Commercieel Presenteren

Type product
Tijdsduur

Commercieel Presenteren

ProTurn B.V.
Logo van ProTurn B.V.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Doel:

Na afloop van deze training bent u in staat uw tevoren vastgestelde commerciële doel in een presentatie goed tot uitdrukking te brengen en kent u de noodzaak van een resultaatgerichte afsluiting. U doet dit vanuit een eigen stijl met aansluiting op uw commerciële doelstelling bij uw (potentiële) klanten. Vanuit een logische opbouw van uw presentatie weet u de kern van uw aanbod in relatie tot de aanleiding en de doelstelling pakkend te formuleren. Deze training is bij uitstek geschikt voor iedereen die voor de verkoop van zijn producten of diensten regelmatig overuitgend moet presenteren.

Onderwerpen:

  • Formuleren van een doelstelling in relatie tot uw product of dienst en de mogelijke…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Doel:

Na afloop van deze training bent u in staat uw tevoren vastgestelde commerciële doel in een presentatie goed tot uitdrukking te brengen en kent u de noodzaak van een resultaatgerichte afsluiting. U doet dit vanuit een eigen stijl met aansluiting op uw commerciële doelstelling bij uw (potentiële) klanten. Vanuit een logische opbouw van uw presentatie weet u de kern van uw aanbod in relatie tot de aanleiding en de doelstelling pakkend te formuleren. Deze training is bij uitstek geschikt voor iedereen die voor de verkoop van zijn producten of diensten regelmatig overuitgend moet presenteren.

Onderwerpen:

  • Formuleren van een doelstelling in relatie tot uw product of dienst en de mogelijke klantbehoeften
  • Een juiste opbouw
  • Aandacht krijgen
  • Visuele hulpmiddelen
  • Verbale en nonverbale communicatie
  • Omgaan met vragen en weerstand
  • Resultaatgericht afsluiten van uw presentatie

Optioneel:

Persoonlijke instructie DVD/Blu Ray Disc

Ook beschikbaar in deze categorie:

  • Klantbenadering en -begeleiding in een retailomgeving
  • Overtuigings- en afsluittechnieken in een retailomgeving
  • Klantgericht telefoongebruik
  • Telefonische klantbenadering
  • Telefonisch service verlenen aan bestaande klanten
  • Professionele opvolging van debiteuren
  • Klachtenbehandeling
  • Telefonische acquisitie
  • Account management
  • Verkoop op beurzen
  • Verkoop in de showroom (non-automotive)
  • Klantgericht verkopen
Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Presenteren.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.