Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+7
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 1.732 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Jeanet van Rhijn
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Vandaag een leuke en leerzame online training gehad. Cursus werd gegeven door een enthousiaste en inspirerende Maryam.
Ik heb er zin en vertrouwen in om de nieuwe vaardigheden in de praktijk te gaan gebruiken.

" - 08-04-2020 09:45

"Vandaag een leuke en leerzame online training gehad. Cursus werd gegeven door een enthousiaste en inspirerende Maryam. Ik heb er zin en ve… alles lezen - 08-04-2020 09:45

Dank voor je inzet ook. Succes met alles in de praktijk gebruiken en we spreken elkaar snel.

- 08-04-2020 09:45

Startdata en plaatsen

placeBreda (Ulvenhout)
8 dec. 2020
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
23 mrt. 2021
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
18 mei. 2021
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, schakelen tussen online kanalen.

Wat is het doel van deze training?
U leert professioneel en efficiënt klantgesprekken voeren via online kanalen als chat, WhatsApp, Facebook, Twitter en e-mail, zodat de kwaliteit en het resultaat van uw gesprekken verbetert. En een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
In deze training leert u o.a.:

  • Hoe u een online klantgesprek goed voorbereidt en wat een goede voorbereiding u oplevert
  • Efficiënter werken door he…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Online communicatie, Communicatieve vaardigheden, Klantgerichtheid, Communicatievaardigheden en Communiceren.

Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, schakelen tussen online kanalen.

Wat is het doel van deze training?
U leert professioneel en efficiënt klantgesprekken voeren via online kanalen als chat, WhatsApp, Facebook, Twitter en e-mail, zodat de kwaliteit en het resultaat van uw gesprekken verbetert. En een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
In deze training leert u o.a.:

  • Hoe u een online klantgesprek goed voorbereidt en wat een goede voorbereiding u oplevert
  • Efficiënter werken door het leiden en sturen van het gesprek
  • Een online-gesprek gestructureerd opbouwen volgens een gespreksstructuur
  • Wat de online-etiquette zijn en hoe u deze op de juiste manier toepast
  • Hoe actief en doelgericht online te 'luisteren' en beantwoorden
  • Klant- en servicegericht woordgebruik te hanteren
  • Hoe je een goede sfeer kunt creëren door spiegelgedrag
  • De juiste vragen stellen op het juiste moment
  • Omgaan met verschillende klanttypen
  • Professioneel omgaan met irritatie en ongenoegen
  • Schakelen tussen verschillen tussen de verschillende online-media


Voor wie?
De training Online Klantcontact is bestemd voor iedere medewerker die zich bezighoudt met online klantcontact/online communicatie met klanten. Denk hierbij onder andere aan medewerkers klantenservice, binnendienst medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de communicatie via online kanalen als chat, WhatsApp, e-mail, Facebook en Twitter.

Data op aanvraag

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

10
Gemiddeld cijfer voor Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Jeanet van Rhijn
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Vandaag een leuke en leerzame online training gehad. Cursus werd gegeven door een enthousiaste en inspirerende Maryam.
Ik heb er zin en vertrouwen in om de nieuwe vaardigheden in de praktijk te gaan gebruiken.

" - 08-04-2020 09:45

"Vandaag een leuke en leerzame online training gehad. Cursus werd gegeven door een enthousiaste en inspirerende Maryam. Ik heb er zin en ve… alles lezen - 08-04-2020 09:45

Dank voor je inzet ook. Succes met alles in de praktijk gebruiken en we spreken elkaar snel.

- 08-04-2020 09:45
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.