Roy van Maurik

Roy van Maurik

‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’

9,9
Gemiddeld cijfer voor Roy van Maurik
Gebaseerd op 36 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Martin Timmer
Financieel Adviseur B
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Na je eerdere training over on-line advies was het vandaag ook weer dik in orde. Je hebt aandacht voor iedereen en het energieniveau tijdens de dag bleef goed! Trek in bier gekregen." - 11-10-2021 14:04

"Na je eerdere training over on-line advies was het vandaag ook weer dik in orde. Je hebt aandacht voor iedereen en het energieniveau tijdens… alles lezen - 11-10-2021 14:04

Trainer | Coach 

Coach + Result 

Ulvenhout

9,9
Gemiddeld cijfer voor Roy van Maurik
Gebaseerd op 36 ervaringen
starstarstarstarstar
Martin Timmer
Financieel Adviseur B
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Na je eerdere training over on-line advies was het vandaag ook weer dik in orde. Je hebt aandacht voor iedereen en het energieniveau tijdens de dag bleef goed! Trek in bier gekregen." - 11-10-2021 14:04

"Na je eerdere training over on-line advies was het vandaag ook weer dik in orde. Je hebt aandacht voor iedereen en het energieniveau tijdens… alles lezen - 11-10-2021 14:04

starstarstarstarstar
Djörvin Rijnders
Private Banker
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Energie in de groep bij van aanvang van de dag was er nog steeds volop aan het einde van de dag. Verder wil ik je een compliment geven voor de interactie tussen trainer en deelnemer." - 07-10-2021 14:15

"Energie in de groep bij van aanvang van de dag was er nog steeds volop aan het einde van de dag. Verder wil ik je een compliment geven voor … alles lezen - 07-10-2021 14:15

Dank voor jóuw energie Djörvin. Daar heb ik van genoten. Succes met je carrière én met kitesurfen ook!

- 07-10-2021 14:15
starstarstarstarstar
Wilfred Boers
Financieel adviseur
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Online training van Roy gehad over .... online klantcontact.

Roy heeft onze groep met een goeie dosis energie de kneepjes geleerd en de punten op de i gezet.

Dit doet hij met een goed en interactief praktijkgericht programma.

In ons geval (Rabobank-groep) ook nog heel specifiek toegespitst op onze "echte praktijk", zelfs met oog voor verschillende functies !

Verfrissend, energiek, nuttig, leerzaam en, ook niet onbelangrijk, gewoon leuk !!
" - 05-10-2021 15:03

"Online training van Roy gehad over .... online klantcontact. Roy heeft onze groep met een goeie dosis energie de kneepjes geleerd en de… alles lezen - 05-10-2021 15:03

starstarstarstarstar
Lars Pitlo
Adviseur Dagelijkse Bankzaken
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Twee fantastische trainingsdagen gehad met Roy. Zijn enthousiasme en energie is aanstekelijk en zorgt voor een leuke en actieve sfeer binnen de trainingsgroep. Hij geeft handvaten waar je mee verder kan in de praktijk en hij daagt je tijdens de training uit om jezelf te verbeteren." - 05-10-2021 14:19

"Twee fantastische trainingsdagen gehad met Roy. Zijn enthousiasme en energie is aanstekelijk en zorgt voor een leuke en actieve sfeer binnen… alles lezen - 05-10-2021 14:19

starstarstarstarstar
Jamal Chouay
Medewerker dagelijkse bankzaken.
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Het was een leuke interactieve training waar veel ruimte was voor vragen en interactie vanuit medecursisten. Met de poititieve energie van Roy fiets je snel de dag door. dankjewel Roy." - 05-10-2021 14:16

"Het was een leuke interactieve training waar veel ruimte was voor vragen en interactie vanuit medecursisten. Met de poititieve energie van R… alles lezen - 05-10-2021 14:16

starstarstarstarstar
Khalid Bouhab
Medewerker Dagelijkse bankzaken
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Leerzame dag gehad mede dankzij de heldere en interactieve sessie van Roy die gericht is op de praktijk! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! !" - 04-10-2021 14:09

"Leerzame dag gehad mede dankzij de heldere en interactieve sessie van Roy die gericht is op de praktijk! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! … alles lezen - 04-10-2021 14:09

Wow Khalid, dank voor je lovende woorden. En dank voor je deelname vandaag. Succes!

- 04-10-2021 14:09
starstarstarstarstar
Sander Nolles
Private Banker
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Een cursusdag met veel enthousiasme en energie waar ik een aantal mooie dingen geleerd heb op het gebied van slecht nieuwsgesprekken en omgaan met weerstanden. Bedankt voor alle praktische tips!" - 27-09-2021 15:44

"Een cursusdag met veel enthousiasme en energie waar ik een aantal mooie dingen geleerd heb op het gebied van slecht nieuwsgesprekken en omga… alles lezen - 27-09-2021 15:44

Hallo Sander, dank voor je review. Daar ben ik enorm blij mee. Top je in de training gehad te hebben!

- 27-09-2021 15:44
starstarstarstarstar
Paul Keurntjes
Private Banker
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Bijzondere ontvangst in de ochtend. Was een heel prettige ervaring. Open, ervaren, deskundige en bevlogen coach.
Ochtendsessie was boeiender dan in de middag. Dag was snel om. Veel praktijd oefeningen gehad! Leu om van elkaar te leren!" - 27-09-2021 15:24

"Bijzondere ontvangst in de ochtend. Was een heel prettige ervaring. Open, ervaren, deskundige en bevlogen coach. Ochtendsessie was boeiend… alles lezen - 27-09-2021 15:24

Paul, dank voor je actieve bijdrage aan de training. Ik heb een superdag gehad, mede door jouw bijdrage.

- 27-09-2021 15:24
starstarstarstarstar
Sander Willemsen
Financieel Adviseur Wonen
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Nieuwe inzichten qua online contact maken met klanten. Heel veel tips ontvangen waarmee ik echt een verschil kan maken online in gesprek met mijn klanten. Fijne trainer / coach die met een open houding je het gevoel geeft dat je fouten mag maken." - 24-09-2021 13:10

"Nieuwe inzichten qua online contact maken met klanten. Heel veel tips ontvangen waarmee ik echt een verschil kan maken online in gesprek met… alles lezen - 24-09-2021 13:10

starstarstarstarstar
Esmee van der Meulen
Medewerker dagelijkse bankzaken
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Erg veel handvatten gekregen om in het vervolg om te gaan met weerstanden en agressie. Ik zal deze tips zeker gaan gebruiken en toepassen in de praktijk. Bedankt voor de training. " - 23-09-2021 13:51

"Erg veel handvatten gekregen om in het vervolg om te gaan met weerstanden en agressie. Ik zal deze tips zeker gaan gebruiken en toepassen in… alles lezen - 23-09-2021 13:51

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.