, eten en drinken goed geregeld. Heel verzorgd allemaal." - 04-12-2019 16:19

"Het was een boeiende dag vandaag. De training was goed te volgen. Linda heeft humor in de training gebracht waardoor het allemaal een beetje… alles lezen - 04-12-2019 16:19

starstarstarstarstar
J. Blit
Klantenservicemedewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"Linda heeft ons een andere frisse kijk gegeven op communicatie en telefoneren. Heel verrassend om te leren dat wij op onze eigen manier luisteren en daardoor ook soms andere dingen horen dan dat die gezegd worden. Dit ga ik thuis ook maar eens gebruiken haha. " - 04-12-2019 16:16

"Linda heeft ons een andere frisse kijk gegeven op communicatie en telefoneren. Heel verrassend om te leren dat wij op onze eigen manier luis… alles lezen - 04-12-2019 16:16

starstarstarstarstar
Brian Duffey
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"
Wat ik meeneem uit de training zijn de verschillende luistertypes. En hoe ik mijn eigen speelstijl kan aanpassen aan de ander. Trainer was professioneel en kundig. Trainingslocatie was goed verzorgd.
" - 04-12-2019 16:09

" Wat ik meeneem uit de training zijn de verschillende luistertypes. En hoe ik mijn eigen speelstijl kan aanpassen aan de ander. Trainer wa… alles lezen - 04-12-2019 16:09

starstarstarstarstar
Jolanda van Keken
CC center medewerker
10
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

"
Training was goed, locatie was goed. De trainer enthousiast en goed. Inhoud van de training is afwisselend. De verschillende luistertypen heb ik veel van geleerd. Leuk om eens vanuit mijn eigen gedrag te kijken.
" - 04-12-2019 16:06

" Training was goed, locatie was goed. De trainer enthousiast en goed. Inhoud van de training is afwisselend. De verschillende luistertypen … alles lezen - 04-12-2019 16:06

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Extra kenmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 89.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 112.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!