Tara O'Neill
Tara O'Neill

Tara O'Neill

9,5
Gemiddeld cijfer voor Tara O'Neill
Gebaseerd op 4 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Resie Molin
Receptioniste/ telefoniste
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Enorm gedreven, professioneel, maar daarbij met zoveel enthousiasme, was een bijzondere training, veel geleerd, de training duurde de hele dag, maar voelde niet zo, vloog voorbij, vond het bijna jammer dat de dag afgerond werd, Tara is een topper!" - 30-11-2022 15:19

"Enorm gedreven, professioneel, maar daarbij met zoveel enthousiasme, was een bijzondere training, veel geleerd, de training duurde de hele d… alles lezen - 30-11-2022 15:19

Soms moet je veranderen om jezelf te blijven.

Tara heeft zowel binnen de toeristische branche als de zakelijke dienstverlening ervaring opgedaan als sales en servicemanager. Haar commerciële vaardigheden zijn ontzettend ontwikkeld en kan zich inleven in diverse klantcontacten. Met haar enthousiasme weet ze iedereen mee te krijgen en het uiterste uit de cursisten te halen.

Door haar nuchtere maar krachtige aanpak weet ze cursisten ieder op hun eigen niveau in zijn/haar groeiproces te verbeteren. Ze deinst niet terug voor uitdagingen en het ontdekken van nieuwe kwaliteiten.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Tara O'Neill
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar
Resie Molin
Receptioniste/ telefoniste
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Enorm gedreven, professioneel, maar daarbij met zoveel enthousiasme, was een bijzondere training, veel geleerd, de training duurde de hele dag, maar voelde niet zo, vloog voorbij, vond het bijna jammer dat de dag afgerond werd, Tara is een topper!" - 30-11-2022 15:19

"Enorm gedreven, professioneel, maar daarbij met zoveel enthousiasme, was een bijzondere training, veel geleerd, de training duurde de hele d… alles lezen - 30-11-2022 15:19

starstarstarstarstar
v.d. Boorn
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Tara is een hele energieke en enthousiaste trainster. Ze heeft me richtlijnen meegegeven die ik zowel zakelijk als privé kan toepassen. Er was voldoende interactie en de tijd vloog voorbij. Zeker een aanrader!" - 30-11-2022 14:36

"Tara is een hele energieke en enthousiaste trainster. Ze heeft me richtlijnen meegegeven die ik zowel zakelijk als privé kan toepassen. Er w… alles lezen - 30-11-2022 14:36

starstarstarstarstar_half
Simone van de Velden
medewerker bedrijfsbureau
9
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Top training. Gebracht door een zeer kundige coach met super aanstekelijk enthousiasme.
Uitstekende handvatten aangereikt gekregen die in de praktijk makkelijk toepasbaar zijn. Fijne online trainingsomgeving is een prima aanvulling op het lesboek." - 24-11-2022 14:37

"Top training. Gebracht door een zeer kundige coach met super aanstekelijk enthousiasme. Uitstekende handvatten aangereikt gekregen die in d… alles lezen - 24-11-2022 14:37

starstarstarstarstar_half
Felix Schiffler
Medewerker KCC
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"De training klant- en servicegericht telefoneren is een fijne training met goede voorbeelden. Er wordt organisatiegericht gewerkt. Het is prettig om samen te werken met Tara. Haar uitleg is prettig, met soms een kleine kwinkslag." - 23-11-2022 16:01

"De training klant- en servicegericht telefoneren is een fijne training met goede voorbeelden. Er wordt organisatiegericht gewerkt. Het is pr… alles lezen - 23-11-2022 16:01

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.