Krachtig en commercieel presenteren van jezelf & jouw organisatie
Beschrijving
Krachtig en commercieel presenteren van jezelf & jouw organisatie
Voor: HBO/leidinggevenden/medewerkers, die indirect commercieel zijn (geen hoofdtaak).
De manier waarop je communiceert en de gedachte van waaruit jouw daadwerkelijke communicatie voortkomt heeft een uitwerking op het gedrag dat we waarnemen.
Je kunt pas krachtiger communiceren en jezelf presenteren als je weet wat die kracht is en hoe je die verder kunt ontwikkelen.
Resultaten van deze training:
- Je kunt jezelf en de organisatie krachtig neerzetten in gesprekken met klanten en medewerkers.
- Je bent/durft authentiek te zijn.
- Je kent je belemmeringen/valkuilen
- Je kunt assertief reageren
- …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Krachtig en commercieel presenteren van jezelf & jouw organisatie
Voor: HBO/leidinggevenden/medewerkers, die indirect commercieel zijn (geen hoofdtaak).
De manier waarop je communiceert en de gedachte van waaruit jouw daadwerkelijke communicatie voortkomt heeft een uitwerking op het gedrag dat we waarnemen.
Je kunt pas krachtiger communiceren en jezelf presenteren als je weet wat die kracht is en hoe je die verder kunt ontwikkelen.
Resultaten van deze training:
- Je kunt jezelf en de organisatie krachtig neerzetten in gesprekken met klanten en medewerkers.
- Je bent/durft authentiek te zijn.
- Je kent je belemmeringen/valkuilen
- Je kunt assertief reageren
- Je kunt goed omgaan met klachten en bezwaren
- Je kunt goed omgaan met emoties en weerstand van anderen
- Je bent in staat om op de juiste manier feedback (of feed forward!) te geven
- Door middel van echt luisteren kun je de behoeften van een klant of medewerker achterhalen. Ook weet je goed door te vragen en ken je het grote nut van samenvatten.
- Je past bewust (non-)verbale communicatie toe
- Je communiceert positief en buigt negativiteit om naar positiviteit
- Je herkent de communicatiestijl en gedrag van jouw klanten en medewerkers en weet deze goed te benaderen
- Je weet koopmotieven te achterhalen en hoe de voordelen van jouw product/dienst hier op inhaken
- Je weet wat te vertellen in jouw ‘elevator talk’
- Je stelt ‘ gastvrije’ vragen aan klanten en medewerkers.
Gastvrijheid: in welk concreet gedrag vertaalt zich gastvrijheid eigenlijk? En hoe gastvrij ben jij eigenlijk? En jouw omgeving?
Bij Strikwerda Traint! gaat speciale aandacht uit naar klantgerichtheid en gastvrijheid, ook wel hospitality en hostmanship. Mijn diagnose begint bij uw praktijk, vanwaar ik mijn training opbouw. Ik zoom met u in.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.