Coach + Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 1.072 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Nathalie Baars
Therapeutic Account Manager
9
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Zeer goede, enthousiaste, praktijk gerichte training,op maat,en zinvol voor een XF team! Zelfs voor ervaren medewerkers. Goede balans tussen doen en luisteren! Kortom: een aanrader voor iedereen die wil leren! " - 13-08-2018 09:11

"Zeer goede, enthousiaste, praktijk gerichte training,op maat,en zinvol voor een XF team! Zelfs voor ervaren medewerkers. Goede balans tussen… alles lezen - 13-08-2018 09:11

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Default

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 1.072 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Nathalie Baars
Therapeutic Account Manager
9
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Zeer goede, enthousiaste, praktijk gerichte training,op maat,en zinvol voor een XF team! Zelfs voor ervaren medewerkers. Goede balans tussen doen en luisteren! Kortom: een aanrader voor iedereen die wil leren! " - 13-08-2018 09:11

"Zeer goede, enthousiaste, praktijk gerichte training,op maat,en zinvol voor een XF team! Zelfs voor ervaren medewerkers. Goede balans tussen… alles lezen - 13-08-2018 09:11

Guido Berens
starstarstarstarstar
Guido Berens
Medewerker Klant Contact Center, KCC bij Broekhuis Holding
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Intensieve en praktijkgerichte training in een rustige en relaxte omgeving. Veel één op één momenten, erg leerzaam!
Coach + Result komt uiterst professioneel over met een betrouwbare uitstraling. Daarnaast zijn zijn humor en gezelligheid ook belangrijke uitgangspunten.
En over Anouk Smulders: super!" - 26-07-2018 13:26

"Intensieve en praktijkgerichte training in een rustige en relaxte omgeving. Veel één op één momenten, erg leerzaam! Coach + Result komt uit… alles lezen - 26-07-2018 13:26

starstarstarstarstar
Ine Maas
10
Coachend leidinggeven / Effectief coachen en begeleiden/ Management / Managementtraining

"Een interessante cursus waarbij je voldoende handvatten krijgt om de theorie ook in de praktijk toe te kunnen passen. Het enthousiasme van trainer Anouk werkte aanstekelijk en zorgde voor een positieve sfeer tijdens de cursus. " - 24-07-2018 13:45

"Een interessante cursus waarbij je voldoende handvatten krijgt om de theorie ook in de praktijk toe te kunnen passen. Het enthousiasme van t… alles lezen - 24-07-2018 13:45

starstarstarstarstar
Susan Vos-Evers
Financieel Adviseur
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"In juli heb ik een tweede telefoontraining van Anouk gehad. Ook over deze tweede training was ik erg te spreken. Ik heb weer nieuwe technieken geleerd die ik in de praktijk kan toepassen. Kortom, volop stof gehad om in de praktijk mee aan de slag te gaan! Een tweede training is dan ook zeker aan te raden. Anouk is een prettige trainer en geeft fijne feedback. " - 24-07-2018 09:54

"In juli heb ik een tweede telefoontraining van Anouk gehad. Ook over deze tweede training was ik erg te spreken. Ik heb weer nieuwe techniek… alles lezen - 24-07-2018 09:54

starstarstarstarstar
Op de Weegh
10
Coachend leidinggeven / Effectief coachen en begeleiden/ Management / Managementtraining

"Goede energieke training. Praktijkoefeningen interactief en een goede sfeer om ook echt te kunnen leren. Duidelijke uitleg en basisprincipes om verder in de praktijk te brengen. Anouk is energiek en zeer inhoudsdeskundig." - 24-07-2018 05:47

"Goede energieke training. Praktijkoefeningen interactief en een goede sfeer om ook echt te kunnen leren. Duidelijke uitleg en basisprincipes… alles lezen - 24-07-2018 05:47

starstarstarstarstar_half
Yvonne Hopstaken
service-agent/direct coach
9
Coachend leidinggeven / Effectief coachen en begeleiden/ Management / Managementtraining

"Het enthousiasme van Anouk motiveert mij om aan de slag te gaan met haar tips. De training stimuleert enorm en je zou er zo nog een paar dagen aan vast willen plakken." - 22-07-2018 06:41

"Het enthousiasme van Anouk motiveert mij om aan de slag te gaan met haar tips. De training stimuleert enorm en je zou er zo nog een paar dag… alles lezen - 22-07-2018 06:41

starstarstarstarstar
Marianne De Jong
Projectleider
10
Coachend leidinggeven / Effectief coachen en begeleiden/ Management / Managementtraining

"Praktisch, met handvaten om het te borgen. Aandacht wordt goed verdeeld over de groep. Zeer enthouisiast en gedreven. Ga het geleerde zeker in de praktijk brengen. Veel geleerd, zou het zeker aanbevelen" - 20-07-2018 18:43

"Praktisch, met handvaten om het te borgen. Aandacht wordt goed verdeeld over de groep. Zeer enthouisiast en gedreven. Ga het geleerde zeker … alles lezen - 20-07-2018 18:43

starstarstarstarstar
Delano Ooijen
Backoffice manager
10
Coachend leidinggeven / Effectief coachen en begeleiden/ Management / Managementtraining

"Zeer positieve cursus waarbij de trainer/coach de grootste bijdrage heeft gehad in het positieve resultaat. Zeer heldere stof welke gelijk in praktijk toepasbaar is. Veel tips en trucks gekregen welke per persoon werden afgestemd." - 19-07-2018 09:07

"Zeer positieve cursus waarbij de trainer/coach de grootste bijdrage heeft gehad in het positieve resultaat. Zeer heldere stof welke gelijk i… alles lezen - 19-07-2018 09:07

Guido Thiessens
starstarstarstarstar
Guido Thiessens
Sales Manager Zuid Matrix Fitness NL
10
Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkoopgesprekken/ Advies / Verkooptraining

"Waarde voor de klant benadrukt
To the point tips
Handvatten voor gespreksvoering
Betere structuur in de werkwijze
Omgaan met bewaren en daarop technieken toepassen.
Correcte formuleren van afspraakbevestiging.
Vraagtechnieken toepassen in gesprekken.
Houding en verbale communicatie toepassen in gesprekken." - 18-07-2018 14:37

"Waarde voor de klant benadrukt To the point tips Handvatten voor gespreksvoering Betere structuur in de werkwijze Omgaan met bewaren en … alles lezen - 18-07-2018 14:37

starstarstarstarstar
Alex van den Berg
Hoofd Verkoop Nederland
10
Coachend leidinggeven / Effectief coachen en begeleiden/ Management / Managementtraining

"We hebben deze opleiding gevolgd als aanvulling op een eerdere opleiding. Ook hier weer een zeer enthousiaste trainer voor de groep. Anouk weet de deelnemers te motiveren en laat je zelf nadenken. Het is een zeer interactieve opleiding. Ik heb weer een aantal vaardigheden geleerd die me helpen me te ontwikkelen in mijn "nieuwe" rol als Hoofd Verkoop." - 17-07-2018 07:04

"We hebben deze opleiding gevolgd als aanvulling op een eerdere opleiding. Ook hier weer een zeer enthousiaste trainer voor de groep. Anouk w… alles lezen - 17-07-2018 07:04

starstarstarstarstar
Miriam Meulenberg
Therapeutic Account Mananger Oncology
10
Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkoopgesprekken/ Advies / Verkooptraining

"Zeer enthousiaste coach. Heeft ons ondanks veel ervaring binnen de groep waardevolle tips kunnen geven hoe we nog beter kunnen worden in onze verkoop gesprekken.
De dag verliep gestructureerd en er was voor iedereen tuimte om te leren. " - 16-07-2018 06:38

"Zeer enthousiaste coach. Heeft ons ondanks veel ervaring binnen de groep waardevolle tips kunnen geven hoe we nog beter kunnen worden in onz… alles lezen - 16-07-2018 06:38

starstarstarstarstar_half
Nicole de Jong
sales account manager
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Het was een zeer leerzame training. Ik ben aan de slag gegaan met het meer affective tonen en het stellen van open vragen. Hierin moet ik nog veel stappen maken. Hij neemt rustig de tijd voor je. We hebben gesprekken geoefend en ik heb vragen op papier gezet en deze besproken. Top!! Ik ben er erg blij mee" - 12-07-2018 08:55

"Het was een zeer leerzame training. Ik ben aan de slag gegaan met het meer affective tonen en het stellen van open vragen. Hierin moet ik no… alles lezen - 12-07-2018 08:55

starstarstarstarstar_border
Dimitry Coenen
Accountmanager
8
Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkoopgesprekken/ Advies / Verkooptraining

"2 daagse Training Sales gedaan met 3 collegae, Liselot geeft een opengevoel waar je dus fouten mag maken en dus iets kunt leren. De tijd wordt zeer zwaar benut dit met name door de bevlogenheid van de Trainster zelf. ( was even wennen). " - 04-07-2018 08:16

"2 daagse Training Sales gedaan met 3 collegae, Liselot geeft een opengevoel waar je dus fouten mag maken en dus iets kunt leren. De tijd wor… alles lezen - 04-07-2018 08:16

starstarstarstarstar
Jan Stroeve
Floormanager
10
Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkoopgesprekken/ Advies / Verkooptraining

"Zeer leerzame traningsdagen waarin alle aspecten ruim aan bod kwamen en waar er een boek meegegeven werd met opdrachten om in de praktijk te kunnen oefenen dat gaan we zeker doen" - 03-07-2018 14:40

"Zeer leerzame traningsdagen waarin alle aspecten ruim aan bod kwamen en waar er een boek meegegeven werd met opdrachten om in de praktijk te… alles lezen - 03-07-2018 14:40

Bas Goudriaan
starstarstarstarstar
Bas Goudriaan
Verkoopadviseur bij Piet Klerkx
10
Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkoopgesprekken/ Advies / Verkooptraining

"Uiterst leerzame training, inhoud van een prettig instap niveau maar met een hoog leer plafond.
Sjoerd weet het op een interactieve wijze te begeleiden en houd iedereen geïnteresseerd.
Food for thought, Sjoerd dankjewel! " - 03-07-2018 14:38

"Uiterst leerzame training, inhoud van een prettig instap niveau maar met een hoog leer plafond. Sjoerd weet het op een interactieve wijze t… alles lezen - 03-07-2018 14:38

starstarstarstarstar
Gina Van de klok
10
Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkoopgesprekken/ Advies / Verkooptraining

"Training gehad van Sjoerd. Was top erg veel geleerd. We gaan deze ervaringen zeker toepassen. Sjoerd was erg duidelijk en super enthousiast. Vooral de rollenspellen werkte erg goed. Ben erg tevreden!" - 03-07-2018 14:37

"Training gehad van Sjoerd. Was top erg veel geleerd. We gaan deze ervaringen zeker toepassen. Sjoerd was erg duidelijk en super enthousiast.… alles lezen - 03-07-2018 14:37

starstarstarstarstar
Jesper Vink
Verkoper Meubelen
10
Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkoopgesprekken/ Advies / Verkooptraining

"Ontzettend professionele en persoonlijke training. Relevante onderwerpen behandeld en erg veel geleerd. Sjoerd is erg enthousiast en enthousiasmerend. Ook het naslagwerk is erg inspirerend. 2 gezellige en leerzame dagen gehad." - 03-07-2018 14:37

"Ontzettend professionele en persoonlijke training. Relevante onderwerpen behandeld en erg veel geleerd. Sjoerd is erg enthousiast en enthous… alles lezen - 03-07-2018 14:37

starstarstarstarstar_half
Jeroen Legters
Leaseadviseur
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Goede ervaring met Rogier.
Eerste indruk was goed maar vrij algemeen, dit kwam ook door het feit dat we in een groep zaten.
Hierna is Rogier naast mij gaan zitten met een aantal gesprekken, dit heeft me goed geholpen.
Rogier komt, zonder dat je het zelf weet, achter verbeterpunten waar je tegenaanloopt in een gesprek.

Fijne uitleg en feedback!" - 02-07-2018 10:46

"Goede ervaring met Rogier. Eerste indruk was goed maar vrij algemeen, dit kwam ook door het feit dat we in een groep zaten. Hierna is Rogi… alles lezen - 02-07-2018 10:46

Lynn Bouton
starstarstarstarstar
Lynn Bouton
recruiter
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Er werd gezorgd voor een vertrouwelijke sfeer, waarin iedereen kon leren van elkaars en zijn eigen fouten in een veilige omgeving. De locatie is fantastisch! De inhoud was gekend (communicatie), maar zo goed gebracht en verfrissend dat je weer kritisch naar jezelf kijkt. Met erg handige en praktische tips die je aan de hand van opdrachten direct kan toepassen. " - 29-06-2018 14:17

"Er werd gezorgd voor een vertrouwelijke sfeer, waarin iedereen kon leren van elkaars en zijn eigen fouten in een veilige omgeving. De locati… alles lezen - 29-06-2018 14:17

starstarstarstarstar
Justin Miegielsen
Relatiebeheerder
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Leerzaam, handige tips en tricks, enthousiaste trainster in een leuke ruimte. Je kan veel punten meenemen in de praktijk! Ieder onderdeel van een verkoopgesprek wordt uitgebreid besproken en geoefend door rollenspellen." - 28-06-2018 14:36

"Leerzaam, handige tips en tricks, enthousiaste trainster in een leuke ruimte. Je kan veel punten meenemen in de praktijk! Ieder onderdeel va… alles lezen - 28-06-2018 14:36

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,6
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,6
Liselot van Gerwen - 'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
Liselot van Gerwen
'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
9,4
Rogier van Bossum - Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
Rogier van Bossum
Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
9,3
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Leerproducten (17)

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8

Keurmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt om naast je werk te leren. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze leeradviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 73.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel / chat met een leeradviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 81.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!