Training Customer Journey Mining

Tijdsduur
Logo van cibit academy | inspearit B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 cibit academy | inspearit B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 158 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

cibit academy | inspearit B.V. biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

Van onderbuik naar onderbouwd: data gedreven inzicht in klantreizen

Tijdens deze ééndaagse cursus nemen we je mee in de nieuwe wereld van Customer Journey Mining. We behandelen in vogelvlucht de basis van Customer Journey Mapping, en zullen vervolgens focussen op de kwantitatieve kant van Customer Journey Mining. Hierdoor ben je in staat om subjectieve of foutieve customer journeys aan te pakken en optimaal in te richten binnen jouw organisatie.

Met Customer Journey Mining bekijken we de journeys vanuit drie verschillende standpunten: 1. Hoe heeft de klant de journey ervaren en onthouden? 2. Hoe is de journey ontworpen en bedoeld? 3. Hoe wordt de journey door de systemen geregistreerd?

Do…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Van onderbuik naar onderbouwd: data gedreven inzicht in klantreizen

Tijdens deze ééndaagse cursus nemen we je mee in de nieuwe wereld van Customer Journey Mining. We behandelen in vogelvlucht de basis van Customer Journey Mapping, en zullen vervolgens focussen op de kwantitatieve kant van Customer Journey Mining. Hierdoor ben je in staat om subjectieve of foutieve customer journeys aan te pakken en optimaal in te richten binnen jouw organisatie.

Met Customer Journey Mining bekijken we de journeys vanuit drie verschillende standpunten: 1. Hoe heeft de klant de journey ervaren en onthouden? 2. Hoe is de journey ontworpen en bedoeld? 3. Hoe wordt de journey door de systemen geregistreerd?

Door deze drie verschillende journeys inzichtelijk te maken met data en vervolgens te vergelijken, ben je in staat om te prioriteren in je transformaties en onderbouwd te investeren in het optimaliseren van betekenisvolle interacties je klanten.

Tijdens deze cursus staan interactieve sessies centraal en ga je actief aan de slag met concrete cases en een specifieke tool. Dit stelt je in staat om na de cursus zelf vervolgstappen te zetten binnen jouw organisatie!

Voor wie?

Iedereen die bezig is of wil zijn met het verbeteren van de klant- of gebruikerservaring.

Voorkennis

Er is geen specifieke voorkennis vereist maar inzicht in je klant en/of gebruikersprocessen draagt bij aan een beter begrip van Customer Journey Mining. De cursus ‘Customer Journey’ van cibit academy is nuttig als achtergrondkennis, maar geen vereiste.

Certificaat

Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.

Waarom de cursus Customer Journey Mining bij cibit academy?

  • Fantastische locatie
  • Kennis uitwisselen met ervaren consultants en medecursisten in een interactieve setting
  • Klassikaal onderwijs
  • Docent uit de praktijk
  • Stoeien met de stof - doen is leren! 
  • Toepassen in de praktijk en de leerstof is direct toepasbaar in de praktijk

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met cibit academy | inspearit B.V., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.