Customer Journey Marketing
- Niveau
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Marketing en #2 beste grote opleider.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Enthousiasme en inspiratie! Ik heb veel nieuwe informatie gekregen. Tineke is zeer ervaren, en kan de groep vanuit haar praktijkervaring veel leren. We hadden veel interactie, waardoor iedereen een goede ervaring heeft opgedaan." - 08-11-2019 15:44
"Enthousiasme en inspiratie! Ik heb veel nieuwe informatie gekregen. Tineke is zeer ervaren, en kan de groep vanuit haar praktijkervaring vee… alles lezen - 08-11-2019 15:44
Startdata en plaatsen
placeUtrecht 19 apr. 2021 |
placeUtrecht 16 jun. 2021 |
placeUtrecht 30 jul. 2021 |
placeUtrecht 16 sep. 2021 |
placeUtrecht 16 nov. 2021 |
placeUtrecht 25 jan. 2022 |
placeUtrecht 19 apr. 2022 |
placeUtrecht 25 mei. 2022 |
placeUtrecht 8 jul. 2022 |
placeUtrecht 29 aug. 2022 |
placeUtrecht 25 okt. 2022 |
placeUtrecht 14 dec. 2022 |
Beschrijving
Customer journey’s zijn hot. Bedrijven als Apple, Unilever en ING weten feilloos welke stappen een consument doorloopt voordat hij een product of dienst koopt. Maar hoe zit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om meer klanten binnen te halen én te behouden? Tijdens deze training leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inzet.Programma van de training Customer Journey Marketing
College 1
- De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
- Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
- Customer journey's in de pr…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training Customer Journey Marketing
College 1
- De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
- Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
- Customer journey's in de praktijk: voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle customer journey's.
- Acquisitie: hoe laat je zoveel mogelijk potentiële klanten jouw customer journey afleggen?
College 2
- Uit hoeveel fases bestaat jouw ideale customer journey?
- Welke kanalen zijn geschikt voor welke fase van de customer journey?
- Hoe en wat moet je communiceren tijdens de verschillende fases van jouw customer journey?
- Hoe zorg je ervoor dat mensen niet te lang blijven hangen in de customer journey en zo snel mogelijk klant worden?
- Hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen informeert tijdens de customer journey, maar ook aan je bindt?
Belangrijk advies bij de keuze van je opleiding;
- Verifieer de naam van het opleidingsinstituut vooraf aan de boeking door op ‘klachten’ en of ‘reviews' te zoeken in bijvoorbeeld Google.
- Is de prijs all in? Wat zijn de bijkomende kosten (lunches, reprorechten en of arrangementskosten).
- Waar vind de training plaats
"Enthousiasme en inspiratie! Ik heb veel nieuwe informatie gekregen. Tineke is zeer ervaren, en kan de groep vanuit haar praktijkervaring veel leren. We hadden veel interactie, waardoor iedereen een goede ervaring heeft opgedaan." - 08-11-2019 15:44
"Enthousiasme en inspiratie! Ik heb veel nieuwe informatie gekregen. Tineke is zeer ervaren, en kan de groep vanuit haar praktijkervaring vee… alles lezen - 08-11-2019 15:44
"Geen marketing geklets maar juist vanuit een ondernemer horen hoe zij haar funnels heeft opgezet. Daarin zaten voor mij heel veel eye-openers (beter gezegd dat wist ik niet :-( ) Of te wel genoeg huiswerk voor de komende maanden. " - 08-11-2019 15:38
"Geen marketing geklets maar juist vanuit een ondernemer horen hoe zij haar funnels heeft opgezet. Daarin zaten voor mij heel veel eye-opener… alles lezen - 08-11-2019 15:38
"Fijn tempo, super veel én relevante praktijkvoorbeelden. Tineke heeft ontzettend veel kennis en ervaring en vertelt je álles wat je wilt weten, is heel open en ontzettend enthousiast. Praktijkgericht en meteen toepasbaar. " - 08-11-2019 15:38
"Fijn tempo, super veel én relevante praktijkvoorbeelden. Tineke heeft ontzettend veel kennis en ervaring en vertelt je álles wat je wilt wet… alles lezen - 08-11-2019 15:38
"Ik heb de training ervaren als zeer leerzaam. Je kunt merken dat Tineke echt weet waar ze over praat. Duidelijke voorbeelden uit de praktijk en praktische tips die je ook zelf direct kunt toepassen. " - 08-11-2019 15:36
"Ik heb de training ervaren als zeer leerzaam. Je kunt merken dat Tineke echt weet waar ze over praat. Duidelijke voorbeelden uit de praktijk… alles lezen - 08-11-2019 15:36
"Leuke training van 1 dag met Tineke Zwart over Customer Journey Marketing met actuele informatie, handige tools en voorbeelden. Vlotte uitleg met korte oefeningen. Aanrader als je een start wil maken met (vooral online) Customer Journey Marketing. " - 07-06-2019 14:32
"Leuke training van 1 dag met Tineke Zwart over Customer Journey Marketing met actuele informatie, handige tools en voorbeelden. Vlotte uitle… alles lezen - 07-06-2019 14:32
"Tineke heeft er duidelijk verstand van en heeft ook een aantal succesvolle voorbeelden die handvaten aan de materie geven. De inhoud is niet wereldschokkend als je je al hebt verdiept in online marketing maar evengoed bruikbaar om het nog eens in een overzichtelijke, goed gecommuniceerde cursus te krijgen" - 07-06-2019 14:28
"Tineke heeft er duidelijk verstand van en heeft ook een aantal succesvolle voorbeelden die handvaten aan de materie geven. De inhoud is niet… alles lezen - 07-06-2019 14:28
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.