Pauline Speijer

Pauline Speijer

9,3
Gemiddeld cijfer voor Pauline Speijer
Gebaseerd op 10 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Anne Beening- Suijkerbuijk
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik heb vanmiddag een leuke, leerzame telefoontraining gehad met mijn collega's van de afdeling Klant Support (Rabobank). Pauline weet iedereen te enthousiasmeren met haar positieve houding. De training werd digitaal gegeven (via Teams)." - 15-10-2021 15:06

"Ik heb vanmiddag een leuke, leerzame telefoontraining gehad met mijn collega's van de afdeling Klant Support (Rabobank). Pauline weet iedere… alles lezen - 15-10-2021 15:06

Pauline heeft binnen de toeristische branche op diverse niveaus als sales & service manager gewerkt. Naast haar leidinggevende skills is ze commercieel sterk onderlegd en weet ze als geen ander om het maximale uit haar klantencontact te halen.

Het is haar passie om te bewegen en om andere mensen in beweging te krijgen. Door goed te luisteren en een betrokken trainer te zijn, weet ze op de juiste manier te ondersteunen en draagvlak te creëren.

Pauline is een energieke en krachtig persoon die streeft naar groei en ontwikkeling om samen de beste resultaten te realiseren. Als trainer-coach faciliteert zij cursisten, ieder op het eigen niveau, in hun groeiproces.

9,3
Gemiddeld cijfer voor Pauline Speijer
Gebaseerd op 10 ervaringen
starstarstarstarstar
Anne Beening- Suijkerbuijk
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik heb vanmiddag een leuke, leerzame telefoontraining gehad met mijn collega's van de afdeling Klant Support (Rabobank). Pauline weet iedereen te enthousiasmeren met haar positieve houding. De training werd digitaal gegeven (via Teams)." - 15-10-2021 15:06

"Ik heb vanmiddag een leuke, leerzame telefoontraining gehad met mijn collega's van de afdeling Klant Support (Rabobank). Pauline weet iedere… alles lezen - 15-10-2021 15:06

starstarstarstarstar
Ingrid Welters
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Een leuke training met waardevolle tips en heel interactief! Fijn om de telefoontechnieken weer even op te frissen. Door de cursus op te splitsen in twee dagen kun je het geleerde in de praktijk gaan uitproberen en hier op dag 2 op terugkomen." - 15-10-2021 14:47

"Een leuke training met waardevolle tips en heel interactief! Fijn om de telefoontechnieken weer even op te frissen. Door de cursus op te spl… alles lezen - 15-10-2021 14:47

starstarstarstarstar_border
Paul Raaphorst
Klantsupport Specialist
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De theorie is dik in orde. De online training en voorbeelden zijn in de praktijk goed toe te passen. In de praktijk zou er best meer feedback gegeven mogen worden. Ik vond Pauline erg mild. " - 22-09-2021 14:03

"De theorie is dik in orde. De online training en voorbeelden zijn in de praktijk goed toe te passen. In de praktijk zou er best meer feedbac… alles lezen - 22-09-2021 14:03

starstarstarstarstar_half
Petra Hoeijmakers
Klantsupportspecialist
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Wij hadden een super enthousiaste trainer, waardoor het geen moment saai was. Online maar het verliep perfect. Klant met klacht waar je zelf geen invloed op heb, dat onderdeel had wat mij betreft wat meer aan de orde mogen komen. Echter wellicht hadden we dan ook meer tijd moeten hebben." - 09-09-2021 15:24

"Wij hadden een super enthousiaste trainer, waardoor het geen moment saai was. Online maar het verliep perfect. Klant met klacht waar je zelf… alles lezen - 09-09-2021 15:24

starstarstarstarstar
Yvonne Schutte
Assistent Private Banking
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Prettige telefoontraining. Met name de 1ste dag veel gesprekken geoefend.
Trainster was zeer enthousiast en positief. Ze gaf ons ook de ruimte mbt. eigen inbreng.
Ik vond het eveneens prettig dat de groepsgrootte uit max 7 personen bestond.
" - 09-09-2021 14:49

"Prettige telefoontraining. Met name de 1ste dag veel gesprekken geoefend. Trainster was zeer enthousiast en positief. Ze gaf ons ook de ru… alles lezen - 09-09-2021 14:49

starstarstarstarstar_half
Sarena Bosch
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super enthousiaste trainer, voelt niet als standaard format. Training is echt op de praktijk gericht. Meerdere korte sessies zodat je aandacht erbij blijft. Zou zeker in de toekomst nog een training van Coach+Result willen!" - 08-09-2021 13:54

"Super enthousiaste trainer, voelt niet als standaard format. Training is echt op de praktijk gericht. Meerdere korte sessies zodat je aandac… alles lezen - 08-09-2021 13:54

starstarstarstarstar_border
Gaitrie Bechan
Klant Support Specialist
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik vind jouw rol als coach prima. Ik ervaarde teveel herhaling ten opzichte van de 1ste keer. Vooral de nieuwe informatie was relevant. Omdat ik meerdere van dit soort trainingen heb gehad, brengt het voor mij persoonlijk niet veel nieuws.
Ik heb bij de 2de training vanwege bijzondere omstandigheden niet actief deelgenomen met camera en geluid. Dit maakt het automatisch minder leuk. Hier kan de trainer niets aan doen. Het nut van de training zit 'm voor mij vooral in de herkenbaarheid in de situaties van medewerkers met gelijke functies." - 08-09-2021 09:39

"Ik vind jouw rol als coach prima. Ik ervaarde teveel herhaling ten opzichte van de 1ste keer. Vooral de nieuwe informatie was relevant. Omda… alles lezen - 08-09-2021 09:39

starstarstarstarstar_half
Carla Dreessen
Klantsupport Specialist
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Goede, leerzame en zeker interactieve online opleiding. Veel nieuwe zaken geleerd en tevens zaken herhaald. Trainer erg bekwaam en enthousiast. Zou de opleiding aanraden en trainer ook zeker aanbevelen. Met veel plezier meegedaan aan dit traject. " - 07-09-2021 10:15

"Goede, leerzame en zeker interactieve online opleiding. Veel nieuwe zaken geleerd en tevens zaken herhaald. Trainer erg bekwaam en enthousia… alles lezen - 07-09-2021 10:15

starstarstarstarstar
Deenen
Klantsupport specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline heeft met enorm veel enthousiasme en professionaliteit mijn training geleid. Het was een erg leuke manier om mijn kennis weer even op te frissen. Zeker een hele waardevolle training!" - 01-09-2021 14:24

"Pauline heeft met enorm veel enthousiasme en professionaliteit mijn training geleid. Het was een erg leuke manier om mijn kennis weer even o… alles lezen - 01-09-2021 14:24

starstarstarstarstar
Marly Gabriels
KlantSupportSpecialist A
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik vond het een goede training en een opfriscursus. Ik heb al veel telefoontrainingen gehad. Jullie maken het verschil en onderscheid, in vergelijking met andere cursussen, door iedereen met betrekking tot de rollenspellen positief te benaderen en te beoordelen. " - 01-09-2021 11:13

"Ik vond het een goede training en een opfriscursus. Ik heb al veel telefoontrainingen gehad. Jullie maken het verschil en onderscheid, in v… alles lezen - 01-09-2021 11:13

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.