Usability, experience & conversie (training)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 9 apr. 2024 tot 23 apr. 2024Toon rooster event 9 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, User behavior en inspelen op klantinzicht event 16 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Online persuasion event 23 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Methodes voor conversie optimalisatie |
placeCapelle aan den IJssel 9 apr. 2024 tot 23 apr. 2024Toon rooster event 9 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, User behavior en inspelen op klantinzicht event 16 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online persuasion event 23 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Methodes voor conversie optimalisatie |
placeEindhoven 9 apr. 2024 tot 23 apr. 2024Toon rooster event 9 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, User behavior en inspelen op klantinzicht event 16 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Online persuasion event 23 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Methodes voor conversie optimalisatie |
placeLeusden 9 apr. 2024 tot 23 apr. 2024Toon rooster event 9 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, User behavior en inspelen op klantinzicht event 16 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion event 23 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, Methodes voor conversie optimalisatie |
placeUtrecht 9 apr. 2024 tot 23 apr. 2024Toon rooster event 9 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, User behavior en inspelen op klantinzicht event 16 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Online persuasion event 23 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Methodes voor conversie optimalisatie |
placeAmsterdam 19 jun. 2024 tot 3 jul. 2024Toon rooster event 19 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, User behavior en inspelen op klantinzicht event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Online persuasion event 3 juli 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Methodes voor conversie optimalisatie |
placeCapelle aan den IJssel 19 jun. 2024 tot 3 jul. 2024Toon rooster event 19 juni 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, User behavior en inspelen op klantinzicht event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online persuasion event 3 juli 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Methodes voor conversie optimalisatie |
placeEindhoven 19 jun. 2024 tot 3 jul. 2024Toon rooster event 19 juni 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, User behavior en inspelen op klantinzicht event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Online persuasion event 3 juli 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Methodes voor conversie optimalisatie |
placeLeusden 19 jun. 2024 tot 3 jul. 2024Toon rooster event 19 juni 2024, 09:30-16:30, Leusden, User behavior en inspelen op klantinzicht event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion event 3 juli 2024, 09:30-16:30, Leusden, Methodes voor conversie optimalisatie |
placeUtrecht 19 jun. 2024 tot 3 jul. 2024Toon rooster event 19 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, User behavior en inspelen op klantinzicht event 26 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Online persuasion event 3 juli 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Methodes voor conversie optimalisatie |
placeLeusden 23 sep. 2024 tot 7 okt. 2024Toon rooster event 23 september 2024, 09:30-16:30, Leusden, User behavior en inspelen op klantinzicht event 30 september 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion event 7 oktober 2024, 09:30-16:30, Leusden, Methodes voor conversie optimalisatie |
Beschrijving
Omschrijving:
In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.
Doel:
Je leert: - UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht, - De user experience van website(s) te verbeteren, - De conversie van website(s) te verhogen, - Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen, - Testen, analyseren, meten en bijsturen.
Doelgroep:
Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.
Doel:
Je leert: - UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van
klantinzicht, - De user experience van website(s) te verbeteren, -
De conversie van website(s) te verhogen, - Beïnvloedings- en
verleidingsprincipes toe te passen, - Testen, analyseren, meten en
bijsturen.
Doelgroep:
Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht in
usability, online user experience en conversie. Je wilt deze nieuwe
kennis en inzichten direct toepassen om de performance van een
website te optimaliseren.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten voor deelname aan deze training. Er
wordt verondersteld dat je enige kennis hebt van online
marketing.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.