ITIL® 4 Leader Digital & IT Strategy E-Learning

Type product

ITIL® 4 Leader Digital & IT Strategy E-Learning

Startel bv
Logo van Startel bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Startel bv heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 146 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials and a practice exam.

This e-learning is part of the ITIL® 4 Strategic Leader (SL) designation. It provides guidance on crafting a digital vision and shaping IT and business strategies, suitable for IT leaders and aspiring leaders.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • ITIL® guiding principles in digital and IT strategy.
  • Concepts of digital and IT strategy, SVS, and service value chain.
  • Creating value in digitally transformed markets.

Assignment Information:

  • Four case study assignments are graded during the e-learning.

Exam Information:

  • Duration: 60 minutes.
  • Format: M…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Digitaal Leiderschap / Strategie, ITIL v4, ITIL Overzicht, Leiderschap en Innovatiemanagement.

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials and a practice exam.

This e-learning is part of the ITIL® 4 Strategic Leader (SL) designation. It provides guidance on crafting a digital vision and shaping IT and business strategies, suitable for IT leaders and aspiring leaders.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • ITIL® guiding principles in digital and IT strategy.
  • Concepts of digital and IT strategy, SVS, and service value chain.
  • Creating value in digitally transformed markets.

Assignment Information:

  • Four case study assignments are graded during the e-learning.

Exam Information:

  • Duration: 60 minutes.
  • Format: Multiple-choice.
  • Pass Mark: 70%.

Voorkennis

Prior to going through this e-learning, you must have obtained the ITIL® 4 Foundation certificate.

Onderwerpen

  • Module 1: Introduction.
  • Module 2: What is Digital and IT Strategy?
  • Module 3: Tiers of Strategy.
  • Module 4: Strategy and the Service Value System.
  • Module 5: Digital Strategy as a Journey.
  • Module 6: Assignments: One to Four.
  • Module 7: Strategic Capabilities.
  • Module 8: Managing Innovation and Emerging Technologies.
  • Module 9: Managing Strategic Risk.
  • Module 10: Structuring for Digital Business.
  • Module 11: Practice Exam.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.