Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.569 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Alan Smit
Accountmanager
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Super enthousiast, laagdrempelig, energiek! Een zeer prettige en leerzame cursus waarbij je geen enkele belemmering voelt om je leerpunten bloot te geven en aan te scherpen. Een aanrader ook al heb je al ervaring met uitgaand bellen. Goede en heldere uitleg van structuur en het hoe en waarom" - 16-01-2020 15:08

"Super enthousiast, laagdrempelig, energiek! Een zeer prettige en leerzame cursus waarbij je geen enkele belemmering voelt om je leerpunten b… alles lezen - 16-01-2020 15:08

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.569 ervaringen
starstarstarstarstar
Alan Smit
Accountmanager
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Super enthousiast, laagdrempelig, energiek! Een zeer prettige en leerzame cursus waarbij je geen enkele belemmering voelt om je leerpunten bloot te geven en aan te scherpen. Een aanrader ook al heb je al ervaring met uitgaand bellen. Goede en heldere uitleg van structuur en het hoe en waarom" - 16-01-2020 15:08

"Super enthousiast, laagdrempelig, energiek! Een zeer prettige en leerzame cursus waarbij je geen enkele belemmering voelt om je leerpunten b… alles lezen - 16-01-2020 15:08

starstarstarstarstar
Bilgihan Yildirim
Accountmanager
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Energiek, spontaan, laagdrempelig! Goede sfeer, echt een aanrader.
Je gaat positief hier bij Maryam de deur uit. Je krijgt handvaten mee, waar je echt wat aan hebt. Ik raad Coach+Result zeker aan. Vooral een les van Maryam. " - 16-01-2020 15:08

"Energiek, spontaan, laagdrempelig! Goede sfeer, echt een aanrader. Je gaat positief hier bij Maryam de deur uit. Je krijgt handvaten mee, … alles lezen - 16-01-2020 15:08

starstarstarstarstar
Marjan vd Steen
ICT manager
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Het was een zeer leerzame dag, onze coach was erg gedreven, enthousiast, en vooral erg open. Waardoor er mooie interacties ontstonden met elkaar. Ik kan je deze training zeker aanraden." - 16-01-2020 10:13

"Het was een zeer leerzame dag, onze coach was erg gedreven, enthousiast, en vooral erg open. Waardoor er mooie interacties ontstonden met el… alles lezen - 16-01-2020 10:13

starstarstarstarstar
Mariska Hilgenkamp-Boer
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Maryam weet op een boeiende en energieke wijze de cursusdag voor te zitten. Leerzaam en daadkrachtig, dat vind ik prettig.
Inhoudelijk een duidelijk en begrijpelijke inhoud maakt dat alles meteen toepasbaar is in de praktijk." - 15-01-2020 14:59

"Maryam weet op een boeiende en energieke wijze de cursusdag voor te zitten. Leerzaam en daadkrachtig, dat vind ik prettig. Inhoudelijk een … alles lezen - 15-01-2020 14:59

starstarstarstarstar
Jeffrey Cremers
Verzekeringsadviseur
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Een goede training, met een trainer die enthousiast voor de groep staat en vooral ook plezier in haar werk uitstraalt. De training is duidelijk en maar vooral ook erg actief." - 15-01-2020 14:58

"Een goede training, met een trainer die enthousiast voor de groep staat en vooral ook plezier in haar werk uitstraalt. De training is duidel… alles lezen - 15-01-2020 14:58

starstarstarstarstar
Mitchel van Mierle
Commercieel Adviseur A
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Zeer fijne coach die ons goed op scherp zet. Training waar je echt wat aan hebt in je dagelijkse werkzaamheden. Dankjewel Maryam en wellicht word je dit jaar ook de beste “bestaande” coach." - 15-01-2020 14:57

"Zeer fijne coach die ons goed op scherp zet. Training waar je echt wat aan hebt in je dagelijkse werkzaamheden. Dankjewel Maryam en wellicht… alles lezen - 15-01-2020 14:57

Marjolijn Prinsen-Tingen
starstarstarstarstar
Marjolijn Prinsen-Tingen
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Heel enthousiast en duidelijk. 2 fijne dagen gehad en veel van Maryam geleerd. Ik ga de geleerde aspecten met veel plezier invoeren op het werk en in de klantgesprekken en in het dagelijkse werk." - 15-01-2020 14:57

"Heel enthousiast en duidelijk. 2 fijne dagen gehad en veel van Maryam geleerd. Ik ga de geleerde aspecten met veel plezier invoeren op het w… alles lezen - 15-01-2020 14:57

starstarstarstarstar
Femie Van Schoonhoven
Senior Adviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Praktijk gerichte opleiding door een super gedreven trainster. Zowel theorie als praktijk behandeld.We gaan dit direct toepassen op ons adviescentrum. Training is gegeven op eigen locatie.Ga zo door met deze instelling. " - 09-01-2020 15:41

"Praktijk gerichte opleiding door een super gedreven trainster. Zowel theorie als praktijk behandeld.We gaan dit direct toepassen op ons advi… alles lezen - 09-01-2020 15:41

starstarstarstarstar
Anja Hager
Adviseur Advuescentrum
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Vandaag een training van Maryam gehad. Veel goede tips en praktijkvoorbeelden. Maryam geeft de training met veel passie en energie. En nu ga ik het in oraktijk brengen. Bedankt Maryam. " - 09-01-2020 15:40

"Vandaag een training van Maryam gehad. Veel goede tips en praktijkvoorbeelden. Maryam geeft de training met veel passie en energie. En nu ga… alles lezen - 09-01-2020 15:40

starstarstarstarstar
Gonda Degens
Senior
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super bruikbare training. Veel geleerd en zeker toepasbaar op de werkvloer. Lekker op eigen locatie in Apeldoorn dat was ook fijn. Ook fijn dat je he eigen gesprek terug kunt luisteren. Daar leer ik het meest van. Ook de afwisseling van theorie en praktijk is goed op elkaar afgestemd. Zeker een aanrader. Super leuke trainer!" - 09-01-2020 15:39

"Super bruikbare training. Veel geleerd en zeker toepasbaar op de werkvloer. Lekker op eigen locatie in Apeldoorn dat was ook fijn. Ook fijn … alles lezen - 09-01-2020 15:39

starstarstarstarstar
Maaike den Bakker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Ik heb de training gehad bij ons op locatie in apeldoorn. Erg leuk en leerzame dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer enthousiaste trainster. Hopelijk krijgen we vaker een training van maryam. Zou leuk zijn. Dag vloog voorbij. Zal coach en result dan ook bij iedereen aanbevelen. Bedankt voor de leuke dag" - 09-01-2020 15:38

"Ik heb de training gehad bij ons op locatie in apeldoorn. Erg leuk en leerzame dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer enthousiaste tr… alles lezen - 09-01-2020 15:38

Jane-Ann Meijer
starstarstarstarstar_half
Jane-Ann Meijer
9
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Ik heb de training gevolgd bij ons op locatie in Apeldoorn. Maryam is een energieke enthousiaste trainer, die goed inspeelt op wat voor jou van toepassing is op basis van de theorie. De training was voor ons toegespitst op retentie, oftewel klantbeeld. Ik heb weer veel geleerd in deze training." - 09-01-2020 15:38

"Ik heb de training gevolgd bij ons op locatie in Apeldoorn. Maryam is een energieke enthousiaste trainer, die goed inspeelt op wat voor jou … alles lezen - 09-01-2020 15:38

starstarstarstarstar
Sam Fincham
Teamleider Adviescentrum Univé
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Super training gehad van Maryam. Vol energie en mooi hoe de theorie geënt wordt op de praktijk binnen onze organisatie. Zeker een aanrader. Lange dag gehad maar door de drive van Maryam vloog de tijd." - 09-01-2020 15:38

"Super training gehad van Maryam. Vol energie en mooi hoe de theorie geënt wordt op de praktijk binnen onze organisatie. Zeker een aanrader. … alles lezen - 09-01-2020 15:38

starstarstarstarstar_half
N. Berbers
9
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Super goede en leerzame training gehad van Ivonne. Veel bruikbare tools aangereikt gekregen. Ik heb dit inmiddels al een paar keer toegepast en ook uitgelegd aan mensen in mijn omgeving. Zeker een aanrader!" - 30-12-2019 15:21

"Super goede en leerzame training gehad van Ivonne. Veel bruikbare tools aangereikt gekregen. Ik heb dit inmiddels al een paar keer toegepast… alles lezen - 30-12-2019 15:21

starstarstarstarstar
Kim de Goeij
Teamleader New Business Sales
10
Managementvaardigheden / Managementtraining / Coachend leidinggeven / Effectief coachen en begeleiden/

"Goede leuke training. Heeft me verder geholpen in het trainen en coachen van medewerkers. Altijd al geweten dat voorbereiden belangrijk is, maar nu ook hulpmiddelen gekregen in hoe voor te bereiden" - 19-12-2019 11:06

"Goede leuke training. Heeft me verder geholpen in het trainen en coachen van medewerkers. Altijd al geweten dat voorbereiden belangrijk is, … alles lezen - 19-12-2019 11:06

starstarstarstarstar
Regina Pels
projectcoördinator
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk had zich goed ingelezen in de organisatie en kon daardoor haar training ook echt op de organisatie afstemmen. Haar enthousiasme en bevlogenheid zorgden ervoor dat de training erg boeiend was en zeer leerzaam. De coaching on the spot heb ik als zeer prettig ontvangen. Haar manier van feedback geven is erg aangenaam, het voelde ook helemaal niet ongemakkelijk dat ze naast me zat." - 18-12-2019 15:29

"Anouk had zich goed ingelezen in de organisatie en kon daardoor haar training ook echt op de organisatie afstemmen. Haar enthousiasme en bev… alles lezen - 18-12-2019 15:29

starstarstarstarstar
Sanne Fedi
Customer Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk is een fijne coach die je goede tips geeft waarmee je gelijk aan de slag kan. Vooral de coaching on the spot was erg leerzaam. De omgang met haar is dan ook erg prettig. " - 18-12-2019 15:23

"Anouk is een fijne coach die je goede tips geeft waarmee je gelijk aan de slag kan. Vooral de coaching on the spot was erg leerzaam. De omga… alles lezen - 18-12-2019 15:23

starstarstarstarstar_half
Tamara Pfaff
Customer Service
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk, ontzettend bedankt voor de leuke positieve training en alle tips en handvatten. Vooral de on the spot coaching vond ik heel fijn en waardevol. Directe tips en trics op de werkvloer waar ik heel veel aan heb in mijn dagelijkse werk." - 18-12-2019 12:10

"Anouk, ontzettend bedankt voor de leuke positieve training en alle tips en handvatten. Vooral de on the spot coaching vond ik heel fijn en w… alles lezen - 18-12-2019 12:10

Youssra Boukhiar
starstarstarstarstar
Youssra Boukhiar
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Erg leuke en vooral leerzame training. De training is erg interactief waardoor de theorie goed blijft hangen. Anouk is een goede motivator. Ik heb veel nuttige tips gekregen die ik kan toepassen in de praktijk. Kortom een topper! " - 18-12-2019 10:06

"Erg leuke en vooral leerzame training. De training is erg interactief waardoor de theorie goed blijft hangen. Anouk is een goede motivator. … alles lezen - 18-12-2019 10:06

Eline Geurtsen
starstarstarstarstar
Eline Geurtsen
Financieel adviseur
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Super! Ivonne luistert goed en houdt je een spiegel voor. De een op een coaching is heel erg waardevol. De rollenspellen helpen je uit je comfort zone te komen. Haar energie werkt aanstekelijk :) " - 11-12-2019 15:20

"Super! Ivonne luistert goed en houdt je een spiegel voor. De een op een coaching is heel erg waardevol. De rollenspellen helpen je uit je co… alles lezen - 11-12-2019 15:20

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,8
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Udo Heesen - ‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
Udo Heesen
‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
9,5

Producten (23)

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,8

Extra kenmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 76.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 100.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!