Customer Excellence Game

Type product
Tijdsduur
Trainer
Freek Hermkens

Customer Excellence Game

MLC
Logo van MLC

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Wil jij klantbeleving zelf ervaren? Speel dan samen met je team of afdeling de Customer Excellence Game!

De competitieve spelelementen in de game zorgen ervoor dat het belang van de stem van de klant en klantgerichtheid écht ervaren wordt. Na het spelen van dit spel is iedereen in staat de klant in zijn of haar eigen werk centraal te stellen. De Customer Excellence Game is ideaal om in te zetten tijdens heisessies, managementdagen, teambuilding sessies of als onderdeel van een andere training.

De breed toepasbare game is afhankelijk van het doel op verschillende manieren in te zetten; als losse game, als onderdeel van een training, in een workshop of als onderdeel van een teambuildingsessi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Innovatie.

Wil jij klantbeleving zelf ervaren? Speel dan samen met je team of afdeling de Customer Excellence Game!

De competitieve spelelementen in de game zorgen ervoor dat het belang van de stem van de klant en klantgerichtheid écht ervaren wordt. Na het spelen van dit spel is iedereen in staat de klant in zijn of haar eigen werk centraal te stellen. De Customer Excellence Game is ideaal om in te zetten tijdens heisessies, managementdagen, teambuilding sessies of als onderdeel van een andere training.

De breed toepasbare game is afhankelijk van het doel op verschillende manieren in te zetten; als losse game, als onderdeel van een training, in een workshop of als onderdeel van een teambuildingsessie. Alles is mogelijk om jouw doel te bereiken. Of dit ligt in Continu Verbeteren, Agile werken, Klanttevredenheid of Processturing.

Wat levert de game op?

  • Toegenomen klantbewustzijn
  • Verandering in houding en gedrag
  • Toename proces awareness
  • Inzicht in (klantgedreven) verbeterpotentieel binnen de organisatie
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
    Freek Hermkens
    Freek Hermkens
    Manager en docent MLC academy

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.