Coach + Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 1.363 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Fred van Aalten
Senior schadebehandelaar
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Mijn ervaring over de gehele cursusdag is positief, met als uitblinker trainer Anouk. Haar niveau, vakkennis en het enthousiasme bij het overbrengen van de lesstof is van grote klasse. De ontvangst, de locatie en de aangeboden lunch hebben eveneens bijgedragen aan een leerzame en leuke dag.
" - 20-06-2019 10:57

"Mijn ervaring over de gehele cursusdag is positief, met als uitblinker trainer Anouk. Haar niveau, vakkennis en het enthousiasme bij het ove… alles lezen - 20-06-2019 10:57

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 1.363 ervaringen
starstarstarstarstar
Fred van Aalten
Senior schadebehandelaar
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Mijn ervaring over de gehele cursusdag is positief, met als uitblinker trainer Anouk. Haar niveau, vakkennis en het enthousiasme bij het overbrengen van de lesstof is van grote klasse. De ontvangst, de locatie en de aangeboden lunch hebben eveneens bijgedragen aan een leerzame en leuke dag.
" - 20-06-2019 10:57

"Mijn ervaring over de gehele cursusdag is positief, met als uitblinker trainer Anouk. Haar niveau, vakkennis en het enthousiasme bij het ove… alles lezen - 20-06-2019 10:57

starstarstarstarstar
Carmen Alberts
HR Medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Anouk heeft mij geleerd hoe ik de beste vragen kan stellen om op die manier te krijgen wat ik graag wil. In de praktijk merk ik ook dat z’n vruchten afwerpt en vind ik het een stuk leuker om mensen te woord te staan." - 18-06-2019 08:50

"Anouk heeft mij geleerd hoe ik de beste vragen kan stellen om op die manier te krijgen wat ik graag wil. In de praktijk merk ik ook dat z’n … alles lezen - 18-06-2019 08:50

starstarstarstarstar
Van Vught
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"het was een prettige en leerzame dag met veel interactie.
vooral dat je een beter beeld over je zelf krijgt. en hoe je het beste mensen kunt benaderen en hoe je met situatie kunt om gaan.
" - 17-06-2019 12:41

"het was een prettige en leerzame dag met veel interactie. vooral dat je een beter beeld over je zelf krijgt. en hoe je het beste mensen kun… alles lezen - 17-06-2019 12:41

starstarstarstarstar
Mirelle Nijenhuis
HR Adviseur
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Ivonne heeft op een enthousiaste, interactieve en open wijze handvatten aangereikt in communicatie en het geven/ontvangen van feedback. De training werd in een kleine groep gegeven wat ik als zeer prettig heb ervaren. Daardoor was er ruimte om open te zijn naar elkaar in een fijne en veilige leeromgeving. Een leerzame, boeiende én leuke training. Dank Ivonne!" - 17-06-2019 07:30

"Ivonne heeft op een enthousiaste, interactieve en open wijze handvatten aangereikt in communicatie en het geven/ontvangen van feedback. De t… alles lezen - 17-06-2019 07:30

starstarstarstarstar
Babs Kouwenberg
HR Servicedesk medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Een hele fijne training, met een hele fijne trainster. Anouk laat je fijn voelen gedurende de training, en geeft op een fijne manier feedback. Er wordt goede informatie gegeven, met duidelijke voorbeelden. En het oefenen zorgt voor meer vertrouwen met de inhoud.

Een echte aanrader! " - 13-06-2019 11:38

"Een hele fijne training, met een hele fijne trainster. Anouk laat je fijn voelen gedurende de training, en geeft op een fijne manier feedbac… alles lezen - 13-06-2019 11:38

Matthijs van Rooy
starstarstarstarstar
Matthijs van Rooy
BREEAM Coördinator
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Zeer tevreden over de training Interne Communicatie. Het was voor mij een leuke, interactieve maar bovenal leerzame cursus. Met name het lage aantal cursisten in deze les geeft de coach de mogelijkheid diep in te gaan op 'eigen drijfveren en valkuilen' Ivonne heeft veel inlevingsvermogen en nuttige tips kunnen geven om in de toekomst praktische verbeteringen door te voeren. " - 13-06-2019 09:17

"Zeer tevreden over de training Interne Communicatie. Het was voor mij een leuke, interactieve maar bovenal leerzame cursus. Met name het lag… alles lezen - 13-06-2019 09:17

starstarstarstarstar_half
Van Ginkel
9
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Deze leerzame training was vandaag in van der valk in houten. De lunch die we daar kregen was zeer uitgebreid. Het drinken was inbegrepen en voldoende pauzes tussendoor. Deze training is niet langdradig. " - 12-06-2019 14:20

"Deze leerzame training was vandaag in van der valk in houten. De lunch die we daar kregen was zeer uitgebreid. Het drinken was inbegrepen en… alles lezen - 12-06-2019 14:20

starstarstarstarstar
Lo Pieris
Klantenservicemedewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"De training was vandaag bij van der Valk in Houten. Het was een onwijs leuke training en super leerzaam. Koen is een positieve man waar je graag naar luistert. Hij bracht alles heel leuk waardoor je blijft luisteren. Al met al, een goede en positieve ervaring! " - 12-06-2019 14:18

"De training was vandaag bij van der Valk in Houten. Het was een onwijs leuke training en super leerzaam. Koen is een positieve man waar je g… alles lezen - 12-06-2019 14:18

starstarstarstarstar
Karin Onclin
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Training was vandaag in van der Valk on Houten geweldige locatie uitstekende lunch onze coach was Koen Super coach enthousiast wist ons ook heel goed aan te sturen. En ons de noodzaak van een goed telefoongesprek te laten inzien. Kortom een leerzame en super gezellige dag gehad. " - 12-06-2019 14:18

"Training was vandaag in van der Valk on Houten geweldige locatie uitstekende lunch onze coach was Koen Super coach enthousiast wist ons ook … alles lezen - 12-06-2019 14:18

Rochelle Sneijers
starstarstarstarstar_border
Rochelle Sneijers
Tender Consultant
8
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Anouk is een enthousiaste coach met een hele positieve vibe. Ze weet je zodanig te 'sturen' dat je echt over jezelf en je gedrag na gaat denken. Daardoor wordt je meer bewust over je doen en laten en kun je er ook gericht iets mee. " - 11-06-2019 11:55

"Anouk is een enthousiaste coach met een hele positieve vibe. Ze weet je zodanig te 'sturen' dat je echt over jezelf en je gedrag na gaat den… alles lezen - 11-06-2019 11:55

starstarstarstarstar_half
Bert Zweerts
Studio manager
9
Persoonlijke groei/ Persoonlijke ontwikkeling / Persoonlijke drijfveren

"Erg waardevolle training. Esther wist al behoorlijk snel met wie ze te maken had, en kon me dus maximaal coachen en sturen. Ik ben nu sterker dan ervoor. Uiteraard is het nu verder aan mij wat ik ermee ga doen. Maar dat komt zeker goed. En anders bel ik Esther. Thanks!" - 07-06-2019 13:01

"Erg waardevolle training. Esther wist al behoorlijk snel met wie ze te maken had, en kon me dus maximaal coachen en sturen. Ik ben nu sterke… alles lezen - 07-06-2019 13:01

starstarstarstarstar
Ellie Netten
10
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

"De training gevolgd in Ulvenhout met goed verzorgde lunch. Enthousiaste leiding. Hoewel de groep klein was toch een uitgebreid programma gevolgd. Uitgebreid kunnen oefenen en duidelijke voorbeelden met rollenspel. Heel praktisch.
Heel erg bedankt. Zeker goede tips mee naar huis genomen." - 06-06-2019 14:51

"De training gevolgd in Ulvenhout met goed verzorgde lunch. Enthousiaste leiding. Hoewel de groep klein was toch een uitgebreid programma gev… alles lezen - 06-06-2019 14:51

starstarstarstarstar
Liesbeth De jong
Fin. Adm.
10
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

"Een duidelijke cursus met theorie en praktijk! En enthousiaste cursusleidsters!
Ik denk hier echt profijt van te gaan ervaren. Locatie ulvenhout. Een voor mij nuttige dag !ik ga nu vast meer debiteuren sneller laten betalen. In ieder geval kan ik betere en fijnere gesprekken gaan voeren. Hierdoor zal ik meer plezier in het debiteurenbeheer gaan ervaren." - 06-06-2019 14:50

"Een duidelijke cursus met theorie en praktijk! En enthousiaste cursusleidsters! Ik denk hier echt profijt van te gaan ervaren. Locatie ulv… alles lezen - 06-06-2019 14:50

starstarstarstarstar_half
Yasmina
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Vandaag heb ik een training gehad in van der Valk te Houten. De training was top. De trainer gaf de training op een hele leuke enthousiaste manier. Ik heb veel geleerd en de sfeer was top. Een aanrader voor iedereen! " - 24-05-2019 14:01

"Vandaag heb ik een training gehad in van der Valk te Houten. De training was top. De trainer gaf de training op een hele leuke enthousiaste… alles lezen - 24-05-2019 14:01

starstarstarstarstar
Salima Almadani
Klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"D training was vandaag bij van der valk in houten. Het was een zeer leerzame dag. Het is onwijs goed voorbereid en gaan vol nieuwe gesprekstechnieken weer aan de bak." - 24-05-2019 13:59

"D training was vandaag bij van der valk in houten. Het was een zeer leerzame dag. Het is onwijs goed voorbereid en gaan vol nieuwe gesprekst… alles lezen - 24-05-2019 13:59

starstarstarstarstar
Asmara Matulessy
Klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"De training was vandaag bij van der Valk. Onze coach Koen is een heel duidelijk en spontaan persoon! Kan goed inspelen op de groep en heeft hele goede tips gegeven! De lunch bij van der Valk was ook weer heerlijk.
Het zou erg helpen als we vaker zulke trainingen krijgen! " - 24-05-2019 13:59

"De training was vandaag bij van der Valk. Onze coach Koen is een heel duidelijk en spontaan persoon! Kan goed inspelen op de groep en heeft … alles lezen - 24-05-2019 13:59

starstarstarstarstar
Mark Houtepen
Inspecteur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Training gevolgd die gegeven werd door Udo en Maryam Leenheer. Prima cursus, niet langdradig, leerzame handvaten gekregen. Zeker een aanrader voor iedereen die zijn en of haar telefoontechniek wil bij spijkeren." - 21-05-2019 15:00

"Training gevolgd die gegeven werd door Udo en Maryam Leenheer. Prima cursus, niet langdradig, leerzame handvaten gekregen. Zeker een aanrade… alles lezen - 21-05-2019 15:00

starstarstarstarstar
Iris van Kesteren
Receptioniste
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Ik heb de training gevolgd in Ulvenhout. Was heel erg leerzaam, en heel leuk om te doen. De begeleiding en alles erom heen, super verzorgd. Zit eraan te denken nog een cursus te gaan volgen hier." - 21-05-2019 14:58

"Ik heb de training gevolgd in Ulvenhout. Was heel erg leerzaam, en heel leuk om te doen. De begeleiding en alles erom heen, super verzorgd. … alles lezen - 21-05-2019 14:58

starstarstarstarstar
Michael Geers
Accountmanager
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Ik heb een training gevolgd bij Udo, hij weet de training te geven vol energie en enthousiasme. Ook laat hij zijn professionaliteit zien in een aanpak op maat. Persoonlijk heb ik veel van zijn les opgestoken en weet ik dat ik dat ik met een hoop goede handgrepen de praktijk in. Voor mensen die veel afspraken moet maken over de telefoon of veel klanten spreken over de telefoon is dit de training om te volgen." - 21-05-2019 14:58

"Ik heb een training gevolgd bij Udo, hij weet de training te geven vol energie en enthousiasme. Ook laat hij zijn professionaliteit zien in … alles lezen - 21-05-2019 14:58

starstarstarstarstar_half
Danny Dietvorst
Accountmanager
9
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Een fantastisch leuke training, zeer leerzaam met een heel goede coach!! Hier ga ik zeker veel profijt uithalen. Het geeft handvatten om een gesprek te sturen en zo tot afspraken te komen. Udo is een inspirerende coach en voelt iedereen goed aan. Het was een gezellige dag!" - 21-05-2019 14:57

"Een fantastisch leuke training, zeer leerzaam met een heel goede coach!! Hier ga ik zeker veel profijt uithalen. Het geeft handvatten om een… alles lezen - 21-05-2019 14:57

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Udo Heesen - ‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
Udo Heesen
‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
9,8

Producten (23)

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8

Extra kenmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 73.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 90.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!