Anouk Smulders
Anouk Smulders

Anouk Smulders

‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’

9,7
Gemiddeld cijfer voor Anouk Smulders
Gebaseerd op 237 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Chedi
10
Communicatie training: Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Overtuigen / Feedback geven

"Anouk is een super vrouw, goede inzichten in anderen. Fijn om mee gecoacht te worden :) Heel vriendelijke en behulpzaam. Graag door haar gecoacht te worden. Luistert goed en geeft goeie tips, adviezen en feedback :)" - 23-05-2023 12:50

"Anouk is een super vrouw, goede inzichten in anderen. Fijn om mee gecoacht te worden :) Heel vriendelijke en behulpzaam. Graag door haar gec… alles lezen - 23-05-2023 12:50

Anouk heeft binnen de farmaceutische industrie op diverse niveaus verschillende sales functies vervuld. Hier leerde zij al, om het maximale uit haar klantcontact te halen en inspireerde zij haar collega’s om hetzelfde te doen. Anouk heeft bij Coach + Result al veel klanten ondersteund bij het vergroten van de commerciële slagkracht en het verbeteren van de klantbeleving. Naast het trainen en coachen op individueel niveau is zij gespecialiseerd in het begeleiden van teams, leidinggevenden/coachen in hun ontwikkeling.

Anouk: ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’

Dat Anouk dagelijks bezig is met haar passies, persoonlijke ontwikkeling en communicatie, komt duidelijk tot uiting in haar enthousiasme en betrokkenheid bij ieders ontwikkeling.

9,7
Gemiddeld cijfer voor Anouk Smulders
Gebaseerd op 237 ervaringen
starstarstarstarstar
Chedi
10
Communicatie training: Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Overtuigen / Feedback geven

"Anouk is een super vrouw, goede inzichten in anderen. Fijn om mee gecoacht te worden :) Heel vriendelijke en behulpzaam. Graag door haar gecoacht te worden. Luistert goed en geeft goeie tips, adviezen en feedback :)" - 23-05-2023 12:50

"Anouk is een super vrouw, goede inzichten in anderen. Fijn om mee gecoacht te worden :) Heel vriendelijke en behulpzaam. Graag door haar gec… alles lezen - 23-05-2023 12:50

starstarstarstarstar
Sherina Abdoel
medewerker Klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Anouk heeft een leuke, vertrouwelijke en vriendelijke houding en stelde mij tijdens de coaching gerust. Dit gaf een fijn gevoel. Ze bespreekt elk gesprek na en zo kun je meteen focussen op de punten die je meteen kunt verbeteren. Al met al een super trainer die zeer professioneel is en ik hoop haar gauw weer te zien!" - 23-05-2023 10:08

"Anouk heeft een leuke, vertrouwelijke en vriendelijke houding en stelde mij tijdens de coaching gerust. Dit gaf een fijn gevoel. Ze bespreek… alles lezen - 23-05-2023 10:08

starstarstarstarstar_border
Arlette Koreman
Regiomanager
8
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Effectief Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Anouk is erg enthousiast en neemt je in sneltreinvaart mee door de onderwerpen.
Door veel te oefenen beklijft het ook.
Ook een leuke combi van deelnemers uit verschillende bedrijfstakken.
Veel geleerd in een fijne setting op lokatie in Ulvenhout." - 16-05-2023 14:31

"Anouk is erg enthousiast en neemt je in sneltreinvaart mee door de onderwerpen. Door veel te oefenen beklijft het ook. Ook een leuke combi… alles lezen - 16-05-2023 14:31

starstarstarstarstar
Tom Mossink
Team leader
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Effectief Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Super!Enthousiaste en leerzame trainingen waarin je zelf ook veel energie krijgt! Veel mogen leren en zeker iets wat ik in de praktijk mee kan nemen. Een aanrader voor iedereen dus." - 16-05-2023 14:30

"Super!Enthousiaste en leerzame trainingen waarin je zelf ook veel energie krijgt! Veel mogen leren en zeker iets wat ik in de praktijk mee k… alles lezen - 16-05-2023 14:30

starstarstarstarstar
Thijs De hooge
Servicemanager
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Effectief Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Ik heb de training als erg leerzaam ervaren.
Anouk geeft de training met een bom van positiviteit en weet je bewust na te laten denken over diverse situaties bij het coachen.
Zowel door het gebruik van rollenspellen als het stellen van de juiste vragen.
Ik hoop in de toekomst meerdere trainingen te gaan volgen en dit alles snel in de praktijk te kunnen brengen." - 16-05-2023 14:30

"Ik heb de training als erg leerzaam ervaren. Anouk geeft de training met een bom van positiviteit en weet je bewust na te laten denken over… alles lezen - 16-05-2023 14:30

starstarstarstarstar
Jasper Bik
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Effectief Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Fijne en leerzame hands-on training. Actieve begeleiding van Anouk heel leuk en prettig. Met een groep in 2 dagen naar top coaching. Coaching structuur, omgaan met bezwaren, feedback geven en alles daaromtrent wordt behandeld en vooral veel geoefend." - 16-05-2023 14:29

"Fijne en leerzame hands-on training. Actieve begeleiding van Anouk heel leuk en prettig. Met een groep in 2 dagen naar top coaching. Coachin… alles lezen - 16-05-2023 14:29

starstarstarstarstar_half
Marjolijn Schuurmans
Regiomanager
9
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Een fijne training waar ik handvatten heb gekregen om mijn medewerkers te coachen. Dit alles in een mooie omgeving. De groep vol onbekenden was open, gezellig en hartelijk; er werd veel gelachen. Doordat we veel praktijksituaties geoefend hebben, is het ook makkelijk toe te passen in mijn eigen werk. Anouk is een hele enthousiaste dame met heel veel kennis van zaken, ze kreeg iedereen mee. Ik zou deze training van Anouk zeker aanbevelen aan andere managers; je hebt er absoluut voordeel van!" - 16-05-2023 14:28

"Een fijne training waar ik handvatten heb gekregen om mijn medewerkers te coachen. Dit alles in een mooie omgeving. De groep vol onbekenden … alles lezen - 16-05-2023 14:28

starstarstarstarstar
Laura Amendolagine
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik vond de coaching enorm helpend doordat ik goede feedback heb ontvangen op een prettige manier waardoor ik mij nog meer kan verbeteren in mijn functie. Anouk heeft goed geluisterd naar mijn verbeterpunten en is hiermee ook gelijk met mij aan de slag gegaan. Ze is rustig/kalm en weet goed te benoemen wat goed gaat aan de telefoon en waaraan gewerkt kan worden en doet dit op een erg prettige manier." - 12-04-2023 14:39

"Ik vond de coaching enorm helpend doordat ik goede feedback heb ontvangen op een prettige manier waardoor ik mij nog meer kan verbeteren in … alles lezen - 12-04-2023 14:39

starstarstarstarstar
Jeffrey Thomassen
Intern accountmanager
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Straalt rust en vertrouwen uit.
Kan zeer duidelijk communiceren, is professioneel en toch informeel, zorgt dat iedereen aan bod komt in de training, heb echt wat geleerd kan het zeker aanbevelen" - 31-03-2023 10:43

"Straalt rust en vertrouwen uit. Kan zeer duidelijk communiceren, is professioneel en toch informeel, zorgt dat iedereen aan bod komt in de … alles lezen - 31-03-2023 10:43

starstarstarstarstar
Alex van Diggelen
medewerker klantenservice
10
Communicatie training: Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Overtuigen / Feedback geven

"Erg leerzame en gezellige middag met coach Anouk. Veel van opgestoken en de tips in de praktijk gebracht aan de telefoon. Daarnaast weer nieuwe opmerkingen gekregen waar ik zeker iets mee kan. Erg goed allemaal !" - 30-03-2023 15:01

"Erg leerzame en gezellige middag met coach Anouk. Veel van opgestoken en de tips in de praktijk gebracht aan de telefoon. Daarnaast weer nie… alles lezen - 30-03-2023 15:01

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.