Webcare
Beschrijving
Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep
Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.
Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.
Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.
Benut de voordelen van webcare en start het gesprek met consumenten! Gegarandeerd nieuwe inzichten en meer klanttevredenheid.
Het internet is voor iedereen toegankelijk. Dat betekent dat ieder individu de mogelijkheid heeft om zijn of haar ervaring met jouw dienst of product te delen, met een groot publiek. Deze ervaringen kom je tegen op vergelijkingssites, op sociale mediakanalen en in bijvoorbeeld kranten. Hoe ga je als organisatie met deze verschillende uitingen van klanten om? Hoe zorg je ervoor dat je deze online kunt opsporen en hoe reageer je op een passende wijze? Dat vraagt om nieuwe vaardigheden in klantcontact. Tijdens deze online training leer je hoe je jouw klanten een goede se…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep
Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.
Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.
Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.
Benut de voordelen van webcare en start het gesprek met consumenten! Gegarandeerd nieuwe inzichten en meer klanttevredenheid.
Het internet is voor iedereen toegankelijk. Dat betekent dat ieder individu de mogelijkheid heeft om zijn of haar ervaring met jouw dienst of product te delen, met een groot publiek. Deze ervaringen kom je tegen op vergelijkingssites, op sociale mediakanalen en in bijvoorbeeld kranten. Hoe ga je als organisatie met deze verschillende uitingen van klanten om? Hoe zorg je ervoor dat je deze online kunt opsporen en hoe reageer je op een passende wijze? Dat vraagt om nieuwe vaardigheden in klantcontact. Tijdens deze online training leer je hoe je jouw klanten een goede service verleent via het internet.
Over dit abonnement:
Met dit abonnement krijg je niet alleen toegang tot deze Online
Training maar ook tot de meer dan 250 andere Online Trainingen van
NCOI Online Academy. Je krijgt een jaar lang toegang tot het gehele
platform met alle Online Trainingen die er in zitten van meer dan
15 erkende opleiders. Bijvoorbeeld Boertien Vergouwen Overduin,
NCOI Opleidingen, SRM, Computrain en meer.
Hoe werkt het?
Na je aankoop krijg je binnen 2 dagen een bevestiging met
instructie hoe je jouw abonnement kan activeren. Je kunt dan direct
aan de slag met je online training en ook bekijken welk ander
aanbod er beschikbaar is. Na ontvangst van de bevestiging per mail
heb je één jaar de tijd om je abonnement te activeren.
Nu al nieuwsgierig? Kijk op www.onlineacademy.nl voor het gehele
aanbod.
Voor het volgen van een Online Academy product ontvang je een
certificaat.
Deze wordt bij succesvol afronden direct in het platform
zichtbaar.
Wat kun jij na het succesvol afronden van deze online training?
- Jij weet wat er online over je (organisatie) wordt gezegd.
- Jij kunt passend online reageren.
- Jij weet hoe je zorgt voor een goede online reputatie.
Deze training is geschikt voor iedereen die meer wil leren over de voordelen en mogelijkheden van webcare. Je werkt bijvoorbeeld op een afdeling marketing, bij een klantenservice of je hebt je eigen bedrijf. Ook als je meer wilt weten over je reputatie op het internet, is deze training goed te doen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.