ISM Masterclass

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Servitect

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

place Holten
13 mei. 2020 tot 15 mei. 2020
place Holten
30 sep. 2020 tot 2 okt. 2020
place Holten
9 dec. 2020 tot 11 dec. 2020

Beschrijving

De ISM Masterclass is dé servicemanagementtraining voor ervaren ITSM-consultants

Voor wie is de ISM Masterclass bedoeld?
De ISM Masterclass is dé servicemanagementtraining voor ervaren ITSM-consultants, procesmanagers en IT-managers. Het doel van de ISM Masterclass is om de deelnemers een grondig inzicht te bieden in het vakgebied IT-servicemanagement, en de ontwikkeling die dit vakgebied doormaakt. Ook krijgt de deelnemer een grondig inzicht in de rol die ISM hierin speelt. Dit inzicht is het begin van beheersen. De Masterclass gaat daarbij in op de belangrijkste uitgangspunten van ISM.

Opleidingsresultaat
Na het volgen van de ISM Masterclass heeft de deelnemer diepgaand inzicht in:
•    De betekenis en positie van IT-servicemanagement en ISM  in relatie tot de bedrijfspr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ISO/ IEC 20000, Service management, IT Management & Strategie, ICT Algemeen en Kwaliteitsmanagement.

De ISM Masterclass is dé servicemanagementtraining voor ervaren ITSM-consultants

Voor wie is de ISM Masterclass bedoeld?
De ISM Masterclass is dé servicemanagementtraining voor ervaren ITSM-consultants, procesmanagers en IT-managers. Het doel van de ISM Masterclass is om de deelnemers een grondig inzicht te bieden in het vakgebied IT-servicemanagement, en de ontwikkeling die dit vakgebied doormaakt. Ook krijgt de deelnemer een grondig inzicht in de rol die ISM hierin speelt. Dit inzicht is het begin van beheersen. De Masterclass gaat daarbij in op de belangrijkste uitgangspunten van ISM.

Opleidingsresultaat
Na het volgen van de ISM Masterclass heeft de deelnemer diepgaand inzicht in:
•    De betekenis en positie van IT-servicemanagement en ISM  in relatie tot de bedrijfsprocessen, functioneel beheer en de gehele informatievoorziening.
•    De wijze waarop procesmatig werken kan bijdragen aan de bedrijfsresultaten.
•    De mogelijkheid om met één besturingsmodel de bedrijfsvoering van IT-beheer geïntegreerd  te managen.
•    De positie en rol van de bedrijfsmiddelen People, Process, en Product, en de wijze waarop deze geïntegreerd worden bij de besturing van de dienstverlening.
•    De relaties tussen processen, procedures en werkinstructies.
•    De relaties tussen processen en organisatorische functies.
•    Procesmatig werken versus lijn- en projectmatig werken.
•    Het ISM-procesmodel en de zes processen.
•    De ISM-principes en uitgangspunten.
•    Hoe op een methodische wijze verbeteringen gestructureerd door te voeren zijn.
•    De toepassing van de ISM-methode in de praktijk.
•    De kenmerken en structuur van een IT-service.

Praktische Informatie
De ISM Masterclass duurt 3 aaneengesloten dagen, verdeeld over acht dagdelen. Er zijn per Masterclass 15 plaatsen beschikbaar. Deelnemers die een ISM Masterclass succesvol hebben doorlopen ontvangen een certificaat, en worden opgenomen in het ISM-Register.
Deze prijs voor de Masterclass is inclusief lesmateriaal, twee overnachtingen, en alle overige verblijfskosten.

Niveau: HBO

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.