Customer Journey Marketing

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 990 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,7
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Marketing
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Caroline Lanslots
starstarstarstarstar_half
Caroline Lanslots
nvt
9
Customer Journey Marketing

"Enthousiasme en inspiratie! Ik heb veel nieuwe informatie gekregen. Tineke is zeer ervaren, en kan de groep vanuit haar praktijkervaring veel leren. We hadden veel interactie, waardoor iedereen een goede ervaring heeft opgedaan." - 08-11-2019 15:44

"Enthousiasme en inspiratie! Ik heb veel nieuwe informatie gekregen. Tineke is zeer ervaren, en kan de groep vanuit haar praktijkervaring vee… alles lezen - 08-11-2019 15:44

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
6 aug. 2020
placeUtrecht
6 okt. 2020
placeUtrecht
7 dec. 2020
placeUtrecht
11 feb. 2021
placeUtrecht
19 apr. 2021
placeUtrecht
16 jun. 2021
placeUtrecht
30 jul. 2021
placeUtrecht
16 sep. 2021
placeUtrecht
16 nov. 2021

Beschrijving

Customer journey’s zijn hot. Bedrijven als Apple, Unilever en ING weten feilloos welke stappen een consument doorloopt voordat hij een product of dienst koopt. Maar hoe zit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om meer klanten binnen te halen én te behouden? Tijdens deze training leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inzet.

Programma van de training Customer Journey Marketing

College 1

  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • Customer journey's in de pr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Conversie optimalisatie.

Customer journey’s zijn hot. Bedrijven als Apple, Unilever en ING weten feilloos welke stappen een consument doorloopt voordat hij een product of dienst koopt. Maar hoe zit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om meer klanten binnen te halen én te behouden? Tijdens deze training leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inzet.

Programma van de training Customer Journey Marketing

College 1

  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • Customer journey's in de praktijk: voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle customer journey's.
  • Acquisitie: hoe laat je zoveel mogelijk potentiële klanten jouw customer journey afleggen?

College 2

  • Uit hoeveel fases bestaat jouw ideale customer journey?
  • Welke kanalen zijn geschikt voor welke fase van de customer journey?
  • Hoe en wat moet je communiceren tijdens de verschillende fases van jouw customer journey?
  • Hoe zorg je ervoor dat mensen niet te lang blijven hangen in de customer journey en zo snel mogelijk klant worden?
  • Hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen informeert tijdens de customer journey, maar ook aan je bindt?

We willen dat iedereen goede trainingen kan volgen. Niet alleen de marketeer bij een grote corporate met een flink opleidingsbudget, maar ook freelancers, zelfstandig adviseurs, webshop-eigenaren en non-profit professionals. Daarom hanteren we dynamische prijzen.

8,7
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Marketing
Gebaseerd op 6 ervaringen
Caroline Lanslots
starstarstarstarstar_half
Caroline Lanslots
nvt
9
Customer Journey Marketing

"Enthousiasme en inspiratie! Ik heb veel nieuwe informatie gekregen. Tineke is zeer ervaren, en kan de groep vanuit haar praktijkervaring veel leren. We hadden veel interactie, waardoor iedereen een goede ervaring heeft opgedaan." - 08-11-2019 15:44

"Enthousiasme en inspiratie! Ik heb veel nieuwe informatie gekregen. Tineke is zeer ervaren, en kan de groep vanuit haar praktijkervaring vee… alles lezen - 08-11-2019 15:44

starstarstarstarstar_half
Robert Rietveld
Design for Care
9
Customer Journey Marketing

"Geen marketing geklets maar juist vanuit een ondernemer horen hoe zij haar funnels heeft opgezet. Daarin zaten voor mij heel veel eye-openers (beter gezegd dat wist ik niet :-( ) Of te wel genoeg huiswerk voor de komende maanden. " - 08-11-2019 15:38

"Geen marketing geklets maar juist vanuit een ondernemer horen hoe zij haar funnels heeft opgezet. Daarin zaten voor mij heel veel eye-opener… alles lezen - 08-11-2019 15:38

starstarstarstarstar_border
Marieke van der Velden
8
Customer Journey Marketing

"Fijn tempo, super veel én relevante praktijkvoorbeelden. Tineke heeft ontzettend veel kennis en ervaring en vertelt je álles wat je wilt weten, is heel open en ontzettend enthousiast. Praktijkgericht en meteen toepasbaar. " - 08-11-2019 15:38

"Fijn tempo, super veel én relevante praktijkvoorbeelden. Tineke heeft ontzettend veel kennis en ervaring en vertelt je álles wat je wilt wet… alles lezen - 08-11-2019 15:38

starstarstarstarstar_half
Jessica -
Marketeer
9
Customer Journey Marketing

"Ik heb de training ervaren als zeer leerzaam. Je kunt merken dat Tineke echt weet waar ze over praat. Duidelijke voorbeelden uit de praktijk en praktische tips die je ook zelf direct kunt toepassen. " - 08-11-2019 15:36

"Ik heb de training ervaren als zeer leerzaam. Je kunt merken dat Tineke echt weet waar ze over praat. Duidelijke voorbeelden uit de praktijk… alles lezen - 08-11-2019 15:36

starstarstarstarstar_border
Marcel Timmer
Head of Commercial Excellence
8
Customer Journey Marketing

"Leuke training van 1 dag met Tineke Zwart over Customer Journey Marketing met actuele informatie, handige tools en voorbeelden. Vlotte uitleg met korte oefeningen. Aanrader als je een start wil maken met (vooral online) Customer Journey Marketing. " - 07-06-2019 14:32

"Leuke training van 1 dag met Tineke Zwart over Customer Journey Marketing met actuele informatie, handige tools en voorbeelden. Vlotte uitle… alles lezen - 07-06-2019 14:32

starstarstarstarstar_half
Sinan Okcuoglu
9
Customer Journey Marketing

"Tineke heeft er duidelijk verstand van en heeft ook een aantal succesvolle voorbeelden die handvaten aan de materie geven. De inhoud is niet wereldschokkend als je je al hebt verdiept in online marketing maar evengoed bruikbaar om het nog eens in een overzichtelijke, goed gecommuniceerde cursus te krijgen" - 07-06-2019 14:28

"Tineke heeft er duidelijk verstand van en heeft ook een aantal succesvolle voorbeelden die handvaten aan de materie geven. De inhoud is niet… alles lezen - 07-06-2019 14:28

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Competence Factory, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.