ISM Foundation
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021Toon rooster event 25 januari 2021, Amsterdam, Dag 1, Amsterdam event 26 januari 2021, Amsterdam, Dag 2, Amsterdam |
placeDen Haag 25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021Toon rooster event 25 januari 2021, Den Haag, Dag 1, Den Haag event 26 januari 2021, Den Haag, Dag 2, Den Haag |
placeEindhoven 25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021Toon rooster event 25 januari 2021, Eindhoven, Dag 1, Eindhoven event 26 januari 2021, Eindhoven, Dag 2, Eindhoven |
computer Online: Online 25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021Toon rooster event 25 januari 2021, Online, Dag 1, Online event 26 januari 2021, Online, Dag 2, Online |
placeRotterdam 25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021Toon rooster event 25 januari 2021, Rotterdam, Dag 1, Rotterdam event 26 januari 2021, Rotterdam, Dag 2, Rotterdam |
placeUtrecht 25 jan. 2021 tot 26 jan. 2021Toon rooster event 25 januari 2021, Utrecht, Dag 1, Utrecht event 26 januari 2021, Utrecht, Dag 2, Utrecht |
placeAmsterdam 15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021Toon rooster event 15 maart 2021, Amsterdam, Dag 1, Amsterdam event 16 maart 2021, Amsterdam, Dag 2, Amsterdam |
placeDen Haag 15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021Toon rooster event 15 maart 2021, Den Haag, Dag 1, Den Haag event 16 maart 2021, Den Haag, Dag 2, Den Haag |
placeEindhoven 15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021Toon rooster event 15 maart 2021, Eindhoven, Dag 1, Eindhoven event 16 maart 2021, Eindhoven, Dag 2, Eindhoven |
computer Online: Online 15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021Toon rooster event 15 maart 2021, Online, Dag 1, Online event 16 maart 2021, Online, Dag 2, Online |
placeRotterdam 15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021Toon rooster event 15 maart 2021, Rotterdam, Dag 1, Rotterdam event 16 maart 2021, Rotterdam, Dag 2, Rotterdam |
placeUtrecht 15 mrt. 2021 tot 16 mrt. 2021Toon rooster event 15 maart 2021, Utrecht, Dag 1, Utrecht event 16 maart 2021, Utrecht, Dag 2, Utrecht |
placeAmsterdam 11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021Toon rooster event 11 mei 2021, Amsterdam, Dag 1, Amsterdam event 12 mei 2021, Amsterdam, Dag 2, Amsterdam |
placeDen Haag 11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021Toon rooster event 11 mei 2021, Den Haag, Dag 1, Den Haag event 12 mei 2021, Den Haag, Dag 2, Den Haag |
placeEindhoven 11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021Toon rooster event 11 mei 2021, Eindhoven, Dag 1, Eindhoven event 12 mei 2021, Eindhoven, Dag 2, Eindhoven |
computer Online: Online 11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021Toon rooster event 11 mei 2021, Online, Dag 1, Online event 12 mei 2021, Online, Dag 2, Online |
placeRotterdam 11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021Toon rooster event 11 mei 2021, Rotterdam, Dag 1, Rotterdam event 12 mei 2021, Rotterdam, Dag 2, Rotterdam |
placeUtrecht 11 mei. 2021 tot 12 mei. 2021Toon rooster event 11 mei 2021, Utrecht, Dag 1, Utrecht event 12 mei 2021, Utrecht, Dag 2, Utrecht |
Beschrijving
TRAININGEN
UPDATE 15-12-2020 Al onze trainingen worden online verzorgd t/m 19 januari 2021.
Wij verzorgen deze training op de hierboven vermelde locaties (10.00 - 16.00 uur). In verband met COVID-19 verzorgen wij ook bijna alle trainingen online. Indien u dit niet ziet staan bij de startdata, neem dan contact met ons op.
Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.
Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een BTW-correctie van 10% toegepast.
ISM Foundation
ISM staat voor Integrated Service Management en is een standaardmethode voor de inrichting en verbetering van uw IT-beheer. ISM bevat het beste uit de praktijk van een groot aantal organisaties, en is geheel compatibel met populaire referentiemodellen zoals ITIL, ASL, en MOF.
De 10 Voordelen van ISM
1. Een snelle verbetering van uw dienstverlening en van uw klanttevredenheid, omdat Integrated Service Management in korte tijd bijdraagt aan een effectievere en efficiëntere organisatie.
2. Meer dan 50% besparing op de traditionele implementatiekosten van IT-beheer.
3. Een veel snellere invoering van IT-beheer, door de sterke standaardisatie van de methode.
4. Een sterke vereenvou…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
TRAININGEN
UPDATE 15-12-2020 Al onze trainingen worden online verzorgd t/m 19 januari 2021.
Wij verzorgen deze training op de hierboven vermelde locaties (10.00 - 16.00 uur). In verband met COVID-19 verzorgen wij ook bijna alle trainingen online. Indien u dit niet ziet staan bij de startdata, neem dan contact met ons op.
Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.
Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een BTW-correctie van 10% toegepast.
ISM Foundation
ISM staat voor Integrated Service Management en is een standaardmethode voor de inrichting en verbetering van uw IT-beheer. ISM bevat het beste uit de praktijk van een groot aantal organisaties, en is geheel compatibel met populaire referentiemodellen zoals ITIL, ASL, en MOF.
De 10 Voordelen van ISM
1. Een snelle verbetering van uw dienstverlening en van uw
klanttevredenheid, omdat Integrated Service Management in korte
tijd bijdraagt aan een effectievere en efficiëntere
organisatie.
2. Meer dan 50% besparing op de traditionele implementatiekosten
van IT-beheer.
3. Een veel snellere invoering van IT-beheer, door de sterke
standaardisatie van de methode.
4. Een sterke vereenvoudiging van de complexiteit van ITIL en/of
ASL.
5. Een flexibele fasering van de verbetering van uw IT-beheer,
volgens uw eigen prioriteiten
6. Meer draagvlak onder uw medewerkers, omdat ISM eenvoudig te
begrijpen en te gebruiken is.
7. Een besparing op de procesmanagementkosten, omdat het
ISM-procesmodel slechts zes logisch geordende en geïntegreerde
processen bevat. Het model is daardoor overzichtelijk en goed
beheersbaar en aan te sturen.
8. Een goede aansluiting op bestaande kennis en begrippen bij uw
beheerders, omdat de ISM-processen goed aansluiten op de
beschrijvingen uit ITIL, ASL en MOF.
9. Een forse besparing op de inrichtingskosten van uw helpdesktool:
ISM maakt gebruik van gestandaardiseerde inrichtingen van bekende
tools, waardoor een snelle en optimale integratie ontstaat met de
processen en uw organisatie.
10. Een forse besparing op de beschrijving van uw processen en de
inrichting van uw publicatietool: ISM maakt gebruik van
gestandaardiseerde procesmodellen die in de meeste bekende
publicatietools plug-and-play zijn.
Zie ook: Wat is ISM.
De ISM Foundation training
De tweedaagse training Integrated Service Management Foundation heeft als doel de deelnemer op hoofdlijnen inzicht te verschaffen in de werkwijze van een IT-beheerorganisatie, volgens de aanpak van de Integrated Service Management-methode, zodat de deelnemer in staat is te functioneren in een organisatie waar Integrated Service Management het gehanteerde referentiekader is.
Trainingsmateriaal
De training is gebaseerd op een gedetailleerde syllabus. Daarnaast krijgt u het Integrated Service Management Foundation boek uitgereikt. De tweedaagse ISM training is vergelijkbaar met de driedaagse training ITIL Foundation, maar is meer op de dagelijkse praktijk van IT-beheerders ingesteld, en is gebaseerd op de eenvoudig te begrijpen aanpak van de ISM-methode.
Toetsing en certificaat
Inzicht in de ISM-methode, op Foundation niveau, wordt getoetst door het afnemen van een individueel examen van 40 multiple-choice vragen op papier. Het examen wordt centraal door een geaccrediteerde examenorganisatie afgenomen. Eenmaal per kwartaal bestaat de mogelijkheid tot het afleggen van het examen in Amersfoort op een centrale en uitstekend bereikbare locatie. ITMG kan u desgewenst aanmelden voor het examen bij de centrale instantie. Bij in-house trainingen kunnen de examens ook in-house worden afgenomen.
ISM-Register
Deelnemers die een voldoende voor het Foundation examen hebben gehaald, ontvangen het certificaat Integrated Service Management Foundation en worden (desgewenst anoniem) opgenomen in het ISM-Register.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.