Feedback Geven en Ontvangen

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van ExplainiT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 ExplainiT heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 1.056 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
19 dec. 2019
Toon rooster
event 19 december 2019
Arnhem
19 dec. 2019
Toon rooster
event 19 december 2019
Den Haag
19 dec. 2019
Toon rooster
event 19 december 2019
Eindhoven
19 dec. 2019
Toon rooster
event 19 december 2019
Groningen
19 dec. 2019
Toon rooster
event 19 december 2019
Hengelo
19 dec. 2019
Toon rooster
event 19 december 2019
Rotterdam
19 dec. 2019
Toon rooster
event 19 december 2019
Utrecht
19 dec. 2019
Toon rooster
event 19 december 2019
Zwolle
19 dec. 2019
Toon rooster
event 19 december 2019
Amsterdam
7 jan. 2020
Toon rooster
event 7 januari 2020
Arnhem
7 jan. 2020
Toon rooster
event 7 januari 2020
Den Haag
7 jan. 2020
Toon rooster
event 7 januari 2020
Eindhoven
7 jan. 2020
Toon rooster
event 7 januari 2020
Groningen
7 jan. 2020
Toon rooster
event 7 januari 2020
Hengelo
7 jan. 2020
Toon rooster
event 7 januari 2020
Rotterdam
7 jan. 2020
Toon rooster
event 7 januari 2020
Utrecht
7 jan. 2020
Toon rooster
event 7 januari 2020
Zwolle
7 jan. 2020
Toon rooster
event 7 januari 2020
Amsterdam
21 jan. 2020
Toon rooster
event 21 januari 2020
Arnhem
21 jan. 2020
Toon rooster
event 21 januari 2020

Beschrijving

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Feedback is van groot belang voor je eigen ontwikkeling en die van anderen. Via feedback leer je hoe gedrag of houding overkomt en welke gevolgen dat gedrag voor de ander heeft. Feedback kan zowel positief als negatief zijn. Maar hoe zorg je ervoor dat feedback de gewenste resultaten oplevert?

Openheid, vertrouwen en het elkaar durven aanspreken op houding en gedrag spelen een belangrijke rol in alle teams en organisaties. Het geven en ontvangen van Feedback Geven en Ontvangen is hier een belangrijk onderdeel van. In de training Feedback Geven en Ontvangen leer je om op de juiste manier feedback te geven zodat een ander er ook echt wat aan heeft. Ook leer je op een constructieve wijze om te …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Feedback geven en ontvangen, Assertiviteit, Communicatieve vaardigheden, Zelfvertrouwen en Omgaan met.

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Feedback is van groot belang voor je eigen ontwikkeling en die van anderen. Via feedback leer je hoe gedrag of houding overkomt en welke gevolgen dat gedrag voor de ander heeft. Feedback kan zowel positief als negatief zijn. Maar hoe zorg je ervoor dat feedback de gewenste resultaten oplevert?

Openheid, vertrouwen en het elkaar durven aanspreken op houding en gedrag spelen een belangrijke rol in alle teams en organisaties. Het geven en ontvangen van Feedback Geven en Ontvangen is hier een belangrijk onderdeel van. In de training Feedback Geven en Ontvangen leer je om op de juiste manier feedback te geven zodat een ander er ook echt wat aan heeft. Ook leer je op een constructieve wijze om te gaan met feedback van een ander.

Iedereen die zijn of haar feedback vaardigheden wil verbeteren en zijn of haar samenwerking met anderen wil versterken.

ExplainiT hanteert onderstaande onderwerpen voor de training Feedback Geven en Ontvangen. Op basis van je persoonlijke intake is het mogelijk om het programma op je eigen praktijksituatie af te stemmen.

Wat is Feedback

Doelen van Feedback
Vuistregels voor het geven en ontvangen van feedback

Communicatieve vaardigheden

Communicatieregels
Bewustzijn van eigen communicatiestijl, houding en gedrag
Reflectieve vaardigheden
Omgaan met weerstand en emotie
Belemmerende overtuigingen

Praktijksituaties en -voorbeelden

Koppeling met de praktijk
Persoonlijk actieplan

Onder inspirerende leiding van een ervaren trainer leer je op aansprekende en interactieve wijze hoe je feedback behoort te geven en te ontvangen. In de training is er veel aandacht aan het vertalen van de verworven inzichten naar de eigen werksituatie. Actuele praktijkvraagstukken en opdrachten vormen de kern van de training Feedback Geven en Ontvangen.

Naast dat je als deelnemer en team technieken, theoretische handvatten, inzichten en tips krijgt aangereikt, besteden wij tijdens onze trainingen veel aandacht aan het vergroten van je persoonlijke kennis- en vaardigheidsniveau. De trainer/coach zorgt voor een veilig leerklimaat, een prettige sfeer en een goede dynamiek wat persoonlijke zelfreflectie en een optimaal leerproces stimuleert en vergroot.


Je kan feedback geven op een opbouwende en respectvolle wijze
Je bent in staat feedback als onderdeel van je dagelijks werk toe te passen
Je hebt beter inzicht in je eigen houding en gedrag en in het gedrag van anderen
Je kunt feedback formuleren volgens de juiste communicatieregels
Je ziet het krijgen van feedback als kans voor verbetering en groei
Je bent in staat door middel van feedback constructieve relaties op te bouwen

Als je de gehele training hebt gevolgd, ontvang je na afloop een certificaat dat je succesvol hebt deelgenomen aan de training.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.