Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken
- Type product
- Tijdsduur
- Trainers
+7


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Een inspirerende tweedaagse training gevolgd van Ivonne, ze weet als geen ander een perfecte en veilige sfeer te creëren en voelt de groep goed aan. Voldoende ruimte voor inbreng eigen vragen, kortom een aanrader. Haar positieve energie is aanstekend en maakt de positieve en leerzame ervaring compleet. " - 22-03-2021 13:38
"Een inspirerende tweedaagse training gevolgd van Ivonne, ze weet als geen ander een perfecte en veilige sfeer te creëren en voelt de groep g… alles lezen - 22-03-2021 13:38
Beschrijving
Inzicht in communicatiestijlen, spiegelen, opbouw feedbackgesprek, 360 graden feedback, proatief feedback vragen, omgaan met feedback, vraag- en doorvraagtechnieken.
Doel van de training?
Omdat een verbetering van de interne communicatie altijd zorgt voor een verbetering van de externe communicatie, zal in deze training centraal staan hoe je intern een open klimaat kunt creëren, waarbij je elkaar op de juiste manier weet aan te spreken op zaken die beter of anders kunnen en waarbij deze feedback op de juiste manier wordt verwerkt. Behalve zelf meer plezier te putten uit je werk, zal de externe klant uiteindelijk de grote winnaar zijn!
Wat leert u?
- De juiste ‘houding’ voor het op de …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inzicht in communicatiestijlen, spiegelen, opbouw feedbackgesprek, 360 graden feedback, proatief feedback vragen, omgaan met feedback, vraag- en doorvraagtechnieken.
Doel van de training?
Omdat een verbetering van de interne communicatie altijd zorgt voor een verbetering van de externe communicatie, zal in deze training centraal staan hoe je intern een open klimaat kunt creëren, waarbij je elkaar op de juiste manier weet aan te spreken op zaken die beter of anders kunnen en waarbij deze feedback op de juiste manier wordt verwerkt. Behalve zelf meer plezier te putten uit je werk, zal de externe klant uiteindelijk de grote winnaar zijn!
Wat leert u?
- De juiste ‘houding’ voor het op de juiste manier geven en ontvangen van feedback
- Verbale versus non-verbale communicatie
- Luistervaardigheid, vragen en doorvragen
- Spiegelen: aanpassen aan de ander
- Hoe worden successen gedeeld in het team?
- (Hoe) spreekt men elkaar aan op zaken die anders / beter kunnen?
- Feedback geven en krijgen: hoe doe je dat?
- Proactief vragen om feedback
- (H)erkennen van dominant, afstandelijk en sociaal gedrag bij jezelf en anderen
- (H)erkennen en verkleinen van je eigen blinde vlek
- Structuur van het feedbackgesprek
- Assertief handelen vanuit zelfvertrouwen
Trefwoorden: interne communicatie, communicatie, onderlinge communicateie, team, teamgeest verbeteren, ontwikkeling, feedback, feedback gesprekken
Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact.
Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.
"Een inspirerende tweedaagse training gevolgd van Ivonne, ze weet als geen ander een perfecte en veilige sfeer te creëren en voelt de groep goed aan. Voldoende ruimte voor inbreng eigen vragen, kortom een aanrader. Haar positieve energie is aanstekend en maakt de positieve en leerzame ervaring compleet. " - 22-03-2021 13:38
"Een inspirerende tweedaagse training gevolgd van Ivonne, ze weet als geen ander een perfecte en veilige sfeer te creëren en voelt de groep g… alles lezen - 22-03-2021 13:38
"Zo'n training waar je energie van krijgt! Ongedwongen sfeer, praktisch ingestoken, humor, maar vooral ook 'to the point'. Veel met elkaar gedeeld. Het geleerde direct al na dag 1 in praktijk kunnen brengen. " - 19-03-2021 13:54
"Zo'n training waar je energie van krijgt! Ongedwongen sfeer, praktisch ingestoken, humor, maar vooral ook 'to the point'. Veel met elkaar ge… alles lezen - 19-03-2021 13:54
"Zeer leerzame twee daagse training gehad op een heel prettige en persoonlijke manier. Veel dank voor de inspiratie en de tools om het samenwerken in ons team verder te ontwikkelen. " - 19-03-2021 08:31
"Zeer leerzame twee daagse training gehad op een heel prettige en persoonlijke manier. Veel dank voor de inspiratie en de tools om het samenw… alles lezen - 19-03-2021 08:31
"De training van Ivonne (2-dagen) was inspirerend en werd op een hele plezierige wijze gegeven met veel ruimte voor persoonlijke en werkgerelateerde voorbeelden waarin we veel van elkaar als team mogen leren! Dank Ivonne voor de fantastische dagen, ik kijk er met heel veel plezier op terug!" - 18-03-2021 19:47
"De training van Ivonne (2-dagen) was inspirerend en werd op een hele plezierige wijze gegeven met veel ruimte voor persoonlijke en werkgerel… alles lezen - 18-03-2021 19:47
"Ik heb een goede ervaring met Maryam als trainer. Ze heeft een fijne energie, staat stevig in haar schoenen, heeft de kennis en kunde om verandering teweeg te brengen en om te levelen met de groep. Bij de één op één coaching heb ik bruikbare tips gekregen waar ik erg blij mee ben. Nogmaals bedankt!" - 10-07-2020 12:56
"Ik heb een goede ervaring met Maryam als trainer. Ze heeft een fijne energie, staat stevig in haar schoenen, heeft de kennis en kunde om ver… alles lezen - 10-07-2020 12:56
"Wat een fantastische ervaring! Ik heb veel gehad aan de cursus en het blijkt totaal anders te zijn dan je in eerste instantie verwacht. Ivonne is een geweldige trainer en weet je op de juiste manier te stimuleren." - 27-02-2020 09:42
"Wat een fantastische ervaring! Ik heb veel gehad aan de cursus en het blijkt totaal anders te zijn dan je in eerste instantie verwacht. Ivon… alles lezen - 27-02-2020 09:42
"Wist niet precies wat mij te wachten stond, maar heb een hele leuke en interessante dag gehad.
Ivonne is een enthousiaste en energieke trainer die je uitdaagt. Ze zet je met haar inbreng aan het denken over hoe je feedback kunt ontvangen of krijgen. " - 23-02-2020 19:20
"Wist niet precies wat mij te wachten stond, maar heb een hele leuke en interessante dag gehad. Ivonne is een enthousiaste en energieke trai… alles lezen - 23-02-2020 19:20
"De training interne communicatie is alles behalve hetgeen wat je waarschijnlijk in eerste instantie verwacht, in positieve zin. Het is een diepgaande cursus waarbij Ivonne de juiste vragen weet te stellen en te prikken daar waar het nodig is. Het is persoonlijk, doordacht en de essentie van de cursus wordt geraakt; vertrouwen onderling krijgen door je open te stellen naar elkaar. Een echte eye-opener voor ieder bedrijf! " - 21-02-2020 15:42
"De training interne communicatie is alles behalve hetgeen wat je waarschijnlijk in eerste instantie verwacht, in positieve zin. Het is een d… alles lezen - 21-02-2020 15:42
"De training 'Interne Communicatie' was erg interessant en leerzaam. Ivonne wist een hele enthousiaste en positieve sfeer te creëren. Tevens zorgde ze voor voldoende interactie in de groep door telkens prikkelende vragen te stellen." - 21-02-2020 11:05
"De training 'Interne Communicatie' was erg interessant en leerzaam. Ivonne wist een hele enthousiaste en positieve sfeer te creëren. Tevens … alles lezen - 21-02-2020 11:05
"Hele interessante training! De training heeft veel diepgang Ivonne weet op het juiste moment door te vragen. Ik had een theoretische cursus verwacht maar het ging juist in op de personen die in de groep zaten. Een aanrader voor ieder bedrijf. " - 21-02-2020 07:07
"Hele interessante training! De training heeft veel diepgang Ivonne weet op het juiste moment door te vragen. Ik had een theoretische cursus … alles lezen - 21-02-2020 07:07
"Gisteren heb ik met enthousiasme de cursus Interne Communicatie gevolgd. Ivonne was erg duidelijk in haar communicatie en zorgde voor voldoende interactie. Ik kijk er naar uit om hier een vervolg op te krijgen om nog dieper op het feedback geven in te gaan, zodat we nog meer handvatten krijgen. " - 20-02-2020 09:15
"Gisteren heb ik met enthousiasme de cursus Interne Communicatie gevolgd. Ivonne was erg duidelijk in haar communicatie en zorgde voor voldoe… alles lezen - 20-02-2020 09:15
"Echt een aanrader voor alle mogelijke soorten teams die er binnen organisaties kunnen zijn. Ivonne is vrij duidelijk, observeert sterk en deinst niet terug om even door te gaan wanneer dit nodig is. Dit geeft een krachtige en interactieve dynamiek en mooie inzichten in elkaar. " - 19-02-2020 07:21
"Echt een aanrader voor alle mogelijke soorten teams die er binnen organisaties kunnen zijn. Ivonne is vrij duidelijk, observeert sterk en de… alles lezen - 19-02-2020 07:21
"Om de onderlinge verbondenheid en betrokkenheid te vergroten, hebben de managementleden van Hollander in januari een cursus gevolgd. Gedurende de cursusdag werd er gesproken over en samengewerkt aan onderwerpen als het geven en ontvangen van feedback en het omgaan met verschillende communicatiestijlen.
De training, volledig gericht op onze eigen praktijksituatie, werd zeer positief ontvangen. We hebben er dan ook het volste vertrouwen in dat de opgedane kennis en ervaring bijdragen aan een betere onderlinge communicatie!" - 23-01-2020 15:36
"Om de onderlinge verbondenheid en betrokkenheid te vergroten, hebben de managementleden van Hollander in januari een cursus gevolgd. Geduren… alles lezen - 23-01-2020 15:36
Bedankt Brigitte voor je review. Wat fijn dat de training positief is ontvangen.
- 23-01-2020 15:36"Het was een zeer leerzame dag, onze coach was erg gedreven, enthousiast, en vooral erg open. Waardoor er mooie interacties ontstonden met elkaar. Ik kan je deze training zeker aanraden." - 16-01-2020 10:13
"Het was een zeer leerzame dag, onze coach was erg gedreven, enthousiast, en vooral erg open. Waardoor er mooie interacties ontstonden met el… alles lezen - 16-01-2020 10:13
Wat fijn om te lezen dat de trainng zo leerzaam is geweest. Bedankt voor je positieve review!
- 16-01-2020 10:13"Super goede en leerzame training gehad van Ivonne. Veel bruikbare tools aangereikt gekregen. Ik heb dit inmiddels al een paar keer toegepast en ook uitgelegd aan mensen in mijn omgeving. Zeker een aanrader!" - 30-12-2019 15:21
"Super goede en leerzame training gehad van Ivonne. Veel bruikbare tools aangereikt gekregen. Ik heb dit inmiddels al een paar keer toegepast… alles lezen - 30-12-2019 15:21
"Ivonne is een enthausiaste trainer. ze neemt je mee in het verhaal om samen te ontwikkelen en weet je op een positieve manier te motiveren om open te staan voor de training. de inhoud van de training is breder dan alleen de interne communicatie. Je neemt de ervaring natuurlijk ook mee naar andere omgevingen. mocht je met een vraag zitten wordt deze ook uitgebreid behandeld " - 06-12-2019 13:20
"Ivonne is een enthausiaste trainer. ze neemt je mee in het verhaal om samen te ontwikkelen en weet je op een positieve manier te motiveren o… alles lezen - 06-12-2019 13:20
"Kort samengevat daagt Ivonne je uit. Inspireert door middel van eigen ervaringen en cases. Ze geeft opbouwende kritiek die als goede handvaten in de praktijk kunnen werken.
Ga zo door!!" - 06-12-2019 11:24
"Kort samengevat daagt Ivonne je uit. Inspireert door middel van eigen ervaringen en cases. Ze geeft opbouwende kritiek die als goede handvat… alles lezen - 06-12-2019 11:24
"Heel erg leerzaam en worden veel handvaten aangereikt voor in de praktijk. Aangezien Ivonne erg open is in haar communicatie ga je dat zelf ook doen.Echt een hele leuke enthousiaste docent:) " - 05-12-2019 12:47
"Heel erg leerzaam en worden veel handvaten aangereikt voor in de praktijk. Aangezien Ivonne erg open is in haar communicatie ga je dat zelf … alles lezen - 05-12-2019 12:47
"We hebben de cursus als zeer goed, plezierig, leerzaam ervaren.
Begeleiding was goed voorbereid plus goed uitgevoerd.
Namens het hele team bedankt voor de gezellige maar vooral leerzame dag.
Het team en ik komen graag terug!" - 21-10-2019 18:33
"We hebben de cursus als zeer goed, plezierig, leerzaam ervaren. Begeleiding was goed voorbereid plus goed uitgevoerd. Namens het hele tea… alles lezen - 21-10-2019 18:33
"Prettige, leerzame dag, in een open sfeer, nadien al wat in de praktijk kunnen brengen.
Er wordt gewerkt met herkenbare voorbeelden. Rollenspel is voor mij minder prettig, maar kon gelukkig mijn beurt overslaan." - 18-07-2019 10:21
"Prettige, leerzame dag, in een open sfeer, nadien al wat in de praktijk kunnen brengen. Er wordt gewerkt met herkenbare voorbeelden. Rollen… alles lezen - 18-07-2019 10:21
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.