Facilitair Servicedesk Medewerker

Niveau
Totale lesduur
Trainer
Pieter Boeijing
Startdatum en plaats
8,7
Gemiddeld cijfer voor Facilitair Servicedesk Medewerker
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Astrid van der Pol
starstarstarstarstar_border
medewerker ondersteundende diensten A
8
Facilitair Servicedesk Medewerker

"We werden hartelijk ontvangen op een prachtige locatie. De cursus is goed opgebouwd en heeft me veel inzichten gegeven en ondersteunen me het werk beter te doen (LSD, inzicht in jezelf en de klant, houding tov de klant, feedback bijv.). Pieter is helder in het presenteren van de stof. Ik had wat meer willen oefenen met het onderdeel (verbale) communicatie. Het was een leuke en leerzame cursus in een geweldige omgeving " - din 28 jun 2016 09:33:51 UTC

"We werden hartelijk ontvangen op een prachtige locatie. De cursus is goed opgebouwd en heeft me veel inzichten gegeven en ondersteunen me h… alles lezen - din 28 jun 2016 09:33:51 UTC

Startdatums en plaatsen

Amersfoort
6 dec. 2017 tot 20 dec. 2017
check_circle Start gegarandeerd
Toon rooster
event 6 december 2017
event 13 december 2017
event 20 december 2017
Midden-Nederland ((Utrecht-Almere-Amersfoort))
3 apr. 2018 tot 17 apr. 2018
Toon rooster
event 3 april 2018
event 10 april 2018
event 17 april 2018

Beschrijving

Facilitair Servicedesk Medewerker

Algemeen

Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal is erg dor.....

Je bent hét aanspreekpunt voor al dit soort opmerkingen en je zorgt dat deze bij de juiste persoon terecht komen. Tenslotte controleer je ook weer of de “klacht” verholpen is. Kortom, je bent medewerker van de facilitaire dienst en je hebt in een front officefunctie direct contact met klanten en gebruikers. Je bent bijvoorbeeld aanspreekpunt bij een Servicedesk of een afdeling Klantenservice. In deze training staan jouw communicatieve vaardigheden met betrekking tot klantvriendelijk dienst verlenen cent…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Facilitair Servicedesk Medewerker

Algemeen

Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal is erg dor.....

Je bent hét aanspreekpunt voor al dit soort opmerkingen en je zorgt dat deze bij de juiste persoon terecht komen. Tenslotte controleer je ook weer of de “klacht” verholpen is. Kortom, je bent medewerker van de facilitaire dienst en je hebt in een front officefunctie direct contact met klanten en gebruikers. Je bent bijvoorbeeld aanspreekpunt bij een Servicedesk of een afdeling Klantenservice. In deze training staan jouw communicatieve vaardigheden met betrekking tot klantvriendelijk dienst verlenen centraal.

Je leert

  • Klantgerichte dienstverlening
  • Klanten en hun behoeften
  • Vragen, storingen en klachten aannemen
  • Luisteren, samenvatten en doorvragen
  • Effecten van verbale en non-verbale communicatie
  • Werkorganisatie en stresspreventie
  • Gesprekssituaties oefenen
  • Kwaliteit, samenwerken en gedeelde verantwoordelijkheid
  • Feedback geven aan klanten en collega’s

Je bent in staat om

  • Bewust invulling te geven aan jouw functie van medewerker Servicedesk
  • Om servicegericht en klantvriendelijk te handelen
  • Om klachten van klanten om te buigen in oplossingen
  • Bewust jouw verbale en non-verbale communicatie toe te passen

De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.

Doelgroep

Medewerkers die werkzaam zijn, of gaan werken binnen de facilitaire dienst in een front officefunctie, de rol vervullen van centraal aanspreekpunt bij een Servicedesk, bewonersservice, helpdesk, klantenservice en weinig of geen ervaring hebben met de werking van een Servicedesk

Niveau MBO

Investering € 1.670 exclusief btw

Lesduur 3 dagen

Maximaal aantal deelnemers 8

possible

opleidingen & training

Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!

8,7
Gemiddeld cijfer voor Facilitair Servicedesk Medewerker
Gebaseerd op 3 ervaringen
Astrid van der Pol
starstarstarstarstar_border
medewerker ondersteundende diensten A
8
Facilitair Servicedesk Medewerker

"We werden hartelijk ontvangen op een prachtige locatie. De cursus is goed opgebouwd en heeft me veel inzichten gegeven en ondersteunen me het werk beter te doen (LSD, inzicht in jezelf en de klant, houding tov de klant, feedback bijv.). Pieter is helder in het presenteren van de stof. Ik had wat meer willen oefenen met het onderdeel (verbale) communicatie. Het was een leuke en leerzame cursus in een geweldige omgeving " - din 28 jun 2016 09:33:51 UTC

"We werden hartelijk ontvangen op een prachtige locatie. De cursus is goed opgebouwd en heeft me veel inzichten gegeven en ondersteunen me h… alles lezen - din 28 jun 2016 09:33:51 UTC

Debbie Kaptijn
starstarstarstarstar
Medewerker ondersteunende diensten A
10
Facilitair Servicedesk Medewerker

"Zeer tevreden met de training facilitair servicedesk medewerker, erg boeiende leerzame training. Heel veel dank aan Pieter Boeijing die mij vele tools heeft gegeven die wij nu op het werk kunnen gebruiken. Heel blij mee. De locatie is ook geweldig wat een rust ook in de pauze even het bos in en wandelen. Pieter nogmaals dank." - maa 13 jun 2016 10:15:09 UTC

"Zeer tevreden met de training facilitair servicedesk medewerker, erg boeiende leerzame training. Heel veel dank aan Pieter Boeijing die mij … alles lezen - maa 13 jun 2016 10:15:09 UTC

Joyce Markenhof
starstarstarstarstar_border
medewerker Servicedesk FM at Vitens
8
Facilitair Servicedesk Medewerker

"De training was erg leuk met veel boeiende verhalen. Met dank aan Pieter die erg beeldend kan vertellen. De locatie is erg mooi! Ik ga zeker nog meer trainingen volgen en kijk al uit naar mijn volgende training." - maa 15 feb 2016 12:47:35 UTC

"De training was erg leuk met veel boeiende verhalen. Met dank aan Pieter die erg beeldend kan vertellen. De locatie is erg mooi! Ik ga zeker… alles lezen - maa 15 feb 2016 12:47:35 UTC

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
infoDe aanbieder Possible. vereist een bedrijfsnaam om een informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
infoDe aanbieder Possible. vereist een telefoonnummer om een informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)