Maryam Leenheer
Maryam Leenheer

Maryam Leenheer

‘Life begins at the end of your comfort zone’

9,9
Gemiddeld cijfer voor Maryam Leenheer
Gebaseerd op 356 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Tjeerd Stap
Accountmanager
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Zeer interactieve training in een lekker kleine groep. De inhoud is zeer herkenbaar en direct toepasbaar.
Maryam is een enthousiaste trainster die haar stof dusdanig goed beheerst dat ze heel flexibel met de inhoud om kan gaan en deze aanpast aan de behoefte van de groep én het individu" - 21-12-2021 15:29

"Zeer interactieve training in een lekker kleine groep. De inhoud is zeer herkenbaar en direct toepasbaar. Maryam is een enthousiaste trains… alles lezen - 21-12-2021 15:29

Maryam is haar carrière begonnen in de financiële dienstverlening. Haar natuurlijke interesse in mensen en wat hen drijft  in combinatie met sales en advisering  zorgde voor mooie resultaten. Als docent, studieloopbaangebeleider en manager heeft Maryam al veel mensen geholpen bij het ontdekken van hun volledige potentieel.

Zij gelooft sterk in het ‘blijven uitbreiden van je comfortzone’. Af en toe een stapje er buiten, zorgt voor toenemend geloof in jezelf. Daarom blijft zij zich ook continu ontwikkelen en deinst zij er niet voor terug om nieuwe dingen te proberen. Maryam is enthousiast, energiek, mensgericht en daagt anderen graag uit nieuwe wegen te bewandelen.  Als trainer-coach faciliteert zij cursisten, ieder op het eigen niveau, in hun groeiproces.

9,9
Gemiddeld cijfer voor Maryam Leenheer
Gebaseerd op 356 ervaringen
starstarstarstarstar
Tjeerd Stap
Accountmanager
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Zeer interactieve training in een lekker kleine groep. De inhoud is zeer herkenbaar en direct toepasbaar.
Maryam is een enthousiaste trainster die haar stof dusdanig goed beheerst dat ze heel flexibel met de inhoud om kan gaan en deze aanpast aan de behoefte van de groep én het individu" - 21-12-2021 15:29

"Zeer interactieve training in een lekker kleine groep. De inhoud is zeer herkenbaar en direct toepasbaar. Maryam is een enthousiaste trains… alles lezen - 21-12-2021 15:29

starstarstarstarstar
Robbert Leenheer
Klantadviseur MKB Banking
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Leuke, interactieve en zeer op de praktijk gerichte training van een enthousiaste trainer. Tijdens de training worden er lekker veel praktijkvoorbeelden gegeven en achteraf krijg je handvatten mee om zelf mee aan de slag te gaan. En een heerlijke lunch is ook niet onbelangrijk natuurlijk 😉" - 21-12-2021 15:28

"Leuke, interactieve en zeer op de praktijk gerichte training van een enthousiaste trainer. Tijdens de training worden er lekker veel praktij… alles lezen - 21-12-2021 15:28

starstarstarstarstar_half
Nicky Heeren
HR Assistant
9
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Theorie wordt praktisch en helder uitgelegd en toepasbaar gemaakt. Interactieve training. Veel inzicht in mijn eigen kwaliteiten en valkuilen gekregen. Veel inzicht in hoe ik mijn communicatie met verschillende types kan verbeteren." - 21-12-2021 15:27

"Theorie wordt praktisch en helder uitgelegd en toepasbaar gemaakt. Interactieve training. Veel inzicht in mijn eigen kwaliteiten en valkuile… alles lezen - 21-12-2021 15:27

starstarstarstarstar_border
Koen Haest
Projectleider
8
Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

"Interactief, alles in Nederlands, goed naslagwerk. Feest der herkenning. Ruimte voor persoonlijke ervaringen en vraagstukken.
Ervaringen van coach worden deels gebruikt om situaties te verhelderen =(goed!) veel nieuwe dingen geleerd. " - 16-12-2021 15:24

"Interactief, alles in Nederlands, goed naslagwerk. Feest der herkenning. Ruimte voor persoonlijke ervaringen en vraagstukken. Ervaringen… alles lezen - 16-12-2021 15:24

starstarstarstarstar
Edwin Vroegop
10
Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

"Maryam gaf snel het gevoel om in informele sfeer stappen te maken. Kernwoorden , enthousiast, duidelijk, flexibel , krachtig. Heb duidelijk handvatten gekregen om zelfverzekerder een gesprek aan te gaan 👌" - 16-12-2021 15:24

"Maryam gaf snel het gevoel om in informele sfeer stappen te maken. Kernwoorden , enthousiast, duidelijk, flexibel , krachtig. Heb duidelijk … alles lezen - 16-12-2021 15:24

starstarstarstarstar
Roy Martens
Teamleader Customer Service NL + BE Azalp
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"In ons experience center heeft mijn team veel afspraken aan tafel. Om hier het maximale uit te halen deze training gehad van Maryam. Tijdens de training de verschillende fases van een verkoopgesprek doorgenomen om deze te optimaliseren. Maryam weer bedankt voor weer een energieke dag! " - 15-12-2021 15:37

"In ons experience center heeft mijn team veel afspraken aan tafel. Om hier het maximale uit te halen deze training gehad van Maryam. Tijdens… alles lezen - 15-12-2021 15:37

starstarstarstarstar
Roy Martens
Teamleader Customer Service NL + BE Azalp
10
Sales training: Telefonisch verkopen / Telefonische verkoopgesprekken / Verkooptraining

"Vandaag met ons sales team weer een zeer interessant sales traject afgerond. Maryam weet theorie en praktijk goed af te wisselen waardoor de trainging erg leuk is om te volgen. Het toepassen van rollenspelen maakt het extra makkelijk om de geleerde technieken toe te passen. Ook als er tussen de trainingen door vragen zijn kan je altijd bij Maryam terecht! " - 15-12-2021 15:30

"Vandaag met ons sales team weer een zeer interessant sales traject afgerond. Maryam weet theorie en praktijk goed af te wisselen waardoor de… alles lezen - 15-12-2021 15:30

starstarstarstarstar
Roy Martens
Teamleader Customer Service NL + BE Azalp
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Inmiddels deze training met veel plezier afgerond bij Coach + Result. De zeer energieke Maryam heeft ons team veel tips en trucs gegeven om klant en service gericht onze klanten te woord te staan. Wij zijn ervan overtuigd dat wij veel baat gaan hebben van deze training! " - 15-12-2021 15:24

"Inmiddels deze training met veel plezier afgerond bij Coach + Result. De zeer energieke Maryam heeft ons team veel tips en trucs gegeven om … alles lezen - 15-12-2021 15:24

starstarstarstarstar
Jan van der Vleuten
Production Engineer
10
Time Management training: Efficiënt en effectief benutten van (werk-)tijd / Plannen en organiseren / Persoonlijke effectiviteit

"Super training, enthousiast, alles goed verzorgd, goede praktische voorbeelden en veel handvaten gekregen. Zeker een aanrader voor iedereen die moeite heeft zijn tijd te managen. Nu is de rest aan mezelf om het timemanagement ook echt toe te gaan passen." - 09-12-2021 15:47

"Super training, enthousiast, alles goed verzorgd, goede praktische voorbeelden en veel handvaten gekregen. Zeker een aanrader voor iedereen … alles lezen - 09-12-2021 15:47

starstarstarstarstar
Durk jan de Vries
Production manager
10
Timemanagement training:Efficiënt en effectief benutten van (werk-)tijd/ Plannen en organiseren

"Mijn vooraf gestelde doel is meer dan gehaald. Goede gemixte dag van theorie en praktijk van een spontane inspirerende lerares. Genoeg handvaten gekregen om voorruit te kunnen in praktijk. " - 09-12-2021 15:47

"Mijn vooraf gestelde doel is meer dan gehaald. Goede gemixte dag van theorie en praktijk van een spontane inspirerende lerares. Genoeg handv… alles lezen - 09-12-2021 15:47

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.