Bas de Kroon

Bas de Kroon

9,9
Gemiddeld cijfer voor Bas de Kroon
Gebaseerd op 53 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Maurice Risse
Commercieel Binnendienst
10
Sales training: Telefonisch verkopen / Telefonische verkoopgesprekken / Verkooptraining

"Het was een leerzame training. Legde alles goed uit en heb hier veel van opgestoken. De training begon goed, aangezien hij graag bij PSV komt, en wij afgelopen zondag 0-4 gewonnen hebben ;) Dus de ban was gelijk gebroken. Door deze training krijg je tips en tricks die je kan meenemen in je telefoongesprekken." - 21-09-2021 11:22

"Het was een leerzame training. Legde alles goed uit en heb hier veel van opgestoken. De training begon goed, aangezien hij graag bij PSV kom… alles lezen - 21-09-2021 11:22

Bas is van jongs af aan al geïnteresseerd in commercie. Door zijn liefde voor sport en sponsoring is hij terecht gekomen in de evenementenbranche waar hij de nodige ervaring heeft op gedaan op het gebied van sales. Mensen samen brengen, verbinden en kennis uitwisselen is zijn kracht. Daarnaast heeft Bas veel ervaring opgedaan binnen Learning & Development waar hij mensen en organisaties adviseerde over het ultieme leerplatform.

Enthousiast, open, optimistisch en resultaat gericht zijn eigenschappen die bij Bas passen. Wat hij zo mooi vindt aan zijn rol als accountmanager / trainer-coach is dat hij enerzijds commerciële vaardigheden zelf blijft trainen en anderzijds dit direct kan inzetten in de dagelijkse praktijk. “Zelfs ‘s werelds beste sporter die het hoogste resultaat heeft behaald, blijft trainen om daar te zijn waar hij/zij wilt zijn.” Het maakt de cirkel helemaal rond dat Bas andere mensen hiermee verder kan helpen. “Train insane or remain the same.”

9,9
Gemiddeld cijfer voor Bas de Kroon
Gebaseerd op 53 ervaringen
starstarstarstarstar
Maurice Risse
Commercieel Binnendienst
10
Sales training: Telefonisch verkopen / Telefonische verkoopgesprekken / Verkooptraining

"Het was een leerzame training. Legde alles goed uit en heb hier veel van opgestoken. De training begon goed, aangezien hij graag bij PSV komt, en wij afgelopen zondag 0-4 gewonnen hebben ;) Dus de ban was gelijk gebroken. Door deze training krijg je tips en tricks die je kan meenemen in je telefoongesprekken." - 21-09-2021 11:22

"Het was een leerzame training. Legde alles goed uit en heb hier veel van opgestoken. De training begon goed, aangezien hij graag bij PSV kom… alles lezen - 21-09-2021 11:22

starstarstarstarstar
Ilse van Schip
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste trainer. Door de afwisseling die hij in de training brengt (theorie met rollenspellen) blijf je alert. Hij helpt je met voorbeelden over hoe je bepaalde issues kunt aanpakken. Ook de sheets zijn duidelijk waardoor je de inhoud ook makkelijk in de praktijk kunt brengen." - 17-09-2021 14:29

"Bas is een enthousiaste trainer. Door de afwisseling die hij in de training brengt (theorie met rollenspellen) blijf je alert. Hij helpt je … alles lezen - 17-09-2021 14:29

starstarstarstarstar
Saskia van Zuijlen
Klant support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De energie die Bas overbrengt spat van het scherm af (online training). Hij neemt je mee in de materie, daagt je uit, en geeft opbouwende feedback. De tips die hij je mee geeft blijven hangen en kan je direct in de praktijk toepassen. " - 17-09-2021 14:23

"De energie die Bas overbrengt spat van het scherm af (online training). Hij neemt je mee in de materie, daagt je uit, en geeft opbouwende fe… alles lezen - 17-09-2021 14:23

starstarstarstarstar
Gerda olde Hanhof
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Enthousiaste, energieke trainer die de aandacht goed vast wist te houden, inhoud op een afwisselende manier presenteerde, ruimte gaf om ervaringen te delen en meedacht in mogelijkheden/oplossingen hoe bepaalde praktijksituaties aan te vliegen. " - 17-09-2021 11:12

"Enthousiaste, energieke trainer die de aandacht goed vast wist te houden, inhoud op een afwisselende manier presenteerde, ruimte gaf om erva… alles lezen - 17-09-2021 11:12

starstarstarstarstar
Ida Osinga
medewerker Bedrijvendesk
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Het enthousiasme spat van het scherm. Bas is duidelijk en laat iedereen mee doen en laat iedereen in zijn waarde. Je steekt er echt iets van op. Je kunt je eigen dingen er uit halen om te gebruiken in je gesprekken." - 16-09-2021 10:33

"Het enthousiasme spat van het scherm. Bas is duidelijk en laat iedereen mee doen en laat iedereen in zijn waarde. Je steekt er echt iets van… alles lezen - 16-09-2021 10:33

starstarstarstarstar
Kim Oud-Beentjes
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een energieke trainer. Hij weet je zeker te motiveren om actief deel te nemen aan de sessie. Bouwt voort op de positieve eigenschappen/gedragingen die de cursist reeds bezit. Dit schept vertrouwen en daardoor ook een open houding van de deelnemers. " - 14-09-2021 10:32

"Bas is een energieke trainer. Hij weet je zeker te motiveren om actief deel te nemen aan de sessie. Bouwt voort op de positieve eigenschappe… alles lezen - 14-09-2021 10:32

starstarstarstarstar
Niels Snelders
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De training efficiente telefonische advisering gevolgd bij Coach & Result en daarbij kennis mogen maken met Bas de Kroon. Bas is een energieke en enthousiaste trainer, houdt de aandacht van de groep er goed bij. Kortom, een echte aanrader!" - 07-09-2021 14:34

"De training efficiente telefonische advisering gevolgd bij Coach & Result en daarbij kennis mogen maken met Bas de Kroon. Bas is een energie… alles lezen - 07-09-2021 14:34

starstarstarstarstar
Marjon Doggen
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousisaste en gedreven trainer. De training vliegt voorbij. Hij houdt alle deelnemers goed bij de les (in mijn geval was het een onlinbe training). Hij verdient het zeker om beste trainer van het jaar te worden. " - 07-09-2021 14:33

"Bas is een enthousisaste en gedreven trainer. De training vliegt voorbij. Hij houdt alle deelnemers goed bij de les (in mijn geval was het e… alles lezen - 07-09-2021 14:33

starstarstarstarstar
Ferdi Sahingoz
Klant support specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste en duidelijke trainer.
Goed om te zien dat hij zijn eigen technieken ook toepast binnen zijn eigen training. Zoals het doorvragen tot dat hij NEE als antwoord krijgt.

Hij houdt zich vast aan zijn planning. Communiceerd duidelijk." - 03-09-2021 07:44

"Bas is een enthousiaste en duidelijke trainer. Goed om te zien dat hij zijn eigen technieken ook toepast binnen zijn eigen training. Zoals … alles lezen - 03-09-2021 07:44

starstarstarstarstar
Hellen Hurkmans
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"1,5 dag training gehad in telefoongesprekken samen met andere collega's. Goede opbouw van de dag, direct in praktijk brengen, leren van elkaar. Bas is erg enthousiast waardoor de dag voorbij vliegt. Tussen dag 1 en de halve dag zat alleen voor mij te lange tijd tussen. Dit zou ik korter bij elkaar zien, maar verder top! Een aanrader voor andere bedrijven om net als de Rabobank een training bij hen te boeken." - 02-09-2021 10:52

"1,5 dag training gehad in telefoongesprekken samen met andere collega's. Goede opbouw van de dag, direct in praktijk brengen, leren van elka… alles lezen - 02-09-2021 10:52

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.