ISM Foundation

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van IT Management Group
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 IT Management Group heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 534 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021
Toon rooster
event 25 januari 2021, Amsterdam, Dag 1, Amsterdam
event 26 januari 2021, Amsterdam, Dag 2, Amsterdam
placeDen Haag
25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021
Toon rooster
event 25 januari 2021, Den Haag, Dag 1, Den Haag
event 26 januari 2021, Den Haag, Dag 2, Den Haag
placeEindhoven
25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021
Toon rooster
event 25 januari 2021, Eindhoven, Dag 1, Eindhoven
event 26 januari 2021, Eindhoven, Dag 2, Eindhoven
computer Online: Online
25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021
Toon rooster
event 25 januari 2021, Online, Dag 1, Online
event 26 januari 2021, Online, Dag 2, Online
placeRotterdam
25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021
Toon rooster
event 25 januari 2021, Rotterdam, Dag 1, Rotterdam
event 26 januari 2021, Rotterdam, Dag 2, Rotterdam
placeUtrecht
25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021
Toon rooster
event 25 januari 2021, Utrecht, Dag 1, Utrecht
event 26 januari 2021, Utrecht, Dag 2, Utrecht
placeAmsterdam
15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021
Toon rooster
event 15 maart 2021, Amsterdam, Dag 1, Amsterdam
event 16 maart 2021, Amsterdam, Dag 2, Amsterdam
placeDen Haag
15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021
Toon rooster
event 15 maart 2021, Den Haag, Dag 1, Den Haag
event 16 maart 2021, Den Haag, Dag 2, Den Haag
placeEindhoven
15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021
Toon rooster
event 15 maart 2021, Eindhoven, Dag 1, Eindhoven
event 16 maart 2021, Eindhoven, Dag 2, Eindhoven
computer Online: Online
15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021
Toon rooster
event 15 maart 2021, Online, Dag 1, Online
event 16 maart 2021, Online, Dag 2, Online
placeRotterdam
15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021
Toon rooster
event 15 maart 2021, Rotterdam, Dag 1, Rotterdam
event 16 maart 2021, Rotterdam, Dag 2, Rotterdam
placeUtrecht
15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021
Toon rooster
event 15 maart 2021, Utrecht, Dag 1, Utrecht
event 16 maart 2021, Utrecht, Dag 2, Utrecht
placeAmsterdam
11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021
Toon rooster
event 11 mei 2021, Amsterdam, Dag 1, Amsterdam
event 12 mei 2021, Amsterdam, Dag 2, Amsterdam
placeDen Haag
11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021
Toon rooster
event 11 mei 2021, Den Haag, Dag 1, Den Haag
event 12 mei 2021, Den Haag, Dag 2, Den Haag
placeEindhoven
11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021
Toon rooster
event 11 mei 2021, Eindhoven, Dag 1, Eindhoven
event 12 mei 2021, Eindhoven, Dag 2, Eindhoven
computer Online: Online
11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021
Toon rooster
event 11 mei 2021, Online, Dag 1, Online
event 12 mei 2021, Online, Dag 2, Online
placeRotterdam
11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021
Toon rooster
event 11 mei 2021, Rotterdam, Dag 1, Rotterdam
event 12 mei 2021, Rotterdam, Dag 2, Rotterdam
placeUtrecht
11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021
Toon rooster
event 11 mei 2021, Utrecht, Dag 1, Utrecht
event 12 mei 2021, Utrecht, Dag 2, Utrecht

Beschrijving

TRAININGEN

UPDATE 15-12-2020 Al onze trainingen worden online verzorgd t/m 19 januari 2021.

Wij verzorgen deze training op de hierboven vermelde locaties (10.00 - 16.00 uur). In verband met COVID-19 verzorgen wij ook bijna alle trainingen online. Indien u dit niet ziet staan bij de startdata, neem dan contact met ons op.

Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.

Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een BTW-correctie van 10% toegepast. 

ISM Foundation

ISM staat voor Integrated Service Management en is een standaardmethode voor de inrichting en verbetering van uw IT-beheer. ISM bevat het beste uit de praktijk van een groot aantal organisaties, en is geheel compatibel met populaire referentiemodellen zoals ITIL, ASL, en MOF.

De 10 Voordelen van ISM

1. Een snelle verbetering van uw dienstverlening en van uw klanttevredenheid, omdat Integrated Service Management in korte tijd bijdraagt aan een effectievere en efficiëntere organisatie.
2. Meer dan 50% besparing op de traditionele implementatiekosten van IT-beheer.
3. Een veel snellere invoering van IT-beheer, door de sterke standaardisatie van de methode.
4. Een sterke vereenvou…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Service management, ISO/ IEC 20000, Auditing (financieel), IT Management & Strategie en Kwaliteitsmanagement.

TRAININGEN

UPDATE 15-12-2020 Al onze trainingen worden online verzorgd t/m 19 januari 2021.

Wij verzorgen deze training op de hierboven vermelde locaties (10.00 - 16.00 uur). In verband met COVID-19 verzorgen wij ook bijna alle trainingen online. Indien u dit niet ziet staan bij de startdata, neem dan contact met ons op.

Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.

Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een BTW-correctie van 10% toegepast. 

ISM Foundation

ISM staat voor Integrated Service Management en is een standaardmethode voor de inrichting en verbetering van uw IT-beheer. ISM bevat het beste uit de praktijk van een groot aantal organisaties, en is geheel compatibel met populaire referentiemodellen zoals ITIL, ASL, en MOF.

De 10 Voordelen van ISM

1. Een snelle verbetering van uw dienstverlening en van uw klanttevredenheid, omdat Integrated Service Management in korte tijd bijdraagt aan een effectievere en efficiëntere organisatie.
2. Meer dan 50% besparing op de traditionele implementatiekosten van IT-beheer.
3. Een veel snellere invoering van IT-beheer, door de sterke standaardisatie van de methode.
4. Een sterke vereenvoudiging van de complexiteit van ITIL en/of ASL.
5. Een flexibele fasering van de verbetering van uw IT-beheer, volgens uw eigen prioriteiten
6. Meer draagvlak onder uw medewerkers, omdat ISM eenvoudig te begrijpen en te gebruiken is.
7. Een besparing op de procesmanagementkosten, omdat het ISM-procesmodel slechts zes logisch geordende en geïntegreerde processen bevat. Het model is daardoor overzichtelijk en goed beheersbaar en aan te sturen.
8. Een goede aansluiting op bestaande kennis en begrippen bij uw beheerders, omdat de ISM-processen goed aansluiten op de beschrijvingen uit ITIL, ASL en MOF.
9. Een forse besparing op de inrichtingskosten van uw helpdesktool: ISM maakt gebruik van gestandaardiseerde inrichtingen van bekende tools, waardoor een snelle en optimale integratie ontstaat met de processen en uw organisatie.
10. Een forse besparing op de beschrijving van uw processen en de inrichting van uw publicatietool: ISM maakt gebruik van gestandaardiseerde procesmodellen die in de meeste bekende publicatietools plug-and-play zijn.

Zie ook: Wat is ISM.

De ISM Foundation training

De tweedaagse training Integrated Service Management Foundation heeft als doel de deelnemer op hoofdlijnen inzicht te verschaffen in de werkwijze van een IT-beheerorganisatie, volgens de aanpak van de Integrated Service Management-methode, zodat de deelnemer in staat is te functioneren in een organisatie waar Integrated Service Management het gehanteerde referentiekader is.

Trainingsmateriaal

De training is gebaseerd op een gedetailleerde syllabus. Daarnaast krijgt u het Integrated Service Management Foundation boek uitgereikt. De tweedaagse ISM training is vergelijkbaar met de driedaagse training ITIL Foundation, maar is meer op de dagelijkse praktijk van IT-beheerders ingesteld, en is gebaseerd op de eenvoudig te begrijpen aanpak van de ISM-methode.

Toetsing en certificaat

Inzicht in de ISM-methode, op Foundation niveau, wordt getoetst door het afnemen van een individueel examen van 40 multiple-choice vragen op papier. Het examen wordt centraal door een geaccrediteerde examenorganisatie afgenomen. Eenmaal per kwartaal bestaat de mogelijkheid tot het afleggen van het examen in Amersfoort op een centrale en uitstekend bereikbare locatie. ITMG kan u desgewenst aanmelden voor het examen bij de centrale instantie. Bij in-house trainingen kunnen de examens ook in-house worden afgenomen.

ISM-Register

Deelnemers die een voldoende voor het Foundation examen hebben gehaald, ontvangen het certificaat Integrated Service Management Foundation en worden (desgewenst anoniem) opgenomen in het ISM-Register.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.