Usability, experience & conversie (training)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 159 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
2 dec. 2020 tot 16 dec. 2020
Toon rooster
event 2 december 2020, 09:30-16:30, Amsterdam, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 december 2020, 09:30-16:30, Amsterdam, Online persuasion
event 16 december 2020, 09:30-16:30, Amsterdam, Methodes voor conversie optimalisatie
placeCapelle aan den IJssel
2 dec. 2020 tot 16 dec. 2020
Toon rooster
event 2 december 2020, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 december 2020, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online persuasion
event 16 december 2020, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Methodes voor conversie optimalisatie
placeEindhoven
2 dec. 2020 tot 16 dec. 2020
Toon rooster
event 2 december 2020, 09:30-16:30, Eindhoven, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 december 2020, 09:30-16:30, Eindhoven, Online persuasion
event 16 december 2020, 09:30-16:30, Eindhoven, Methodes voor conversie optimalisatie
placeLeusden
2 dec. 2020 tot 16 dec. 2020
Toon rooster
event 2 december 2020, 09:30-16:30, Leusden, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 december 2020, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion
event 16 december 2020, 09:30-16:30, Leusden, Methodes voor conversie optimalisatie
computer Online: Online Classroom
2 dec. 2020 tot 16 dec. 2020
Toon rooster
event 2 december 2020, 09:30-16:30, Online Classroom, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 december 2020, 09:30-16:30, Online Classroom, Online persuasion
event 16 december 2020, 09:30-16:30, Online Classroom, Methodes voor conversie optimalisatie
placeUtrecht
2 dec. 2020 tot 16 dec. 2020
Toon rooster
event 2 december 2020, 09:30-16:30, Utrecht, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 december 2020, 09:30-16:30, Utrecht, Online persuasion
event 16 december 2020, 09:30-16:30, Utrecht, Methodes voor conversie optimalisatie
placeZwolle
2 dec. 2020 tot 16 dec. 2020
Toon rooster
event 2 december 2020, 09:30-16:30, Zwolle, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 9 december 2020, 09:30-16:30, Zwolle, Online persuasion
event 16 december 2020, 09:30-16:30, Zwolle, Methodes voor conversie optimalisatie
placeAmsterdam
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 18 maart 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, Online persuasion
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, Methodes voor conversie optimalisatie
placeCapelle aan den IJssel
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 18 maart 2021, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online persuasion
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Methodes voor conversie optimalisatie
placeEindhoven
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, Eindhoven, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 18 maart 2021, 09:30-16:30, Eindhoven, Online persuasion
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, Eindhoven, Methodes voor conversie optimalisatie
placeLeusden
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, Leusden, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 18 maart 2021, 09:30-16:30, Leusden, Online persuasion
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, Leusden, Methodes voor conversie optimalisatie
computer Online: Online Classroom
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, Online Classroom, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 18 maart 2021, 09:30-16:30, Online Classroom, Online persuasion
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, Online Classroom, Methodes voor conversie optimalisatie
placeUtrecht
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, Utrecht, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 18 maart 2021, 09:30-16:30, Utrecht, Online persuasion
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, Utrecht, Methodes voor conversie optimalisatie
placeZwolle
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, Zwolle, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 18 maart 2021, 09:30-16:30, Zwolle, Online persuasion
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, Zwolle, Methodes voor conversie optimalisatie

Beschrijving

Omschrijving:

In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.

Doel:
Je leert: - UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht, - De user experience van website(s) te verbeteren, - De conversie van website(s) te verhogen, - Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen, - Testen, analyseren, meten en bijsturen.

Doelgroep:
Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.

Doel:
Je leert: - UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht, - De user experience van website(s) te verbeteren, - De conversie van website(s) te verhogen, - Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen, - Testen, analyseren, meten en bijsturen.

Doelgroep:
Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht in usability, online user experience en conversie. Je wilt deze nieuwe kennis en inzichten direct toepassen om de performance van een website te optimaliseren.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten voor deelname aan deze training. Er wordt verondersteld dat je enige kennis hebt van online marketing.

Training

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.