Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Joyce Michielsen+5
Startdatum en plaats
Logo van Coach + Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach + Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.350 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,8
Gemiddeld cijfer voor Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Suzanne Gijsen
Credit controller
10
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

"Ivonne is een prettig persoon zeer duidelijk in haar uitleg en haar uitleg is praktijkgericht en door het nabootsen van de werkelijkheid zeer productief!
De cursus was goed verzorgd mooie locatie en een fijn ontvangst! " - 09-04-2019 06:30

"Ivonne is een prettig persoon zeer duidelijk in haar uitleg en haar uitleg is praktijkgericht en door het nabootsen van de werkelijkheid zee… alles lezen - 09-04-2019 06:30

Startdata en plaatsen

Breda (Ulvenhout)
6 jun. 2019
check_circle Startgarantie
Breda (Ulvenhout)
12 nov. 2019
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gespreksstructuur incassogesprek, gesprek leiden en sturen, omgaan met weerstand, commitment krijgen op betaling, doortastendheid en overtuigingskracht, verkoop- en afsluittechnieken.

Wat is het doel van deze training?

In deze training krijgen medewerkers de handvatten aangereikt om inkomende en uitgaande incassogesprekken effectieve en op-rendement-gerichte wijze te voeren, waarbij de relatie met de klant behouden blijft.

Wat is het resultaat?

Na afloop van de training zijn medewerkers o.a. in staat om:

  • De kansen op succes te maximaliseren door middel van een goede voorbereiding
  • Om te gaan met weerstanden
  • Commitment te verkrijgen op de betaling van achterstallige vorderingen
  • Concr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Gespreksstructuur incassogesprek, gesprek leiden en sturen, omgaan met weerstand, commitment krijgen op betaling, doortastendheid en overtuigingskracht, verkoop- en afsluittechnieken.

Wat is het doel van deze training?

In deze training krijgen medewerkers de handvatten aangereikt om inkomende en uitgaande incassogesprekken effectieve en op-rendement-gerichte wijze te voeren, waarbij de relatie met de klant behouden blijft.

Wat is het resultaat?

Na afloop van de training zijn medewerkers o.a. in staat om:

  • De kansen op succes te maximaliseren door middel van een goede voorbereiding
  • Om te gaan met weerstanden
  • Commitment te verkrijgen op de betaling van achterstallige vorderingen
  • Concrete betalingsafspraken te maken met debiteuren
  • Verkoop- en afsluittechnieken in te zetten om het gewenste resultaat te realiseren (een betaling)

Voor wie?

De training ‘telefonisch incasseren en debiteurenbeheer’ is bedoeld voor iedere medewerker inkomende en uitgaande gesprekken voert met klanten, met betrekking tot achterstallige betalingen en/of betalingsregelingen. O.a. administratief medewerkers, incasso medewerkers, medewerkers debiteurenbeheer, medewerkers financiële administratie.

Locatie
Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Meer informatie of direct inschrijven? Ga naar onze website.

Trefwoorden: incasso, telefonisch incasseren, telefonie

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,8
Gemiddeld cijfer voor Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstarstar
Suzanne Gijsen
Credit controller
10
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

"Ivonne is een prettig persoon zeer duidelijk in haar uitleg en haar uitleg is praktijkgericht en door het nabootsen van de werkelijkheid zeer productief!
De cursus was goed verzorgd mooie locatie en een fijn ontvangst! " - 09-04-2019 06:30

"Ivonne is een prettig persoon zeer duidelijk in haar uitleg en haar uitleg is praktijkgericht en door het nabootsen van de werkelijkheid zee… alles lezen - 09-04-2019 06:30

starstarstarstarstar
Ruben Michielsen
Casemanager
10
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

"De training was erg leerzaam en heeft genoeg inhoud. De wijze waarop de training werd gegeven is erg fijn en goed te volgen. Het daagt uit om nieuwe technieken uit te proberen na een duidelijke uitleg en voorbereiding.

De Coach ziet snel welke verbeterpunten er zijn en geeft de trainee goede begeleiding en praktische tips om hier aan te werken. De coach past de training aan op het niveau van de trainees zodat het voor alle deelnemers leerzaam is." - 16-01-2017 07:44

"De training was erg leerzaam en heeft genoeg inhoud. De wijze waarop de training werd gegeven is erg fijn en goed te volgen. Het daagt uit o… alles lezen - 16-01-2017 07:44

starstarstarstarstar
Peter Veloo
Teamleider
10
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

"De training werd door een zeer enthousiaste medewerkster gegeven en was voor mij zeer leerzaam en een waardevolle aanvulling aan mijn competenties. Rollenspellen werden op een goede en duidelijke manier door Liselot gegeven. Een aantal onderdelen is de volgende dag al direct toegepast in gesprekken met debiteuren." - 16-01-2017 07:21

"De training werd door een zeer enthousiaste medewerkster gegeven en was voor mij zeer leerzaam en een waardevolle aanvulling aan mijn compet… alles lezen - 16-01-2017 07:21

starstarstarstarstar
Arwin Brink
Vestigingsmanager
10
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

"Vandaag met veel plezier en activiteit een training gevolgd door Sjoerd Wenselaar. In een net pand veel met rollenspellen gedaan waar je op een gezellige manier uit je comfort zone wordt gehaald. Resultaten worden verwacht en we kijken er naar uit." - 01-11-2016 15:30

"Vandaag met veel plezier en activiteit een training gevolgd door Sjoerd Wenselaar. In een net pand veel met rollenspellen gedaan waar je op … alles lezen - 01-11-2016 15:30

starstarstarstarstar_half
Esma Boujida
Medewerker In en Excasso
9
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

"De training telefonische vaardigheden was leuk, leerzaam, energiek. Liselot is een energieke, leuke en vlotte trainer. De wijze waarop Liselot de mensen benaderd, tips geeft en vragen aan ze stelt is prettig en respectvol. Mijn grote complimenten.
De locatie was gezellig, knus en zeer huiselijk. Heerlijk de open haard aan :)." - 10-02-2016 16:21

"De training telefonische vaardigheden was leuk, leerzaam, energiek. Liselot is een energieke, leuke en vlotte trainer. De wijze waarop Lisel… alles lezen - 10-02-2016 16:21

starstarstarstarstar
anoniem
10
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

"Wat een leuke en leerzame dag. Hier heb ik eindelijk echt wat aan in de praktijk. De voorbeelden welke worden aangehaald alsmede de rollenspellen zijn realistisch en goed doordacht. Dit geeft mij als debiteurenbeheerder de extra handvatten welke ik zocht voor mijn huidige functie.
Coach & Result & CIB, hartelijk dank!" - 23-10-2015 08:59

"Wat een leuke en leerzame dag. Hier heb ik eindelijk echt wat aan in de praktijk. De voorbeelden welke worden aangehaald alsmede de rollensp… alles lezen - 23-10-2015 08:59

Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.