Coach + Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Ulvenhout

9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 1.000 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Andrea Hilgeman
verkoper
10
Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkoopgesprekken/ Advies / Verkooptraining

"Was een leerzame dag op naar meer groei met de verkoopgesprekken. Super fijn om geholpen te worden met structuur in de gespreksopbouw. Opbouwende dag zo, met een heerlijke lunch. Goed verzorgd! " - 18-05-2018 14:16

"Was een leerzame dag op naar meer groei met de verkoopgesprekken. Super fijn om geholpen te worden met structuur in de gespreksopbouw. Opbou… alles lezen - 18-05-2018 14:16

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Default

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 1.000 ervaringen
starstarstarstarstar
Andrea Hilgeman
verkoper
10
Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkoopgesprekken/ Advies / Verkooptraining

"Was een leerzame dag op naar meer groei met de verkoopgesprekken. Super fijn om geholpen te worden met structuur in de gespreksopbouw. Opbouwende dag zo, met een heerlijke lunch. Goed verzorgd! " - 18-05-2018 14:16

"Was een leerzame dag op naar meer groei met de verkoopgesprekken. Super fijn om geholpen te worden met structuur in de gespreksopbouw. Opbou… alles lezen - 18-05-2018 14:16

starstarstarstarstar
Marianne Kariebo-Aksoy
Verkoop adviseur
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Hele leuke en leerzame training! Vooral veel tips en trucs gehad om tijdens de verkoop toe te kunnen passen om een betere verkoopadviseur te worden. Ik raad deze training zeker aan iedereen aan!" - 18-05-2018 14:13

"Hele leuke en leerzame training! Vooral veel tips en trucs gehad om tijdens de verkoop toe te kunnen passen om een betere verkoopadviseur te… alles lezen - 18-05-2018 14:13

Cyrill van Oorschot
starstarstarstarstar
Cyrill van Oorschot
Vestigingsmanager bij Tulp Keukens
10
Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkoopgesprekken/ Advies / Verkooptraining

"Fantastische training vol passie gekregen van Liselot! Onwijs veel zin om dit in de praktijk te gaan gebruiken! Duidelijk uitleg op een hele professionele, maar zeker leuke manier! De dag vliegt voorbij" - 17-05-2018 14:38

"Fantastische training vol passie gekregen van Liselot! Onwijs veel zin om dit in de praktijk te gaan gebruiken! Duidelijk uitleg op een hele… alles lezen - 17-05-2018 14:38

starstarstarstarstar_half
Rogier van Bossum
Driverdesk employee
9
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Veel geleerd over het 'denken'van de mens waardoor je altijd geconcentreerd moet zijn. Training was daarom dus ook leerzaam. Had misschien zelf nog meer over open/breedte vragen willen leren omdat je dan op den duur een 'voorraadje' vragen leert aanleggen. " - 17-05-2018 12:01

"Veel geleerd over het 'denken'van de mens waardoor je altijd geconcentreerd moet zijn. Training was daarom dus ook leerzaam. Had misschien z… alles lezen - 17-05-2018 12:01

Niels Pot
starstarstarstarstar
Niels Pot
Accountmanager Bedrijven bij Rabobank Drachten Friesland Oost
10
Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkoopgesprekken/ Advies / Verkooptraining

"Sjoerd heb ik ervaren als een zeer gemoedelijke en gedreven trainer. Inhoudelijk erg sterk, de stof is leerzaam en de wijze waarop er wordt gedoceerd bevalt prima. De cursus is erg praktijkgericht, wat voor mij fijn leren was. Aanrader!" - 17-05-2018 10:09

"Sjoerd heb ik ervaren als een zeer gemoedelijke en gedreven trainer. Inhoudelijk erg sterk, de stof is leerzaam en de wijze waarop er wordt … alles lezen - 17-05-2018 10:09

starstarstarstarstar
Jaleesa Bindels
Vehicle Services Driversdesk Employee
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Heel duidelijke info. interactief maakt het prettig luisteren en leer je veel. Fijne trainer die weet waar hij het over heeft en je oplossingen bied voor de problemen die jij ervaart. Legt geend dingen op maar geeft je handvaten die je je eigen kan maken." - 17-05-2018 08:25

"Heel duidelijke info. interactief maakt het prettig luisteren en leer je veel. Fijne trainer die weet waar hij het over heeft en je oplossin… alles lezen - 17-05-2018 08:25

Mahmoud Al Sayed
starstarstarstarstar
Mahmoud Al Sayed
Accountmanager MKB bij Rabobank Drachten Friesland Oost
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Excellente programma op het gebied van gesprekstechnieken gevolgd. Ik ben voorzien van eye openers, die ik niet eerder heb gekregen. De programma als trainer Sjoerd Wenselaar zijn echt uniek en leuk om te doen!" - 16-05-2018 14:59

"Excellente programma op het gebied van gesprekstechnieken gevolgd. Ik ben voorzien van eye openers, die ik niet eerder heb gekregen. De prog… alles lezen - 16-05-2018 14:59

Hein Kleefstra
starstarstarstarstar
Hein Kleefstra
Accountmanager MKB Rabobank
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Een top coachingstraject gehad met in Sjoerd Wenselaar een super aanstekelijke, enthousiaste en ervaren trainer. Met geniale trucjes voor in gesprekken, effectieve technieken en concrete voorbeelden in korte tijd heel veel geleerd!" - 16-05-2018 10:09

"Een top coachingstraject gehad met in Sjoerd Wenselaar een super aanstekelijke, enthousiaste en ervaren trainer. Met geniale trucjes voor in… alles lezen - 16-05-2018 10:09

starstarstarstarstar
Douwe Vermaning
Financieringsspecialist Grootzakelijk
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Een geweldige ervaring; een training verzorgd door Sjoerd Wenselaar. Met duidelijke guidance waar je goed met aan de slag kan. De tips/trucs zijn direct toepasbaar. Een uitdaging om het beste uit jezelf te halen op commercieel vlak met oog voor de klant. Een échte aanrader! " - 15-05-2018 14:46

"Een geweldige ervaring; een training verzorgd door Sjoerd Wenselaar. Met duidelijke guidance waar je goed met aan de slag kan. De tips/trucs… alles lezen - 15-05-2018 14:46

starstarstarstarstar
Steven Vis
Inside Sales Manager
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Zeer concrete training! Heel erg goed toepasbaar en bruikbaar in de praktijk! Je leert zeer bewust een eerste gesprek te voeren met als doel een afspraak te maken. Het gesprek is opgedeeld on verschillende fases en per fase wordt uitgebreid ingezoomd op de do’s en dont’s. " - 15-05-2018 14:38

"Zeer concrete training! Heel erg goed toepasbaar en bruikbaar in de praktijk! Je leert zeer bewust een eerste gesprek te voeren met als doel… alles lezen - 15-05-2018 14:38

starstarstarstarstar
Maarten Van zeeland
Sales manager
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Hele praktische, nuttige cursus! Kwestie van oefenen, nu doorpakken. Faciliteiten en lunch prima in orde. Joyce zeer kundig en prettig voor de groep. Leuke club cursisten en kunnen leren van de ervaringen van de andere cursisten. Lang verhaal kort, goed!! " - 15-05-2018 14:37

"Hele praktische, nuttige cursus! Kwestie van oefenen, nu doorpakken. Faciliteiten en lunch prima in orde. Joyce zeer kundig en prettig voor … alles lezen - 15-05-2018 14:37

starstarstarstarstar
Lisette Koppelman
Market Strategy Specialist
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Ik vond het erg leerzaam en duidelijk. Veel tips en triggers voor in de praktijk. Leuke manier om te leren en goed dat er gelijk een terugkoppeling is binnen het team en van Joyce. " - 15-05-2018 14:36

"Ik vond het erg leerzaam en duidelijk. Veel tips en triggers voor in de praktijk. Leuke manier om te leren en goed dat er gelijk een terugko… alles lezen - 15-05-2018 14:36

starstarstarstarstar
Klaas de Jong
Accountmanager
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Een top cursus door een uitstekende trainer. Op een eenvoudige manier leer je diepgaande gesprekken te voeren om zo het onderste uit de kan te halen. Zowel op commercieel als strategisch gebied erg leerzaam. " - 15-05-2018 11:53

"Een top cursus door een uitstekende trainer. Op een eenvoudige manier leer je diepgaande gesprekken te voeren om zo het onderste uit de kan … alles lezen - 15-05-2018 11:53

starstarstarstarstar
Ron Lemmers
Service monteur
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Mijn Trainer is Liselot van Gerwen, zij heeft de cursus met veel energie ,geduld en humor aan ons gegeven. Door het volgen van deze cursus heeft mij diverse handvaten gegeven om beter en gerichter vragen te durven te stellen naar klanten. En feedback durven te vragen aan mijn collega's. De diverse tips en trucs uit de cursus gebruik ik dan ook dankbaar in mijn privé situaties met puberende kinderen." - 14-05-2018 05:28

"Mijn Trainer is Liselot van Gerwen, zij heeft de cursus met veel energie ,geduld en humor aan ons gegeven. Door het volgen van deze cursus h… alles lezen - 14-05-2018 05:28

starstarstarstarstar
Niels Lubbersen
Leidinggevend monteur
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Geweldige ervaring... Zeker om alles gelijk in de praktijk toe te passen. Liselot gaf de groep positiviteit en energie. Zodat het een aangename en leerzame cursus was. Zeker een aanrader...!!" - 09-05-2018 11:30

"Geweldige ervaring... Zeker om alles gelijk in de praktijk toe te passen. Liselot gaf de groep positiviteit en energie. Zodat het een aangen… alles lezen - 09-05-2018 11:30

starstarstarstarstar
Harry Beek
Leidinggevend monteur
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Het was een leerzame en leuke cursus. Erg prettig in de omgang met de groep en goede verschillen aangegeven hoe met situaties om te gaan. Ik ga daar wel wat aan hebben in de toekomst." - 09-05-2018 11:30

"Het was een leerzame en leuke cursus. Erg prettig in de omgang met de groep en goede verschillen aangegeven hoe met situaties om te gaan. Ik… alles lezen - 09-05-2018 11:30

starstarstarstarstar
Roger Rietveld
Gereedschapaangevend monteur
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

""Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder erg leerzaam locatie goed informatie omtrent cursus top ga dit zeker toepassen in mijn werk " " - 09-05-2018 11:28

""Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder erg leerzaam locat… alles lezen - 09-05-2018 11:28

starstarstarstarstar
Jeroen Veenendaal
Service technicus
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder ,super leerzaam informatie omtrent cursus top ga dit zeker toepassen in mijn werk " - 09-05-2018 11:24

"Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder ,super leerzaam inf… alles lezen - 09-05-2018 11:24

starstarstarstarstar
Frank Rijkers
Service monteur
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder erg leerzaam locatie goed informatie omtrent cursus top ga dit zeker toepassen in mijn werk " - 09-05-2018 08:59

"Liselot van gerwen heeft de training geweldig goed gegeven fijn persoon om naar te luisteren en ook veel gelachen verder erg leerzaam locati… alles lezen - 09-05-2018 08:59

starstarstarstarstar
Xander Ellenbroek
Baas
10
Training Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Zeer leerzame maar ook leuke cursus heb er veel van geleerd heb ook veel kunnen toepassen buiten de zaak om
Alles was ook goed geregeld en het waren leuke werk groepjes" - 09-05-2018 08:45

"Zeer leerzame maar ook leuke cursus heb er veel van geleerd heb ook veel kunnen toepassen buiten de zaak om Alles was ook goed geregeld en … alles lezen - 09-05-2018 08:45

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,6
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Liselot van Gerwen - 'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
Liselot van Gerwen
'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
9,4
Rogier van Bossum - Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
Rogier van Bossum
Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
9,3
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,8

Leerproducten (16)

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,8
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8

Keurmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt om naast je werk te leren. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze leeradviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 72.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel / chat met een leeradviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 78.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, meestal gratis annuleren!