Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

Type product
Totale lesduur
Trainers
Ivonne van Raaij+5
Logo van Coach + Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach + Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.062 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,4
Gemiddeld cijfer voor Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken
Gebaseerd op 78 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Jeffrey Bosman
Bi-Analist
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Het was een nuttige opleiding, die ik met veel plezier heb gevolgd. De trainer was zeer ervaren en enthousiast. Goede afwisseling van de lesinhoud en de manier waarop het werd gegeven (uitleg, presentaties, anekdote, rollenspel) " - 21-06-2018 05:38

"Het was een nuttige opleiding, die ik met veel plezier heb gevolgd. De trainer was zeer ervaren en enthousiast. Goede afwisseling van de les… alles lezen - 21-06-2018 05:38

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product. Coach + Result biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's:

's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Doel van deze masterclass Interne Communicatie

Omdat een verbetering van de interne communicatie altijd zorgt voor een verbetering van de externe communicatie, zal in deze training centraal staan hoe je intern een open klimaat kunt creëren, waarbij je elkaar op de juiste manier weet aan te spreken op zaken die beter of anders kunnen en waarbij deze feedback op de juiste manier wordt verwerkt. Behalve zelf meer plezier te putten uit je werk, zal de externe klant uiteindelijk de grote winnaar zijn!

Wat leert u?

  • De juiste ‘houding’ voor het op de juiste manier geven en ontvangen van feedback
  • Verbale versus non-verbale communicatie
  • Luistervaardigheid, vragen en doorvragen
  • Spiegelen: aa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Doel van deze masterclass Interne Communicatie

Omdat een verbetering van de interne communicatie altijd zorgt voor een verbetering van de externe communicatie, zal in deze training centraal staan hoe je intern een open klimaat kunt creëren, waarbij je elkaar op de juiste manier weet aan te spreken op zaken die beter of anders kunnen en waarbij deze feedback op de juiste manier wordt verwerkt. Behalve zelf meer plezier te putten uit je werk, zal de externe klant uiteindelijk de grote winnaar zijn!

Wat leert u?

  • De juiste ‘houding’ voor het op de juiste manier geven en ontvangen van feedback
  • Verbale versus non-verbale communicatie
  • Luistervaardigheid, vragen en doorvragen
  • Spiegelen: aanpassen aan de ander
  • Hoe worden successen gedeeld in het team?
  • (Hoe) spreekt men elkaar aan op zaken die anders / beter kunnen?
  • Feedback geven en krijgen: hoe doe je dat?
  • Proactief vragen om feedback
  • (H)erkennen van dominant, afstandelijk en sociaal gedrag bij jezelf en anderen
  • (H)erkennen en verkleinen van je eigen blinde vlek
  • Structuur van het feedbackgesprek
  • Assertief handelen vanuit zelfvertrouwen

Trefwoorden: interne communicatie, communicatie, onderlinge communicateie, team, teamgeest verbeteren, ontwikkeling, feedback, feedback gesprekken

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,4
Gemiddeld cijfer voor Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken
Gebaseerd op 78 ervaringen
starstarstarstarstar
Jeffrey Bosman
Bi-Analist
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Het was een nuttige opleiding, die ik met veel plezier heb gevolgd. De trainer was zeer ervaren en enthousiast. Goede afwisseling van de lesinhoud en de manier waarop het werd gegeven (uitleg, presentaties, anekdote, rollenspel) " - 21-06-2018 05:38

"Het was een nuttige opleiding, die ik met veel plezier heb gevolgd. De trainer was zeer ervaren en enthousiast. Goede afwisseling van de les… alles lezen - 21-06-2018 05:38

starstarstarstarstar
Ronald Soer
Klantenservice
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Mijn review was niet helemaal goed doorgekomen. Hierbij alsnog een 10 voor Anouk. Zie verder mijn eerdere review. Het was gewoon helemaal goed.
Hoop in de toekomst Anouk weer eenbs terug bij ons te zien. Wellicht dan voor een andere interessante curcus. " - 11-06-2018 09:36

"Mijn review was niet helemaal goed doorgekomen. Hierbij alsnog een 10 voor Anouk. Zie verder mijn eerdere review. Het was gewoon helemaal go… alles lezen - 11-06-2018 09:36

starstarstarstarstar_border
Van Velzen
8
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Anouk legde duidelijk uit wat de leerdoelen waren voor deze cursus. Ze bracht het ook heel helder. Er waren momenten dat we dubbel lagen maar uiteraard ook zeer serieuze leermomenten. Wat beter kan is nog meer oefenen tijdens de cursus zelf. Perfecte combi!" - 11-06-2018 07:34

"Anouk legde duidelijk uit wat de leerdoelen waren voor deze cursus. Ze bracht het ook heel helder. Er waren momenten dat we dubbel lagen maa… alles lezen - 11-06-2018 07:34

starstarstarstarstar_border
Ronald Soer
Klantenservice
8
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Ik vond de training heel leuk en leerzaam. Ik heb veel over mezelf geleerd maar ook andere kanten van mijn collega's ontdekt. De persoonlijkheidstest vond ik ook erg interessant. De opdrachten waren creatief bedacht en je neemt er ook echt iets van mee in je eigen leven. Anouk heeft de curcus goed gegeven. Ik heb me geen moment verveeld en ze zorgt er voor dat je bij de les blijft. Verder vind ik Anouk een leuke, frisse verschijningt die de curcus met flair heeft gegeven. Absolute top vind ik dat zij ook echt betrokken is. Dat voel en zie je. Als je iets goed deed was ze ook oprecht enthousiast. De 10 is dus helemaal verdiend. " - 11-06-2018 05:56

"Ik vond de training heel leuk en leerzaam. Ik heb veel over mezelf geleerd maar ook andere kanten van mijn collega's ontdekt. De persoonlijk… alles lezen - 11-06-2018 05:56

starstarstarstarstar
Nettie van der Hak
klantenservice medewerker
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Wat was goed? Je enthousiasme, je kennis van zaken, de manier van motiveren... Je haalt het beste uit de mens naar boven! Je krijgt meer zelfkennis door deze training en door het juiste manier van feedback geven aan collega's, leer je hen beter kennen en wordt de onderlinge band beter. Wat natuurlijk ook de kwaliteit van het werk ook positief beinvloedt!" - 08-06-2018 14:47

"Wat was goed? Je enthousiasme, je kennis van zaken, de manier van motiveren... Je haalt het beste uit de mens naar boven! Je krijgt meer zel… alles lezen - 08-06-2018 14:47

starstarstarstarstar
Ron Lemmers
Service monteur
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Mijn Trainer is Liselot van Gerwen, zij heeft de cursus met veel energie ,geduld en humor aan ons gegeven. Door het volgen van deze cursus heeft mij diverse handvaten gegeven om beter en gerichter vragen te durven te stellen naar klanten. En feedback durven te vragen aan mijn collega's. De diverse tips en trucs uit de cursus gebruik ik dan ook dankbaar in mijn privé situaties met puberende kinderen." - 14-05-2018 05:28

"Mijn Trainer is Liselot van Gerwen, zij heeft de cursus met veel energie ,geduld en humor aan ons gegeven. Door het volgen van deze cursus h… alles lezen - 14-05-2018 05:28

starstarstarstarstar
Niels Lubbersen
Leidinggevend monteur
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Geweldige ervaring... Zeker om alles gelijk in de praktijk toe te passen. Liselot gaf de groep positiviteit en energie. Zodat het een aangename en leerzame cursus was. Zeker een aanrader...!!" - 09-05-2018 11:30

"Geweldige ervaring... Zeker om alles gelijk in de praktijk toe te passen. Liselot gaf de groep positiviteit en energie. Zodat het een aangen… alles lezen - 09-05-2018 11:30

starstarstarstarstar
Harry Beek
Leidinggevend monteur
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Het was een leerzame en leuke cursus. Erg prettig in de omgang met de groep en goede verschillen aangegeven hoe met situaties om te gaan. Ik ga daar wel wat aan hebben in de toekomst." - 09-05-2018 11:30

"Het was een leerzame en leuke cursus. Erg prettig in de omgang met de groep en goede verschillen aangegeven hoe met situaties om te gaan. Ik… alles lezen - 09-05-2018 11:30

starstarstarstarstar
Roger Rietveld
Gereedschapaangevend monteur
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

""Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder erg leerzaam locatie goed informatie omtrent cursus top ga dit zeker toepassen in mijn werk " " - 09-05-2018 11:28

""Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder erg leerzaam locat… alles lezen - 09-05-2018 11:28

starstarstarstarstar
Jeroen Veenendaal
Service technicus
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder ,super leerzaam informatie omtrent cursus top ga dit zeker toepassen in mijn werk " - 09-05-2018 11:24

"Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder ,super leerzaam inf… alles lezen - 09-05-2018 11:24

starstarstarstarstar
Frank Rijkers
Service monteur
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder erg leerzaam locatie goed informatie omtrent cursus top ga dit zeker toepassen in mijn werk " - 09-05-2018 08:59

"Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder erg leerzaam locati… alles lezen - 09-05-2018 08:59

starstarstarstarstar
Xander Ellenbroek
Baas
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Zeer leerzame maar ook leuke cursus heb er veel van geleerd heb ook veel kunnen toepassen buiten de zaak om
Alles was ook goed geregeld en het waren leuke werk groepjes" - 09-05-2018 08:45

"Zeer leerzame maar ook leuke cursus heb er veel van geleerd heb ook veel kunnen toepassen buiten de zaak om Alles was ook goed geregeld en … alles lezen - 09-05-2018 08:45

starstarstarstarstar_half
Willem de Jong
Damage Support Employee
9
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"2 gezellige maar vooral leerzame dagen gehad met Anouk. Leuke, vlotte trainer die zeer professioneel te werk gaat. Zeer bruikbare praktijk cases geoefend, voldoende handvatten om mee aan de slag te gaan! " - 29-03-2018 07:37

"2 gezellige maar vooral leerzame dagen gehad met Anouk. Leuke, vlotte trainer die zeer professioneel te werk gaat. Zeer bruikbare praktijk c… alles lezen - 29-03-2018 07:37

starstarstarstarstar
- Turfboer
-
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"De inhoud van de training was goed. Ik heb het gevoel dat we echt alles besproken hebben. Volgens mij is niemand met onbeantwoorde vragen blijven zitten. Kleine groepen werkt fijn. Coach was erg duidelijk en zij ondersteunde iedereen echt op hun eigen niveau. De training was persoonlijk. " - 27-03-2018 15:22

"De inhoud van de training was goed. Ik heb het gevoel dat we echt alles besproken hebben. Volgens mij is niemand met onbeantwoorde vragen bl… alles lezen - 27-03-2018 15:22

starstarstarstarstar_half
Judith liem-kon-tja
medewerker klantcontact
9
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"dit is een training waarvan je vanaf het begin tot het eind geboeid bezig bent en met elkaar aan de slag gaat gebracht door een enthousiaste trainer; de inhoud/oefeningen dragen goed bij aan zelfsturing" - 20-03-2018 09:39

"dit is een training waarvan je vanaf het begin tot het eind geboeid bezig bent en met elkaar aan de slag gaat gebracht door een enthousiaste… alles lezen - 20-03-2018 09:39

starstarstarstarstar
Baue Weemaes
KCC
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Zeer leerzame en leuke, interactieve training gehad van Ivonne. Creëert met haar enthousiasme en openheid direct een hele goede sfeer. Kleine groep cursisten waardoor iedereen duidelijk zijn of haar inbreng heeft." - 07-03-2018 12:48

"Zeer leerzame en leuke, interactieve training gehad van Ivonne. Creëert met haar enthousiasme en openheid direct een hele goede sfeer. Klein… alles lezen - 07-03-2018 12:48

starstarstarstarstar
Michiel Middelhuis
Klantcontactmedewerker
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Hele enthousiaste trainer die ook erg goed kan luisteren en analyseren. Hele interactieve training waarbij door het uitvoeren van verschillende opdrachten doelen behaald worden. Trainer daagt je op een leuke manier uit om na te denken over de organisatie en de eigen rol daar in." - 25-01-2018 15:06

"Hele enthousiaste trainer die ook erg goed kan luisteren en analyseren. Hele interactieve training waarbij door het uitvoeren van verschille… alles lezen - 25-01-2018 15:06

starstarstarstarstar
Sara Mérelle
Klantconsulent
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Wat een verfrissende, leerzame en leuke training! Yvonne is een enorm enthousiaste, ervaren trainer/coach die je door middel van praktische en verrassende opdrachten meeneemt op een inspirerende reis. Door haar aanstekelijke enthousiasme blijf je geboeid en neem je na zo’n dag mooie inzichten mee naar huis. Bovendien maakt Yvonne alles heel concreet, waardoor je het geleerde goed kan toepassen in de praktijk. Aanrader! " - 23-01-2018 21:40

"Wat een verfrissende, leerzame en leuke training! Yvonne is een enorm enthousiaste, ervaren trainer/coach die je door middel van praktische … alles lezen - 23-01-2018 21:40

starstarstarstarstar_half
Arno Van den Berghe
Teamleider montage
9
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Een zeer duidelijk en leerrijke dag het brengt ons verder tot het doel van groeien,super duidelijk super vriendelijk gewoon top heel leuke ervaring top top top top top top top" - 07-12-2017 16:02

"Een zeer duidelijk en leerrijke dag het brengt ons verder tot het doel van groeien,super duidelijk super vriendelijk gewoon top heel leuke e… alles lezen - 07-12-2017 16:02

starstarstarstarstar
Marc De Quint
Verantwoordelijke order afwikkeling
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Hebben elkaar leren kennen op een positieve mannier.
Gaan voor het zelfde doel.
Klant centraal.
Begrijpen elkaar nu beter.
Tot ervaringen.
M m m m m m m m m m m m
" - 07-12-2017 16:00

"Hebben elkaar leren kennen op een positieve mannier. Gaan voor het zelfde doel. Klant centraal. Begrijpen elkaar nu beter. Tot ervaring… alles lezen - 07-12-2017 16:00

Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,6
Liselot van Gerwen - 'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
Liselot van Gerwen
'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
9,4
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,6

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.