Coach + Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Ulvenhout

9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 736 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Linda van den Broek
starstarstarstarstar
Adviseur Dagelijkse Bankzaken
10
Totaaltraject combinatietraining telefonie en face-to-face acquisitie en relatiebeheer/ telefonische en face-to-face verkoopgesprekken + coaching

"s ochtends naar het werk gegaan met het idee, tja alweer een training. Het enthousiaste spatte er niet vanaf ;-). Gelukkig bij Anouk wel! Wat een fijn mens. Oprecht enthousiast, situaties uit de praktijk gebruiken en gezellig interactief. De dag vloog voorbij en kan oprecht zeggen dat ik geïnspireerd ben geraakt door Anouk. Haar manier van trainen was ontzettend relaxed en leerzaam tegelijk. Trainen in kleine groepjes was erg prettig. Genoeg aandacht voor allen. Ik ging naar huis met een dosis enthousiasme en kennis. Anouk bedankt!!" - woe 18 okt 2017 18:02:10 UTC

"s ochtends naar het werk gegaan met het idee, tja alweer een training. Het enthousiaste spatte er niet vanaf ;-). Gelukkig bij Anouk wel! Wa… alles lezen - woe 18 okt 2017 18:02:10 UTC

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen en individuele coaching
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 736 ervaringen
Linda van den Broek
starstarstarstarstar
Adviseur Dagelijkse Bankzaken
10
Totaaltraject combinatietraining telefonie en face-to-face acquisitie en relatiebeheer/ telefonische en face-to-face verkoopgesprekken + coaching

"s ochtends naar het werk gegaan met het idee, tja alweer een training. Het enthousiaste spatte er niet vanaf ;-). Gelukkig bij Anouk wel! Wat een fijn mens. Oprecht enthousiast, situaties uit de praktijk gebruiken en gezellig interactief. De dag vloog voorbij en kan oprecht zeggen dat ik geïnspireerd ben geraakt door Anouk. Haar manier van trainen was ontzettend relaxed en leerzaam tegelijk. Trainen in kleine groepjes was erg prettig. Genoeg aandacht voor allen. Ik ging naar huis met een dosis enthousiasme en kennis. Anouk bedankt!!" - woe 18 okt 2017 18:02:10 UTC

"s ochtends naar het werk gegaan met het idee, tja alweer een training. Het enthousiaste spatte er niet vanaf ;-). Gelukkig bij Anouk wel! Wa… alles lezen - woe 18 okt 2017 18:02:10 UTC

Brigitte van Poppel
starstarstarstarstar
Adviseur Dagelijkse Bankzaken
10
Totaaltraject combinatietraining telefonie en face-to-face acquisitie en relatiebeheer/ telefonische en face-to-face verkoopgesprekken + coaching

"Anouk is een erg toegankelijke trainster die de gave heeft om je op je gemak te stellen waardoor je jezelf kunt zijn. Op deze manier kun je trainen zoals in de werkelijkheid. Dat is me in de afgelopen 27 jaar nog nooit gelukt. Nu wel. En deze credits zijn voor Anouk.
Anouk is gemeend enthousiast. Wauw, top trainster! " - woe 18 okt 2017 17:46:59 UTC

"Anouk is een erg toegankelijke trainster die de gave heeft om je op je gemak te stellen waardoor je jezelf kunt zijn. Op deze manier kun je … alles lezen - woe 18 okt 2017 17:46:59 UTC

Edwin Smits
starstarstarstarstar_half
Office Lease Consultant
9
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Enthousiaste trainer, die snel kon schakelen bij voorgelegde cases. Fijn dat er veel praktijkcases konden worden ingebracht. Theorie werd onderbouwd met leuke, sprekende oefeningen. Ik had wel de indruk dat we wat tijd te kort hadden. Niet alle onderwerpen (ontvangen van feedback) zijn behandeld." - din 17 okt 2017 15:23:52 UTC

"Enthousiaste trainer, die snel kon schakelen bij voorgelegde cases. Fijn dat er veel praktijkcases konden worden ingebracht. Theorie werd on… alles lezen - din 17 okt 2017 15:23:52 UTC

Marjolijn kuijpers
starstarstarstarstar
Adviseur dagelijkse bankzaken
10
Totaaltraject combinatietraining telefonie en face-to-face acquisitie en relatiebeheer/ telefonische en face-to-face verkoopgesprekken + coaching

"Anouk is een heel prettig en toegankelijk persoon. Zij heeft vrij snel door wat voor soort persoon je bent en hoe zij je vervolgens het beste kan helpen. Ze stimuleert je om buiten je comfortzone te gaan, maar pusht je daar niet in. Daarnaast weet Anouk heel goed door voorbeelden een situatie duidelijk te maken en kan neemt ze je echt mee in haar verhaal. Ontzettend knap dat Anouk iedereen zo enthousiast weet te krijgen!" - maa 16 okt 2017 12:51:21 UTC

"Anouk is een heel prettig en toegankelijk persoon. Zij heeft vrij snel door wat voor soort persoon je bent en hoe zij je vervolgens het best… alles lezen - maa 16 okt 2017 12:51:21 UTC

Hennie Frijters
starstarstarstarstar_half
9
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Door zijn positiviteit en enthousiasme 2 leuke trainingsdagen feedback geven en ontvangen gehad. Nooit gedacht dat ik nog eens zou zeggen dat ik dat leuk vind. Doordat we met een kleine groep waren, was er veel interactie." - vri 13 okt 2017 14:11:16 UTC

"Door zijn positiviteit en enthousiasme 2 leuke trainingsdagen feedback geven en ontvangen gehad. Nooit gedacht dat ik nog eens zou zeggen da… alles lezen - vri 13 okt 2017 14:11:16 UTC

Dirk Verkerk
starstarstarstarstar
projectvoorbereider
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Erg leuke en interessante dag! Met een kleine groep blijft het proactief. Net als de eerste keer een variërende en positieve training. Vooral Ivonne brengt het ook met erg veel enthousiasme!" - vri 13 okt 2017 09:39:34 UTC

"Erg leuke en interessante dag! Met een kleine groep blijft het proactief. Net als de eerste keer een variërende en positieve training. Voora… alles lezen - vri 13 okt 2017 09:39:34 UTC

starstarstarstarstar
accountmanager
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Leuk leerzame training. Training gevolgd in de avonduren. Koen is super enthousiast en weet iedereen constant bij de les te houden. Hierdoor verveeld de training geen moment en is de tijd voorbij gevlogen. Veel praktijk voorbeelden en sluit goed aan op onze praktijk. Locatie was super. Al met al een aanrader!" - vri 13 okt 2017 08:35:22 UTC

"Leuk leerzame training. Training gevolgd in de avonduren. Koen is super enthousiast en weet iedereen constant bij de les te houden. Hierdoor… alles lezen - vri 13 okt 2017 08:35:22 UTC

Ronald Meijer
starstarstarstarstar
Manager Installaties
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Goede ervaring! Aantal eyeopeners en nieuwe inzichten verkregen. Je moet even aan Ivonne wennen door haar enthousiasme en energie, maar een heel prettige trainer en persoonlijkheid. Er was veel interactiviteit en dat is echt nodig bij een dergelijke training." - vri 13 okt 2017 06:48:14 UTC

"Goede ervaring! Aantal eyeopeners en nieuwe inzichten verkregen. Je moet even aan Ivonne wennen door haar enthousiasme en energie, maar een … alles lezen - vri 13 okt 2017 06:48:14 UTC

Henny Van Eck
starstarstarstarstar
Projectvoorbereider
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Wij hebben afgelopen donderdag 13-10-2017 weer een keer een opleiding gehad van Ivonne van Raaij, ik heb al heel vaak van dit soort opleidingen gehad en het voordeel van Ivonne is dat ze enthousiasme uitstraalt en over kan brengen." - vri 13 okt 2017 06:23:22 UTC

"Wij hebben afgelopen donderdag 13-10-2017 weer een keer een opleiding gehad van Ivonne van Raaij, ik heb al heel vaak van dit soort opleidin… alles lezen - vri 13 okt 2017 06:23:22 UTC

John Berg
starstarstarstarstar
Verkoper
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Leuke Training. Veel interactie en rollenspellen. Voorbeelden sluiten goed aan op onze praktijksituatie. Geen moment verveeld. Koen is super enthousiast en verveeld geen moment
! Zeker een aanrader en heb er veel aangehad. Lunch goed verzorgd. Locatie super" - don 12 okt 2017 14:55:52 UTC

"Leuke Training. Veel interactie en rollenspellen. Voorbeelden sluiten goed aan op onze praktijksituatie. Geen moment verveeld. Koen is super… alles lezen - don 12 okt 2017 14:55:52 UTC

Marco Dijkgraaf
starstarstarstarstar
Vestiging manager
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Mooie trainings locatie.
Duidelijke training. Word veel tijd genomen zodat alles duidelijk is en vooral toepasbaar is in de praktijk. Duidelijke communicatie en ook wat er word verwacht van je. De opdrachten die he krijgt zijn duidelijk." - don 12 okt 2017 14:32:46 UTC

"Mooie trainings locatie. Duidelijke training. Word veel tijd genomen zodat alles duidelijk is en vooral toepasbaar is in de praktijk. Duide… alles lezen - don 12 okt 2017 14:32:46 UTC

Osman Acem
starstarstarstarstar_border
Verkoper
8
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Duidelijk structuur voor het voeren van telefonische verkoopgesprekken en de vragen worden goed behandeld. Praktijk oefeningen mogelijk klassikaal en direct terug te luisteren. Goed begin en persoonlijke ontvangst. Goede sfeer overal in het bedrijf. " - don 12 okt 2017 14:32:43 UTC

"Duidelijk structuur voor het voeren van telefonische verkoopgesprekken en de vragen worden goed behandeld. Praktijk oefeningen mogelijk klas… alles lezen - don 12 okt 2017 14:32:43 UTC

Tomas Ratelband
starstarstarstarstar
Verkoop
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Duidelijke training en heel positief. De training was ook heel professioneel. Alle randzaken zoals eten en drinken waren ook heel goed geregeld. Zeker een aanrader voor andere bedrijven. Ik heb het als zeer prettig ervaren.
" - don 12 okt 2017 14:31:50 UTC

"Duidelijke training en heel positief. De training was ook heel professioneel. Alle randzaken zoals eten en drinken waren ook heel goed gereg… alles lezen - don 12 okt 2017 14:31:50 UTC

gerben Hunnersen
starstarstarstarstar
vestegingsmanager
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Positieve en enthousiaste trainer die aan de hand van concrete voorbeelden je handvatten geeft om in de praktijk een beter resultaat te behalen met telefonisch benaderen van potentiële klanten en leert je omgaan met de meeste bezwaren." - don 12 okt 2017 14:31:38 UTC

"Positieve en enthousiaste trainer die aan de hand van concrete voorbeelden je handvatten geeft om in de praktijk een beter resultaat te beha… alles lezen - don 12 okt 2017 14:31:38 UTC

Erik Kobialka
starstarstarstarstar
Vestigingsmanager bij KeukenConcurrent
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Zeer leerzame training, zowel voor telefonisch klantencontact als voor een persoonlijk verkoopgesprek. Op een enthousiaste manier overgebracht. Ook word je op een educatieve manier uit je comfort zone gehaald waardoor de gegeven feedback ook echt aankomt." - don 12 okt 2017 14:31:22 UTC

"Zeer leerzame training, zowel voor telefonisch klantencontact als voor een persoonlijk verkoopgesprek. Op een enthousiaste manier overgebrac… alles lezen - don 12 okt 2017 14:31:22 UTC

Lisette Paalman
starstarstarstarstar_border
Vestigingsmanager
8
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Leuke leerzame trainingsstage gehad. Deze kunnen we top in de praktijk toepassen en helpt ons afspraken te maken met de klant. Het is een goed trainingscentrum. Duidelijke communicatie en daar iedereen tebegrijpen." - don 12 okt 2017 14:31:14 UTC

"Leuke leerzame trainingsstage gehad. Deze kunnen we top in de praktijk toepassen en helpt ons afspraken te maken met de klant. Het is een go… alles lezen - don 12 okt 2017 14:31:14 UTC

Madelon van Putten
starstarstarstarstar_border
contract management employee
8
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"goed: de sfeer waarin mensen zich open durven stellen, enthousiaste trainer
Verbeterpunt: cursus is te kort, zou breder mogen.
Ik las in eerste instantie dat ik maximaal 30 woorden mocht gebruiken, dus dat is aardig gelukt, blijkt dat er minimaal 30 woorden staat. Dus vandaar wat aanvullende tekst." - don 12 okt 2017 06:51:04 UTC

"goed: de sfeer waarin mensen zich open durven stellen, enthousiaste trainer Verbeterpunt: cursus is te kort, zou breder mogen. Ik las in … alles lezen - don 12 okt 2017 06:51:04 UTC

Angela Langeslag
starstarstarstarstar
10
Managementtraining/Effectief coachen en begeleiden/ Management

"Ivonne van Raaij mijn coach van de training Effectief coachen en begeleiden heeft door haar gedrevenheid en enthousiasme mij een zeer goede leidraad gegeven om mijn collega's te coachen en de gesprekken van de afdeling op een hoger niveau te brengen. " - woe 11 okt 2017 08:34:28 UTC

"Ivonne van Raaij mijn coach van de training Effectief coachen en begeleiden heeft door haar gedrevenheid en enthousiasme mij een zeer goede … alles lezen - woe 11 okt 2017 08:34:28 UTC

Heleen Waltmann
starstarstarstarstar_half
9
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"In vond het een leuke en leerzame training. Rogier is een enthousiaste trainer. De kleine groep is prettig omdat dan iedereen persoonlijke aandacht krijgt. Ik heb de dagen als positief ervaren!" - woe 11 okt 2017 08:25:59 UTC

"In vond het een leuke en leerzame training. Rogier is een enthousiaste trainer. De kleine groep is prettig omdat dan iedereen persoonlijke a… alles lezen - woe 11 okt 2017 08:25:59 UTC

Kim Bloemen
starstarstarstarstar
Damage Support Employee
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Heb echt genoten van de twee interactieve trainingsdagen. Het wordt op een goede manier uitgelegd en er wordt goed ingegaan op verschillede situaties. Ik heb echt iets aan deze training gehad en ga met alle handvaten die ik heb gekregen zeker aan de slag in de praktijk." - woe 11 okt 2017 07:51:47 UTC

"Heb echt genoten van de twee interactieve trainingsdagen. Het wordt op een goede manier uitgelegd en er wordt goed ingegaan op verschillede … alles lezen - woe 11 okt 2017 07:51:47 UTC

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneren wij € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,7
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,6
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Liselot van Gerwen - 'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
Liselot van Gerwen
'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
9,3
Rogier van Bossum - Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
Rogier van Bossum
Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
9,2
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,8

Trainers

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,7

Keurmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt om naast je werk te leren. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze leeradviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 42.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel / chat met een leeradviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 69.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, meestal gratis annuleren!