Customer journey marketing

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 312 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,5
Gemiddeld cijfer voor Customer journey marketing
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Marcel Timmer
Head of Commercial Excellence
8
Customer journey marketing

"Leuke training van 1 dag met Tineke Zwart over Customer Journey Marketing met actuele informatie, handige tools en voorbeelden. Vlotte uitleg met korte oefeningen. Aanrader als je een start wil maken met (vooral online) Customer Journey Marketing. " - 07-06-2019 14:32

"Leuke training van 1 dag met Tineke Zwart over Customer Journey Marketing met actuele informatie, handige tools en voorbeelden. Vlotte uitle… alles lezen - 07-06-2019 14:32

Startdata en plaatsen

Utrecht
5 aug. 2019
Utrecht
12 sep. 2019
Utrecht
8 nov. 2019
Utrecht
11 dec. 2019

Beschrijving

We willen dat iedereen goede trainingen kan volgen. Niet alleen de marketeer bij een grote corporate met een flink opleidingsbudget, maar ook freelancers, zelfstandig adviseurs, webshop-eigenaren en non-profit professionals. Daarom hanteren we dynamische prijzen.

Mogelijkheden: Last Minute, Earlybird, Stapel, Membership, Introductie en Actie kortingen. 

Customer journey’s zijn hot. Bedrijven als Apple, Unilever en ING weten feilloos welke stappen een consument doorloopt voordat hij een product of dienst koopt. Maar hoe zit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om meer klanten binnen te halen én te behouden? Tijdens deze training leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inzet.

Programma van de training Customer journey marketing

College 1

  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • Customer journey's in de pr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Conversie optimalisatie.

We willen dat iedereen goede trainingen kan volgen. Niet alleen de marketeer bij een grote corporate met een flink opleidingsbudget, maar ook freelancers, zelfstandig adviseurs, webshop-eigenaren en non-profit professionals. Daarom hanteren we dynamische prijzen.

Mogelijkheden: Last Minute, Earlybird, Stapel, Membership, Introductie en Actie kortingen. 

Customer journey’s zijn hot. Bedrijven als Apple, Unilever en ING weten feilloos welke stappen een consument doorloopt voordat hij een product of dienst koopt. Maar hoe zit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om meer klanten binnen te halen én te behouden? Tijdens deze training leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inzet.

Programma van de training Customer journey marketing

College 1

  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • Customer journey's in de praktijk: voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle customer journey's.
  • Acquisitie: hoe laat je zoveel mogelijk potentiële klanten jouw customer journey afleggen?

College 2

  • Uit hoeveel fases bestaat jouw ideale customer journey?
  • Welke kanalen zijn geschikt voor welke fase van de customer journey?
  • Hoe en wat moet je communiceren tijdens de verschillende fases van jouw customer journey?
  • Hoe zorg je ervoor dat mensen niet te lang blijven hangen in de customer journey en zo snel mogelijk klant worden?
  • Hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen informeert tijdens de customer journey, maar ook aan je bindt?
8,5
Gemiddeld cijfer voor Customer journey marketing
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Marcel Timmer
Head of Commercial Excellence
8
Customer journey marketing

"Leuke training van 1 dag met Tineke Zwart over Customer Journey Marketing met actuele informatie, handige tools en voorbeelden. Vlotte uitleg met korte oefeningen. Aanrader als je een start wil maken met (vooral online) Customer Journey Marketing. " - 07-06-2019 14:32

"Leuke training van 1 dag met Tineke Zwart over Customer Journey Marketing met actuele informatie, handige tools en voorbeelden. Vlotte uitle… alles lezen - 07-06-2019 14:32

starstarstarstarstar_half
Sinan Okcuoglu
9
Customer journey marketing

"Tineke heeft er duidelijk verstand van en heeft ook een aantal succesvolle voorbeelden die handvaten aan de materie geven. De inhoud is niet wereldschokkend als je je al hebt verdiept in online marketing maar evengoed bruikbaar om het nog eens in een overzichtelijke, goed gecommuniceerde cursus te krijgen" - 07-06-2019 14:28

"Tineke heeft er duidelijk verstand van en heeft ook een aantal succesvolle voorbeelden die handvaten aan de materie geven. De inhoud is niet… alles lezen - 07-06-2019 14:28

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Competence Factory, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.