Coach + Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Ulvenhout

9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 827 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Marise Van leeuwen
starstarstarstarstar
Relatiebeheerder
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Enthousiaste, inspirerende training en coach!2 motiverende dagen en voldoet voor 100% aan mijn verwachtingen. Daarnaast een heerlijke en uitgebreide lunch! Zeker een toegevoegde waarde!Ik zal deze training gaan adviseren richting collega's!" - don 14 dec 2017 15:07:23 UTC

"Enthousiaste, inspirerende training en coach!2 motiverende dagen en voldoet voor 100% aan mijn verwachtingen. Daarnaast een heerlijke en uit… alles lezen - don 14 dec 2017 15:07:23 UTC

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen en individuele coaching
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 827 ervaringen
Marise Van leeuwen
starstarstarstarstar
Relatiebeheerder
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Enthousiaste, inspirerende training en coach!2 motiverende dagen en voldoet voor 100% aan mijn verwachtingen. Daarnaast een heerlijke en uitgebreide lunch! Zeker een toegevoegde waarde!Ik zal deze training gaan adviseren richting collega's!" - don 14 dec 2017 15:07:23 UTC

"Enthousiaste, inspirerende training en coach!2 motiverende dagen en voldoet voor 100% aan mijn verwachtingen. Daarnaast een heerlijke en uit… alles lezen - don 14 dec 2017 15:07:23 UTC

Maurice Scheepers
starstarstarstarstar
Accountmanager MKB
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Inhoudelijk zeer goede training die alle facetten van sales-/accountmanagement de revue laat passeren. Anouk is een trainer die op een zeer enthousiaste wijze de stof heeft overgedragen. Anouk mijn dank hiervoor!" - don 14 dec 2017 15:04:00 UTC

"Inhoudelijk zeer goede training die alle facetten van sales-/accountmanagement de revue laat passeren. Anouk is een trainer die op een zeer … alles lezen - don 14 dec 2017 15:04:00 UTC

Coen Creugers
starstarstarstarstar
Accountmanager
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Erg enthousiaste coach, Anouk wist me zeer enthousiast te maken. Ik heb erg veel geleerd, leuk om theorie op deze manier in praktijk te brengen. Ik ga hier zeker gebruik van maken." - don 14 dec 2017 15:03:30 UTC

"Erg enthousiaste coach, Anouk wist me zeer enthousiast te maken. Ik heb erg veel geleerd, leuk om theorie op deze manier in praktijk te bren… alles lezen - don 14 dec 2017 15:03:30 UTC

Reijinga
starstarstarstarstar_border
Mediaconsultant
8
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Leuk en leerzame training. 2 daagse training. Nu nog inpassen in het verkoopgesprek. Voordeel is het bewust maken van het telefoneren. Leuk om met je team dit te volgen en dit toe te passen in de praktijk." - woe 13 dec 2017 15:18:23 UTC

"Leuk en leerzame training. 2 daagse training. Nu nog inpassen in het verkoopgesprek. Voordeel is het bewust maken van het telefoneren. Leuk … alles lezen - woe 13 dec 2017 15:18:23 UTC

Arno Van den Berghe
starstarstarstarstar_half
Teamleider montage
9
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Een zeer duidelijk en leerrijke dag het brengt ons verder tot het doel van groeien,super duidelijk super vriendelijk gewoon top heel leuke ervaring top top top top top top top" - don 07 dec 2017 16:02:35 UTC

"Een zeer duidelijk en leerrijke dag het brengt ons verder tot het doel van groeien,super duidelijk super vriendelijk gewoon top heel leuke e… alles lezen - don 07 dec 2017 16:02:35 UTC

Marc De Quint
starstarstarstarstar
Verantwoordelijke order afwikkeling
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Hebben elkaar leren kennen op een positieve mannier.
Gaan voor het zelfde doel.
Klant centraal.
Begrijpen elkaar nu beter.
Tot ervaringen.
M m m m m m m m m m m m
" - don 07 dec 2017 16:00:18 UTC

"Hebben elkaar leren kennen op een positieve mannier. Gaan voor het zelfde doel. Klant centraal. Begrijpen elkaar nu beter. Tot ervaring… alles lezen - don 07 dec 2017 16:00:18 UTC

Kristin Cabanier
starstarstarstarstar_border
Regiomanager
8
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Goede inhoud concrete info waar je mee aan de slag kan. Met concrete voorbeelden en rollenspellen in de praktijk. Met naar de toekomst toe ook de mogelijkheid voor verder persoonlijk coctacr voor feedback van trainer " - don 07 dec 2017 15:59:43 UTC

"Goede inhoud concrete info waar je mee aan de slag kan. Met concrete voorbeelden en rollenspellen in de praktijk. Met naar de toekomst toe … alles lezen - don 07 dec 2017 15:59:43 UTC

Pia Debeuckelaere
starstarstarstarstar
Hr advisor
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Dynamisch,op maat van doelgroep, efficiënt. Zeer aangename en leerzame coach, materiaal om in de praktijk toe te passen. Top! Het team komt hier sterker uit en de samenwerking zal erop vooruit gaan. " - don 07 dec 2017 15:58:14 UTC

"Dynamisch,op maat van doelgroep, efficiënt. Zeer aangename en leerzame coach, materiaal om in de praktijk toe te passen. Top! Het team komt … alles lezen - don 07 dec 2017 15:58:14 UTC

Melissa Martens
starstarstarstarstar
Service verantwoordelijke
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Geweldige training die echt zinvol is, gegeven met enthousiasme.
Zeker een aanrader voor elk bedrijf dat stoot op opstakels op gebied van communicatie.
Er worden veel aspecten aangekaart waar je zelf niet verwacht die eigenlijk toch weerslag hebben op jouw situatie.

Echt top!!" - don 07 dec 2017 15:56:40 UTC

"Geweldige training die echt zinvol is, gegeven met enthousiasme. Zeker een aanrader voor elk bedrijf dat stoot op opstakels op gebied van c… alles lezen - don 07 dec 2017 15:56:40 UTC

Wouter Muiderman
starstarstarstarstar
Accountmanager
10
Totaaltraject verkooptraining + coaching: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer/Face-to-face verkoopgesprekken/ Advies

"Ivonne is een fijne coach welke op een positieve manier feedback geeft. Als je al 20 jaar in het vak zit als relatiemanager kan je wel een gesprek voeren. Des te leuker is het daarom ook dat Ivonne mij wijst op zaken die goed gaan maar waar je je niet bewust van bent. Door de bewustwording kan ik nu nog beter een gesprek voeren/sturen met klanten en prospect." - don 07 dec 2017 10:50:39 UTC

"Ivonne is een fijne coach welke op een positieve manier feedback geeft. Als je al 20 jaar in het vak zit als relatiemanager kan je wel een g… alles lezen - don 07 dec 2017 10:50:39 UTC

Ivonne v Raaij van
starstarstarstarstar
Coach
10
Totaaltraject managementtraining + coaching: Effectief coachen en begeleiden

"Training van coach Ivonne die door haar enthousiasme en haar verhalende manier van coachen ons in 2 dagen veel heeft bijgebracht. Heel fijn was ook dat je jezelf als deelnemer niet ongemakkelijk voelde; de coach een veilige omgeving bood." - din 05 dec 2017 08:43:16 UTC

"Training van coach Ivonne die door haar enthousiasme en haar verhalende manier van coachen ons in 2 dagen veel heeft bijgebracht. Heel fijn … alles lezen - din 05 dec 2017 08:43:16 UTC

Marion Stougie
starstarstarstarstar_border
commerciele binnendienst particulier
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Het waren handige tips en relatief kleine aanpassingen, welke nodig zouden moeten zijn om meer commerciele acties uit een gesprek te halen. zeker de moeite waard om een keer een cursusdag in te plannen." - maa 04 dec 2017 11:34:49 UTC

"Het waren handige tips en relatief kleine aanpassingen, welke nodig zouden moeten zijn om meer commerciele acties uit een gesprek te halen. … alles lezen - maa 04 dec 2017 11:34:49 UTC

Kelly de Smet
starstarstarstarstar
Customer Service Manager
10
Managementtraining/Effectief coachen en begeleiden/ Management

"Ivonne stimuleert op een constructieve manier om het beste uit jezelf te halen. Ik hoop dat ik op een dag net zo goed kan coachen en begeleiden. Ze zet de kracht van herhaling en de kunst van positief belonen opvallend goed in.

Gedurende de twee dagen heb ik veel inspiratie opgedaan en de afwisseling tussen theorie en praktijk (oefenen middels rollenspellen), maakt dat je de materie relatief snel eigen maakt.

Coach + Result zet net die extra stap, waardoor hun service verder gaat dan wat ze initeel aanbieden.

Je krijgt praktische hulpmiddelen mee, om meteen in te kunnen zetten. Erg gebruiksvriendelijk.

De locatie is prettig en de lunch / versnaperingen zijn goed verzorgd." - maa 04 dec 2017 08:38:08 UTC

"Ivonne stimuleert op een constructieve manier om het beste uit jezelf te halen. Ik hoop dat ik op een dag net zo goed kan coachen en begelei… alles lezen - maa 04 dec 2017 08:38:08 UTC

Suleyman Senturk
starstarstarstarstar
Adviseur
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik vond het super fijn om met Joyce te trainen. Ze geeft persoonlijk aandacht aan je zwakke kanten voor verkoop. De rollenspellen waren niet te onderschijden van het echte situatie. Ik ben er zeker beter van geworden. Bedankt Joyce " - don 30 nov 2017 15:43:38 UTC

"Ik vond het super fijn om met Joyce te trainen. Ze geeft persoonlijk aandacht aan je zwakke kanten voor verkoop. De rollenspellen waren niet… alles lezen - don 30 nov 2017 15:43:38 UTC

Tim Terlouw
starstarstarstarstar
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Supertraining! Veel geleerd, de trainer kan goed de focus vasthouden. Locatie is makkelijk te vinden, veel parkeer mogelijkheid en is een mooi gebouw. Vriendelijke mensen, lekker eten en een mooie leerzame dag." - don 30 nov 2017 15:35:44 UTC

"Supertraining! Veel geleerd, de trainer kan goed de focus vasthouden. Locatie is makkelijk te vinden, veel parkeer mogelijkheid en is een mo… alles lezen - don 30 nov 2017 15:35:44 UTC

Kim van der Togt
starstarstarstarstar
Commercieel Adviseur
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Ivonne is een zeer gedreven trainer. Met haar enthousiaste houding en interactieve opdrachten weet zij iedereen mee te krijgen in haar verhaal. Ze is overtuigend, houdt een spiegel voor op een prettige manier en schroomt niet om ook haar eigen ervaringen te delen. Een absolute aanrader voor iedereen!" - don 30 nov 2017 14:38:41 UTC

"Ivonne is een zeer gedreven trainer. Met haar enthousiaste houding en interactieve opdrachten weet zij iedereen mee te krijgen in haar verha… alles lezen - don 30 nov 2017 14:38:41 UTC

Luciano Clemensia
starstarstarstarstar
Commerciële Binnendienst Particulier
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Het was zeer Leerzame, energieke en enthousiaste training. De oefeningen en duidelijke voorbeelden tijdens de trainingen hebben mij goed aan het denken gezet en nieuw inzicht gegeven. Ik heb er veel van geleerd." - don 30 nov 2017 08:32:25 UTC

"Het was zeer Leerzame, energieke en enthousiaste training. De oefeningen en duidelijke voorbeelden tijdens de trainingen hebben mij goed aan… alles lezen - don 30 nov 2017 08:32:25 UTC

Jaap Habraken
starstarstarstarstar
particuliere binnendienst
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Goede leerzame training, Goed toepasbaar in de dagelijkse werkzaamheden. Energieke positieve vrouw. Hierdoor is het zeker niet saai, het verveelt nooit! En het houdt iedereen bij de les. Groetjes Jaap" - don 30 nov 2017 07:45:12 UTC

"Goede leerzame training, Goed toepasbaar in de dagelijkse werkzaamheden. Energieke positieve vrouw. Hierdoor is het zeker niet saai, het ver… alles lezen - don 30 nov 2017 07:45:12 UTC

Stefan Kohlbrugge
starstarstarstarstar
Accountmanager
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Esther geeft zeer heldere inzichten in je gespreksvoering met de klant. Leerzaam, soms confronterend en ik heb kennis en vaardigheden opgedaan die ik nu dagelijks gebruik. Onmisbaar als salesprof. Coaching is top en de results mogen er zijn!" - woe 29 nov 2017 22:51:03 UTC

"Esther geeft zeer heldere inzichten in je gespreksvoering met de klant. Leerzaam, soms confronterend en ik heb kennis en vaardigheden opgeda… alles lezen - woe 29 nov 2017 22:51:03 UTC

Dennie Delhaye
starstarstarstarstar
Vestigingsmanager
10
Managementtraining/Effectief coachen en begeleiden/ Management

"Training helemaal top super duidelijk goede sfeer en zeer leerzaam wat opvalt is dat op ons vakgebied vanuit de trainer parate kennis is en een gied inlevingsvermogen
Verder zou ik dit bedrijf aanraden bij elk bedrijf en ik hoop in de toekomst nog vaak aanwezig te mogen zijn 👊👊👊" - woe 29 nov 2017 15:26:55 UTC

"Training helemaal top super duidelijk goede sfeer en zeer leerzaam wat opvalt is dat op ons vakgebied vanuit de trainer parate kennis is en … alles lezen - woe 29 nov 2017 15:26:55 UTC

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,6
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,6
Liselot van Gerwen - 'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
Liselot van Gerwen
'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
9,3
Rogier van Bossum - Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
Rogier van Bossum
Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
9,3
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,8

Trainers

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8

Keurmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt om naast je werk te leren. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze leeradviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 49.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel / chat met een leeradviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 73.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, meestal gratis annuleren!