Telefonisch verkopen

Tijdsduur
Logo van Move the Crowd
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 Move the Crowd heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 81 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Marketing en #2 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Sales en #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Move the Crowd is volgens Springest Dé beste NIMA Sales & Communicatie opleider van NL. 

Algemene informatie:

De training Telefonisch verkopen leert jou wat de naam al zegt. Het programma behandelt alle onderwerpen die je moet kennen en kunnen om succesvol telefonisch te kunnen verkopen. Want laten we duidelijk zijn: verkopen is een vak en zeker wanneer je dat doet aan de telefoon.

Doelgroep:

Iedereen die outbound klantcontact heeft is in deze training van harte welkom. Of je nu werkt in een commerciële binnendienstfunctie, een telemarketingafdeling of je moet vanuit een andere functie veel naar buiten bellen met het doel klanten te interesseren voor jullie produkten of diensten dan is deze trainingssessie erg geschikt voor je. Het leert je de zogenaamde ”koud water vrees” we…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefonische verkoop, Sales management, Verkoopmethoden, Verkoopstrategie en Verkoopgesprek.

Move the Crowd is volgens Springest Dé beste NIMA Sales & Communicatie opleider van NL. 

Algemene informatie:

De training Telefonisch verkopen leert jou wat de naam al zegt. Het programma behandelt alle onderwerpen die je moet kennen en kunnen om succesvol telefonisch te kunnen verkopen. Want laten we duidelijk zijn: verkopen is een vak en zeker wanneer je dat doet aan de telefoon.

Doelgroep:

Iedereen die outbound klantcontact heeft is in deze training van harte welkom. Of je nu werkt in een commerciële binnendienstfunctie, een telemarketingafdeling of je moet vanuit een andere functie veel naar buiten bellen met het doel klanten te interesseren voor jullie produkten of diensten dan is deze trainingssessie erg geschikt voor je. Het leert je de zogenaamde ”koud water vrees” weg te nemen en je krijgt meer zelfverzekerdheid omdat we je leren wat je in allerlei situaties zou kunnen toepassen.

Programma-onderdelen:

  • De structuur van een telefonisch commercieel gesprek
  • Voorbereiding van een telefonisch commercieel gesprek
  • Vraagtechnieken
  • LSD
  • Verkopend argumenteren aan de telefoon
  • Het opbouwen van jouw eigen sellogram
  • Feedback vragen
  • Het pareren van telefonische tegenwerpingen
  • Omgaan met prijsweerstanden
  • Het concreet afsluiten van de order
  • Praktijkoefeningen op basis van de door jou ingebrachte oefensituaties
  • Het opstellen van een individueel aktieplan

Resultaten:

Na het afronden van de training ben je in staat om:

  • Met meer zekerheid telefonische gesprekken voeren.
  • Klanten professioneel te woord te staan.
  • Tegenwerpingen te pareren.
  • Koopsignalen te herkennen en om te zetten naar een order.
  • Jouw scoringsratio aanzienlijk te verhogen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Move the Crowd, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.