Internal Branding en Brand Strategy


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Marketing en #2 beste grote opleider.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Mooie tweedaagse training die theorie en opdrachten afwisselt. Stof tot nadenken en ook tools en kennis waarmee je de volgende dag direct aan de slag kunt. Trainer Marieke Pijler is enthousiast, deskundig en motiverend. " - 04-01-2021 16:13
"Mooie tweedaagse training die theorie en opdrachten afwisselt. Stof tot nadenken en ook tools en kennis waarmee je de volgende dag direct aa… alles lezen - 04-01-2021 16:13
Startdata en plaatsen
placeUtrecht 4 jul. 2023 tot 11 jul. 2023 |
placeUtrecht 9 aug. 2023 tot 16 aug. 2023 |
placeUtrecht 7 sep. 2023 tot 14 sep. 2023 |
placeUtrecht 6 okt. 2023 tot 13 okt. 2023 |
placeUtrecht 6 nov. 2023 tot 13 nov. 2023 |
placeUtrecht 5 dec. 2023 tot 12 dec. 2023 |
Beschrijving
Tijdens deze tweedaagse Brand Strategy en Internal Branding training leer je hoe je je collega’s enthousiast maakt over je merk, en hoe je ze aanspoort om je brand uit te dragen. ‘Extern winnen is intern beginnen’, zo luidt een bekend communicatiegezegde. Wil je je merk naar buiten toe tot leven brengen, dan is het slim om binnen je organisatie te beginnen. Want hoe beter collega's je merkidentiteit uitdragen, hoe kleiner het verschil wordt tussen het beeld dat de buitenwereld van je heeft, en de werkelijkheid.Programma van de training Internal Branding en Brand Strategy
Dag 1 College 1- Het nut van internal branding aan de hand van praktijkcases.
- Fusie, overname en reorganisatie.
- Merkpos…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training Internal Branding en Brand Strategy
Dag 1 College 1- Het nut van internal branding aan de hand van praktijkcases.
- Fusie, overname en reorganisatie.
- Merkpositionering als vertrekpunt.
- Reputatiemanagement.
- Visionair en zichtbaar leiderschap.
- Wat levert het op?
- Aan de slag: betrokkenheid van medewerkers vergroten doe je zo. Geef richting aan de organisatie!
- Rol van waarden en identiteit aan de hand van het corporate identity-model.
- Merkidentiteitmodel: herken je eigen merk.
- Hand in hand: communicatie, HR en marketing
- Aan de slag: ontwikkel een internal branding-concept.
- Praktijkcases ter inspiratie.
- Meetmethodiek.
- Interne community.
- Interventie: pitches als vertrekpunt voor je internal branding-traject.
- Aanscherping door de groep.
- Interventie: internal branding-kalender.
- Aanscherping door de groep.
Belangrijk advies bij de keuze van je opleiding;
- Verifieer de naam van het opleidingsinstituut vooraf aan de boeking door op ‘klachten’ en of ‘reviews' te zoeken in bijvoorbeeld Google.
- Is de prijs all in? Wat zijn de bijkomende kosten (lunches, reprorechten en of arrangementskosten).
- Waar vind de training plaats
"Mooie tweedaagse training die theorie en opdrachten afwisselt. Stof tot nadenken en ook tools en kennis waarmee je de volgende dag direct aan de slag kunt. Trainer Marieke Pijler is enthousiast, deskundig en motiverend. " - 04-01-2021 16:13
"Mooie tweedaagse training die theorie en opdrachten afwisselt. Stof tot nadenken en ook tools en kennis waarmee je de volgende dag direct aa… alles lezen - 04-01-2021 16:13
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.