CUSTOMER JOURNEY PRIVÉ TRAINING - ook online!

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Sam Engel
Startdatum en plaats
Logo van U Digital
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 U Digital heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeEindhoven
aug. 2020
check_circle Startgarantie
computer Online: Microsoft Teams
aug. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Binnen onze training staat transfer naar de praktijk centraal. We zien het liefst dat iemand de dag na de training al resultaat boekt met zijn nieuw verworven kennis. Daarom staan onze trainers ook in de periode na afloop van de training voor je klaar wanneer er vragen zijn.

Wij geven enkel privé trainingen. Uit ervaring is gebleken dat een training echt zinvol is wanneer deze volledig is afgestemt op de individuele persoon en organisatie. Daarom wordt je een week voor de start van de training gebeld door een van onze trainers. In dit intake gesprek bepalen we samen met jou het niveau en de onderwerpen die tijdens de training aan bod komen.

Wil je de training samen met een collega volgen? Dat is natuurlijk geen probleem.

Tijdens onze trainingen werken we altijd met echte data. Het liefst zien we dat je werkt binnen het account van jouw bedrijf. Zodat de leerstof direct toegepast kan worden op data die voor jou relevant is.

Customer Journey Training

Ontdek de gehele Customer Journey van je klant en leer daarop in te spelen met boodschappen via verschillende kanalen!

Onze praktische Customer Journey training is individueel, zeer interactief en je wordt begeleid door een Customer Journey professional. In de week voorafgaand aan de training bespreken we met jou wat je wilt leren en wat voor jouw organisatie de beste aanpak is. 

Onderwerpen die tijdens de privé training aan bod komen zijn:

  • Analyse van de merkidentiteit 
  • Analyse van de doelgroep
  • Analyse van de concurrentie
  • Customer Journey onderdelen
  • Touchpoints

PROGRAMMA

Startdatum
De datum van de training is flexibel en wordt na aanvraag persoonlijk…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Governance.

Binnen onze training staat transfer naar de praktijk centraal. We zien het liefst dat iemand de dag na de training al resultaat boekt met zijn nieuw verworven kennis. Daarom staan onze trainers ook in de periode na afloop van de training voor je klaar wanneer er vragen zijn.

Wij geven enkel privé trainingen. Uit ervaring is gebleken dat een training echt zinvol is wanneer deze volledig is afgestemt op de individuele persoon en organisatie. Daarom wordt je een week voor de start van de training gebeld door een van onze trainers. In dit intake gesprek bepalen we samen met jou het niveau en de onderwerpen die tijdens de training aan bod komen.

Wil je de training samen met een collega volgen? Dat is natuurlijk geen probleem.

Tijdens onze trainingen werken we altijd met echte data. Het liefst zien we dat je werkt binnen het account van jouw bedrijf. Zodat de leerstof direct toegepast kan worden op data die voor jou relevant is.

Customer Journey Training

Ontdek de gehele Customer Journey van je klant en leer daarop in te spelen met boodschappen via verschillende kanalen!

Onze praktische Customer Journey training is individueel, zeer interactief en je wordt begeleid door een Customer Journey professional. In de week voorafgaand aan de training bespreken we met jou wat je wilt leren en wat voor jouw organisatie de beste aanpak is. 

Onderwerpen die tijdens de privé training aan bod komen zijn:

  • Analyse van de merkidentiteit 
  • Analyse van de doelgroep
  • Analyse van de concurrentie
  • Customer Journey onderdelen
  • Touchpoints

PROGRAMMA

Startdatum
De datum van de training is flexibel en wordt na aanvraag persoonlijk afgestemd met onze projectmanager.

Duur
De training start om 10.00 uur en is tussen 15.30 en 16.00 uur afgelopen.

Eten & drinken
Inclusief een heerlijke lunch. Natuurlijk is er ook voldoende goede koffie en thee.

Privé training
Het is een individuele training. Hierdoor is er voldoende ruimte voor persoonlijke aandacht en kan de training aangepast worden op jouw kennis. Daarnaast kunnen we de opgedane kennis direct toepassen op jouw bedrijfssituatie.

Kosten
De kosten bedragen 595,00 euro per deelnemer.

Ook online mogelijk
Wij volgen de ontwikkelingen rondom het Coronavirus op de voet en houden ons aan de maatregelen van het RIVM. Mochten deelnemers van de training liever niet naar kantoor komen, is het daarom ook mogelijk om deze training online te volgen. 

WAT LEER JE?

's morgens

  • Wat is een merkidentiteit
  • Hoe bepaal je je doelgroep
  • Wat doet de concurrentie
  • Verschillende aspecten van een customer journey
  • Voorbeeldase

's middags

  • 360º profiel
  • Implementatie via touchpoints
  • Inzichten toepassen op advertising
  • Inzichten toepassen op website
  • Inzichten toepassen op e-mail
  • Workshop

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met U Digital, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.