Coach + Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Ulvenhout

9,5
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 644 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Antoinette Mersie
starstarstarstarstar
assistent accountmanager Bijzonder Beheer
10
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"Van Koen Faber een zeer leerzame en energieke training Klantgericht Telefoneren gehad. Koen is enthousiast en weet dit goed over te brengen op de groep. De theorie wordt duidelijk behandeld. Het cursusboek staat vol nuttige tips, maar er wordt vooral veel geoefend. De training sluit goed aan bij de praktijk.
De individuele coachingsessie achteraf vind ik van toegevoegde waarde. Hierin worden persoonlijke tips en trucs meegegeven.
Kortom: deze training is een echte aanrader!

Koen, bedankt voor je positieve feedback." - vri 21 jul 2017 13:51:12 UTC

"Van Koen Faber een zeer leerzame en energieke training Klantgericht Telefoneren gehad. Koen is enthousiast en weet dit goed over te brengen … alles lezen - vri 21 jul 2017 13:51:12 UTC

Beschrijving

Improvement 'on the spot'

Verbetering realiseren op de plek waar het daadwerkelijk gebeurt, dat is de specialiteit van Coach + Result. De resultaatgerichte aanpak zorgt voor verbetering van het persoonlijk functioneren van medewerkers die een belangrijke rol spelen in het onderhouden en leggen van contacten met (potentiële) klanten.

Om dit resultaat te bereiken, kent Coach + Result een intensief…

Lees de volledige beschrijving

Improvement 'on the spot'

Verbetering realiseren op de plek waar het daadwerkelijk gebeurt, dat is de specialiteit van Coach + Result. De resultaatgerichte aanpak zorgt voor verbetering van het persoonlijk functioneren van medewerkers die een belangrijke rol spelen in het onderhouden en leggen van contacten met (potentiële) klanten.

Om dit resultaat te bereiken, kent Coach + Result een intensief en effectief programma, wat bestaat uit een maatwerktraining in groepsverband gecombineerd met een individuele, 'on the spot' coaching. Door het individuele karakter van de coaching krijgen persoonlijke verbeterpunten de volle aandacht.

Coach + Result werkt allerminst vrijblijvend. Verbetertrajecten zijn gericht op het behalen van concrete doelen. Prioriteit daarbij is het verder borgen van de nieuw aangeleerde vaardigheden in de dagelijkse praktijk. Daarom worden managers door Coach + Result intensief ondersteund, zodat zij de continuïteit van het verbetertraject intern kunnen waarborgen.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 644 ervaringen
Antoinette Mersie
starstarstarstarstar
assistent accountmanager Bijzonder Beheer
10
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"Van Koen Faber een zeer leerzame en energieke training Klantgericht Telefoneren gehad. Koen is enthousiast en weet dit goed over te brengen op de groep. De theorie wordt duidelijk behandeld. Het cursusboek staat vol nuttige tips, maar er wordt vooral veel geoefend. De training sluit goed aan bij de praktijk.
De individuele coachingsessie achteraf vind ik van toegevoegde waarde. Hierin worden persoonlijke tips en trucs meegegeven.
Kortom: deze training is een echte aanrader!

Koen, bedankt voor je positieve feedback." - vri 21 jul 2017 13:51:12 UTC

"Van Koen Faber een zeer leerzame en energieke training Klantgericht Telefoneren gehad. Koen is enthousiast en weet dit goed over te brengen … alles lezen - vri 21 jul 2017 13:51:12 UTC

Marleen Mars
starstarstarstarstar
Assistent Accountmanager MKB
10
warning Effectief trainen en coachen in de praktijk is niet meer beschikbaar

"Hele leuke en energieke training gehad van Esther. Haar energie en passie voor het vak is aanstekelijk. Ook het gemak waar zij mee lijkt te trainen zorgt ervoor dat je een boost krijgt om zelf ook aan de slag te gaan als trainer/coach. Super praktische training waar ik veel handvatten heb gekregen die ik ook daadwerkelijk kan gebruiken in de praktijk. Professioneel ingericht en een organisatie waarin je je snel op je gemak en welkom voelt. " - din 18 jul 2017 19:19:59 UTC

"Hele leuke en energieke training gehad van Esther. Haar energie en passie voor het vak is aanstekelijk. Ook het gemak waar zij mee lijkt te … alles lezen - din 18 jul 2017 19:19:59 UTC

linda kowski
starstarstarstarstar_half
Driverdesk medewerker
9
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"een fijne training en goed toepasbaar op de werkplek ook na de trainingsdag.
Het enthousiasme van Rogier maakt deze training nog meer compleet. Ook de vervolgdag op de werkplek zelf was prima!" - maa 17 jul 2017 13:23:58 UTC

"een fijne training en goed toepasbaar op de werkplek ook na de trainingsdag. Het enthousiasme van Rogier maakt deze training nog meer compl… alles lezen - maa 17 jul 2017 13:23:58 UTC

Lisa de Wit
starstarstarstarstar
Medewerker driver desk Athlon
10
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"Zeer interessante training gehad van Rogier van Bossum. Geeft zeer handige tips die erg bruikbaar zijn in 9 van de 10 gesprekken die dagelijks plaatsvinden. Heel leuk, omdat er ook veel praktijk bij komt kijken en het dus lang niet alleen maar luisteren is! Kortom een aanrader voor ieder ander." - maa 17 jul 2017 07:56:13 UTC

"Zeer interessante training gehad van Rogier van Bossum. Geeft zeer handige tips die erg bruikbaar zijn in 9 van de 10 gesprekken die dagelij… alles lezen - maa 17 jul 2017 07:56:13 UTC

martien walraven
starstarstarstarstar_border
Driver Desk/ specicial team
8
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"Goede tips en trucs ,weet exact de vinger te leggen op sterke en zwakke punten, laat iedereen in zijn waarden. Cursus lekker actief, iedereen betrokken. Rogier is zelf een prettig person, waar je graag naar luistert. Kortom een aanrader" - woe 12 jul 2017 05:59:03 UTC

"Goede tips en trucs ,weet exact de vinger te leggen op sterke en zwakke punten, laat iedereen in zijn waarden. Cursus lekker actief, iederee… alles lezen - woe 12 jul 2017 05:59:03 UTC

Martijn Baas
starstarstarstar_halfstar_border
7
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"Eerst in teamverband een interessante en leerzame training gehad en op een later moment ook nog een persoonlijk coachinggesprek met Rogier. Deze training heeft mij geholpen om klantgerichter te werken. " - din 11 jul 2017 11:22:40 UTC

"Eerst in teamverband een interessante en leerzame training gehad en op een later moment ook nog een persoonlijk coachinggesprek met Rogier. … alles lezen - din 11 jul 2017 11:22:40 UTC

Danielle van der Velden-Bevaart
starstarstarstarstar_half
Vermogensmanager
9
Verkooptraining: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop en Acquisitie

"Erg leerzame training. Gegeven op een ontspannen manier en persoonlijk, dat wil zeggen gericht op je persoonlijke leerdoelen. Praktijkgericht met realistische klantsituaties. Geeft goede inzichten op het gebied van gedrag en structuur. Handige tips mee gekregen om toe te passen in de praktijk! " - maa 10 jul 2017 13:42:52 UTC

"Erg leerzame training. Gegeven op een ontspannen manier en persoonlijk, dat wil zeggen gericht op je persoonlijke leerdoelen. Praktijkgerich… alles lezen - maa 10 jul 2017 13:42:52 UTC

Kasanmoehamat
starstarstarstarstar
10
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"Heel praktische en leuke ervaring opgedaan met de telefonische klantgerichte training van Coach en Result.
In een korte periode heb ik handvatten aangereikt gekregen waar ik wat mee kan. Hier ben ik super blij mee!
Rogier heeft kennis van zaken en weet de positieve punten maar ook de ontwikkelpunten heel goed te benoemen.

Dank je wel voor een leerzame en fijne training!
" - vri 07 jul 2017 06:43:04 UTC

"Heel praktische en leuke ervaring opgedaan met de telefonische klantgerichte training van Coach en Result. In een korte periode heb ik hand… alles lezen - vri 07 jul 2017 06:43:04 UTC

Suzanne Milojevic
starstarstarstarstar
Accountmanager
10
Totaaltraject Face-to-face Training + Coaching: Verkooptraining / Acquisitie en Relatiebeheer/ Advies

"Ivonne begon de training met een heldere, maar zeer enthousiaste uiteenzetting van de training. Er was naar mijn mening voldoende ruimte voor eigen inbreng en er is in mijn geval ook absoluut iets gedaan met de ontwikkelpunten die ik zelf herkende. Door de kleinschaligheid was er voldoende ruimte om situaties met Ivonne te oefenen. Coaching on the Job was uitermate verhelderend. Op dat moment zie je welke gewoontes je hebt en hoe je deze beter kunt doen. Daarbij benadrukte Ivonne ook echt wat ik goed deed. Dit deed mijn zelfvertrouwen goed en hierdoor werd ik nog enthousiaster om met de verbeterpunten aan de gang te gaan. Het enige aandachtspunt vond ik de korte periode tussen trainingsdag 1 en 2. Ik had liever iets meer tijd gehad om de opdrachten nog beter voor te bereiden om zo ook gelijk een definitieve presentatie te hebben en een bredere lijst EFV.

Ivonne, bedankt! Een dikke, maar absoluut verdiende 10." - don 06 jul 2017 20:30:26 UTC

"Ivonne begon de training met een heldere, maar zeer enthousiaste uiteenzetting van de training. Er was naar mijn mening voldoende ruimte vo… alles lezen - don 06 jul 2017 20:30:26 UTC

Sadhana Asosingh
starstarstarstarstar
Driver Desk Officer
10
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"Superleuke en leerzame training! De training is echt op maat gemaakt. Veel goede tips gekregen, die ik zeker goed kan gebruiken in de praktijk. Rogier is een hele fijne enthiousaste trainer en weet de feedback goed te onderbouwen. Ook de power coaching heb ik veel aan gehad. Fijn dat er zoveel persoonlijke aandacht wordt besteed aan je. " - don 06 jul 2017 13:18:12 UTC

"Superleuke en leerzame training! De training is echt op maat gemaakt. Veel goede tips gekregen, die ik zeker goed kan gebruiken in de prakti… alles lezen - don 06 jul 2017 13:18:12 UTC

Spee
starstarstarstarstar_border
8
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"Rogier gaf een leuke interactieve training, en had zich goed voorbereid zodat de materie aansloot op onze werksituatie. De follow-up was nuttig om de opgedane kennis in de praktijk te toetsen." - woe 05 jul 2017 14:43:08 UTC

"Rogier gaf een leuke interactieve training, en had zich goed voorbereid zodat de materie aansloot op onze werksituatie. De follow-up was nut… alles lezen - woe 05 jul 2017 14:43:08 UTC

Ilona Verhulst
starstarstarstarstar
Financieel Adviseur
10
Verkooptraining: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop en Acquisitie

"Ivonne heeft mij tijdens een face-to-face gesprek geholpen om duidelijk structuur te geven in een klant gesprek. Ze is open, enthousiast en haar rol speelt ze super. Je kan aan haar zien dat ze plezier heeft in haar werk" - woe 05 jul 2017 10:33:38 UTC

"Ivonne heeft mij tijdens een face-to-face gesprek geholpen om duidelijk structuur te geven in een klant gesprek. Ze is open, enthousiast en … alles lezen - woe 05 jul 2017 10:33:38 UTC

Mchel den Boer
starstarstarstarstar
Risicospecialist Verzekeren Grootzakelijk
10
Verkooptraining: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop en Acquisitie

"Heel enthousiast glashelder je boodschap overbrengen is heel knap. Ivonne beheerst dat tot in de perfectie. Heel nuttig! Direkt toepasbaar in de praktijk. Kan iedereen deze cursus en de trainer aanbevelen." - woe 05 jul 2017 08:28:06 UTC

"Heel enthousiast glashelder je boodschap overbrengen is heel knap. Ivonne beheerst dat tot in de perfectie. Heel nuttig! Direkt toepasbaar i… alles lezen - woe 05 jul 2017 08:28:06 UTC

van Rijn
starstarstarstarstar
10
Persoonlijke Drijfveren / persoonlijke ontwikkeling

"Deze twee daagse cursus persoonlijke drijfveren was een echte eyeopener. Ester Noordhoek is ontzettend enthousiast en vriendelijk. Heb in 2 dagen veel geleerd over mezelf. Mooie locatie. Een echte aanrader!" - din 04 jul 2017 14:16:20 UTC

"Deze twee daagse cursus persoonlijke drijfveren was een echte eyeopener. Ester Noordhoek is ontzettend enthousiast en vriendelijk. Heb in 2 … alles lezen - din 04 jul 2017 14:16:20 UTC

Frank Teunisse
starstarstarstarstar
Driverdesk officer
10
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"Prima training, toch weer een aantal zaken geleerd ondanks dat ik al meer van dit soort trainingen gehad heb. Ik had eigenlijk een 9.5 willen geven want er werkte een filmpje niet en huiswerk was vergeten, maar afgerond is dat een 10 geworden." - vri 30 jun 2017 06:50:57 UTC

"Prima training, toch weer een aantal zaken geleerd ondanks dat ik al meer van dit soort trainingen gehad heb. Ik had eigenlijk een 9.5 wille… alles lezen - vri 30 jun 2017 06:50:57 UTC

Marianne Noordermeer
starstarstarstarstar_half
financieel adviseur
9
Totaaltraject Face-to-face Training + Coaching: Verkooptraining / Acquisitie en Relatiebeheer/ Advies

"Leerzame cursus. Onze coach is erg enthousiast en vriendelijk. Inhoud en niveau is prima. Locatie is de eigen bank, dit is er gemakkelijk. Helaas voor ons in drukke periode en daardoor minder tijd kunnen besteden aan het huiswerk." - don 29 jun 2017 11:13:26 UTC

"Leerzame cursus. Onze coach is erg enthousiast en vriendelijk. Inhoud en niveau is prima. Locatie is de eigen bank, dit is er gemakkelijk. H… alles lezen - don 29 jun 2017 11:13:26 UTC

Wilma Vroegh
starstarstarstarstar
Financieel Adviseur
10
Verkooptraining: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop en Acquisitie

"Wij hebben een twee daagse training gehad van Sjoerd Wenselaar. Goede tips gekregen, energieke wijze van cursus geven, zeer verfrissend. Vervolgens heeft Ivonne een gesprek in de praktijk bijgewoond. Ik heb Ivonne ervaren als een ontzettend enthousiast en positieve coach. Goede feedback ontvangen, absolute aanrader!" - don 29 jun 2017 09:37:36 UTC

"Wij hebben een twee daagse training gehad van Sjoerd Wenselaar. Goede tips gekregen, energieke wijze van cursus geven, zeer verfrissend. Ver… alles lezen - don 29 jun 2017 09:37:36 UTC

Femke Van der rande
starstarstarstarstar
Financieel adviseur
10
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"Leuke ervaring! Structuur, enthousiasme. Veel energie en kennis opgedaan om mijn klanten te verrassen. Voor iedereen wat wils en praktijk / theorie balans super verdeeld! Goed werk! Kortom: zeer aan te bevelen !!!!" - woe 28 jun 2017 13:48:12 UTC

"Leuke ervaring! Structuur, enthousiasme. Veel energie en kennis opgedaan om mijn klanten te verrassen. Voor iedereen wat wils en praktijk / … alles lezen - woe 28 jun 2017 13:48:12 UTC

Ilina Verhulst
starstarstarstarstar
Financieel Adviseur
10
Telefoontraining: Efficiënte Telefonische Advisering / Klantgericht Telefoneren

"Hele leuke enthousiaste trainer. Er wordt op een professionele manier gebruik gemaakt van power point presentatie, telefoon apparatuur. Dit is zeer afwisselend en blijft positief. Op een nette lokatie en goed verzorgde lunch. " - woe 28 jun 2017 13:48:05 UTC

"Hele leuke enthousiaste trainer. Er wordt op een professionele manier gebruik gemaakt van power point presentatie, telefoon apparatuur. Dit … alles lezen - woe 28 jun 2017 13:48:05 UTC

Alex de Haas
starstarstarstarstar_half
Accountmanager MKB
9
Verkooptraining: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop en Acquisitie

"Ivonne is ontzettend motiverend en barst van de energie. Dit werkt goed door op de groep, zodat iedereen actief mee doet. De training was leuk en heel leerzaam. Top training!" - woe 28 jun 2017 06:25:57 UTC

"Ivonne is ontzettend motiverend en barst van de energie. Dit werkt goed door op de groep, zodat iedereen actief mee doet. De training was le… alles lezen - woe 28 jun 2017 06:25:57 UTC

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneren wij € 1,- aan Stichting Edukans.

Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,7
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,6
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Liselot van Gerwen - 'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
Liselot van Gerwen
'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
9,4
Rogier van Bossum - Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
Rogier van Bossum
Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
9,2
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,7

Keurmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt om naast je werk te leren. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze leeradviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 42.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en in-company trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel / chat met een leeradviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 67.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, in-company training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, meestal gratis annuleren!