Communicatie training: Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Overtuigen / Feedback geven
- Type product
- Tijdsduur
- Trainers
- +8
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Gisteren heb ik een training gehad van Roy van Maurik.
Van tevoren dacht Wat moet ik hiermee, ik heb er eigenlijk niet zo’n zin in.
Ben nu heel blij dat ik gegaan ben, wat heb ik in een paar uur tijd veel van die man geleerd!
Elk onderwerp was boeiend en leerzaam.
Roy weet met zijn ervaring hoe hij elk type mens kan sturen. Hoop in de toekomst op nog een training van hem.
Van mij een dikke 10! Bedankt Roy!" - 31-10-2024 20:28
"Gisteren heb ik een training gehad van Roy van Maurik. Van tevoren dacht Wat moet ik hiermee, ik heb er eigenlijk niet zo’n zin in. Be… alles lezen - 31-10-2024 20:28
Beschrijving
Inzicht in communicatiestijlen, spiegelen, opbouw feedbackgesprek, 360 graden feedback, proatief feedback vragen, omgaan met feedback, vraag- en doorvraagtechnieken.
Doel van de training?
Omdat een verbetering van de interne communicatie altijd zorgt voor een verbetering van de externe communicatie, zal in deze training centraal staan hoe je intern een open klimaat kunt creëren, waarbij je elkaar op de juiste manier weet aan te spreken op zaken die beter of anders kunnen en waarbij deze feedback op de juiste manier wordt verwerkt. Behalve zelf meer plezier te putten uit je werk, zal de externe klant uiteindelijk de grote winnaar zijn!
Wat leert u?
- De juiste ‘houding’ voor het op de …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inzicht in communicatiestijlen, spiegelen, opbouw feedbackgesprek, 360 graden feedback, proatief feedback vragen, omgaan met feedback, vraag- en doorvraagtechnieken.
Doel van de training?
Omdat een verbetering van de interne communicatie altijd zorgt voor een verbetering van de externe communicatie, zal in deze training centraal staan hoe je intern een open klimaat kunt creëren, waarbij je elkaar op de juiste manier weet aan te spreken op zaken die beter of anders kunnen en waarbij deze feedback op de juiste manier wordt verwerkt. Behalve zelf meer plezier te putten uit je werk, zal de externe klant uiteindelijk de grote winnaar zijn!
Wat leert u?
- De juiste ‘houding’ voor het op de juiste manier geven en ontvangen van feedback
- Verbale versus non-verbale communicatie
- Luistervaardigheid, vragen en doorvragen
- Spiegelen: aanpassen aan de ander
- Hoe worden successen gedeeld in het team?
- (Hoe) spreekt men elkaar aan op zaken die anders / beter kunnen?
- Feedback geven en krijgen: hoe doe je dat?
- Proactief vragen om feedback
- (H)erkennen van dominant, afstandelijk en sociaal gedrag bij jezelf en anderen
- (H)erkennen en verkleinen van je eigen blinde vlek
- Structuur van het feedbackgesprek
- Assertief handelen vanuit zelfvertrouwen
Trefwoorden: interne communicatie, communicatie, onderlinge communicateie, team, teamgeest verbeteren, ontwikkeling, feedback, feedback gesprekken
Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact.
Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.
"Gisteren heb ik een training gehad van Roy van Maurik.
Van tevoren dacht Wat moet ik hiermee, ik heb er eigenlijk niet zo’n zin in.
Ben nu heel blij dat ik gegaan ben, wat heb ik in een paar uur tijd veel van die man geleerd!
Elk onderwerp was boeiend en leerzaam.
Roy weet met zijn ervaring hoe hij elk type mens kan sturen. Hoop in de toekomst op nog een training van hem.
Van mij een dikke 10! Bedankt Roy!" - 31-10-2024 20:28
"Gisteren heb ik een training gehad van Roy van Maurik. Van tevoren dacht Wat moet ik hiermee, ik heb er eigenlijk niet zo’n zin in. Be… alles lezen - 31-10-2024 20:28
"Hele fijne interactieve training met Ivonne. Ze heeft oprecht aandacht voor elke deelnemer, neemt de tijd om elke deelnemer te voorzien van de juiste feedback en zorgt dat de deelnemers met elkaar een groep vormen. Echt een aanrader!" - 08-07-2024 20:04
"Hele fijne interactieve training met Ivonne. Ze heeft oprecht aandacht voor elke deelnemer, neemt de tijd om elke deelnemer te voorzien van … alles lezen - 08-07-2024 20:04
"De training was zeer waardevol. De coach was deskundig en wist de stof op een boeiende manier te presenteren, waardoor ik veel kennis heb opgedaan die ik in mijn werk kan gebruiken. Ik kijk uit naar de volgende cursus 'Adviesvaardigheden Gevorderd'. De locatie en faciliteiten waren prima in orde. Een goede keuze voor wie zijn vaardigheden wil uitbreiden!" - 02-05-2024 11:23
"De training was zeer waardevol. De coach was deskundig en wist de stof op een boeiende manier te presenteren, waardoor ik veel kennis heb op… alles lezen - 02-05-2024 11:23
"dynamische sessie met veel ruimte voor interactie en ruimte om te delen in een veilige omgeving. Feedback op een prettige wijze verstrekt. Leerdoelen zijn gehaald. Zou zeker deze cursus aanbevelen bij anderen." - 06-11-2023 10:28
"dynamische sessie met veel ruimte voor interactie en ruimte om te delen in een veilige omgeving. Feedback op een prettige wijze verstrekt. L… alles lezen - 06-11-2023 10:28
"Het was een hele leuke en leerzame training! Ivonne heeft veel kennis en geeft goede tips. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk. Een goede combinatie tussen zenden en interactie. De training is zeker een aanrader!" - 20-10-2023 11:14
"Het was een hele leuke en leerzame training! Ivonne heeft veel kennis en geeft goede tips. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk. Een goede c… alles lezen - 20-10-2023 11:14
"Wat een enthousiasme, de eerlijkheid, de openheid van Ivonne naar ons toe en ook naar elkaar. Daar leer je van! Vooral ook de waardering die je geeft en krijgt van je collega's, dat geeft veel voldoening. Deze training vond ik erg goed en hopelijk komt er een vervolg Ivonne!" - 06-10-2023 12:30
"Wat een enthousiasme, de eerlijkheid, de openheid van Ivonne naar ons toe en ook naar elkaar. Daar leer je van! Vooral ook de waardering die… alles lezen - 06-10-2023 12:30
"Ivonne is een zeer enthousiaste persoon. Ze kan heel duidelijk uitleggen. Ze luistert erg goed naar wat er gezegd wordt en gaat daar zeer professioneel op in. De onderwerpen zijn heel interessant. Het geeft openheid en eerlijkheid in het team. Hartelijk dank." - 02-10-2023 18:31
"Ivonne is een zeer enthousiaste persoon. Ze kan heel duidelijk uitleggen. Ze luistert erg goed naar wat er gezegd wordt en gaat daar zeer pr… alles lezen - 02-10-2023 18:31
"Hostmanship, dat is de kracht van Ivonne. Mensen het gevoel geven dat ze welkom zijn. En vanuit deze veilige basis kon ik me kwetsbaar opstellen, werd ik geïnspireerd en ontstond er een waardevol samenspel met diepgang. Na 44 jaar werkervaring kan ik zeggen, dit was de beste training ooit. Chapeau Ivonne! " - 30-09-2023 06:45
"Hostmanship, dat is de kracht van Ivonne. Mensen het gevoel geven dat ze welkom zijn. En vanuit deze veilige basis kon ik me kwetsbaar opste… alles lezen - 30-09-2023 06:45
"Geweldige training. Heerlijk relaxed, vrolijk, lief en enthousiast is Ivonne. Hierdoor voel je je veilig en kan je open zijn. Het is geen 13 in een dozijn training, lekker anders wat heel fijn en verfrissend is. Op naar de volgende training! Top gedaan!" - 29-09-2023 15:05
"Geweldige training. Heerlijk relaxed, vrolijk, lief en enthousiast is Ivonne. Hierdoor voel je je veilig en kan je open zijn. Het is geen 13… alles lezen - 29-09-2023 15:05
"Al veel trainingen gehad maar nog nooit op deze manier gevoeld dat op zo'n fijne open manier iedereen tot elkaar komt. Door de perfecte wisselwerking van humor, ernst, empathie en aansturen van Ivonne gaat iedereen over zichzelf en anderen zonder vooroordelen nadenken en kom je tot bijzondere inzichten over jezelf en anderen waardoor er een open, eerlijke, prettige sfeer ontstaat waarin iedereen zichzelf durft te zijn. Ik zeg chapeau voor deze training maar vooral chapeau van de krachtige persoon die deze geeft." - 29-09-2023 10:56
"Al veel trainingen gehad maar nog nooit op deze manier gevoeld dat op zo'n fijne open manier iedereen tot elkaar komt. Door de perfecte wiss… alles lezen - 29-09-2023 10:56
"Wat een geweldig mens is Ivonne, bij haar voel je je gelijk op je gemak. Ze is kundig in haar werk en geeft ontzettend leuke, leerzame trainingen waar je ook echt iets aan hebt. Ivonne is open en eerlijk en door haar manier van cursus geven, krijg je tools in handen waar je echt iets mee kan, kortom, Ivonne is een Topper!!!" - 28-09-2023 13:45
"Wat een geweldig mens is Ivonne, bij haar voel je je gelijk op je gemak. Ze is kundig in haar werk en geeft ontzettend leuke, leerzame train… alles lezen - 28-09-2023 13:45
Dank je wel voor jouw mooie review! Samen hebben we er een mooie effectieve dag van kunnen maken mede door jouw openheid en inzet! Heel veel succes met jouw verdere stappen in jouw persoonlijke ontwikkeling. Ik blijf graag op de hoogte van jouw successen! Bij vragen, let me know!
- 28-09-2023 13:45"We hebben een zeer leerzame training over feedback geven gehad. We hebben geleerd feedback te geven waarin beide partijen niet benadeeld worden en er gewerkt kan worden naar een oplossing die mutueel werkt." - 21-09-2023 09:38
"We hebben een zeer leerzame training over feedback geven gehad. We hebben geleerd feedback te geven waarin beide partijen niet benadeeld wor… alles lezen - 21-09-2023 09:38
"Anouk is een super vrouw, goede inzichten in anderen. Fijn om mee gecoacht te worden :) Heel vriendelijke en behulpzaam. Graag door haar gecoacht te worden. Luistert goed en geeft goeie tips, adviezen en feedback :)" - 23-05-2023 12:50
"Anouk is een super vrouw, goede inzichten in anderen. Fijn om mee gecoacht te worden :) Heel vriendelijke en behulpzaam. Graag door haar gec… alles lezen - 23-05-2023 12:50
"Erg leerzame en gezellige middag met coach Anouk. Veel van opgestoken en de tips in de praktijk gebracht aan de telefoon. Daarnaast weer nieuwe opmerkingen gekregen waar ik zeker iets mee kan. Erg goed allemaal !" - 30-03-2023 15:01
"Erg leerzame en gezellige middag met coach Anouk. Veel van opgestoken en de tips in de praktijk gebracht aan de telefoon. Daarnaast weer nie… alles lezen - 30-03-2023 15:01
"Ivonne is in staat de groep mee te nemen in haar training. Ze enthousiasmeert, richt zich op het beoogde doel en neemt waar nodig de tijd om hier even van af te wijken. Ze zorgt voor een open sfeer waardoor iedereen actief meetraint. Zeker een aanrader!" - 30-03-2023 11:25
"Ivonne is in staat de groep mee te nemen in haar training. Ze enthousiasmeert, richt zich op het beoogde doel en neemt waar nodig de tijd om… alles lezen - 30-03-2023 11:25
"Vandaag nav eerdere cursus nu in de praktijk gebracht door telefoongesprekken te voeren waarbij gelet werd op affectie, breedtevraag etc en dit door Anouk op een leuke /wijze door terugkoppelingen te geven en je goede tips meegeeft. Bedankt Anouk." - 30-03-2023 09:28
"Vandaag nav eerdere cursus nu in de praktijk gebracht door telefoongesprekken te voeren waarbij gelet werd op affectie, breedtevraag etc en … alles lezen - 30-03-2023 09:28
"Zeer waardevolle training van Ivonne gekregen. Vooral de interactie tussen de groep en Ivonne maakte deze training erg interessant. Al met al een positieve ervaring! Dank voor deze mooie dag!" - 30-03-2023 06:54
"Zeer waardevolle training van Ivonne gekregen. Vooral de interactie tussen de groep en Ivonne maakte deze training erg interessant. Al met a… alles lezen - 30-03-2023 06:54
"De training van Ivonne was van begin tot eind boeiend. Door middel van oefeningen, casussen en praktische voorbeelden wist Ivonne de stof bij de deelnemers te laten plakke terwijl we het ook nog eens onze zin hadden. Het was een leuke en leerzame dag waarbij we werden uitgedaagd om onze eigen communicatieve vaardigheden onder de loep te leggen." - 29-03-2023 18:46
"De training van Ivonne was van begin tot eind boeiend. Door middel van oefeningen, casussen en praktische voorbeelden wist Ivonne de stof bi… alles lezen - 29-03-2023 18:46
"Anouk is een fijn persoon om samen mee te werken en een goede coach die weet waar ze het over heeft! Ik heb veel geleerd tijdens de cursus van Anouk. De trainingen van Anouk zitten vol met nuttige informatie en tips. Zeker een aanrader dus :)" - 23-03-2023 11:41
"Anouk is een fijn persoon om samen mee te werken en een goede coach die weet waar ze het over heeft! Ik heb veel geleerd tijdens de cursus v… alles lezen - 23-03-2023 11:41
"Leerzaam en vooral ook toepasbaar in het dagelijks leven en ook bij andere werkzaamheden en gelegenheden is een gestructureerde communicatie een plus .
Ik heb goede feedback ontvangen waarmee ik aan de slag kan om nog beter te worden in mijn werk." - 22-03-2023 15:45
"Leerzaam en vooral ook toepasbaar in het dagelijks leven en ook bij andere werkzaamheden en gelegenheden is een gestructureerde communicatie… alles lezen - 22-03-2023 15:45
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.