Coach+Result

Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.790 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Merel Ottenheim
Klantenservice medewerkster
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Het was een erg leerzame training, deze werd ook op een hele fijne manier gegeven! Er hing een goede sfeer en de informatie was erg duidelijk, ook kon ik mijn aandacht er goed bijhouden, wat ik als erg positief ervaar. Ik ben benieuwd naar de eventuele volgende trainingen." - 01-11-2024 07:26

"Het was een erg leerzame training, deze werd ook op een hele fijne manier gegeven! Er hing een goede sfeer en de informatie was erg duidelij… alles lezen - 01-11-2024 07:26

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.790 ervaringen
starstarstarstarstar
Merel Ottenheim
Klantenservice medewerkster
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Het was een erg leerzame training, deze werd ook op een hele fijne manier gegeven! Er hing een goede sfeer en de informatie was erg duidelijk, ook kon ik mijn aandacht er goed bijhouden, wat ik als erg positief ervaar. Ik ben benieuwd naar de eventuele volgende trainingen." - 01-11-2024 07:26

"Het was een erg leerzame training, deze werd ook op een hele fijne manier gegeven! Er hing een goede sfeer en de informatie was erg duidelij… alles lezen - 01-11-2024 07:26

starstarstarstarstar
Michal Szymaniak
Service Witgoed Monteur
10
Communicatie training: Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Overtuigen / Feedback geven

"Gisteren heb ik een training gehad van Roy van Maurik.

Van tevoren dacht Wat moet ik hiermee, ik heb er eigenlijk niet zo’n zin in.

Ben nu heel blij dat ik gegaan ben, wat heb ik in een paar uur tijd veel van die man geleerd!

Elk onderwerp was boeiend en leerzaam.

Roy weet met zijn ervaring hoe hij elk type mens kan sturen. Hoop in de toekomst op nog een training van hem.

Van mij een dikke 10! Bedankt Roy!" - 31-10-2024 20:28

"Gisteren heb ik een training gehad van Roy van Maurik. Van tevoren dacht Wat moet ik hiermee, ik heb er eigenlijk niet zo’n zin in. Be… alles lezen - 31-10-2024 20:28

starstarstarstarstar_half
Niels Verweij
Directeur
9
Timemanagement training:Efficiënt en effectief benutten van (werk-)tijd/ Plannen en organiseren

"Fijne trainer, erg praktisch, scherpe en goede balans tussen de theorie en onze praktijk. Daarbij een goed verzorgde locatie en smakelijke lunch. Wehebben deze training gedaan met ons Salesteam, dit is een absolute aanrader voor andere teams!" - 30-10-2024 07:54

"Fijne trainer, erg praktisch, scherpe en goede balans tussen de theorie en onze praktijk. Daarbij een goed verzorgde locatie en smakelijke l… alles lezen - 30-10-2024 07:54

starstarstarstarstar
Sandra van der Heijden
Verkoopbinnendienst medewerkster Woonexpress
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Geweldige leerzame training, iedereen zou dit een keer moeten krijgen. En dan graag van Ivonne, wat een enthousiasme! Jij wist een lange dag boeiend te houden. Ik heb veel geleerd deze dag, ook over mezelf. Dank je wel Ivonne!" - 23-10-2024 18:12

"Geweldige leerzame training, iedereen zou dit een keer moeten krijgen. En dan graag van Ivonne, wat een enthousiasme! Jij wist een lange dag… alles lezen - 23-10-2024 18:12

starstarstarstarstar
Judith van Tilborg
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Hele duidelijke, leerzame training waar je privé zeker ook iets mee kunt.
Ivonne is een hele fijne trainster, door haar enthousiasme was de training zeker niet saai. Nogmaals bedankt Ivonne" - 18-10-2024 14:09

"Hele duidelijke, leerzame training waar je privé zeker ook iets mee kunt. Ivonne is een hele fijne trainster, door haar enthousiasme was de… alles lezen - 18-10-2024 14:09

starstarstarstarstar
Joyce Montanus
Klanteninfo/Klantenservice
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Erg fijne training. Ivonne is heel enthousiast en helpt je echt met de situaties die je zelf als lastig ervaart.
Ze zorgt ervoor dat de training boeiend blijft en zorgt dat informatie geven en oefeningen mooi afgewisseld worden." - 17-10-2024 15:22

"Erg fijne training. Ivonne is heel enthousiast en helpt je echt met de situaties die je zelf als lastig ervaart. Ze zorgt ervoor dat de tr… alles lezen - 17-10-2024 15:22

starstarstarstarstar
Yalou van Herpen
Klantenservice medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ivonne is een fijne trainer, ze is opgewekt en enthousiast. Wat aanstekelijk is waardoor wij vol energie mee konden doen aan de training. Ze is duidelijk een ervaren trainer en schudde zo vele bruikbare tips uit haar mouw. Jammer dat ze niet nog een handstand voor me wilde doen, maar ze verdient zeker een dikke 10!" - 16-10-2024 10:57

"Ivonne is een fijne trainer, ze is opgewekt en enthousiast. Wat aanstekelijk is waardoor wij vol energie mee konden doen aan de training. Ze… alles lezen - 16-10-2024 10:57

starstarstarstarstar
Quincy van Rooij
allroud medewerker klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik vond het een hele interessante en leuke training. Niet alles was nieuw voor me, maar wel fijn om weer bewust te worden van de gesprekstechnieken.

Ivonne is een hele enthousiaste trainer die heel goed kan uitleggen en kan zorgen dat je betrokken blijft. Ik heb me geen moment verveeld!" - 16-10-2024 07:25

"Ik vond het een hele interessante en leuke training. Niet alles was nieuw voor me, maar wel fijn om weer bewust te worden van de gesprekstec… alles lezen - 16-10-2024 07:25

starstarstarstarstar
Pim Verhoeven
Service Binnendienst
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Een hele fijne trainingsdag gehad van Ivonne. Veel geleerd die dag en handige tips meegekregen, hoe om te gaan in bepaalde situaties. Ook is er per persoon aandacht om de punten waar jij tegenaanloopt te bespreken en hierbij te helpen. Je neemt ook ieders anderen problemen mee en leert daar toch ook altijd iets van. Al met al, een zeer leerzame dag." - 16-10-2024 07:22

"Een hele fijne trainingsdag gehad van Ivonne. Veel geleerd die dag en handige tips meegekregen, hoe om te gaan in bepaalde situaties. Ook is… alles lezen - 16-10-2024 07:22

Michelle Geerling - Heinen
starstarstarstarstar
Michelle Geerling - Heinen
Medewerker HR Operations
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Vandaag heb ik een training gevolgd bij Roy. Ik ben onder de indruk van zijn enthousiasme, humor en energie. Vanaf het begin wist hij de groep te boeien en 'bij de les' te houden.

Door praktische voorbeelden en een duidelijke uitleg maakt hij het herkenbaar. De interactieve aanpak en het enthousiasme zorgden voor een fijne relaxte setting waarin iedereen zich betrokken voelde.

Fijn om veel aspecten op deze manier weer even 'op te frissen'. Ik zou Roy zeker aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar een enthousiaste en kundige trainer!" - 15-10-2024 18:44

"Vandaag heb ik een training gevolgd bij Roy. Ik ben onder de indruk van zijn enthousiasme, humor en energie. Vanaf het begin wist hij de gro… alles lezen - 15-10-2024 18:44

Michelle Geerling - Heinen
starstarstarstarstar
Michelle Geerling - Heinen
Medewerker HR Operations
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Vandaag heb ik een training gevolgd bij Roy. Ik ben onder de indruk van zijn enthousiasme, humor en energie. Vanaf het begin wist hij de groep te boeien en 'bij de les' te houden.

Door praktische voorbeelden en een duidelijke uitleg maakt hij het herkenbaar. De interactieve aanpak en het enthousiasme zorgden voor een fijne relaxte setting waarin iedereen zich betrokken voelde.

Fijn om veel aspecten op deze manier weer even 'op te frissen'. Ik zou Roy zeker aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar een enthousiaste en kundige trainer!" - 15-10-2024 15:43

"Vandaag heb ik een training gevolgd bij Roy. Ik ben onder de indruk van zijn enthousiasme, humor en energie. Vanaf het begin wist hij de gro… alles lezen - 15-10-2024 15:43

starstarstarstarstar
Klinkenberg
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Ivonne gaf de training met ontzettend veel enthousiasme, kennis en kunde. Het was een zeer leerzame training, waar goed ingegaan werd op de specifieke behoeften van ons bedrijf. Zeker een aanrader!" - 15-10-2024 09:02

"Ivonne gaf de training met ontzettend veel enthousiasme, kennis en kunde. Het was een zeer leerzame training, waar goed ingegaan werd op de … alles lezen - 15-10-2024 09:02

Thom van Zundert
starstarstarstarstar
Thom van Zundert
Account Manager Benelux
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Na het volgen van diverse sales trainingen heb ik onlangs deelgenomen aan de sessies van Roy. De combinatie van waardevolle, inhoudelijke tips en een fijne dosis humor maakte de trainingen niet alleen leerzaam, maar ook plezierig. De gestructureerde aanpak biedt me nu een helder kader voor toekomstige acquisitiegesprekken. Daarnaast zorgde de interactieve manier waarop verschillende inzichten en invalshoeken werden besproken, voor een extra toegevoegde waarde. Zeker een aanrader. Bedankt, Roy!" - 14-10-2024 14:35

"Na het volgen van diverse sales trainingen heb ik onlangs deelgenomen aan de sessies van Roy. De combinatie van waardevolle, inhoudelijke ti… alles lezen - 14-10-2024 14:35

starstarstarstarstar
Lars Dam
Projectmanager
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Ivonne, je bent naast een enthousiaste trainer, heel erg bedreven in je kennis. Je snapt heel goed waar je over praat en kan het praktisch toepassen op persoonlijke situaties.

Je hebt me goed geholpen met handige handvatten, en gaf me persoonlijke aandacht maar ook juist ruimte om met inbreng te komen die je op jouw eigen manier weet te verwerken in de training.

In de rollenspellen daag je ons uit goed te oefenen en geef je advies wanneer we vastlopen.

Het is super leerzaam geweest!" - 11-10-2024 07:33

"Ivonne, je bent naast een enthousiaste trainer, heel erg bedreven in je kennis. Je snapt heel goed waar je over praat en kan het praktisch t… alles lezen - 11-10-2024 07:33

starstarstarstarstar
Sanne Verschraagen
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Roy is een enthousiaste docent, met een goede energie die veel kennis heeft van communicatie. De sessies zijn helder en hebben een afwisselende invulling. Hierdoor kan je veel leren op een interactieve manier." - 10-10-2024 14:05

"Roy is een enthousiaste docent, met een goede energie die veel kennis heeft van communicatie. De sessies zijn helder en hebben een afwissele… alles lezen - 10-10-2024 14:05

starstarstarstarstar
Nick Poelenjee
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Roy van Maurik is een enorm enthousiaste en leuke trainer die erg veel kennis heeft van communicatie. Hij krijgt het voor elkaar om saaie "standaard" trainingen leuk maken om te volgen." - 10-10-2024 14:03

"Roy van Maurik is een enorm enthousiaste en leuke trainer die erg veel kennis heeft van communicatie. Hij krijgt het voor elkaar om saaie "s… alles lezen - 10-10-2024 14:03

Mehmet Oguz
starstarstarstarstar
Mehmet Oguz
Channel Manager
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Ondanks mijn ruime ervaring in de sales, hebben de trainingen van Roy bewezen van grote meerwaarde te zijn. Hij biedt nieuwe inzichten door meer structuur aan te brengen in de aanpak van je calls en meetings, geeft praktische tips om lastige momenten zelfverzekerd te keren, en helpt bij het herkennen van karakteristieken. Roy is een uitstekende leermeester met interactieve lessen waar je niet alleen van leert, maar ook van geniet. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt, Roy!" - 09-10-2024 14:29

"Ondanks mijn ruime ervaring in de sales, hebben de trainingen van Roy bewezen van grote meerwaarde te zijn. Hij biedt nieuwe inzichten door … alles lezen - 09-10-2024 14:29

starstarstarstarstar
Kuijpers
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Gisteren een hele fijne en leerzame training gehad van Ivonne. We hebben veel mogen leren van de duidelijke uitleg en leuke rollenspellen. Zeker een aanrader wanneer je tegen dingen aanloopt." - 09-10-2024 09:46

"Gisteren een hele fijne en leerzame training gehad van Ivonne. We hebben veel mogen leren van de duidelijke uitleg en leuke rollenspellen. Z… alles lezen - 09-10-2024 09:46

Claudia Leenaarts-Reniers
starstarstarstarstar
Claudia Leenaarts-Reniers
Medewerker Klantenservice
10
Incasso training: Financieel / Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining / Telefoneren

"Een hele leuke en leerzame training. Klein groepje, waardoor er tijd is voor allerlei vragen en scenario's. Genoeg trainingen gehad waarbij het moeilijk was om wakker te blijven in de middag, met een training van Roy zeker niet!" - 08-10-2024 18:45

"Een hele leuke en leerzame training. Klein groepje, waardoor er tijd is voor allerlei vragen en scenario's. Genoeg trainingen gehad waarbij… alles lezen - 08-10-2024 18:45

starstarstarstarstar
Antoinette Tekstra
Afdelingshoofd
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Fijne training gehad waarbij er ruimte was om aan de slag te gaan met de onderwerpen die we aan hebben gegeven.
Praktische invulling, ruimte voor reflectie. Veel energie. Goede lunch." - 08-10-2024 15:04

"Fijne training gehad waarbij er ruimte was om aan de slag te gaan met de onderwerpen die we aan hebben gegeven. Praktische invulling, ruim… alles lezen - 08-10-2024 15:04

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,7
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Michèle van Beekum
Michèle van Beekum
''Je bent nooit uitgeleerd''
9,2
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Trainers

Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Extra kenmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 84.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of neem contact op met onze klantenservice.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 123.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!