Coach + Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 1.261 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Joost De Ruijter
9
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Anouk heeft veel energie en passie in het begeleiden van deze training. Het theoretische naslagwerk is duidelijk aanvullend op de training, en wordt dus niet 1-op-1 gevolgd in de training. Complementair aan elkaar dus. " - 06-12-2018 15:50

"Anouk heeft veel energie en passie in het begeleiden van deze training. Het theoretische naslagwerk is duidelijk aanvullend op de training, … alles lezen - 06-12-2018 15:50

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Default

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 1.261 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Joost De Ruijter
9
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Anouk heeft veel energie en passie in het begeleiden van deze training. Het theoretische naslagwerk is duidelijk aanvullend op de training, en wordt dus niet 1-op-1 gevolgd in de training. Complementair aan elkaar dus. " - 06-12-2018 15:50

"Anouk heeft veel energie en passie in het begeleiden van deze training. Het theoretische naslagwerk is duidelijk aanvullend op de training, … alles lezen - 06-12-2018 15:50

starstarstarstarstar
Rik Boom
Manager Realisatie
10
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Goede cursus. Een aanrader. Leuke training. Theorie en praktijk. Anouk ook goede actrice in de leerzame rollenspel. Direct in de praktijk mee aan de slag! Complimenten aan Coach And Result. " - 06-12-2018 15:49

"Goede cursus. Een aanrader. Leuke training. Theorie en praktijk. Anouk ook goede actrice in de leerzame rollenspel. Direct in de praktijk me… alles lezen - 06-12-2018 15:49

starstarstarstarstar
Arjan de Leeuw
Sales director
10
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Anouk was fantastisch. Energiek, motiverend en met heel veel kennis die ze zo goed weet over te brengen. Heel leerzaam en ik kan het echt aanbevelen. Leuk ook om met medecursisten in een groep je ervaringen te delen." - 06-12-2018 15:48

"Anouk was fantastisch. Energiek, motiverend en met heel veel kennis die ze zo goed weet over te brengen. Heel leerzaam en ik kan het echt aa… alles lezen - 06-12-2018 15:48

starstarstarstarstar
Haverkamp
Leerlingbegeleider.
10
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Super training, veel geleerd, veel opgestoken, erg kundige en fijne trainster met veel energie. Anouk kan elke vraag positief beantwoorden. Het is echt een aanrader! Lunch is ook goed verzorgd. " - 06-12-2018 15:48

"Super training, veel geleerd, veel opgestoken, erg kundige en fijne trainster met veel energie. Anouk kan elke vraag positief beantwoorden. … alles lezen - 06-12-2018 15:48

starstarstarstarstar
K. Stojakovic
Accountmanager MKB
10
Persoonlijke groei/ Persoonlijke ontwikkeling / Persoonlijke drijfveren

"De afgelopen maanden heel veel geleerd van Esther. Zij heeft mij goede handvatten gegeven en inzicht welke ik in mijn werk kan gebruiken maar ook privé. Esther laat je snel op je gemak voelen en prikt snel door je heen. Ik heb onze sessies dan ook als zeer prettig ervaren. Ga vooral zo door! " - 05-12-2018 15:16

"De afgelopen maanden heel veel geleerd van Esther. Zij heeft mij goede handvatten gegeven en inzicht welke ik in mijn werk kan gebruiken maa… alles lezen - 05-12-2018 15:16

starstarstarstarstar
Beekman
Bestemmingsexpert
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Koen wist iedereen goed individueel aandacht te geven terwijl hij de groep een goede training gaf. Duidelijk, effectief met praktische tips. Voor zowel nieuwe als bestaande werknemers heel interessant. Een ontspannen sfeer met humor en laagdrempelig maakte het fijn om te leren van Koen." - 04-12-2018 15:28

"Koen wist iedereen goed individueel aandacht te geven terwijl hij de groep een goede training gaf. Duidelijk, effectief met praktische tips.… alles lezen - 04-12-2018 15:28

starstarstarstarstar
Vandenbergh
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super interessante telefoontraining. De training vond plaats na mijn tweede werkweek en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven in de telefonie. Het is een goede start en houvast voor mijn carriere in het bedrijf. Het was een zeer leerzame dag voor mij." - 04-12-2018 15:11

"Super interessante telefoontraining. De training vond plaats na mijn tweede werkweek en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven in de telefon… alles lezen - 04-12-2018 15:11

starstarstarstarstar_half
Petra de Kruijf
Travel Specialist
9
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Koen was erg enthousiast! Ik was eerst bang dat het de standaard salestraining zou zijn, maar Koen heeft dit op een super leuke manier gedaan. Veel interactie en heel innovatief. " - 04-12-2018 15:10

"Koen was erg enthousiast! Ik was eerst bang dat het de standaard salestraining zou zijn, maar Koen heeft dit op een super leuke manier gedaa… alles lezen - 04-12-2018 15:10

starstarstarstarstar
Irma van der Spiegel
Medewerker Eerstellijnsservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Ik vond het een hele leuke training, Anouk is spontaan en als ze feedback geeft dan is dit opbouwend en heb je er zeker iets aan.
Eigenlijk merkte ik niet eens dat ze naast mij zat tijdens mijn gesprekken. " - 30-11-2018 15:46

"Ik vond het een hele leuke training, Anouk is spontaan en als ze feedback geeft dan is dit opbouwend en heb je er zeker iets aan. Eigenlijk… alles lezen - 30-11-2018 15:46

starstarstarstarstar
Ismail Haji-Ali
Eerstelijns medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"De training met Anouk heb ik als ontzettend leuk ervaren! Ik heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat 'big brother' of in het geval van Anouk 'big sister' aan het meeluisteren was. Anouk creëert een ontspannen sfeer waarin ik mijzelf kon zijn. Ze legt de nadruk op de dingen die juist goed gaan en daardoor neem ik haar verbeter punten graag aan.
Verder heb ik aan aantal tools gekregen om een goede structuur aan te houden tijdens mijn gesprekken. Al met al een hele leuke ervaring!" - 30-11-2018 12:50

"De training met Anouk heb ik als ontzettend leuk ervaren! Ik heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat 'big brother' of in het geval van… alles lezen - 30-11-2018 12:50

starstarstarstarstar
Martijn Koster
Verkoper.
10
Verkoop- en Adviesgesprekken/ Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkooptraining

"Top training van top trainster. Helder en duidelijke content. Op een zeer vermakelijke manier gebracht. Zeer aan te bevelen aan 3e. Lokatie en verzorging zeer goed op orden. De dagen zijn voorbij gevlogen. Ga zo door. Op naar nog 10 jaar beste opleider van Nederland. Bedankt voor deze inspirerende trainingen " - 29-11-2018 15:45

"Top training van top trainster. Helder en duidelijke content. Op een zeer vermakelijke manier gebracht. Zeer aan te bevelen aan 3e. Lokatie … alles lezen - 29-11-2018 15:45

starstarstarstarstar
Daphne Jongejans
Verkoper
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super enthousiaste mensen, heel veel geleerd en de koffie en thee met wat lekker staat altijd met een lekkere lunch of diner. Daarnaast een mooi gebouw. Liselot is echt een enthousiaste topper! " - 29-11-2018 15:40

"Super enthousiaste mensen, heel veel geleerd en de koffie en thee met wat lekker staat altijd met een lekkere lunch of diner. Daarnaast een … alles lezen - 29-11-2018 15:40

starstarstarstarstar
Huseyin Aksakal
Verkoper
10
Verkoop- en Adviesgesprekken/ Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkooptraining

"Juiste manier van opleiden. Zowel trainings locatie, trainers als les materiaal zijn 100% in orde. Zeker een aanrader! Jammer dat er niet meerdere trainings locaties door Nederland zijn. Ga zo door!" - 29-11-2018 15:39

"Juiste manier van opleiden. Zowel trainings locatie, trainers als les materiaal zijn 100% in orde. Zeker een aanrader! Jammer dat er niet me… alles lezen - 29-11-2018 15:39

starstarstarstarstar
Monique van Buggenum
10
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Ivonne heeft me on the job begeleid om de coaching naar een hoger niveau te tillen. Dit door me handreikingen te geven zodat er commitment blijft onder de collega's om te blijven verbeteren. " - 29-11-2018 13:47

"Ivonne heeft me on the job begeleid om de coaching naar een hoger niveau te tillen. Dit door me handreikingen te geven zodat er commitment b… alles lezen - 29-11-2018 13:47

starstarstarstarstar
Andre Heikens
Stationmanager AlphaRent Zwolle
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Een superleuke / leerzame training waar je iets mee kan in je dagelijkse werkzaamheden!! een zeer enthousiaste / gedreven trainster die het op een leuke en duidelijke manier weet over te brengen. " - 28-11-2018 11:24

"Een superleuke / leerzame training waar je iets mee kan in je dagelijkse werkzaamheden!! een zeer enthousiaste / gedreven trainster die het … alles lezen - 28-11-2018 11:24

starstarstarstarstar_half
Paola Herrera
Sales
9
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"27-11 telefonische verkooptraining van Koen Faber.
Gehele dag goed verzorgd met koffie, thee uitgebreide lunch. Training zeer leerzaam. Nuttige oefeningen en theorie om in de praktijk toe te passen om gestructureerd telefonisch afspraken te kunnen maken en te verkopen. Koen speelde goed in op de verschillende organisaties van de cursisten met goede tips en voorbeelden. Ga zeker veel hebben aan deze training! " - 27-11-2018 15:05

"27-11 telefonische verkooptraining van Koen Faber. Gehele dag goed verzorgd met koffie, thee uitgebreide lunch. Training zeer leerzaam. Nut… alles lezen - 27-11-2018 15:05

starstarstarstarstar
Danny Bakkenes
Helpdeskmedewerker
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Leerzame training waarin we handvatten hebben gekregen om mee aan de gang te gaan. Met deze handvatten zijn absoluut resultaten te behalen welke wij kunnen gebruiken in de praktijk. Enthousiast en zeer goede training." - 27-11-2018 15:02

"Leerzame training waarin we handvatten hebben gekregen om mee aan de gang te gaan. Met deze handvatten zijn absoluut resultaten te behalen w… alles lezen - 27-11-2018 15:02

starstarstarstarstar
Sann Teulings
Business Services Employee
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Mijn beoordeling spreekt voor zich! Niets op aan te merken dus!
Zeer enthousiase, ervaren, gedreven trainster. Erg leuke en goede ervaring. Maar aangezien ik 30 woorden moet gebruiken om mijn ervaring te delen, vermeld ik dat ook nog maar even. ;-)" - 27-11-2018 12:25

"Mijn beoordeling spreekt voor zich! Niets op aan te merken dus! Zeer enthousiase, ervaren, gedreven trainster. Erg leuke en goede ervaring.… alles lezen - 27-11-2018 12:25

starstarstarstarstar
Iverna Melchers Droomers
10
Verkoop- en Adviesgesprekken/ Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkooptraining

"Ik heb de training ervaren als zeer leerzaam. De inhoud van de training is makkelijk toepasbaar in de praktijk en snel op te pakken. Er is een ongedwongen, energieke en prettige sfeer. Kortom Top! 👌" - 26-11-2018 15:28

"Ik heb de training ervaren als zeer leerzaam. De inhoud van de training is makkelijk toepasbaar in de praktijk en snel op te pakken. Er is e… alles lezen - 26-11-2018 15:28

Rémy de Wild
starstarstarstarstar
Rémy de Wild
Vestigings Manager
10
Verkoop- en Adviesgesprekken/ Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkooptraining

"Ik heb aan de super gezellige en dynamische drie daagse training van Liselot in verkoop technieken aan de telefoon echt heel erg veel in de praktijk gehad. Ook in de winkel verkoop is het erg nuttig geweest. Heel erg bedankt Liselot voor je inspirerende training. " - 26-11-2018 15:28

"Ik heb aan de super gezellige en dynamische drie daagse training van Liselot in verkoop technieken aan de telefoon echt heel erg veel in de … alles lezen - 26-11-2018 15:28

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,6
Liselot van Gerwen - 'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
Liselot van Gerwen
'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
9,5
Rogier van Bossum - Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
Rogier van Bossum
Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
9,3
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Producten (17)

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8

Keurmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 70.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 85.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!