Facilitair Servicedesk Medewerker

Niveau
Totale lesduur
Trainer
Pieter Boeijing
Logo van Possible.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Possible. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 114 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,7
Gemiddeld cijfer voor Facilitair Servicedesk Medewerker
Gebaseerd op 9 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Nel Hoffer
bode
8
Facilitair Servicedesk Medewerker

"het was een leerzame en duidelijke cursus waar ik in de praktijk erg veel aan zal hebben.
locatie was top, en de lunch goed geregeld .
wie weet in de nabije toekomst een vervolg cursus" - 23-04-2018 11:33

"het was een leerzame en duidelijke cursus waar ik in de praktijk erg veel aan zal hebben. locatie was top, en de lunch goed geregeld . wi… alles lezen - 23-04-2018 11:33

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Facilitair Servicedesk Medewerker

Algemeen

Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal is erg dor.....

Je bent hét aanspreekpunt voor al dit soort opmerkingen en je zorgt dat deze bij de juiste persoon terecht komen. Tenslotte controleer je ook weer of de “klacht” verholpen is. Kortom, je bent medewerker van de facilitaire dienst en je hebt in een front officefunctie direct contact met klanten en gebruikers. Je bent bijvoorbeeld aanspreekpunt bij een Servicedesk of een afdeling Klantenservice. In deze training staan jouw communicatieve vaardigheden met betrekking tot klantvriendelijk dienst verlenen cent…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Facilitair Servicedesk Medewerker

Algemeen

Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal is erg dor.....

Je bent hét aanspreekpunt voor al dit soort opmerkingen en je zorgt dat deze bij de juiste persoon terecht komen. Tenslotte controleer je ook weer of de “klacht” verholpen is. Kortom, je bent medewerker van de facilitaire dienst en je hebt in een front officefunctie direct contact met klanten en gebruikers. Je bent bijvoorbeeld aanspreekpunt bij een Servicedesk of een afdeling Klantenservice. In deze training staan jouw communicatieve vaardigheden met betrekking tot klantvriendelijk dienst verlenen centraal.

Je leert

  • Klantgerichte dienstverlening
  • Klanten en hun behoeften
  • Vragen, storingen en klachten aannemen
  • Luisteren, samenvatten en doorvragen
  • Effecten van verbale en non-verbale communicatie
  • Werkorganisatie en stresspreventie
  • Gesprekssituaties oefenen
  • Kwaliteit, samenwerken en gedeelde verantwoordelijkheid
  • Feedback geven aan klanten en collega’s

Je bent in staat om

  • Bewust invulling te geven aan jouw functie van medewerker Servicedesk
  • Om servicegericht en klantvriendelijk te handelen
  • Om klachten van klanten om te buigen in oplossingen
  • Bewust jouw verbale en non-verbale communicatie toe te passen

De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.

Doelgroep

Medewerkers die werkzaam zijn, of gaan werken binnen de facilitaire dienst in een front officefunctie, de rol vervullen van centraal aanspreekpunt bij een Servicedesk, bewonersservice, helpdesk, klantenservice en weinig of geen ervaring hebben met de werking van een Servicedesk

Niveau MBO

Investering € 1.670 exclusief btw

Lesduur 3 dagen

Maximaal aantal deelnemers 8

possible

opleidingen & training

Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!

8,7
Gemiddeld cijfer voor Facilitair Servicedesk Medewerker
Gebaseerd op 9 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Nel Hoffer
bode
8
Facilitair Servicedesk Medewerker

"het was een leerzame en duidelijke cursus waar ik in de praktijk erg veel aan zal hebben.
locatie was top, en de lunch goed geregeld .
wie weet in de nabije toekomst een vervolg cursus" - 23-04-2018 11:33

"het was een leerzame en duidelijke cursus waar ik in de praktijk erg veel aan zal hebben. locatie was top, en de lunch goed geregeld . wi… alles lezen - 23-04-2018 11:33

starstarstarstarstar_border
Monique Biesbroek
Medewerker Service Desk
8
Facilitair Servicedesk Medewerker

"Ik vond het een erg goede training. Nuttig met direct toepasbare tips. Pieter wist met zijn anekdotes en filmpjes de aandacht van de groep goed vast te houden en ons aan het denken te zetten over de dagelijkse praktijk op onze afdeling. Alles met een gezonde dosis humor. " - 27-03-2018 13:22

"Ik vond het een erg goede training. Nuttig met direct toepasbare tips. Pieter wist met zijn anekdotes en filmpjes de aandacht van de groep g… alles lezen - 27-03-2018 13:22

starstarstarstarstar
Paul van der Zouwen
Technisch Medewerker Huisvesting
10
Facilitair Servicedesk Medewerker

"De boeiende wijze waarop Pieter Boeijing de cursus inhoud gaf maakte deze verplichte cursus tot een prettige ervaring. Zijn bereidheid om door cursisten aangedragen ter zake doende feiten te delen met leidinggevenden maakte het geheel zinvol." - 16-03-2018 11:38

"De boeiende wijze waarop Pieter Boeijing de cursus inhoud gaf maakte deze verplichte cursus tot een prettige ervaring. Zijn bereidheid om do… alles lezen - 16-03-2018 11:38

starstarstarstarstar_border
Rober Croese
Medewerker Services
8
Facilitair Servicedesk Medewerker

"De cursusdagen waren lang en intensief, maar door de afwisseling van zowel leraar en cursisten waren de dagen niet te zwaar. Veel ervaringen van medecursisten werden ter sprake gebracht, bekeken en beoordeeld. Hierdoor kwamen er positieve uitkomsten uit om te handelen bij nieuwe situaties. Erg prettige en interessante dagen. Veel opgepikt en geleerd! Hartelijk dank Pieter!" - 08-01-2018 08:41

"De cursusdagen waren lang en intensief, maar door de afwisseling van zowel leraar en cursisten waren de dagen niet te zwaar. Veel ervaringen… alles lezen - 08-01-2018 08:41

starstarstarstarstar
Paul Stutterheim
medewerker facilitaire dienst
10
Facilitair Servicedesk Medewerker

"Pieter laat om een prettige manier zien hoe je moet handelen achter de facility desk. Wat kan je verwachten als een persoon op je af loopt en wat zijn gemoedstoestand is en hoe je hierop moet reageren. " - 27-12-2017 08:36

"Pieter laat om een prettige manier zien hoe je moet handelen achter de facility desk. Wat kan je verwachten als een persoon op je af loopt e… alles lezen - 27-12-2017 08:36

starstarstarstarstar_border
Sylvia Vanlier
Telefoniste/receptioniste/storingsdienstmedewerker
8
Facilitair Servicedesk Medewerker

"de inhoud was vrij veel, mede omdat onze trainer bleef boeien. de locatie was iets minder maar deze zou gerenoveerd gaan worden. Met dank aan Pieter. Wij komen volgend jaar zeker terug voor andere cursus " - 22-12-2017 10:34

"de inhoud was vrij veel, mede omdat onze trainer bleef boeien. de locatie was iets minder maar deze zou gerenoveerd gaan worden. Met dank aa… alles lezen - 22-12-2017 10:34

starstarstarstarstar_border
Astrid van der Pol
medewerker ondersteundende diensten A
8
Facilitair Servicedesk Medewerker

"We werden hartelijk ontvangen op een prachtige locatie. De cursus is goed opgebouwd en heeft me veel inzichten gegeven en ondersteunen me het werk beter te doen (LSD, inzicht in jezelf en de klant, houding tov de klant, feedback bijv.). Pieter is helder in het presenteren van de stof. Ik had wat meer willen oefenen met het onderdeel (verbale) communicatie. Het was een leuke en leerzame cursus in een geweldige omgeving " - 28-06-2016 09:33

"We werden hartelijk ontvangen op een prachtige locatie. De cursus is goed opgebouwd en heeft me veel inzichten gegeven en ondersteunen me h… alles lezen - 28-06-2016 09:33

starstarstarstarstar
Debbie Kaptijn
Medewerker ondersteunende diensten A
10
Facilitair Servicedesk Medewerker

"Zeer tevreden met de training facilitair servicedesk medewerker, erg boeiende leerzame training. Heel veel dank aan Pieter Boeijing die mij vele tools heeft gegeven die wij nu op het werk kunnen gebruiken. Heel blij mee. De locatie is ook geweldig wat een rust ook in de pauze even het bos in en wandelen. Pieter nogmaals dank." - 13-06-2016 10:15

"Zeer tevreden met de training facilitair servicedesk medewerker, erg boeiende leerzame training. Heel veel dank aan Pieter Boeijing die mij … alles lezen - 13-06-2016 10:15

Joyce Markenhof
starstarstarstarstar_border
Joyce Markenhof
medewerker Servicedesk FM at Vitens
8
Facilitair Servicedesk Medewerker

"De training was erg leuk met veel boeiende verhalen. Met dank aan Pieter die erg beeldend kan vertellen. De locatie is erg mooi! Ik ga zeker nog meer trainingen volgen en kijk al uit naar mijn volgende training." - 15-02-2016 12:47

"De training was erg leuk met veel boeiende verhalen. Met dank aan Pieter die erg beeldend kan vertellen. De locatie is erg mooi! Ik ga zeker… alles lezen - 15-02-2016 12:47

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een bedrijfsnaam vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)